Zaloguj się, aby obserwować  
TwoSwords

Heroes of Might and Magic - wszystko o serii

1843 postów w tym temacie

no dobra zaprezentowałes dobrze.... ale ja go nigdy nie widziałem a nawet o nim nie słyszałem... gdzie go można dostać... albo skad go mozna ściągnoć....
podaj stronke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.10.2005 o 16:37, Daimon_Frey napisał:

Ale mało realistyczne to jedno a po drugie to co najważniejsze, gdzie tu miejsce
dla stworów. Od zawsze bohater dowodził armią i nie powinno być tak, że sam może wszystkiego dokonać i co najważniejsze
obywać się bez armii.


Stwory pomagaja. A zarzut o malym realizmie odrzucam - przeciez w kazdym RPG bohater(owie) pokonywali cale armie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.10.2005 o 09:24, moonman napisał:

zgadzam sie w 100% - na szczęście UBISOFT nie w ciemię bite - doszło do tego samego wniosku - nie chcą
powtórzyć klapy H4


Tyle, ze H4 bylo klapa tylko w opinii fanow H3 :) Pamietaj, ze wyszly do tego 2 dodatki. CDP w 3 lata po premierze sprzedaje gre z dodatkami po 60 zl, tak jak, powiedzmy, Morrowinda, ktory klapa tez nie byl.

Dnia 14.10.2005 o 09:24, moonman napisał:

pakowanie w jednego herosa jest nudne i potem takim superhero iść przez planszę


Misji w ktorych walczylo sie samym bohaterem (bohaterami) bylo niewiele. Miales natomiast mozliwosc rozwijania go w wybranym kierunku - w zaleznosci od sposobu gry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.10.2005 o 11:09, Wredniak2003 napisał:

>W hoMM IV sam posmysl z walczącym bohaterem był świetny, kulało samo wykonanie i bohater
> za szybko stawał siechodzącym
czołgiem, samodzielnie niszczącym cale armie.

Taaak. Moj czolg (bohater) napewno pokonal bez problemu 25 czarnch smoków
tak... (z 10 mial problem). I zdecydowanie za szybko sie stawal tym "czolgiem" bo co to jest te kilka godzin gry by zrobic
sobie"czolg"??


Zeby rozwalic 25 czarnych smokow, musialby byc chyba na jakims 60 poziomie :) W kampaniach mozna bylo dobic do trzydzestego-ktoregos.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.10.2005 o 16:51, TwoSwords napisał:

> Oficjalna strona Wake of Gods: http://www.strategyplanet.com/homm/wog/
thx za stronke.... jak narazie oglądam screeny...
a potem musze skombinowac orginalną wersję .... czyli kupie w CDP bo jest i ściągne


Z tego co zrozumialem z dyskusji i przeczytalem na stronie rozumiem, ze Wake of Gods jest darmowy, do sciagniecia wlasnie pod ww. adresem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.10.2005 o 12:17, Raylin napisał:

Graliście może w dodatek do Heroesów 3 Wake of Gods stworzony przez fanów tej gry? Mi osobiście podobały się innowacje wprowadzone
do podstawowej wersji gry i chętnie pograłbym w 5 gdyby zamiast zmieniać styl grafiki jej twórcy zajęli się wprowadzeniem
rozwiązań z WoGa. Mianowicie co do uczestnictwa bohatera w walkach - typowy trójkowy bohater nieangżujący się oosobiście
w walkę, ale posiadający swojego dowódcę, który jest obecny w każdej walce, dostaje exp po wygranej, awanse i zdolności
z 4 do wyboru; jednocześnie nie jest to jednostka tak jak inne czyli nie zajmuje miejsca w slotach dla jednostek. Fajna
też była możliwość burzenia budynków w zamku jeśli posiadało się dużą armię. Dobre też było to że można było polepszać budynki
na mapie za mithril aby rekrutować np. od razu archanioła zamiast anioła itp. Jedyną praktycznie wadą WoGa była duża ilość
błędów i trudność z pierwszym odpaleniem go, ale w końcu był darmowy, więc nie ma co się czepiać.

Oczywiście, że grałem w WoGa :)
Innowacje z commanderami były całkiem ciekawe, nowe potwory były niestety trochę kiczowate i niezbyt oryginalne, ale pomysł z doświadczeniem dla jednostek był jak najbardziej trafiony ;)
I najważniejsze, że każdą funkcję, która nie podoba się danemu graczowi można wyłączyć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.10.2005 o 09:32, A-cis napisał:

> UBISOFT nie w ciemię bite - doszło do tego samego wniosku - nie chcą powtórzyć klapy H4
A tak a propos tego stwierdzenia
(robię sobie takie prywatne testy ;)
Rozumiem, że uważasz HoM&M4 za klapę. Jak szacujesz, ile mniej wiecej godzin grałeś
w tą grę i czy to było bezpośrednio po jej ukazaniu się czy również później (po wyjściu wszystkich paczy)?


zamówiłem jeszcze przed premierą (wirtualny.com) - jestem zwolennikiem rozgrywek multiplayer - doznalem ciezkiego szoku, ze otrzymalem produkt bez tego trybu. Zaczalem grac w pierwsza kampanie, ktora z poczatku mnie pochlanela ale po pewnym czasie znuzyla - drugiej kampanii nie skonczylem ... odkladalem ciagle na pozniej - w miedzyczasie gralem w H3 multi - pozniej probowalem z dwa razy jeszcze zagrac w kampanie - ale konczylo sie wyjsciem z gry i odpalaniem H3 - po jakims czasie wystawilem swoj egzemplarz na allegro - i wiecej h4 nie ogladalem

najbardziej, z tego co pamietam, nie podobalo mi sie (w odpowiedniej kolejnosci):
- brak multi
- memory leak
- pole bitwy - siatka
- pomysl z aktywnym heroesem, karawany, zdobywanie zamkow
- grafika i animacje (np. behemot, giermek itd.)
- cukierkowy klimat

- wiem, ze pozniej do dwoch pierwszych podpunktow wyszly laty, ale ja nie dalem az tak wielkiego kredytu zaufania H4, zeby czekac w nieskonczonosc... malo tego.. po prostu poczulem sie oszukany.. dostalem nieskonczony produkt - to chyba najwiekszy grzech owczesnego 3DO - oj pokute mieli straszna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.10.2005 o 21:29, Hegemon napisał:

Tyle, ze H4 bylo klapa tylko w opinii fanow H3 :) Pamietaj, ze wyszly do tego 2 dodatki. CDP w 3 lata po premierze
sprzedaje gre z dodatkami po 60 zl, tak jak, powiedzmy, Morrowinda, ktory klapa tez nie byl.


ze CDProjekt wciaz sprzedaje wszystkich Heroesow na wszystkie sposoby to wiem / z jednej strony pochwalam a z drugiej ganie...

ale to nie chodzi o CDProjekt.. zobacz co sie stalo z 3DO po wydaniu H4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.10.2005 o 21:37, Alexei Kaumanavardze napisał:

Ja uważam, ze aktualnie Disciples kopie tyłki herosom jak chce.
Przykre ale prawdziwe.
Ale teraz rosjanie się za nie wzięli
i troche boje się o los apostołów
Przykre ale prawdziwe
Disciples pozyczylem ( od kogos ) i oddalem ( za chwile)_
Przykre ale prawdziwe.
Hirosow ( trojke ) kupilem , ale nie pozyczam ( bo ma nie byc na nich zadnej ryski :))

>Przykre ale prawdziwe . Ot to .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.10.2005 o 08:35, moonman napisał:

ale to nie chodzi o CDProjekt.. zobacz co sie stalo z 3DO po wydaniu H4


No właśnie. To chyba najdobitniej dowodzi klapy tego tytułu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.10.2005 o 08:58, HumanGhost napisał:

> ale to nie chodzi o CDProjekt.. zobacz co sie stalo z 3DO po wydaniu H4

No właśnie. To chyba najdobitniej dowodzi
klapy tego tytułu.


Przeciez 3DO cienko przedlo juz przed wydaniem Heroes IV, a ekipe, ktora zrobila gre zwolniono zaraz po jej wydaniu - nie czekajac nawet na wyniki sprzedazy. Tak naprawde z tego faktu wynika miedopracowanie HIV - owe bledy "techniczne", ktore wymienil moonman, wcale nie musialy sie pojawic, gdyby byl czas na testy itp. Czy jakas firma zdecydowalaby sie wydac 2 dodatki do (jak sami uwazacie) slabo sprzedajacej sie gry?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.10.2005 o 08:35, moonman napisał:

ze CDProjekt wciaz sprzedaje
wszystkich Heroesow na wszystkie sposoby to wiem / z jednej strony pochwalam a z drugiej ganie...


Ganisz? Ale dlaczego? Jest towar, ktory firma chce sprzedawac, a konsumenci kupowac, to firma go udostepnia. I skoro oplaca im sie za 3 letnia gre oczekiwac 60 zl (to prawda, ze z 2 dodatkami), to dla mnie oznacza to spore zainteresowanie tytulem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>Czy jakas firma zdecydowalaby sie wydac 2 dodatki do (jak sami uwazacie) slabo sprzedajacej sie gry?

No przeciez kazda firma pragnie poniesc straty i kazda laduje pieniadze w towar ktory sie nie sprzedaje. Wiekszosc fanow HoMM III nie chce zadnych zmian w swojej ukochanej grze. Wiec czemu nie graja tylko w III a kupili IV? Przeciez oczwiste bylo ze gra nie bedzie taka sama bo nikt by tego niekupil. Moze chcieli wydac pieniadze by moc ponarzekac?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.10.2005 o 11:17, Wredniak2003 napisał:

>Czy jakas firma zdecydowalaby sie wydac 2 dodatki do (jak sami uwazacie) slabo sprzedajacej sie gry?

No przeciez
kazda firma pragnie poniesc straty i kazda laduje pieniadze w towar ktory sie nie sprzedaje. Wiekszosc fanow HoMM III nie
chce zadnych zmian w swojej ukochanej grze. Wiec czemu nie graja tylko w III a kupili IV? Przeciez oczwiste bylo ze gra
nie bedzie taka sama bo nikt by tego niekupil. Moze chcieli wydac pieniadze by moc ponarzekac?


A może wydali pieniądze mając nadzieje na coś innego, lepszego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.10.2005 o 11:25, Don Lizak napisał:

A może wydali pieniądze mając nadzieje na coś innego, lepszego?


I ta czesc byla lepsza ale nie dla nich bo zbyt roznila sie od III. A gdyby zrobiono IV bardziej podobna do III to bz bylo narzekanie ze proboja nam wcisnac drogi raz to samo z lepsza grafika (albo inna jak kto woli)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować