Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Znamy wymagania sprzętowe Quake II RTX

6 postów w tym temacie

I pomyśleć, że grałem w tę grę na Pentium 120 z 16 MB Ramu i 640MB HDD, na którym przecież oprócz gry był jeszcze system operacyjny i wiele innych rzeczy. Fakt, o pełnych detalach nie było co myśleć, ale grać można było spokojnie. A tu dodali tylko lepsze światła i tekstury i nagle taka różnica w wymaganiach.

Swoją drogą, ciekawe, na jakim procku dało by się tę grę płynnie uruchomić tak na prawdę. Bo że karta musi mieć RTX to rozumiem, ale procek przecież nie jest chyba dużo lepszy wymagany, niż wtedy, gra nie ma lepszego AI, większych plansz ani nic podobnego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Illidian_Stormrage napisał:

Te wymagania to chyba jakiś żart... Ja rozumiem dodany RT ale na minimalnych taka karta? A najlepsze jest to że do tego jest dodana I3... Sorry ale nigdy nie uwierzę w tak skrajnie zakłamane wymagania.

A na jakiej karcie chciałbyś to odpalić? Chcesz RTX? Bez karty RTX nawet nie ma co podchodzić do efektów z RTX.

  • Downvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Mattatyah_82 napisał:

A na jakiej karcie chciałbyś to odpalić? Chcesz RTX? Bez karty RTX nawet nie ma co podchodzić do efektów z RTX.

Co za bzdury, funkcja ray traicingu jest dostępna również na GTX'ach wymagania RTX 2060 jako minimalne do 20 letniej gry to lekka przesada... http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/ray-tracing-na-kartach-geforce-gtx-test.html
Tak więc reasumując, RTX 2060 to tylko świadectwo nieudolności programistycznej nvidii która na siłę wrzuca RT do starych gier...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować