Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Nvidia na GDC 2019 – karty GeForce GTX otrzymają wsparcie dla techniki ray tracing

4 posty w tym temacie

No i fajnie z tym, że śmiało już teraz mogę założyć, że wydajność na moim GTX 1060 6GB przy RTX na low wprowadzi swoisty cinematic experience do mojego gameplay'u ; P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zaraz się okaże że te rdzenie w Rtx są o kant tyłka rozbić. Dodatkowo jest to odpowiedź zielonych na autorskie rozwiązanie AMD gdzie ich karta daje radę bez żadnych rdzeni do rt. Sam mam RTX 2060. Po podkręceniu wydajność jak 1080. No tylko co z tego że momencie gdy włączymy Ray tracing wydajność spada o 40%. Gpu niby na 100% leci. Według mnie coś tu jest nie tak i ktoś wali w c.... Sama technologia to przyszłość. Metro Exodus z rt wygląda obłędnie... Przy czym cała róznica jest widoczna w mocno zaciemnionych miejscach i przy oświetleniu... W odbiciach nic się nie zmienia. To będzie rewolucja jak wprowadzenie shaderów... No tylko jeszcze o jedną dwie generacje kart za szybko. Chciałbym zobaczyć coś co jest stworzono tylko pod ray tracing... Optymalizacja kodu i całe oświetlenie na ray tracingu... Czyli nie długo RT2.0. RT2.1, RT3.0 i tak dalej a poprawki pewnie dałoby się na nieść w instrukcjach samych kartach przez aktualizację biosu jak i sterownikami... No ale po co i tak kupią nową...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować