Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

W The Outer Worlds będziemy mogli zabić dowolnego bohatera niezależnego

6 postów w tym temacie

Takie coś istniało w Morrowindzie. Można było zaszlachtować dosłownie każdego, chociaż niektórzy byli mocno napakowani (kto próbował ubić Viveka ten będzie wiedział o co chodzi).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niemożność uśmiercenia npca nie robi na mnie wrażenia. Szkoda natomiast, że to nie ma znaczenia dla świata.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
22 godziny temu, Nalfein napisał:

Takie coś istniało w Morrowindzie. Można było zaszlachtować dosłownie każdego, chociaż niektórzy byli mocno napakowani (kto próbował ubić Viveka ten będzie wiedział o co chodzi).

To było beznadziejne w Morrowindzie. Jak zabiłeś ważną postać to pojawiał się napis w stylu "zabiłeś ważną postać nie można kontynuować fabuły wczytaj grę". Strasznie niszczyło to imersje...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Serii Fallout?? Serii?!

W F1 i F2 można była spokojnie zabić wszystko, co wpadło pod lufy, więc to nic nowego. Dopiero "nowe" Fallouty dodały głupie ograniczniki i nieśmiertelnych NPCów.

Imho świetna rzecz, oby tylko autosave był na tyle częsty, by negować "przypadkowe" wystrzały i zabojstwa, które mogą utrudniać dalszą grę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować