Zaloguj się, aby obserwować  
L0ck3

Splinter Cell: Chaos Theory - temat ogólny

535 postów w tym temacie

Dnia 23.02.2007 o 21:48, Dark_Kai230 napisał:

> zawsze zastanawiałem się dlaczego w Chaos Thery, Versus jest
> na starym silniku (ale było to do zrozumienia, w końcu Ubi Annecy mógł nie dostać na czas
odpowiedniego
> kodu :P).

Po co komu wymagania z singla do multi ? Zupełnie nieopłacalne jak na tamten moment, wtedt
Shadery 3.0 były jeszcze czymś nowym :) To było zamierzone, bo w końcu w multi ważna jest płynność
^^


Ale single (a raczej sole mode) nie wykorzystywał tylko SM 3.0... A chodziło mi bardziej o pierwsze wrażenie... Gram sobie w singlu ("ach, ale ta gra genialna i piękna" - myślę :P), potem Coop, no i Versus (i tu wszystko wygląda inaczej niż w dwóch pozostałych trybach)...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.02.2007 o 21:48, Dark_Kai230 napisał:

Po co komu wymagania z singla do multi ? Zupełnie nieopłacalne jak na tamten moment, wtedt
Shadery 3.0 były jeszcze czymś nowym :) To było zamierzone, bo w końcu w multi ważna jest płynność
^^


Mimo to, ta gra na multi, na tym samym sprzęcie chodzi gorzej od konkurencyjnych sieciowych gierek, tj Counter-Strike: Source czy Battlefield 2, a przecież w tamtych gierkach grafika jest niemal najwyższych lotów (jak na multi i fakt, że gra tam całkiem sporo osób w 1 grze). Pamiętam jaki miałem koszmar jak przez ponad kilka miesięcy grałem w SC:PT na multi z 1.7Ghz, 512 MB RAM i GF FX 5600 ... Wyżej niż 800x600 i low detale po prostu się nie opłacało dawać, bo momentalnie gorzej mi szło w samej grze (tak jak wspomniałeś, płynność w multi jest bardzo ważna, inaczej można się tylko zirytować).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.02.2007 o 22:01, Sth`Devilish napisał:

Cały post ^^


A tu Ci powiem, że na takim kompie jak opisałeś SCCT bardzo dobrze wielu osobom chodzi w 1024x768 i prawie-max detalach :) Mimo wszystko jest to zoptymalizowany silnik PT, więc różnica w działaniu jakaś będzie ^^

@Noxbi - Według mnie grafika w solo czy coopie nie była wiele lepsza od tej z VS. Może i po przejściu jest różnica i mały szok, ale gry w SCCT VS Mode nie byłbym w stanie wyobrazić sobie na silniku CT. W SCDA to przeszło, bo ma inny klimat, ale Versus ma swój - najbardziej unikatowy ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.02.2007 o 22:07, Dark_Kai230 napisał:

A tu Ci powiem, że na takim kompie jak opisałeś SCCT bardzo dobrze wielu osobom chodzi w 1024x768
i prawie-max detalach :) Mimo wszystko jest to zoptymalizowany silnik PT, więc różnica w działaniu
jakaś będzie ^^


SC:CT może i chodzi nieco lepiej, ale w to że chodzi idealnie na takim sprzęcie nie uwierzę, bo to raczej kwestia przyzwyczajenia :) Dla mnie płynna gra na multi to minimum 40 fps, musi być gra tak płynna żebym nie miał absolutnie żadnego opóźnienia choćby przy celowaniu lub obracaniu kamerą. Mam nadzieję, że wiesz o co mi chodzi, bo nie chodzi o to żeby gra nie klatkowała ;P Po prostu niektórym się wydaje, że jak gra nie klatkuje to już jest "omg ale super płynna animacja!!1" ;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.02.2007 o 22:17, Sth`Devilish napisał:

SC:CT może i chodzi nieco lepiej, ale w to że chodzi idealnie na takim sprzęcie nie uwierzę,
bo to raczej kwestia przyzwyczajenia :) Dla mnie płynna gra na multi to minimum 40 fps, musi
być gra tak płynna żebym nie miał absolutnie żadnego opóźnienia choćby przy celowaniu lub obracaniu
kamerą. Mam nadzieję, że wiesz o co mi chodzi, bo nie chodzi o to żeby gra nie klatkowała ;P
Po prostu niektórym się wydaje, że jak gra nie klatkuje to już jest "omg ale super płynna animacja!!1"
;D


W takim wypadku zmienia się dwie wartości w default.ini i działa płynniej :)
Do tego jak się sprawdzi to po ustawieniu (w grze) detali na minimum są one określane (w default.ini) jako normal, a co za tym idzie można ustawić low - działa jeszcze lepiej :D Później można ustawić, że gra działa w rodzielczości nawet i 4x3 :) Są to tylko ustawienia płynności, więc nie jest to jako cheat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziwne, ale po zainstalowaniu patcha musiałem odinstalować grę. W takim wypadku zainstalowałem angielską wersję jeszcze raz, a system nie chciał odczytać płyty z patchem polonizującym.

Czemu tak się dzieje? Mam wersję premierową.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.02.2007 o 15:07, Adamzzz napisał:

Dziwne, ale po zainstalowaniu patcha musiałem odinstalować grę. W takim wypadku zainstalowałem
angielską wersję jeszcze raz, a system nie chciał odczytać płyty z patchem polonizującym.

Czemu tak się dzieje? Mam wersję premierową.



Może GOL CI pomoże?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.02.2007 o 18:57, Alexx1 napisał:

> Dziwne, ale po zainstalowaniu patcha musiałem odinstalować grę. W takim wypadku zainstalowałem

> angielską wersję jeszcze raz, a system nie chciał odczytać płyty z patchem polonizującym.

> Czemu tak się dzieje? Mam wersję premierową.

>

Dnia 25.02.2007 o 18:57, Alexx1 napisał:

Może GOL CI pomoże?


No proszę bez podtekstów i szyderstwa. Tym postem pokazałeś także swój poziom. Phi!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mówię szczerze....GOL ma wykwalifikowaną kadrę, która na pewno będzie wiedziała co jest nie tak.....O jakim poziomie mówimy?;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.02.2007 o 19:30, Alexx1 napisał:

Mówię szczerze....GOL ma wykwalifikowaną kadrę, która na pewno będzie wiedziała co jest nie
tak.....O jakim poziomie mówimy?;)


Poziomie umysłowym - to, że wolę Gry-Online to tylko i wyłącznie moja sprawa i wypraszam sobie teksty typu: "Niech Ci GOL pomoże". I proszę, żebyś się teraz fałszywie nie tłumaczył. OK? Jak masz pisać coś głupiego, to lepiej nie pisz.

Nie odpowiadaj na tego posta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Piszę nowy post...Sam mam konto w GOL''u i nic do nich nie mam.A że jesteś przewrażliwiony to twoja sprawa.

Nie odpowiadaj na ten post i nie pisz nic związanego z tym posciakiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

moj kolega to prawdziwy splinter cell :)
misje na statku przeszedl nie zwazajac na to ze w skradankach chodzi o skradanie sie, a i statystyke mial niezla :D
2% na 100% SERIO !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.02.2007 o 17:08, Zauri napisał:

moj kolega to prawdziwy splinter cell :)
misje na statku przeszedl nie zwazajac na to ze w skradankach chodzi o skradanie sie, a i statystyke
mial niezla :D
2% na 100% SERIO !!!


No to trzeba mu pogratulować, pewnie sporo razy wczytywał quicksave''a ;D Ta gra nie dość, że jest o wiele łatwiejsza, kiedy się wszystko planuje i działa po cichu, to jeszcze jest najłatwiejszą ze wszystkich skradanek. Dlaczego? Ano dlatego, że nie dość, że Sam Fisher dysponuje bogatym ekwipunkiem i zdolnościami cyrkowca, to jeszcze sama gra stwarza mu mnóstwo możliwości ominięcia przeciwników lub dotarcia do celu na różne sposoby :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.02.2007 o 17:31, Sth`Devilish napisał:

No to trzeba mu pogratulować, pewnie sporo razy wczytywał quicksave''a ;D Ta gra nie dość,
że jest o wiele łatwiejsza, kiedy się wszystko planuje i działa po cichu, to jeszcze jest najłatwiejszą
ze wszystkich skradanek. Dlaczego? Ano dlatego, że nie dość, że Sam Fisher dysponuje bogatym
ekwipunkiem i zdolnościami cyrkowca, to jeszcze sama gra stwarza mu mnóstwo możliwości ominięcia
przeciwników lub dotarcia do celu na różne sposoby :)


nie to co SC 1 gdzie po sc-20k sam musiales sie wybrac w jednej misji. ale tutaj nie mozna rozwalic kamer tak jak w jedynce :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.02.2007 o 17:38, Zauri napisał:

nie to co SC 1 gdzie po sc-20k sam musiales sie wybrac w jednej misji. ale tutaj nie mozna
rozwalic kamer tak jak w jedynce :/


Rozwalanie kamer w jedynce miało tyle wspólnego z realistyczną skradanką, co siusianie na głowy strażników ;] Oczywiste przecież, że ktoś z ochrony musiał by przecież prędzej czy później zauważyć, że kamery padają jedna po drugiej i wszcząć alarm :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.02.2007 o 18:38, Sth`Devilish napisał:

Rozwalanie kamer w jedynce miało tyle wspólnego z realistyczną skradanką, co siusianie na głowy
strażników ;] Oczywiste przecież, że ktoś z ochrony musiał by przecież prędzej czy później
zauważyć, że kamery padają jedna po drugiej i wszcząć alarm :)


Ale było to realistyczne - mogłeś obejść lub zniszczyć kamerę, a tutaj możesz tylko obejść ;) Ogólnie w CT jest wieeele ułatwień...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ano szkoda, że nie można kamer rozwalać. Tak samo jak strzelanie zza rogu, teraz niby se ramię można zmienić, ale wtedy było efektowniej. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować