Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Posiadacze Xbox One lepsi w grach niż grający na PC czy PlayStation 4

5 postów w tym temacie

" tak przynajmniej wynika z badań LG i Activision "
LG - firma która z grami nie ma nic wspólnego i Activi$ion który już jest największym przegranym 2019 i nosi od kilku lat miano najbardziej pazernej firmy.
Wiarygodne te ich informacje ,że hoho :D :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
39 minut temu, CzystyHary44 napisał:

LG - firma która z grami nie ma nic wspólnego i Activi$ion który już jest największym przegranym 2019 i nosi od kilku lat miano najbardziej pazernej firmy.

A ja myślałem że to Bethesda jest największym przegranym (i masz na myśli chyba 2018, bo w 2019 to jeszcze nie wiadomo co się wydarzy) 😮 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

top 1% za drugim razem (jak wygodnie na krzesle usiadlem). niestety mnostwo ludzi ma crapowate myszki i wlaczona akceleracje myszy w windowsie, przez co ten test jest bez sensu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

znubionek napisał:

top 1% za drugim razem (jak wygodnie na krzesle usiadlem). niestety mnostwo ludzi ma crapowate myszki i wlaczona akceleracje myszy w windowsie, przez co ten test jest bez sensu.

Pytanie też jak prowadzone były te testy. Czy był autoaim? Czy liczył się tylko pierwszy strzał w serii, czy tylko "one tapy". Podejrzewam, że większość pecetowców pudłowało właśnie pierwszy strzał w serii po szybkim ruchu myszki.

Dajmy na to. Ak47 strzela z prędkością 600 pocisków na minutę. Gracz PC przeniesie swój celownik z aktualnego miejsca na wroga i kliknie LPM w niecałe 0,4s. 70% celności oznacza, że trafiamy dopiero 10 pociskiem. Z predkością wystrzału Ak47 daje to przeciwnikowi jeszcze sekundę życia.

Perspektywa gracza konsolowego. Sekunda na namierzenie z pomocą gałki. Potem trafiamy 6 pociskiem (spudłowaliśmy 22% serii zaokrągliłem w dół na korzyść Xboxa). Daje to łącznie 0,6s dla przeciwnika.

Wynik? 1,4s przeciw 1,6s na korzyść gracza PC. A i tak wg mnie tak wyglądający test działa z korzyścią dla konsolowców, bo % spudłowanych strzałów odgrywa tutaj ogromną rolę.

Gdyby spudłowany % oznaczał np. wszystkie spudłowane/wszystkie strzały w serii do celu to wtedy nasze pudła by się rozniosły w czasie i powiedzmy że różnica w pierwszym trafionym strzale serii by zmalała do 2 strzału dla konsol i 3 strzału dla PC, co dawałoby wynik czasowy 1,2s vs 0,7s na korzyść PC. Kolosalna różnica.

Tak czy inaczej bez określenia sposobu testowania jest to tragiczna i promocja.

Edytowano przez Crad999
Poprawka w dodawaniu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować