Gram.pl

Mortal Kombat 11 - recenzja - Lany Poniedziałek!

5 postów w tym temacie

Dnia 23.04.2019 o 13:58, MisticGohan_MODED napisał:

Ktoś tu zapomniał wspomnieć o nieustannym grindzie i mikrotransakcjach na każdym możliwym etapie (!!!) gry... żenada.

No już bez przesady, że na każdym możliwym etapie gry. Nikt Ci Story Mode nie blokuje za ścianą z płatnymi boostami. Powiem więcej - nawet wieżyczki przechodziłem bez wspomagaczy, a jakimś specjalnym wymiataczem czy pro-playerem również nie jestem.

Co do waluty - też tragedii nie było wielkiej, a z tego co widziałem, ma to się jeszcze w tym tygodniu zmienić i nagrody mają być większe. Zresztą, wydaje mi się, że w tego typu grach nie ma co patrzeć na grind, bo to samo w sobie nie jest głównym celem zabawy. Celem jest klepanie się po twarzach na wirtualnych arenach, a nie zebranie wszystkich ciuszków ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.04.2019 o 17:18, Headbangerr napisał:

Można topornąć wroga pierdołkiem. Biere.

W sumie grając Shao Khanem możesz kogoś dźgnąć dzidą... i zagrać w żywą wersję "whack-a-mole" :D 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się