Zaloguj się, aby obserwować  
Feno

Muzyka Filmowa

594 postów w tym temacie

Witajcie.
Słucha ktoś z was muzyki filmowej? Znacie jakiś film, który urzeka muzyką? Podzielcie się ze mną, bo ja jestem wielkim fanem muzyki filmowej i jestem ciekaw waszych opini na ten temat.

Ja z czystym sumieniem polecam muzykę z filmu "Black Hawk Down" (helikopter w ogniu), autorstawa Hansa Zimmera. Muzyka ma niezwykły klimat i jest poprostu genialna. W ogóle Zimmer to dla mnie mistrz muzyki filmowej. Uwielbiam jego twórczość. POLECAM!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja bardzo lubię OSTy ze Star Wars, LotRow, z Narni był niczego sobie. Ostatnie zachwyty mam nad soundtrackami z Jarhead (poprostu czyty geniusz) i SinCity. bardzo lubie też Forresta Gumpa, Pulp Fiction, Kill Billa i sporo innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A kojarzycie Jamesa Hornera? Ostatnio coś się mało o nim słyszy. Nie mniej jednak nie można zapomnieć jego wspaniałych ścieżek muzycznych do chociażby Braveheart, czy Aliens.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 08.10.2006 o 20:57, Feno napisał:

Ja z czystym sumieniem polecam muzykę z filmu "Black Hawk Down" (helikopter w ogniu), autorstawa
Hansa Zimmera. Muzyka ma niezwykły klimat i jest poprostu genialna. W ogóle Zimmer to dla mnie
mistrz muzyki filmowej. Uwielbiam jego twórczość. POLECAM!!


Dokladnie, jego soundtrack z Gladiatora to po prostu cudo! Świetny jest tez ost z Ostatniego Mohikanina a szczegolnie utwor The Kiss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.10.2006 o 22:08, Piger napisał:

Dokladnie, jego soundtrack z Gladiatora to po prostu cudo! Świetny jest tez ost z Ostatniego
Mohikanina a szczegolnie utwor The Kiss


Racja. Gladiator ma świetną muzykę. Mohicanin, to już nie Zimmera ale również świetny kawał muzyki. Moim ulubionym również jest The Kiss, oraz Promentory. Świetnie oddają klimat całego filmu.