Zaloguj się, aby obserwować  
TwoSwords

Heroes of Might and Magic - wszystko o serii

1843 postów w tym temacie

Dnia 12.08.2009 o 18:22, Lfdracon napisał:

Mnie zaś ciekawi, czy pozostaniemy w Ashan, czy znowu nie wiadomo jak, przeniesiemy się
do nowego uniwersum.. ;x


Raczej na pewno będzie Ashan. Na Ashan przeszli głównie dlatego, że łatwiej stworzyć własny świat, niż próbować kombinować z czyimś. Przykład F3 pokazał jak tzw. fani jechali po grze tylko dlatego że są mutanty czy enklawa.
Nowego raczej nie będzie też dlatego, że teraz wszystko co M%M od Ubi jest w tym świecie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.08.2009 o 18:28, Daimon_Frey napisał:

Nowego raczej nie będzie też dlatego, że teraz wszystko co M%M od Ubi jest w tym świecie.

Wszystko - H5 i Dark Messiah, coś jeszcze? :P
No dobra, niech już zostawią ten Ashan, ale moim pobożnym życzeniem jest, żeby na dzień dobry było przynajmniej osiem ras - nie jak w piątce po dwóch rozszerzeniach. Przecież tytuł ma taki potencjał, 10 frakcji można wymyślić bez specjalnego wysiłku. A im bardziej urozmaicona rozgrywka, tym lepiej...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.08.2009 o 18:14, Pawlo09 napisał:

Chyba sobie żarty robisz jeśli gra zostanie wydana to w 2010 2011 i ty chcesz 2D tak
samo jak windows00 LOL.



"Moje modły zostały wysłuchane HOMM VI : D
oby to był powrót do 2D/3D.. no to zbieram kase na edycje kolekcjonerską :) "

Moja wypowiedź nic nie mówi o terminie w którym gra zostanie wydana to po 1
po 2 wiec nie wiem po co mówisz o jakiś żartach...
a grę to można by zrobić połączyć 2Dz 3D np jak w H 4. rzut izometryczny + ruszająca się kamera na wszystkie strony... tylko po co... w tej grze 3d ? tutaj chodzi o rozgrywke a nie aby przyglądać się krzaczkom... albo budynkom

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.08.2009 o 18:32, Lfdracon napisał:

> Nowego raczej nie będzie też dlatego, że teraz wszystko co M%M od Ubi jest w tym
świecie.
Wszystko - H5 i Dark Messiah, coś jeszcze? :P


Tak, M&M Clash of Heroes ;)
No i pewnie Heroes Kingdoms, które ciągle nie może doczekać się ukończenia.

Dnia 12.08.2009 o 18:32, Lfdracon napisał:

No dobra, niech już zostawią ten Ashan, ale moim pobożnym życzeniem jest, żeby na dzień
dobry było przynajmniej osiem ras - nie jak w piątce po dwóch rozszerzeniach. Przecież
tytuł ma taki potencjał, 10 frakcji można wymyślić bez specjalnego wysiłku. A im bardziej
urozmaicona rozgrywka, tym lepiej...


Wymyślenie to zapewne i dla nich żaden problem. Problem leży gdzie indziej. Koszty Panie, koszty.
W końcu trzeba zaprojektować, wymodelować, zanimować każdą jednostkę. Nie wspominając już o samych zamkach. Ktoś musiałby to zrobić i komuś trzeba byłoby za to zapłacić. Tak więc koszt to raz, czas to dwa. W ograniczonym czasie jest (no niech będzie masło) czas na ograniczoną ilość rzeczy. A to wszystko zajmuje w 3D więcej czasu niż w przypadku starej 2D.
Trzy to problem balansu.
Z powodu powyższego łatwiej jest zrobić kilka zamków, a potem dodawać kolejne w dodatkach.
M.in. z tych samych powodów np. nie ma też 4 rasy w StarCrafcie 2.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.08.2009 o 18:35, Chester001 napisał:

a grę to można by zrobić połączyć 2Dz 3D np jak w H 4. rzut izometryczny + ruszająca
się kamera na wszystkie strony... tylko po co...


Ależ w H5 możesz sobie ustawić kamerę tak samo jak w H4 przecież. A H4 było okropne pod tym względem. I nie oszukujmy się, w H4 nie było ani grama 3D, wszystko płaskie jak naleśnik.

Dnia 12.08.2009 o 18:35, Chester001 napisał:

w tej grze 3d ? tutaj chodzi o rozgrywke
a nie aby przyglądać się krzaczkom... albo budynkom


Grafika buduje klimat i ma wpływać pozytywnie na odbiór gry, czytaj zachęcać do jej włączenia i użytkowania. Inna sprawa, jeśli grafika staje się jedynym atutem, a reszta gry jest marnej jakości. Jednakże w H5 wszystko było w jak najlepszym porządku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.08.2009 o 18:47, Daimon_Frey napisał:

Jednakże w H5 wszystko było w jak najlepszym porządku.

Jakoś nie było... w grę grałem zaledwie kilka dni ( od czasu premiery) i w żaden sposób mnie nie przykula na dłuższe godziny... a naprawde się starałem... po mozolnym wgraniu wszystkich patchów.... stwierdziłem ze ta manga nie jest dla mnie... walki się wydłużyły strasznie... straciła na grywalności.... gra stałą się ocięzała jak zombie... potwory jak juz wspomniałem to manga... rozbudowa zamku zawiła strasznie.. i mało intuicyjna... jednak wole statyczny i widziec wszystko jak na tacy niż obracać kamerą... bo to wszystko przedłuża swoją turę... tak tak są skróty klawiszowe ale... ehhh


Moze i racja ze w H 4 nie było 3D może coś tam zamotałem jednak... jak patrze na H 5 ... to już bym wolał wrócić do H 4 niż aby zrobili kolejnego gniota bo 5 to gniot dla mnie szkoda kasy mogłem sobie kupić coś lepszego... żałuje bardzo

no i bym zapomniał i tu każdy się zgodzi ze mną MNIEJSZE mapy... pamiętam jak dziś H 3 i wieeelkie mapy które się walczyło 1-2 dni ( przy założeniu że gramy non stop)

Najlepsze połączenie ? - HOMM 3 + Wog i wszystko jasne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.08.2009 o 19:42, Chester001 napisał:

Jakoś nie było... w grę grałem zaledwie kilka dni ( od czasu premiery) i w żaden sposób
mnie nie przykula na dłuższe godziny... a naprawde się starałem...

Jakoś było... w grę grałem wiele miesięcy (od czasu premiery) i przykuła mnie do monitora na wiele godzin... a naprawdę nie starałem się jej faworyzować...

Co nam da taka dyskusja? ;>
A to, że gra nie podobała się jednostce, nie znaczy, że coś nie jest z nią w porządku.

Dnia 12.08.2009 o 19:42, Chester001 napisał:

stwierdziłem ze ta manga nie jest dla mnie...

:D
Uwielbiam ten argument. Gdzie jest ta manga??
Powiesz, że w postaci Archanioła? Że miecz jest przesadnie wielki? A jaką bronią ma walczyć z Demonami? Malutkim nożykiem? Pf.
Poza tym popatrz na oręż Archanioła i Arcydiabła i zobacz co je łączy :>

Dnia 12.08.2009 o 19:42, Chester001 napisał:

walki się wydłużyły strasznie...

W jakim sensie? Skoro większość jednostek może przejść pole bitwy w 2-3 ruchach, a animacje można przyspieszyć?

Dnia 12.08.2009 o 19:42, Chester001 napisał:

potwory jak juz wspomniałem to manga...

Przykłady.

Dnia 12.08.2009 o 19:42, Chester001 napisał:

rozbudowa zamku zawiła strasznie.. i mało intuicyjna...

To chyba nie widziałeś pierwotnej formy rozbudowy...
A tutaj - jednym przyciskiem wchodzisz do menu budowy, masz drzewko, na którym masz budowle zbudowane i możliwe do zbudowania oraz wymagania. Klikasz dwa razy na pożądanej budowli i hop - masz nowy budynek.

Dnia 12.08.2009 o 19:42, Chester001 napisał:

jednak wole statyczny i widziec wszystko jak na tacy niż obracać kamerą...

A co da oglądanie miasta, skoro to samo masz na drzewku, które opisałem? A do podziwiania masz tryb wolnej kamery ;)

Dnia 12.08.2009 o 19:42, Chester001 napisał:

bo to wszystko przedłuża swoją turę... tak tak są skróty klawiszowe ale... ehhh

Ale co?

Dnia 12.08.2009 o 19:42, Chester001 napisał:

Moze i racja ze w H 4 nie było 3D może coś tam zamotałem jednak... jak patrze na H 5
... to już bym wolał wrócić do H 4 niż aby zrobili kolejnego gniota bo 5 to gniot

:DDD
"Ja wiedziałem, że tak będzie"

Dnia 12.08.2009 o 19:42, Chester001 napisał:

no i bym zapomniał i tu każdy się zgodzi ze mną MNIEJSZE mapy...

To fakt, ale nie znaczy jednoznacznie, że to źle ;>

Dnia 12.08.2009 o 19:42, Chester001 napisał:

pamiętam jak dziś H 3 i wieeelkie mapy które się walczyło 1-2 dni ( przy założeniu że gramy non stop)

I Ty narzekasz na przedłużające się walki? Oo

Dnia 12.08.2009 o 19:42, Chester001 napisał:

Najlepsze połączenie ? - HOMM 3 + Wog i wszystko jasne.

I same TrueRealHardcore fani H3 będą w nią grali, bo reszta, niewierni, powinni szczeznąć!

Lfdracon
Pomijając kwestie kosztów, o których wspomniał DF jest jeszcze sprawa przystępności gry.
Z ośmioma rasami gra będzie bardziej rozbudowana, ale przyciągnie mało nowych graczy, bo za długo trwać będzie nauka gry i znudzi zanim zacznie fascynować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>pierdu pierdu MANGA

A jednorożce, fryzurki bohaterów elfów oraz filmik z podstawki o walce Agraela i Veyera? ;>

MANGA! Ocenzurować a Japończyków zbluzgać że się Rosjanom do gier pakują ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.08.2009 o 20:32, Ostrowiak napisał:

A jednorożce

W innych przedstawieniach są diametralnie inne? I tu koniowaty i tam koniowaty. I tu mają jasne umaszczenie i tam. What the hack?

Dnia 12.08.2009 o 20:32, Ostrowiak napisał:

fryzurki bohaterów elfów

Mhm, bo w innych dziełach elfy są obcięte na krótko i nie mają zadbanych fryzur.

Dnia 12.08.2009 o 20:32, Ostrowiak napisał:

oraz filmik z podstawki o walce Agraela i Veyera?
;>

A w niej co mangowego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.08.2009 o 19:42, Chester001 napisał:

Jakoś nie było... w grę grałem zaledwie kilka dni ( od czasu premiery) i w żaden sposób
mnie nie przykula na dłuższe godziny...


Kwestia gustu, nie każdego da się zadowolić.

Dnia 12.08.2009 o 19:42, Chester001 napisał:

stwierdziłem ze ta manga nie jest dla mnie...


Tego to już nie rozumiem. I chociaż widziałem duuużo mangi/anime to w H5 nie zauważam podobieństw. Gra była robiona przez Rosjan przy ścisłej akceptacji Ubisoftu (firmy europejskiej), który ma ogromny wpływ na gry które wydaje. A europejczycy robią gry stylizowane inaczej niż Japończycy. Znajdź mi jakiekolwiek podobieństwo między designem H5 a jakakolwiek grą japońską to może przyznam Ci racje.

Dnia 12.08.2009 o 19:42, Chester001 napisał:

walki się wydłużyły
strasznie... straciła na grywalności.... gra stałą się ocięzała jak zombie...


Jakoś tego nie zauważyłem.

Dnia 12.08.2009 o 19:42, Chester001 napisał:

potwory jak juz wspomniałem to manga...


Oj powtarzasz się. Najczęściej jak komuś brakuje argumentów to się powtarza ;P

>rozbudowa zamku zawiła strasznie.. i mało intuicyjna...

Jesli to jest zawiła rozbudowa to co powiedzieć o tak wysławianej H3? Windows już wspomniał o drzewkach, na których dokładnie widać co zbudować wcześniej by móc budować coś później. Nie ma porównania do tego system z H3 w którym trzeba było najeżdżać na obrazek każdego budynku by zobaczyć czego wymaga.

Dnia 12.08.2009 o 19:42, Chester001 napisał:

Moze i racja ze w H 4 nie było 3D może coś tam zamotałem jednak... jak patrze na H 5
... to już bym wolał wrócić do H 4 niż aby zrobili kolejnego gniota bo 5 to gniot


Znowu, kwestia gustu. Ja się przy H5 bawiłem świetnie, może nawet lepiej niż przy H3

Dnia 12.08.2009 o 19:42, Chester001 napisał:

no i bym zapomniał i tu każdy się zgodzi ze mną MNIEJSZE mapy...


A niedawno widziałem w necie inny komentarz, że ślamazarnie się po mapie przemieszcza, czyli że za duże niby. Mapy są zróżnicowane, a więlkie mapy też się z czasem pojawiły.
Poza tym nie może być samych olbrzymich map bo by się dwóch graczy zanudziło chyba na śmierć podczas grania. Mi tam one odpowiadały, czasem nawet żałowałem, że niektóre z nich nie są mniejsze.

Siłą H5 jest m.in modowalność gry. Da się w niej zmieniać różne aspekty, łącznie z interfejsem. I jeśli komuś coś nie pasuje może poszukać moda który to zmieni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.08.2009 o 20:32, Ostrowiak napisał:

>pierdu pierdu MANGA

A jednorożce,


A jakie mają być jednorożce? Toż to mają być przecież piękne magiczne stworzenia. Wolałbyś zwykłego konia z konia z doklejonym rogiem jak to w filmach bywa?

Dnia 12.08.2009 o 20:32, Ostrowiak napisał:

fryzurki bohaterów elfów


Których elfów? Leśnych? To warkocze są mangowe? O_O
A ja myślałem że są bardziej indiańskie.

>oraz filmik z podstawki o walce Agraela i Veyera?

Co?! Ten filmik? Co w nim mangowego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie obraził bym się gdyby H 6 wziął nieco klimatu z D2 / D3 oczywiście chodzi o to aby spoważnieli. nieco...
manga / czy prawie manga... zostawmy to jedno a raczej przytocze fakty :

Więcej jednostek jest w H 3
Więcej artefaktów jest w H3
Więcej czarów jest w H3
Więcej zamków w podstawce jest w H3
Hexy - moim zdaniem lepsze niż kwadraty taak taakk więcej opcji waliki itd ale hexy to hexy wystarczy powięszyć pole walki np tak jak to było w świetnej grze ( Clash) [tylko przykład]
Moim zdaniem klimat lepszy w H 3 do dziś pamiętam instalacje H 3... wpierw zagrałem w tutorial.... ehhh to było coś pięknego... normalnie magia roztaczała się przed moimi CRT 15.
Większe mapy + większa ich ilość ( w podstawce) a co dopiero z dodatkami + fans map ho ho ho
GENIALNY EDYTOR MAP - z przyjemnością robiłem mapy był zajeb*** intuicyjny i łatwy amen.
(musiałem podkreślić bo to trzeba docenić) [edytor]


I jeszcze jedno.. jak się wspomina H 3 to łezka kręci się w oku a jak się wspomina H 5 to się wspomina instajacje Pathów ... i upgrade kompa... : (


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.08.2009 o 22:39, Chester001 napisał:

Nie obraził bym się gdyby H 6 wziął nieco klimatu z D2 / D3 oczywiście chodzi o to aby
spoważnieli. nieco...


A ja wolę takie bajkowe, H3 było bajkowo baśniowe i takie też IMO jest H5, jakbym chciał dark fantasy wybierałbym Disciplesy

Dnia 12.08.2009 o 22:39, Chester001 napisał:

manga / czy prawie manga... zostawmy to jedno a raczej przytocze fakty :

Więcej jednostek jest w H 3


Ale nie różnią się prawie niczym poza statsami, ajk miałeś więcej jednostek strzelających to ich broniłeś i starałeś się wystrzelać jak najwięcej oddziałów wrażych przed właściwym atakiem. W H5 Każda jednostka ma jakieś specjalne umiejętności, które pozwalają na skuteczne zastosowanie jej w często bardzo niekonwencjonalny sposób.

Dnia 12.08.2009 o 22:39, Chester001 napisał:

Więcej artefaktów jest w H3
Więcej czarów jest w H3


Z czego kilka ma efekty niemalże identyczne.

Dnia 12.08.2009 o 22:39, Chester001 napisał:

Więcej zamków w podstawce jest w H3


Ale te 8 z H5 ma większą różnorodność jednostek.

Dnia 12.08.2009 o 22:39, Chester001 napisał:

Hexy - moim zdaniem lepsze niż kwadraty taak taakk więcej opcji waliki itd ale hexy to
hexy wystarczy powięszyć pole walki np tak jak to było w świetnej grze ( Clash) [tylko
przykład]


To jak wytłumaczaś wyższość świąt Bożego Narodzenia nad Welkanocą.

Dnia 12.08.2009 o 22:39, Chester001 napisał:

Moim zdaniem klimat lepszy w H 3 do dziś pamiętam instalacje H 3... wpierw zagrałem
w tutorial.... ehhh to było coś pięknego... normalnie magia roztaczała się przed moimi
CRT 15.


Ja też byłem użeczony H3 i dalej potrafię czasem z kumplami w to zagrać ale jednak w 5 grało mi się w singla lepiej, a z kumplami grywalność zbliżona.

Dnia 12.08.2009 o 22:39, Chester001 napisał:

Większe mapy + większa ich ilość ( w podstawce) a co dopiero z dodatkami + fans map
ho ho ho
GENIALNY EDYTOR MAP - z przyjemnością robiłem mapy był zajeb*** intuicyjny i łatwy
amen.
(musiałem podkreślić bo to trzeba docenić) [edytor]


Do H5 też pojawia się całe mnóstwo map fanowskich, a ilości nie można na razie porównywać bo jednak H3 ma te kilka lat przewagi :P Ja edytorem nigdy nie lubiłem się bawić, bo nigdy nie miałem pomysłu na coś sensownego.

Dnia 12.08.2009 o 22:39, Chester001 napisał:

I jeszcze jedno.. jak się wspomina H 3 to łezka kręci się w oku a jak się wspomina H
5 to się wspomina instajacje Pathów ... i upgrade kompa... : (


Ja tam wspominam całkiem niezłą fabułę, bo jak porównam z tą w podstawce H3 (gdzie nie mogłem dojść co się dzieje już w 3 misji i zostawiłem w cholerę) to jest zdecydowanie lepsza.

Poza tym H5 przebija H3 w rozwoju bohatera, w każdej nacji wygląda to nieco inaczej, gdy w H3 jak ktoś nie grał za dużo to było jedno ustawienie dopracowane i się jego trzymało.

Jak dla mnie w miodności H5 przewyższa 3 pod względem wiekszego skomplikowania bitew, tu umiejętności i ich odpowiednie wykorzystanie śą często ważniejsze od liczby jednostek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.08.2009 o 22:39, Chester001 napisał:

Więcej jednostek jest w H 3
Więcej artefaktów jest w H3
Więcej czarów jest w H3
Więcej zamków w podstawce jest w H3


Więcej nie zawsze znaczy lepiej ;) Nie ilość się liczy a jakość. Less is more.
Co z tego że więcej jest czarów skoro cześć z nich nieprzydatna do niczego.
Połowy z artefaktów równie dobrze mogłoby nie być i też było dobrze. Ilość artefaktów pojawiających się na mapach powodowała, że coś co miało być z zasady artefaktem stawało się czymś pospolitym.

Dobra zamków niby jest więcej, a tym samym jednostek, ale wliczając dodatki trochę się tu statystyki odwracają ;)
Nie licząc stworów neutralnych, mamy tak:

Tylko podstawki
H3 - 112
H5 - 84
czyli 28 różnicy przy 2 zamkach mniej

Z dodatkami
H3 - 126
H5 - 168
czyli 42 różnicy przy 1 zamku mniej

Więc całościowo to w H5 jest więcej stworów ;)

Dnia 12.08.2009 o 22:39, Chester001 napisał:

GENIALNY EDYTOR MAP - z przyjemnością robiłem mapy był zajeb*** intuicyjny i łatwy
amen.


No dobra, niech Ci będzie. H5 MEGA GENIALNY EDYTOR, ale może się już nie przekrzykujmy ;)

Dnia 12.08.2009 o 22:39, Chester001 napisał:

I jeszcze jedno.. jak się wspomina H 3 to łezka kręci się w oku


No tak, H3 się wspomina, w H5 się gra xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mleh, na żarciku się nie poznaliście. A na serio, mangi w przesadnym stopniu w H5 nie zauważam i obalam ten argument Chestera. Rosjanie i tak musieli się na czymś wzorować, bo Dziadzi Mroza i chtki na kurzej łapce do gry takiej jak HoMM nie da się wrzucić (da się, ale na siłę).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A tak po za tym.... wszyscy się wypowiedzieli na mój post jedni obalili prawie wszystkie noje argumenty , potem doszło do tego że w końcu dotraliśmy do jakiś wniosków.
Ja nadal twierdze o wyższośći H 3 nad H 4 i H 5 im dalej tym ociężalej.

Dobrym przykładem by mógł być KB chodź drażni mnie kanciasta grafika i powtarzający się motyw przewodni oraz bolączka największa brak scenariuszy... i zamku głównego oraz bardziej rozbudowanych statystyk i umiejętności do upgrejdu. gdyby to wszystko zmienić... dodac jeszcze kilka opcjii i było by H 6 jak malowane..

No ok ale nie o tym chciałem to taki mały wstęp ; )

Co to ja chciałem.. hmm data wydania H 6.. jedno jest pewne.. w tym roku nie będzie.. sądząc po infach zapowiedż H 6 powinna być w przyszłym roku w 1 kwartale a wydać powinni ... na gwiazdkę.. albo przed wakacjami... o ile chcą by był przeciwnik do D 3

Prawde mówiąc czekam niecierpliwie jaki będzie H 6 i rusze niebo i wszystkie fora aby wytłumaczyć wydawcy ze chce duże mapy i ładną cukierkową ( nie przesadzoną) grafike ; )

aha jeszcze jeden argument H 3 uruchomi się na wszystkich kompach jakie są sprzedawane w sklepach.. :) natomiast H 5 mogą być problemy z płynnością : D

OK na razie to tyle.. a wy wiecie o jakiś infach o H 6 ? cokolwiek ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

/ciach/

Ja jestem zwolennikiem zarówno H3 jak i H5. Grając w H3 grałem poraz pierwszy w tą serię i mam do niej sentyment, ładne krajobrazy zamków(najgorsze sa chyba w H4), dużo map, duże mapy i mój ulubiony nietypowy zamek - Cytadela oraz Bastion z Pegazami. Co do H5 to lubie je za rozbudowę bohaterów(zdolności rasowe, zdolności główne, zdolnosci łączone itd.) , alternatywne upgready, grafikę 3 D( ta w H4 była okropna i super bajkowa) i super kampanię(ta z h3 była nudna jak nie wiem co większość misji polegało na zabiciu wroga który miał 3 razy tyle zamków co my). Ogólnie mówiąc H5 daje wiecej możliwości(gdyby tylko dali jeszcze więcej dużych map i 2 zamki nową cytadelę oraz górski zamek - nowy bastion byłoby super). Oczywiście co do wyglądu niektórych jednostek można się przyczepić, ale niektóre są super ( np jednostki nekropolii lub większość jednostek przystani).

Ja zauwazyłem jeszcze 1 różnicę, która przemawia na kożyść H5 - cena wersja premierowa H5 -100zł, wersja premierowa H 3 -150zł(obie kupowałem premierowe wersje więc wiem). Do tego dodatki AB i SoD kosztowały 80zł a KP i DH kosztowały po 50 zł (premierowe wersje). Jeżeli doliczymy do tego współczynnik inflacji to te 150zł trzeba by potraktować gdzieś jak dzisiaj 180zł lub lepiej.

Jeżeli chodzi o wymagania sprzętowe to H3 też wymagało niezłego kompa jak ja pierwszy raz w nią grałem miałem Pentium I 133 MHz 32 MB Ram i jakąś kartę graficzną(nie pamiętam) i gra chodziła wolno.

Od H6 oczekuję o wiele lepszej grafiki(która będzie jednak mroczniejsza), dużo map szczególnie dużych i nowych zamków(mogliby dać coś na miejsce akademii, której nie trawie + oczywiście cytadela i nowy bastion z pegazami,ptakami gromu, pustelnikami itp)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najpierw niech HoMM VI będzie tym, czym powinno być. Bo na razie jedyne zapowiedzi tego tytułu mówiły coś o multiplatformowym cRPG, a to raczej nie to samo co strategia turowa z elementami RPG.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.08.2009 o 12:03, Bambusek napisał:

Najpierw niech HoMM VI będzie tym, czym powinno być. Bo na razie jedyne zapowiedzi tego
tytułu mówiły coś o multiplatformowym cRPG, a to raczej nie to samo co strategia turowa
z elementami RPG.

RPG czyli rozwój herosa i wojowników... może tak zrobią jak w WOG ? czyli te co walczą przy tobie to zdobywają doświadczenie a jak bierzesz zielonych z zamku to doświadczenie rozprowadza się do pozostałych ?? było by ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować