Zaloguj się, aby obserwować  
Hojrak77

Masterlink i ich lekceważenie klienta...

1042 postów w tym temacie

Dobra, ludziska - nie wiem czy to wina CDP czy ML. Ja wiem jedno - telefon kurier z ML woził mi 1,5 tygodnia jak zamówiłem go sobie go bo akurat nie mogłem w tamtym tygodniu podjechać do salonu... i wyszło że byłoby szybciej jakbym w końcu pojechał tam jak miałem czas i miałbym dużo szybciej. Ale nie o to chodzi.

Chodzi mi o to, że zawalić można - rozumiem. Ale informacja. W mordę - to podstawa w utrzymywaniu dobrego kontaktu z klientem.

Abstrachując już od tego chciałbym wyrazić mój głęboki niepokój - skoro ML wiedział, że tyle paczek będzie do dostarczenia w ciągu tego okresu... to kto tam się zajmuje planowaniem, że nie ogarnął tego i wszystkich wyznaczył na jeden dzień??!! :D A może specjaliści od zarządzania czasem, zasobami i ludźmi wyjechali do Anglii??... ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie czytam tego tematu wstecz bo poza paroma rodzynkami to jest to wybitnie monotematyczne ciacho ;-p

Jutro koło 10 dzwonię do tych państwa. I Wiedziek ma być przed południem. A jak nie to kończymy z kulturą (wbrew pozorom dzisiaj przez cały dzień grzecznie wyjaśniałem wszystko, nawet razu nie odpysknąłem tudzież podniosłem głosu). Oj nie lubię jak się mnie tak robi ;)

@WickedChildren -> zobacz to - http://forum.gram.pl/forum_post.asp?tid=12271&pid=207 - a wszystko to z pełną kulturą i brakiem obrażania innych. Jak widać tak sobie skutkuje :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.10.2007 o 20:44, Sephirath napisał:

zobacz to - http://forum.gram.pl/forum_post.asp?tid=12271&pid=207 - a
wszystko to z pełną kulturą i brakiem obrażania innych. Jak widać tak sobie skutkuje :(


Jak widac DPD w Szczecinie jest bardziej przyjazne klientowi niz w Warszawie. :) Gdy ja rozmawialem z pania z DOKu z CDP i sie zapytalem czy jesli DPD bedzie mi robic problemy z wydaniem przesylki to czy moge zadzwonic ponownie i poprosic o interwencje. Powiedziano, mi ze problemu nie ma i bardzo chetnie pomoga. Ale jak wspomnialem wyzej - paczke mi dostarczono do domu, mimo iz dostarczona nie powinna byc. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.10.2007 o 20:50, Wojman napisał:

/cut with the samurai sword/

No to ja mogłem otrzymać pełny support w momencie, w którym będę rozmawiał z kurierem. Niestety kurier nie dotarł. DPD w Warszawie mnie tak poza wszystkim już chyba nie lubi :P

Trudno, do kolejnego EK ze sklep.gram.pl nie będę miał z nimi do czynienia. Oczywiście liczę ten radosny okres od jutra popołudnia (oby!) :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.10.2007 o 20:37, Rivo napisał:

Czy prośba (tak, prośba, nie "postawa roszczeniowa" jak raczyłeś to ująć) o jakieś szczegółowe
informacje jest już strzelaniem fochów?


http://forum.gram.pl/forum_post.asp?tid=12271&pid=297 - to nie jest postawa roszczeniowa? To nie jest strzelanie fochów? Wiem, że strasznie uogólniam, ale od tego Pana się a dyskusja zaczęła.

Dnia 23.10.2007 o 20:37, Rivo napisał:

Wiem, że w tej chwili moje dopytywanie się o to nic
nie zmieni (przed chwilą i moja paczka wróciła do sortowni). Ale mogę chyba wiedzieć, dlaczego
nie dotarła.


Oczywiście. Mejl na sklep@gram.pl lub dok@gram.pl lub telefon do Masterlinka. Innej normalnej drogi otrzymania tych informacji nie widzę.

Dnia 23.10.2007 o 20:37, Rivo napisał:

I nie próbuj mi zaraz mówić, żebym dzownił do ML i się sam dowiedział, bo z tego
co czytam to obie strony (i CDP i ML) miały w tym jakiś udział. ;-)


Ojć, za późno... ;P

Dnia 23.10.2007 o 20:37, Rivo napisał:

Ja chcę po prostu wiedzieć co się stało (jako klient mam chyba jeszcze to prawo, co? ;-) ),
a nie opierać się na różnych wersjach wydarzeń i strzępkach informacji, które userzy "wydobyli"
od CDP i ML dzwoniąc na infolinie. IMO brak jakiegoś "oficjalnego" wyjaśnienia w tej sprawie
świadczy źle o firmie. (nie, krótkiego postu na forum nie biorę za oficjalną informację).


Spójrz, która jest godzina... Uprzedzając kolejne zarzuty - czy wcześniej mówiono o tych problemach, czy one w ogóle wystąpiły? Jeśli nie, to i tak spójrz, która godzina ;).

Dnia 23.10.2007 o 20:37, Rivo napisał:

A co do ogólnej nerwowości. Niektórzy mają prawo się trochę wkurzyć, bo już dostali niespodziankę
z dodatkami. ;-) Po jednej wpadce raczej wszyscy mieli nadzieję, że już teraz wszystko będzie
dopięte na ostatni guzik.


A ja akurat spodziewałem się, że właśnie teraz pójdzie coś nie tak, jak pójść powinno - przecież nie co dzień wysyła się taką liczbę paczek. Inaczej mówiąc, byłem przygotowany na podobne problemy. Jakimś cudem ja (i naprawdę WIELE osób) tych problemów nie uświadczyło. Wniosek - mieliście zwyczajnie pecha, że akurat na was trafiło. Współczuję, naprawdę, ale w takiej sytuacji zachowałbym się nieco inaczej...

Dnia 23.10.2007 o 20:37, Rivo napisał:

I pamiętaj, to jest tylko moja prośba. Nie lubię, gdy ktoś od razu osądza mnie jak jakiegoś
rozwydrzonego dzieciaka, który nie dostał swojej zabawki. Zresztą sam oczekiwałem tej przesyłki
dopiero jutro, ale jednak informacja, że poszły w świat dała mi odrobinę nadziei, że i do mnie
trafi Wiedźmin ;-)


Ależ właśnie z Tobą tutaj chyba można najbardziej poważnie porozmawiać... A ja niestety mam już taki nieszczęsny styl wypowiedzi :).
A co do dojścia Wiedźmina dzisiaj, zamiast jutro - gra miała dojść na urodziny, a doszła dzień przed. Powinienem z tego powodu psioczyć na CDP i żądać odszkodowania...? ;P

Dnia 23.10.2007 o 20:37, Rivo napisał:

W pewnym sensie Ty robisz to samo, bo Ty nigdy nie miałeś problemów, to czemu inni mają narzekać? ;-)


Otóż miałem bardzo częste problemy z Pocztą Polską - jako że przesyłki dochodziły nieraz po trzy tygodnie po określonym terminie. W związku z tym korzystam teraz jedynie z usług kurierów. I przestałem mieć problemy. Chyba nie muszę dodawać, że nie psioczyłem na PP przy wszystkich...?

Poza tym, skoro wszyscy mieliście już nieprzyjemności z DPD, to czemu nie zamawiacie poprzez alternatywnego dostawcę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

w koncu po kilku godzinach udalo mi sie dodzwonic

powiem szczerze - teraz siedza tam 2 osoby - nie warto dzwonic

i kilka faktow:
faktycznie dostali wytyczne z CDP ze sporo paczek jest zlych (zaplacona a okreslone za pobraniem itp.) dla tego ML cofnal wszystkie paczki i jutro lub w nocy bedzie je sprawdzal - po sprawdzeniu beda jutro wysylac.... no ale nie wiadomo kiedy...

jak gadalem z tym kolesiam na infolini gryzlem sie w jezyk zeby go nie zbluzgac...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mistrzu, oni mieli cofnąć 80 PACZEK! Nie wszystkie :-)

To głównie dlatego mnie tak denerwują :p

Ja też nie bluzgałem, ale i tak strasznie niemili dla mnie byli... Oto Polska właśnie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no nic pozostaje mi czekac do jutra rana i dzwonic do oddzialu w kielcach rano przed 8.30 po przewaznie o tej kurierzy odbieraja paczki.... mam nadzieje ze to sie wyjasni i moja paczka nie poleci spowrotem do wawy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

szczerze - w doopie to mam czy zawrocili 80 czy 8 milionow

dzisiaj zrobilem sobie wolne w robocie w oczekiwaniu na paczke - no jak o 9 wyjechala to maja do mnie 15 minut - wiec spodziewalem sie miedzy 12-14, niestety nie moglem sie dodzwonic do nich zeby dowiedziec sie OCB...

jutro nie mam zamiaru czekac caly dzien na paczke - mam kilku klientow ktorzy czekaja na mnie w firmach...

a to ze firma nie potrafi logistycznie zalatwic tak prostej sprawy jak dostarczenie z bazy paczek do pkt: a, b, c itd to juz jest zenua :(

a juz inna sprawa ze kurierzy w ML MAJA WYLACZONE KOMORKI - wiec jakim kutfa cudem moja paczka wrocila do firmy ? telepatycznie sie z nimi porozumiewaja ?

zal doope sciska i tyle - czy CDP nie moze zalatwic chociaz jednej ze swoich premier NORMALNIE ? zawsze musza byc jakies problemy ?
nie dosc ze place, trace nerwy i czas to jeszcze w pelni jestem olewany

a pozniej firmy placza ze tacy niezadowoleni klienci czesto ida na stadion, lub zasysaja z netu - na stadionie szybko i milo dostane wiekszosc gier przed premiera (no chyba ze zalezy mi na bonusach i innych pierdolach) z usmiechem sprzedawcy na ustach w dodatku za pol ceny lub jeszcze mniej...

wiec CDP zastanowcie sie co tu zrobic zeby zatrzymac wkur....onych klientow !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich szęśliwych posiadaczy i nieszczęśliwych czekających.

Powiem tak, Wiedźmina zamówiłem 21.10.2007 o godzinie 20.29 (niedziela) a dzisiaj (23.10.07) przed 17.00 kurier zapukał do moich drzwi... ale nikt mu nie otworzył (nie zdąrzyłem wrócić z pracy). O cholerka... co teraz... dzisiaj wieczorem miałem grać w Wiedźmina a tu... Dzwonię więc do Masterlinka co z moim Wiedźminem. Pani odpowiada mi, że kurier był, nikogo nie zastał więc albo odbiorę JUTRO osobiście albo JUTRO mi przywiezie paczkę ponownie. JUTRO !!!??? Całe szczęście trafiłem na rzetelnego pracownika Masterlink Poznań i przesyłkę dostałem dzisiaj po 19.00. Chylę czoła przed Masterlink Poznań.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.10.2007 o 21:07, Jach81 napisał:

/ciach/
wiec CDP zastanowcie sie co tu zrobic zeby zatrzymac wkur....onych klientow !!!


W tym wypadku nie zawinił CDP, ale Master Link, który nie potrafi poradzić sobie, pod względem organizacji, z taką ilością zamówień. A w końcu ilość zamówionych egzemplarzy Wiedźmina jest naprawdę ogromna.

=====> AdamETi
Miałeś szczęście z tym pracownikiem. Jak widać ludzie pracujący mają raczej małe szanse na spokojne otrzymanie swoich Wiedźminów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.10.2007 o 21:10, Flash606 napisał:

> /ciach/
> wiec CDP zastanowcie sie co tu zrobic zeby zatrzymac wkur....onych klientow !!!

W tym wypadku nie zawinił CDP, ale Master Link, który nie potrafi poradzić sobie, pod względem
organizacji, z taką ilością zamówień. A w końcu ilość zamówionych egzemplarzy Wiedźmina jest
naprawdę ogromna.



przeczytaj jeszcze raz uważnie ten i kilka moich innych postow - nie pije tylko do wiedzmina - z NWN2 i innymi tytuali bylo tez zabawnie, a CDP nadal nie chce zmienic firmy kurierskiej...

a co do dzisiaj - zawinily obie strony - i nie bede sie dopatrywal wiekszej winy po ktorejs ze stron - ot zwykle bledy w komunikacji....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.10.2007 o 20:54, Furrbacca napisał:

http://forum.gram.pl/forum_post.asp?tid=12271&pid=297 - to nie jest postawa roszczeniowa? To
nie jest strzelanie fochów? Wiem, że strasznie uogólniam, ale od tego Pana się a dyskusja zaczęła.


Przyznaję, strasznie uogólniasz ;)

Dnia 23.10.2007 o 20:54, Furrbacca napisał:

Oczywiście. Mejl na sklep@gram.pl lub dok@gram.pl lub telefon do Masterlinka. Innej normalnej
drogi otrzymania tych informacji nie widzę.

Dnia 23.10.2007 o 20:54, Furrbacca napisał:

Otóż miałem bardzo częste problemy z Pocztą Polską - jako że przesyłki dochodziły nieraz po
trzy tygodnie po określonym terminie. W związku z tym korzystam teraz jedynie z usług kurierów.
I przestałem mieć problemy. Chyba nie muszę dodawać, że nie psioczyłem na PP przy wszystkich...?


Wiadomo, że na upartego zawsze można się wszędzie próbować czegoś dowiedzieć. Ale to nie ja tutaj nawaliłem ;)

Rozumiem, że może w Twojej opinii brak mi (i wielu innym) cierpliwości, ale ja też miałem kilka miłych sytuacji z opóźnieniami oraz innymi problemami w kontaktach z firmami i szczerze mówiąc mam tego już czasami serdecznie dość. Może jest to spowodowane tym, że niedawno w ramach opóźnień musiałem czekać 3 miesiące na internet. Kłócąc się na zmianę z Netią i TP, dzwoniąc od jednej infolinii do drugiej, wysyłając kilkanaście skarg. Może przez to jestem teraz negatywnie nastawiony do wszelkich "wpadek"? Mimo wszystko wtedy dałem radę wytrwać bez żadnego szczególnego czepiania się, kłótni (ba, wytrwałem nawet spokojnie próbując się dodzwonić na infolinię jakieś 70-80 minut znosząc cholerną muzyczkę w tle :P ).

Teraz nie denerwuje mnie tak bardzo same opóźnienie. Raczej narzekam na brak konkretnej informacji, zamieszczonej w jakimś widocznym miejscu (lub przesłanej mailem). Zamiast uspokoić klientów trzyma się ich bez żadnej wiedzy, co doprowadza do konfliktów i nieporozumień (patrz: większość topicu ;) ).

Dnia 23.10.2007 o 20:54, Furrbacca napisał:

Poza tym, skoro wszyscy mieliście już nieprzyjemności z DPD, to czemu nie zamawiacie poprzez
alternatywnego dostawcę?


Wypraszam sobie, nigdzie nie powiedziałem, że kiedykolwiek korzystałem z ich usług. W tej chwili (tak, to można uznać za poważny błąd i stereotypowe myślenie) opieram swoje zdanie na opinii innych klientów, którzy swoje już zdążyli powiedzieć na temat tej firmy. Może czasem pod wpływem emocji i zniecierpliwienia, ale jednak trochę tych opinii jest ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.10.2007 o 17:33, Sephirath napisał:

Nie masz szans, szczerze Ci powiem. Próbowałem jakiś czas temu (rok? dwa?) temu przy okazji
CoH EK. Nic, jeszcze Cię "uprzejmie zwyzywają" :-)

Cóż. Że zacytuję : "Jutro będzie". Tak?


Nie wiem... Ma status wysłany więc powinno byc. :) Nareszcie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować