Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Hearthstone Summit 2019, czyli co nowego na ten rok?

2 posty w tym temacie

Jakoś wciąż ta gra mnie trzyma, mimo że gram juz zdawkowo tylko żeby wypełnić questy. Widac że coś sie dzieje ,ale pytanie czy wystarczająco?

Jednym z bardziej radykalnych kroków jest przesunięcie Baku i Genna do HoF. Warto zauważyć, że karty te nie były uzwględnione w tegorocznej rotacji, ale tak zdominowały metę że gracze mieli ich już dość. Faktycznie, budowa praktycznie każdego decku czy ewaluacja nowych kart obecnie zaczyna się od hasła "does it fit Odd or Even?". Jesli chodzi o single player gracze chcieli powrotu "płatnych" przygód, bo ostatnie darmowe kampanie były albo powielaniem Dungeon Run albo jednorazową przygodą (Puzzle). Myślę że największa wartością dodatków płatnych były gwarantowane karty. Zwykle były one ciepło przyjmowane, a parę z nich zawsze na stałe wchodziło do mainstreamu. Blizzard zdecydował się na hybrydę: płatne kampanie, ale dajace packi zamiast określoncyh kart. To... może się nie udać.

Niestety, coś co jest często podkreślane: Hearthstone to prawdopodobnie najlepsza karcianka w swojej kategorii, ale z powodu swojej prostoty formuła zaczyna się wyczerpywać. Brak jej świeżości. Dodać do tego tzw powercreep (sukcesywne zwiększanie siły kart bedących w tej samej kategorii wartości many), ciągły nacisk na RNG co nie podoba się ludziom chcącym aby decydowaly umiejętności (tłumaczone przez twórców faktem, że w grę gra również wielu casuali), dosyć mało korzystne przeliczniki dustowania kart i niechęc twórców do buffowania starych kart tak żeby wróciły do łask składają sie na coraz większe zniecieprliwienie graczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować