Zaloguj się, aby obserwować  
Yasiu89

Settlers III - porady

95 postów w tym temacie

Dnia 10.05.2006 o 15:38, red mosquito napisał:

Cześć. Kiedys daawno temu chyba jeszcze na Amidze grałem w Settlersów I i giera mi się bardzo
spodobała. Teraz chciałbym sobie kupić jakąś częśc ale nie wiem którą. Niby wychodzi teraz
nowa 5 ale co do nowości to jestem ostrożny bo przewaznie są napakowane grafiką i często na
tym sie kończy. A więc mam pytanie która część jest najlepsza według was???



kurde, źle kliknołem i mój poprzedni post moze być słąbo zrozumiały.. prosze moderatora o usuniecie poprzedniego posta!

Dobra, a na pyt, to tak Settlers 2 jest bardzo dobre i śmiało polecam, Settlers 3 to jest też bardzo dobra gra, ale jest to już drobne odejście od Settlers I i II(np brak dróg)..

A Settlers IV to jest takie, hmm w sumie to niby wsztstko dobrze ale jak na mnie nudzi..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Macie też coś takiego że jak gracie w dużą mapę(przykładowo teraz zauważyłem to w 5 misji amazonek) to gdy gram z sejwa to gra strasznie skacze dziwne to jest i irytujące. Ktoś miał coś takiego jak rozwiazać problem?? Mam durona 950 384 MB ram HELP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mam problem nie wiem jak mam przetransportować towaru na statek by statek mógł przetransportowaci go na inną wyspe(gre mam w niemieckiej wersji językowej)prosze o pomoc:/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.09.2006 o 12:14, jan13 napisał:

mam problem nie wiem jak mam przetransportować towaru na statek by statek mógł przetransportowaci
go na inną wyspe(gre mam w niemieckiej wersji językowej)prosze o pomoc:/

budujesz 2 przystanie po jednej na każdej wyspie
wyznaczasz szlak pomiędzy nimi ( tak jak drogę)
w pierwszej wyznaczasz towar do załadunku
w drugiej do rozładunku
pamiętaj żeby wyznaczyć statek do przewozu towarów
jak masz osadników na 2 wyspie nie bedzie problemu :))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na wyspie docelowej wcale nie jest potrzebna przystań (to nie Settlers II), wystarczy kilku osadników i kawałek zajętego terenu (chyba, że chodzi o handel z sojusznikiem - wtedy punkt docelowy powinien znajdować się na terenie "kontrahenta" :)). Chyba, że transport ma się odbywać w obu kierunkach. Ale wtedy trzeba trasę dla każdej przystani wyznaczyć osobno, podobnie, jak listę towarów (i najlepiej, żeby się nie przecinały, bo może się okazać, że statki transportowe korzystają tylko z jednej przystani, ignorując towary zalegające w drugiej).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.09.2006 o 14:07, Blackhand napisał:

Na wyspie docelowej wcale nie jest potrzebna przystań (to nie Settlers II), wystarczy kilku
osadników i kawałek zajętego terenu (chyba, że chodzi o handel z sojusznikiem - wtedy punkt
docelowy powinien znajdować się na terenie "kontrahenta" :)). Chyba, że transport ma się odbywać
w obu kierunkach. Ale wtedy trzeba trasę dla każdej przystani wyznaczyć osobno, podobnie, jak
listę towarów (i najlepiej, żeby się nie przecinały, bo może się okazać, że statki transportowe
korzystają tylko z jednej przystani, ignorując towary zalegające w drugiej).

masz racje :)
ale chciałam uprzedzić kolejne pytanie " a jak przewieść towar z powrotem" ^^
od wczoraj wałkujemy temat statków i to dlatego
mimo to dzięki za sprostowanie;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam problem z przejściem 4 misji u rzymian (kampania podstawowa)
Sprawa wygląda następująco, planszą jest mała wyspa na której oprócz mnie jest dwóch przeciwników połączonych sojuszem (rzymianie i azjaci) komputer ma dużo większe armie ode mnie więc staram się grać defensywnie stawiam dużo wieży (małych i średnich) na których ustawiam łuczników, po pewnym czasie zostaje zaatakowany przez azjatów (ich atak udaje mi sie powstrzymać) niestety następnie przychodzi atak rzymian który niszczy mnie doszczętnie. Dlatego proszę o jakieś porady na temat strategi jaką należy przyjąć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To pierwsza trudniejsza misja. Liczy się szybkość rozwoju twojej osady i jak najszybsze werbowanie żołnierzy. Zacznij od inwestycji w infrastrukturę - 4 chaty drwala, 2 leśniczówki, 2 tartaki i 3 chaty kamieniarza, potem postaw jeszcze tartak, 2 chaty drwala i chate kamieniarza. Najważniejsze aby mieć dużo surowców na szybką rozbudowę. Wyburz małe wieżyczki strażnicze (surowiec na dalszą produkcję i żołnierze do obrony). Zacznij budować kopalnie i koniecznie 2 farmy, potem jeszcze jedną. Przeciwnik na ogól atakuje, gdy posuniesz się mocno na północ (tam gdzie znajdują się duże iości kamieni). Tam postaw swoje wieże obronne - duże i obsadzaj je łucznikami. Rób to jednak dopiero, gdy zaczniesz werbować żołnierzy. We wstępie do misji jest powiedziane aby uniemożliwić piratom wdarcie się do wewnętrznej częśći wyspy. Po prostu przy złożach na śroku mapy postaw kilka duzych wież - stopniowo. Do walk obronnych i tak dojdzie - zainwestuj w chatkę medyka. Musisz byc gotów przerzucać oddziały z jednego frontu na drugi.J a tą misję ukończyłem za drugim razem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za pomoc, dzięki twoim poradom udało mi się wygrać. Moim błędem była zbyt wolna rozbudowa gospodarki przez co nie mogłem powołać odpowiedniej ilości wojska które mogło by obronić moją osadę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.03.2007 o 19:11, Cafel napisał:

Dzięki za pomoc, dzięki twoim poradom udało mi się wygrać. Moim błędem była zbyt wolna rozbudowa
gospodarki przez co nie mogłem powołać odpowiedniej ilości wojska które mogło by obronić moją
osadę.

Nie ma za co :) Sam teraz zacząłem grać w trójkę. Trzeba zawsze na poczatku zainwestować dużo w "branżę budowlaną" :) Nie można się też wahać przy wyburzaniu niepotrzebnych struktur wojskowych - tych znajdujących się w głębi kraju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co jakiś czas otrzymuje wiadomość od pracownika stoczni, że on potrzebuje młotka do rozpoczęcia pracy.

Co mam robić?Jakmu dać ten MŁOTEK?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.03.2007 o 10:50, kakias58 napisał:

Co jakiś czas otrzymuje wiadomość od pracownika stoczni, że on potrzebuje młotka do rozpoczęcia
pracy.

Co mam robić?Jakmu dać ten MŁOTEK?

Młotki i inne potrzebne narzędzia wyrabia się w kuźni! Broń wyrabia się w warsztacie płatnerza. Potrzebujesz do tego węgla i sztab żelaza. Potem wchodzisz w opcje narzędzi i każesz wyprodukować dane rzeczy. Płatnerz ma domyślne wyrabianie broni non stop. Wojnę zaczynasz wysyłając swe wojska na wieże strażnicze. Tylko rycerze i włócznicy mogą je szturmować bezpośrednio. Ja w singlu nie handlowałem z wrogami :) Jest opcja handlu pomiędzy własnymi koloniami morskimi, ale to trochę inna bajka :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gram w 2 albo 3 plansze kampanii egipskiej z nowych misji - mam taki problem celem planszy było rozbicie kolonii rzymian i zamknięcie w kraterze 10 piratów - zastanawia mnie czy ktoś to zrobił i jak ( ja otoczyłem ich swoją armią, doszłem tam granicami i nic próbowąłem zająć ich strażnice ale jak ją miałem to przegrywałem - pisze tam jeszcze coś o kapłanie z czarem boskiej interwencji - no tak ale egipcjanie nie mają takiego - co robić pomocy to ostatnia kampania jaka mi tu została

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.06.2007 o 12:28, Yupy napisał:

Gram w 2 albo 3 plansze kampanii egipskiej z nowych misji - mam taki problem celem planszy
było rozbicie kolonii rzymian i zamknięcie w kraterze 10 piratów - zastanawia mnie czy ktoś
to zrobił i jak ( ja otoczyłem ich swoją armią, doszłem tam granicami i nic próbowąłem zająć
ich strażnice ale jak ją miałem to przegrywałem - pisze tam jeszcze coś o kapłanie z czarem
boskiej interwencji - no tak ale egipcjanie nie mają takiego - co robić pomocy to ostatnia
kampania jaka mi tu została


Musisz użyć czaru egipskiego kapłana - nie pamiętam jak on się nazywa, ale coś z lotem chyba ;) W jaki sposób?? Włazisz kapłanem między wrogich żołnierzy, wybierasz ten czar, klikasz prawym na kraterze - w efekcie wrodzy żołnierze zostaną tam ''steleportowani''... U mnie zadziałało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Właśnie o to chodzi żę oni tam są w tym kraterze otoczni przez mojąarmie i granice i nic - nie wyświetla wygranej jak wchodze tam kapłanem to go zabijają mimo rzucenia tego czaru - jak ja tam wchodze wojskiem to ja ich zabijam i przegrywam. coś mi się zdaje że od nowa zagram w tą plansze i zrobie na odwrót najpierw otocze piratów a potem rozwale rzymian

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.06.2007 o 22:35, Yupy napisał:


Właśnie o to chodzi żę oni tam są w tym kraterze otoczni przez mojąarmie i granice i nic -
nie wyświetla wygranej jak wchodze tam kapłanem to go zabijają mimo rzucenia tego czaru - jak
ja tam wchodze wojskiem to ja ich zabijam i przegrywam. coś mi się zdaje że od nowa zagram
w tą plansze i zrobie na odwrót najpierw otocze piratów a potem rozwale rzymian


To wejdź 10 kapłanami czy coś!! To musi tak być jak napisałem... Na tej planszy są dwa kratery: jeden z piratami drugi taki, że nie można tam się dostać (w środku są chyba kwiatki :D ) - wbijasz kapłanami do tego z piratami, wybierasz czar, prawym na ten drugi krater!! Ty pewnie teleportujesz ich w to samo miejsce i dlatego Ci nie działa...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No tym razem udało się - dzięki za rade - a coś mi wcześniej mówiło po co ten pusty krater ale nie skumałem. Jeszcze raz dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować