Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

System Shock Remake – zobacz porównanie silników graficznych Unreal 4 i Unity

5 postów w tym temacie

Mnie akurat rozmycie ruchu w grach wnerwia zawsze muszę sobie to dziadostwo wyłączać. Wole mieć tekstury jak żyleta, a nie by mi się rozmazywały podczas poruszania.  

Czy dobrze zrobili przenosząc się hmm kwestia gustu dym i oświetlenia na silniku unreala faktycznie fajniejsze. Jednak tekstury są dla mnie bardziej ostre w unity 1:39 na UE jakoś wszystko wyblakłe dla mnie jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wolałem unity. Unreal jest tak rozmazany, że można się poczuć jak krótkowidz bez okularów. Wygląda to jak jakaś podróbka aliena (stylem graficznym), a wcześniej miało swój styl.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie to trochę próba porównania nieporównywalnego, ale... Na pewno wersja UE4 ma więcej dymu, kolorów oraz wyraźniej świecących światełek - dla mnie np. przyciski otwierające drzwi świecą nawet trochę za intensywnie. Poza tym, na filmiku z SS (UE4) widać sterylność poziomu - nie ma np. ciał, krwi, czy szczątków robotów. Mam nadzieję, że dodanie tych elementów w kolejnych wersjach nada odpowiedni klimat.

Edytowano przez Gregario

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować