Zaloguj się, aby obserwować  
Strange101

Planescape: Torment

3582 postów w tym temacie

Robert''cik ma rację - Dak''kon może nas tylko "przywrócić" do klasy maga, nie może nas w niej wyszkolić jeśli wcześniej nie zrobił tego ktoś inny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Modelu samej postaci nie przeniesiesz:( Portretów jako takich też się nie da przerzucić bo w P:T są one ruchome podczas gdy BG używa statycznych grafik.
Istnieje jednak zestaw portretów i głosów (angielskich) postaci z P:T przeznaczony dla BG. Plik który je zawiera nazywa się torment.zip i ma około 6 MB, usiłowałem go przed chwilą wyszukać na necie niestety mi się nie udało. Możesz spróbować poszukać go sam, ewentualnie jeśli nie uda Ci się go znaleźć (lub nie chce Ci się szukać) to podaj swojego maila a wyślę Ci ten plik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.04.2008 o 18:24, Xantulus napisał:

Problem heh dziwne bardzo dziwne ale gra mi się zaczyna ciąć i buczeć ^_^ kiedy ktoś
rzuca zaklęcie po chwili przestaje ale te parę lub paręnaście sekund przestoju i artefakty
na ekranie .Planescape w starej wersji 4 płytowej.
A wcześniej grałem z płyt,ale przegrałem je na hdd i zmieniłem plik ini . Ale tak czy
siak żadna różnica heh.....
A teraz jestem jestem w skrytce nieśmiertelnego heh a tamm ... jak sami wiecie pioruny
z nieba spadają heh....
Posiadam Windows XP professional(sp 2). GF 8800 GT 320 MB procesor Intel Dual Core E2140
1,6 podkręcony do 2.5 w grach nowych ki ;P 2 GB Ram 800 Gell
Błagam o pomoc ^_^



A ja sam sobie odpowiem ^_^ znalazłem sposób ^^.

Bierzemy mysz w rękę i klikamy prawy jej przycisk na pulpicie tak tam gdzie widzicie swoją tapetę ^_^ Właściwości -> Ustawienia -> Zaawansowane, a następnie do zakładki "Rozwiązywanie problemów". Pasek "przyśpieszenia sprzętowego" Ja miałem ten pasek na całości pewnie ci którzy mają ten problem też.
Należy go przesunąć na trzecią kreskę od lewej tadaaaaaa klikamy zastosuj i mamy ^_^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może być ciekawe. Niestety na razie tylko "może" bo w mojej opinii o atrakcyjności czegokolwiek osadzonego w tych realiach zadecyduje przede wszystkim fabuła i klimat a nie oprawa graficzna.
Ech gdyby udało im się wciągnąć do tego tych ludzi którzy pracowali nad P:T...
No cóż, pomarzyć można.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.04.2008 o 23:44, SoundWave napisał:

Nowe ''arty'' z Purgatorio. Sam w sumie nie wiem gdzie to wklejac- tu czy w temacie o
NWN 2.

Pewnie, że tutaj ;-D Ci od NWN2 mają swoje dodatki a my cóż... ;-(

Dnia 06.04.2008 o 23:44, SoundWave napisał:

Jeśli chodzi o projekty architektury to faktycznie trzymają klimat :-) ale te "odmiany" Nordomów jakoś mi nie podeszły ;-/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.04.2008 o 23:54, Karharot napisał:

Może być ciekawe. Niestety na razie tylko "może" bo w mojej opinii o atrakcyjności czegokolwiek
osadzonego w tych realiach zadecyduje przede wszystkim fabuła i klimat a nie oprawa graficzna.
Ech gdyby udało im się wciągnąć do tego tych ludzi którzy pracowali nad P:T...
No cóż, pomarzyć można.


Może nie będzie tak źle, bo ekipa co robiła Tormenta studio Black Isle rozpadła się ale większość chyba pracuje teraz w Atari właśnie and NWN2. Więc może coś z tego będzie. Mi się wydaje że będą mocno wzorowali się na PT.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.04.2008 o 23:44, SoundWave napisał:

Cos pieknego :D

Fakt, Blue Slaad wymiata :)
Mam nadzieję, że jak kiedyś ten mod w końcu wyjdzie (i zostanie przez jakieś dobre dusze spolszczony), to może w końcu zmuszę się do zakupienia NWN2 i pogram w końcu coś związanego z Tormentem (mniam...) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.04.2008 o 00:03, sodolis napisał:

> Nowe ''arty'' z Purgatorio. Sam w sumie nie wiem gdzie to wklejac- tu czy w temacie
o
> NWN 2.
Pewnie, że tutaj ;-D Ci od NWN2 mają swoje dodatki a my cóż... ;-(
> http://rpgcodex.net/phpBB/viewtopic.php?t=23661
> Cos pieknego :D
Jeśli chodzi o projekty architektury to faktycznie trzymają klimat :-) ale te "odmiany"
Nordomów jakoś mi nie podeszły ;-/

Mi też. Tak samo slaady... wg mnie to nie ten świat, chyba że będzie można tam odwiedzić FR, albo zamiast nich dadzą abiszai ;P Natomiast architektura - racja, to jest to. Jeśli mod będzie dobry może się skuszę na NWN2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe jak rozwiązali sprawę praw do świata Torment-a. Z tego co wiem WOTC nie sprzedaje praw do świata torment. Wiadomo, że to będzie na silniku NWN2, więc typowo przystosowanego do FR, ale reszta to inny świat. Dlatego nie są tworzone gry w tym świecie bo WOTC blokuje to skutecznie.
Co do wypuszczenia to mam nadzieję, że zrobią z tego oficjalny dodatek wtedy wyszedł by szybko i na pewno.
Mam nadzieję, że Atarii przejmie ten cały projekt i wyda go oficjalnie, tzn mam nadzieję, że to tego nie dojdzie i dodatek wyjdzie, ale jak doświadczenia wiemy ten projekt nie raz był przesuwany a kilkanaście razy był opóźniany, więc lepiej żeby w ogóle wyszedł niż wcale. Byłoby super bo zapowiada się naprawdę interesująco.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.04.2008 o 20:39, Tomicha napisał:

W końcu zacząłem grać w Tormenta. Aktualnie udało mi się wyjść z kostnicy. Czy gra jest
trudna pod względem trudności?

Jeżeli chodzi Ci o trudność walki to jest dość łatwa. Ale ta fabuła, ta muzyka, ten klimat... MIÓD!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.04.2008 o 20:37, pat-i-mat napisał:

Ciekawe jak rozwiązali sprawę praw do świata Torment-a. Z tego co wiem WOTC nie sprzedaje
praw do świata torment.

Planscape - chyba po prostu nie ma tylu chętnych bo jest on mniej popularny niż Forgotteny czy Grayhawk (może dlatego, że nie był "matczynym" światem dla ostatnich serii D&D?). A modderzy nie potrzebują praw autorskich - nikt się raczej do nich nie przyczepi tak długo, jak długo nie czerpią korzyści majątkowych. Raczej.

Dnia 07.04.2008 o 20:37, pat-i-mat napisał:

Wiadomo, że to będzie na silniku NWN2, więc typowo przystosowanego
do FR

Do D&D 3.x. Planscape to nie jest inny świat. Planscape opiera się na całym uniwersum które zawiera w sobie FR... i Grayhawk, jeśli Mistrz Gry sobie tego zażyczy. Po prostu jest sobie takie miejsce uważane za sam środek Wieloświata, tam znajduje się wielka iglica w środku pustkowia, na jej szczycie natomiast jest miasto Sigil, rządzone przez kogoś, z kim nawet bogowie nie zadzierają zbyt pochopnie. Nigdy nie miałem podręcznika do Planscape w rękach, ale struktura, przynajmniej w zarysach przedstawionych w Torment jest analogiczna do tej, jaką można sobie przestudiować w baaardzo powierzchownym opracowaniu pt. Księga Planów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co do Placescape''a - to nie chodzi o to, że nie ma chętnych (bo ci jak najbardziej są) tylko po prostu nie ma tego świata. Ot co, on już nie istnieje, podręczniki nie są wydawane, więc już żadna gra czy coś takiego dziejącego się w tym świecie nie może wyjść.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.04.2008 o 21:08, hallas napisał:

Planscape - chyba po prostu nie ma tylu chętnych bo jest on mniej popularny niż Forgotteny

uważasz że bioware które chciało robić tormenta 2 a nie neverwintera 2 to mało? chętni są, tylko są odprawiani z kwitkiem ze względu na dziwiaczną politykę "wizardsów" uważających że skoro oni nie wydają podręczników do "papierowego" RPG w danym świecie (mimo że z wielu petycji wynika że chętni na takowe by jak najbardziej byłi), to jest on martwy i nikt nie może robić nic co by się w nim działo (innymi słowy : nam się nie chce na nim zarabiać, więc i wy nie będziecie).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.04.2008 o 20:39, Tomicha napisał:

W końcu zacząłem grać w Tormenta. Aktualnie udało mi się wyjść z kostnicy. Czy gra jest
trudna pod względem trudności?

Szczerze? Pewnie nieraz będziesz tu pytał, jak przejść jakiegoś questa... Ale raczej kwestie myślenia, kombinowania są trudne, a to jest w solucjach. No, zawsze można jeszcze zapomnieć jakiegoś maciupciego szczególiku i nie móc ukonczyć gry (vide ja ^^), ale wystarczy robić save''y przed ważniejszymi wydarzeniami xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować