Zaloguj się, aby obserwować  
mikim

Sacred 2: Fallen Angel - Temat ogólny

697 postów w tym temacie

Proponuję wpierw nauczyć się czytać, a później dowiedzieć się co nieco o temacie w którym zabiera się głos zanim co napiszesz.

Nie bardzo wiem gdzie napisałem że diablo było pierwsze, ba nawet mogę wskazać gdzie napisałem gry jakie były przed Diablo. Widocznie dla Ciebie należy takie rzeczy podkreślać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.10.2008 o 00:46, Ecko09 napisał:

Może mi ktoś podać wymagania? Minimalne i zalecane.


Minimalne wymagania sprzętowe:
Procesor: Pentium IV 1.6GHz
Pamięć: 512MB Ram
Grafika: GeForce4 min. 128MB
System: Windows XP, Windows Vista
Dźwięk:
Dysk: 4GB wolnego miejsca
Napęd: DVD
Zalecane wymagania sprzętowe:
Procesor: Core Duo 2.4GHz / Pentium IVD 3.6GHz
Pamięć: 1GB Ram
Grafika: GeForce 7800GS
System:
Dźwięk:
Dysk:
Napęd: DVD

Zalecane są nieco wyższe-karta 8800 i 2gb ramu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziś rano kupiłem Sacred 2 i już się zniechęciłem. Może za jakiś czas spróbuje jeszcze raz, ale kto wie co będzie za jakiś czas. Aby moja wypowiedź miała sens, oczywiście potrzebne są powody mojego zniechęcenia so tegj gry po tak krótkim czasie:

-kamera- podczas przemierzania korytarzy i tuneli ściany nie pozwalają ci czasem kierować postacią, co często kończy się po prostu twoim zgonem.

-zaklęcia- ich cooldown jest na tyle długi, że mag nie walczący bronią białą, lub łukiem nie da sobie rady. Oczywiście nie wiem jak w dalszych etapach gry, ale osiem pierwszych leveli tak wygląda.

-grafika- cukierkowa grafika. Stara się być poważna, ale jej to nie wychodzi.

-fabuła- starałem się na początku czytać te wszystkie teksty, ale... przestałem. Prócz tego co się dowiedziałem z filmiku, nie mam pojęcia o co tam chodzi i nie zachęca gra w żaden sposób, by to poznać.

-ilość zaklęć- jestem wybredny ;] 15 zaklęć/umiejętności na klasę to tak naprawdę dość mało, a te ich ulepszenia są tak na prawdę takim niezauważalnym niemalże dodatkiem.

To chyba na tyle. Ogólnie zawiodłem się. Jedyną fajną rzeczą jest rozdawanie atutów, jak można tak to nazwać, podnoszenie procentowe zdolności umiejętności i takie tam, lecz jak dla mnie to za mało.

Czekam na patch''a, oraz komentarze od was ;] Może po prostu czegoś nie zrozumiałem w tej grze. Jak tak to mam nadzieje, że ktoś mnie oświeci i znów zachęci do tego produktu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.10.2008 o 08:48, Manix69 napisał:

Eee tam marudzisz, jaka fabuła? W h''n''s chodzi o uratowanie świata i rozwalanie potworków.
:D


Może jakieś 5-10 lat temu.

Mnie też gra zniechęciła. Spolszczenie tym bardziej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.10.2008 o 00:18, SławekT napisał:

Proponuję wpierw nauczyć się czytać, a później dowiedzieć się co nieco o temacie w którym
zabiera się głos zanim co napiszesz.

Nie bardzo wiem gdzie napisałem że diablo było pierwsze, ba nawet mogę wskazać gdzie
napisałem gry jakie były przed Diablo. Widocznie dla Ciebie należy takie rzeczy podkreślać


wybacz mój błąd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mertinoth nie 5-10 lat temu, tylko co kto lubi.

Chcesz wypasionej fabułki i mnóstwa kłestów, wal do Obliviona.

Sacred to ma być przyjemny hack n slash z dobrą grafiką i mnóstwem potworków do zmasakrowania. I jako taki sprawdza się świetnie.

A co nie tak z polonizacją że zapytam?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.10.2008 o 19:17, Sobieski1978 napisał:

Mertinoth nie 5-10 lat temu, tylko co kto lubi.

Chcesz wypasionej fabułki i mnóstwa kłestów, wal do Obliviona.

Sacred to ma być przyjemny hack n slash z dobrą grafiką i mnóstwem potworków do zmasakrowania.
I jako taki sprawdza się świetnie.

A co nie tak z polonizacją że zapytam?


Brak tłumaczeń w filmikach, nie tłumaczą tego co gadają w grze, literówki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.10.2008 o 19:29, Manix69 napisał:

> Mertinoth nie 5-10 lat temu, tylko co kto lubi.
>
> Chcesz wypasionej fabułki i mnóstwa kłestów, wal do Obliviona.
>
> Sacred to ma być przyjemny hack n slash z dobrą grafiką i mnóstwem potworków do
zmasakrowania.
> I jako taki sprawdza się świetnie.
>
> A co nie tak z polonizacją że zapytam?

Brak tłumaczeń w filmikach, nie tłumaczą tego co gadają w grze, literówki.


Napisów nie mogli zrobić bo w angielskiej wersji ich po prostu nie ma.... Przynajmniej w demie.
A sami napisów nie mogą przecież zrobić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.10.2008 o 07:17, revolt505 napisał:

Ja mam pytanie. Czy coś jest nie tak z wersją polską z napisami? A a jeśli tak to co?
Czy moglibyście podać stronkę na której można ściągnąć patch?



cos jak nie cos, chodzi oto ze sa bledy w tlumaczeniu, literowki, i kilka pomniejszych bledow, do tlumaczenia nie ma patcha, a jesli chodzi o gre to sa juz dwa patche (kilka stron wczesniej byly linki)
ale jezlei niechce Ci sie szukac, wejdz na www.sacred.pl i masz w newsach linki do patchy :) a jesli masz problemy to pisz :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Dnia 12.10.2008 o 02:08, MINIONQ napisał:

Dziś rano kupiłem Sacred 2 i już się zniechęciłem. Może za jakiś czas spróbuje jeszcze
raz, ale kto wie co będzie za jakiś czas. Aby moja wypowiedź miała sens, oczywiście potrzebne
są powody mojego zniechęcenia so tegj gry po tak krótkim czasie: t

grę kupiłem w sobotę przez weekend trochę pograłem i - całkiem fajnie się gra im dalej to chyba przyjemniej
gram czarodziejką

Dnia 12.10.2008 o 02:08, MINIONQ napisał:

-kamera- podczas przemierzania korytarzy i tuneli ściany nie pozwalają ci czasem kierować
postacią, co często kończy się po prostu twoim zgonem.

hym tu można samem sterować kamerką i raczej problemów nie zauważyłem

Dnia 12.10.2008 o 02:08, MINIONQ napisał:

-zaklęcia- ich cooldown jest na tyle długi, że mag nie walczący bronią białą, lub łukiem
nie da sobie rady. Oczywiście nie wiem jak w dalszych etapach gry, ale osiem pierwszych
leveli tak wygląda.

co do cooldowna to fakt może wysoki ale - zobacz co ma wpływ na niego :) - wszelkie zbroje im cięższe dla maga tym większa kara za pancerz - mag też ma bufy które zmniejszają cooldown - ale fakt bez miecza czy kostura się nie obejdzie - ale mnie to odpowiada bo walenie seriami jak z ckm fireballem (ala diablo) nudzi czasem a tu trzeba pokombinować trochę ja na 10 lvl mam cd na fireballa chyba 7 sek

Dnia 12.10.2008 o 02:08, MINIONQ napisał:

-grafika- cukierkowa grafika. Stara się być poważna, ale jej to nie wychodzi.

no dla mnie może być taka bajkowa - w wowa grałem przez 1 rok i chyba mi zostało to przyzwyczajenie :P
ale kolorowe ciuszki czasem śmieszą i te pistolety energetyczne (wtf ??)
Za to menu postaci i ekwipunek dla mnie do bani - nie czytelne to strasznie a ikony itemów fatalne to mnie strasznie rusza bo odwalili sztukę na maxa - ;/

Dnia 12.10.2008 o 02:08, MINIONQ napisał:

-fabuła- starałem się na początku czytać te wszystkie teksty, ale... przestałem. Prócz
tego co się dowiedziałem z filmiku, nie mam pojęcia o co tam chodzi i nie zachęca gra
w żaden sposób, by to poznać.

no fakt ja nadal nie wiem oco kaman :P robię questy i tyle - ale to h&s taki odstresawiacz :)

Dnia 12.10.2008 o 02:08, MINIONQ napisał:

-ilość zaklęć- jestem wybredny ;] 15 zaklęć/umiejętności na klasę to tak naprawdę dość
mało, a te ich ulepszenia są tak na prawdę takim niezauważalnym niemalże dodatkiem.

uważam że nie jest źle - jak by było za dużo to sobie nie wyobrażam przy tym interfejsie co jest ich szybką zmianę - ja tam widzę że ulepszenia dają kopa (np: fireball - mam na max i nie dość że leci za gościem to jak walnie w kupę wrogów to zabija 2-3 )
Mnie akurat przeszkadzają inne babole - np: NPC lub pety które masz - nie łażą za tobą i nie pomagają tylko zostają w miejscu - jak ty przejdziesz jakiś dystans teleportują się i tak imp co mam nam pomagać to tylko przeszkadza ale to bug jest i chyba poprawią

Dnia 12.10.2008 o 02:08, MINIONQ napisał:

To chyba na tyle. Ogólnie zawiodłem się. Jedyną fajną rzeczą jest rozdawanie atutów,
jak można tak to nazwać, podnoszenie procentowe zdolności umiejętności i takie tam, lecz
jak dla mnie to za mało.

ja pograłem w demo nim kupiłem pełną wersję dlatego się nie zawiodłem :) pod pasowało i tyle chodź miałem nadzieję że ekwipunek poprawią

Dnia 12.10.2008 o 02:08, MINIONQ napisał:

Czekam na patch''a, oraz komentarze od was ;] Może po prostu czegoś nie zrozumiałem w
tej grze. Jak tak to mam nadzieje, że ktoś mnie oświeci i znów zachęci do tego produktu.

co do patcha to potrzebny jest bo kilka baboli razi (zachowanie npc - ów w szczególności)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.10.2008 o 07:26, Jagged napisał:

> Ja mam pytanie. Czy coś jest nie tak z wersją polską z napisami? A a jeśli tak to
co?
> Czy moglibyście podać stronkę na której można ściągnąć patch?


cos jak nie cos, chodzi oto ze sa bledy w tlumaczeniu, literowki, i kilka pomniejszych
bledow, do tlumaczenia nie ma patcha, a jesli chodzi o gre to sa juz dwa patche (kilka
stron wczesniej byly linki)
ale jezlei niechce Ci sie szukac, wejdz na www.sacred.pl i masz w newsach linki do patchy
:) a jesli masz problemy to pisz :)


o faktycznie są 2 patche - 1 tylko 456 mb :) no ale mam nadzieję że poprawia sporo - przynajamniej tak z opisu wynika
cyt:

• Dodano funkcję kursora sprzętowego (lepsza grywalność na słabszych komputerach)

• Wciśnięcie klawisza [ALT] powoduje wyświetlenie nazw wszystkich przedmiotów leżących na ziemi

• Klawisz [F9] od teraz zapisuje Twoje aktualne położenie w formie pliku zapisu stanu gry (zapis zostanie anulowany w przypadku śmierci postaci)

• Klawisz [F12] wskrzesza twojego bohatera przy najbliżej położonym ci monolicie wskrzeszenia

• Poprawiono balans gry oraz SI przeciwników

• Mnóstwo poprawek w zadaniach (usprawniony dziennik zadań, nowe/zmienione teksty zadań, alternatywne zakończenia)

• Więcej przedmiotów, broni i bogactw do znalezienia

• Dołączono funkcję automatycznej aktualizacji

• Nowy przycisk w lobby gry sieciowej umożliwia odzyskanie zapomnianego/utraconego hasła

• Zmniejszono zużycie pamięci przez moduł wyświetlania śladów stóp

• Wprowadzono różnorodne poprawki wydajności, szczególnie w obrębie głównego menu gry

• Dodano nowe efekty dźwiękowe

• Zatrzymanie kursora myszy nad najemnikiem spowoduje wyświetlenie paska życia wskazanego najemnika, ale również nazwę zadania, z którym najemnik jest związany

• Kompas z oznaczeniami zadań pobocznych będzie nadal wskazywał aktywne zadania, nawet jeśli przy jego wypełnianiu przyjmiesz nowe zlecenie.

• Wprowadzono limit 5 najemników dla każdego gracza (gracz może przyjmować nowe zadania od najemników jedynie, gdy liczba podróżujących z nim najemników jest mniejsza niż 5). (W przypadku osiągnięcia limitu, gracz zostanie o tym poinformowany odpowiednią wiadomością tekstową.)

• Wszyscy bossowie i elitarni przeciwnicy są teraz nieco łatwiejsi do pokonania

• Poprawiono cechy sztuk walki bohatera

• Dodano nowe zestawy przedmiotów oraz przedmioty unikalne

• Zmieniono ceny koni

• Zredukowano koszt wytwarzania przedmiotów

• Neutralne miasto zostało wprowadzone także do trybu PvP

• Przy pierwszym uruchomieniu gry poziom ustawień graficznych zostanie ustawiony na średni (zamiast wysoki), aby umożliwić płynniejsze rozpoczęcie przygody z grą posiadaczom słabszych komputerów

• Wprowadzono pomniejsze poprawki w tekstach gry

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 13.10.2008 o 10:09, scott napisał:

o faktycznie są 2 patche - 1 tylko 456 mb :) no ale mam nadzieję że poprawia sporo -
przynajamniej tak z opisu wynika



gra na dysku mi zjamuje ponad 13gb, wiec jaki chciales patch ? 50mb ? nie te czasy kolego, niestety :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Powiem wam tak że gierka mi podeszła. Mam do niej całą liste zarzutów ale pozatym mi sie podoba.
Postacie:
Serafia i cala reszta lasek - wyglądają jak cheerliderki i tak samo brzmią, innymi słowy niezłe z nich d... .
Strażnik światyni - Po raz pierwszy w grze widze psa na 2 nogach który strzela czymś niebieskim
Wojownik- Kojarzycie futurame ? Była tam taka postać Zap Branigan czy jakoś tak? Głos, teksty i wygląd dokładnie te same.
no i wielki inkwizytor który wygląda jak Imperator palpatine.

Mechanika gry jest niezła gierka strasznie cukierkowata ale dość efektowna, podoba mi sie też ten numer z mapą jak sie otwiera i zamyka chodzi mi o to płynne przejscie. Powiem wam tak widać w tym dziele niemiecką precyzje, ale widać też niemiecką fantazje i polot. Innymi słowy dobry silinik tyle że samochud pomalowali na różowo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.10.2008 o 20:43, Shelazar napisał:

Czy ktoś ma już specjalnego wierzchowca, grając inkwizytorem będę mógł ujeżdżać biesa,
który jest przeznaczony dla warriora?



niestety nie, tylko i wylacznie pajaka :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zaczynam sie coraz bardziej denerwować ta gra zawiesiła sie juz poraz 2 dzisiaj. Jak tak dalej pójdzie to jutro ide do mediamarktu reklamować tą gre. I mało mnie interesuje czy wydadzą na to patcha czy nie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować