Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

World of WarCraft pierwszą grą ze wsparciem dla DirectX 12 na Windows 7

6 postów w tym temacie

O ile mnie pamięć nie myli DX12 trafił do WoW-a razem z najnowszym dodatkiem, czyli w sierpniu poprzedniego roku. Ale dopiero pod koniec poprzedniego roku, w jednym z patchy,  usprawnili działanie najnowszego DX-a, tak że ten wzrost wydajności stał się zauważalny. Wcześniej większość ludzi odnotowywała nawet spadek wydajności na DX12. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TigerXP napisał:

O ile mnie pamięć nie myli DX12 trafił do WoW-a razem z najnowszym dodatkiem, czyli w sierpniu poprzedniego roku. Ale dopiero pod koniec poprzedniego roku, w jednym z patchy,  usprawnili działanie najnowszego DX-a, tak że ten wzrost wydajności stał się zauważalny. Wcześniej większość ludzi odnotowywała nawet spadek wydajności na DX12. 

Zapewne masz rację. Tutaj korzystałem z info od Microsoftu, w którym wskazali na "late 2018", bo kto by się chwalił, że bez łatania API nie działało jak należy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.03.2019 o 14:58, Travis37 napisał:

Czyli możnabyło dodać biblioteki DX12 do Win7 tylko wtedy wydanie Win10 nie miałoby większego sensu... Polityka Microsoftu.

Przecież to oczywista oczywistość że do W7 dało się wprowadzić DX12 ale po co wtedy wydawać W10 który moim zdaniem jest o niebo lepszy niż W7.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować