Zaloguj się, aby obserwować  
Strange101

Planescape: Torment

3582 postów w tym temacie

Dnia 26.08.2008 o 10:40, paweusz napisał:

Z tego co wiem, to świat Plnascape jest "martwy", nie istnieje

A Wizards of the Coast go "uśmiercił", czy może po prostu za mało im zysku z tego świata płynęło?
>Gdyby nawet zrobili taką grę, to pewnie wyglądałaby teraz jak Gothic czy TES: Oblivion i to by była dla mnie porażka.
Hmm. dla mnie też, no chyba jakby rozwiązali sprawę rozgrywki jak, np. w Diablo III, czyli niby w rzucie izometrycznym, ale w 3D... i to jest jedyne rozwiązanie, dla tych "prawdziwych" cRPGów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.08.2008 o 10:43, Aragloin napisał:

A Wizards of the Coast go "uśmiercił", czy może po prostu za mało im zysku z tego świata płynęło?

Zaprzestano wydawania podręczników do tego świata już parę lat temu, oficjalnie więc planescape przestało istnieć. WotC jakoś nie ma zamiaru przywrócić tej gry, choć w sumie nie wiem czemu. Sam Planescape Torment też nie jest już wydawany. Czy nie ma zapotrzebowania ? Wystarczy spojrzeć na ceny licytacyjne w sklepach internetowych. Zapotrzebowanie jest i wiele nadziei na kontynuację - ale to wszystko spełza na niczym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja właśnie nie rozumiem "zagrań" niektórych wydawców czy dystyutorów. W Planescpae: Torment ja nawet n wielką chęcią bym nie zagrał. Ja MUSZĘ w to zagrać, ale jak widać, nikt nie przejmuje się głosami setkami tysięcy graczy. Tak samo jak z KotORami w Polsce- zapotrzebowanie jest ogromne, a ja nie mogę żadnej kupić. Udało mi się kupić The Sith Lords w sklepie internetowym, który importował tą grę z Wielkiej Brytanii. Głupota ludzka nie zna granic. A nawet kasiora zaczasmi nie pomga. Patrz: zysk ze sprzedaży gry. :( No cóż taka już nasza dola, graczy. :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.08.2008 o 10:43, Aragloin napisał:

Hmm. dla mnie też, no chyba jakby rozwiązali sprawę rozgrywki jak, np. w Diablo III,
czyli niby w rzucie izometrycznym, ale w 3D... i to jest jedyne rozwiązanie, dla tych
"prawdziwych" cRPGów.


Albo raczej jak w NWN lub Wiedźminie, tam mamy widok TPP i starą dobrą kamerę z góry (trudno ją nazwać izometryczną, bo to zależy jak ja ustawimy). Dzięki temu przeszedłem te gry w moim ulubionym stylu ze starych cRPG, a kto chce to się przełączy na widok zza pleców.
EDIT: Tutaj jest trochę inaczej niż z KOTORami - licencja jest dostępna, ale wydawca nie chce jej kupić i zrobić reedycji. A w przypadku Tormenta, to CDP od dawna stara się o wznowienie, ale nikt nie chce sprzedać praw do niego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.08.2008 o 11:02, Aragloin napisał:

Niby tak, ( w Wiedźmina nie grałem) ale NWN to ogólnie całkowita porażka


NWN w sensie 2 z dodatkiem (bo on wprowadzał tę fajną kamerę, wcześniejsze części mają niby widok z góry, ale to nie to).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.08.2008 o 11:02, Aragloin napisał:

Niby tak, ( w Wiedźmina nie grałem) ale NWN to ogólnie całkowita porażka... Kamera była
taka sobie, już wolę taką jak ma być w Diablo. :P

akurat w neverze (przynajmniej 1 części, niewiem co z drugą) kamera była ok (ustawiłem ją na max wysoko i się grał bez problemu), w "wieśka" też nie grałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.08.2008 o 11:04, sig. napisał:

> Niby tak, ( w Wiedźmina nie grałem) ale NWN to ogólnie całkowita porażka... Kamera
była
> taka sobie, już wolę taką jak ma być w Diablo. :P
akurat w neverze (przynajmniej 1 części, niewiem co z drugą) kamera była ok (ustawiłem
ją na max wysoko i się grał bez problemu), w "wieśka" też nie grałem

Tylko, aż "ok". To nie to samo co w BG II czy IWD... A NWN 2 też nie grałem, bo wymagania...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.08.2008 o 11:04, sig. napisał:

akurat w neverze (przynajmniej 1 części, niewiem co z drugą)


W gołej dwójce były kamery z jedynki (jeśli dobrze pamiętam), ale dodatek zrobił w tym rewolucję i wprowadził kamerę swobodną (możemy dowolnie oddalać i obracać, ale jeśli przesuniemy kursor do krawędzi ekranu, to widok się przesunie, a nie zacznie obracać dookoła postaci, coś jak w BG i pokrewnych).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.08.2008 o 21:30, VBone napisał:

Co do P:T by Bethesda - nie byłbym takim pesymistą - zarówno Morrowind, jak i dodatek
do Obliviona miały w sobie to ''coś'', co pozwalało mi poczuć się jakbym znowu przemierzał
ulice Sigil. Mówię tu o klimacie, poczuciu zagubienia, wyobcowania... Jakby Bethesda
poszła po rozum do głowy, to może zrobiłaby grę, którą można by nazwać godnym następcą
P:T. Ale to wymagałoby sporych zmian w sposobie pojmowania gier cRPG przez tych panów.


Bethesda robi doskonałe gry RPG, ale w innym... wymiarze?? Seria The Elder Scrolls jest wspaniała, ale już sam Fallout jest krytykowany przez wszystkich, którzy mieli już okazję w niego zagrać.

A tak w ogóle to lubię dużo tekstu w grach;) Ale pamiętasz, co było z Morrowindem? Wszyscy się na niego rzucali, że jest za dużo czytania, a za mało "spiczu". Taki jest już świat....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.08.2008 o 11:09, Łowca Gier napisał:

W gołej dwójce były kamery z jedynki (jeśli dobrze pamiętam), ale dodatek zrobił w tym
rewolucję i wprowadził kamerę swobodną (możemy dowolnie oddalać i obracać, ale jeśli
przesuniemy kursor do krawędzi ekranu, to widok się przesunie, a nie zacznie obracać
dookoła postaci, coś jak w BG i pokrewnych).

Ale jak ruszę postacią.drużyną to widok też się przesunie? bo jak jest tak jak w spellforce to porażka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem dokładnie o co Ci chodzi, bo grałem tylko w jedynkę (bez dodatków) i tam, gdy poruszyłem postacią w trybie RTS to kamera pozostawała na miejscu.
W Masce kamera tez pozostaje w miejscu, niezależnie od tego, czy postać porusza się, czy nie, ale jest ograniczenie oddalenia widoku od postaci (jak w FO i Arcanum), nie można obejrzeć np. całej mapy, ale rzeczy parę ekranów od postaci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.08.2008 o 21:44, tomoliop napisał:

Mam straszne problemy z płynnością... mam tak ze 2-3 klatki na sekundę... podobno wyłączenie
DirectDraw pomaga, ale gdzie to mogę zrobić?


uruchom->dxdiag->zakladka ekran

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gdzie jest ta aleja, w której Anna znalazła ciało Bezimiennego? W dzienniku jest napisane, że w pobliżu gospody ,,pod gorejącym człekiem'''', czyli raczej w Ulu południowo-wschodnim, ale nie mogę tego miejsca znaleźć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.08.2008 o 13:15, tomoliop napisał:

Gdzie jest ta aleja.....


Aby niej dojść musisz przejść przez pewne drzwi niedaleko salonu Upadłego... są ne na lewo u góry od salonu.. tyle pamiętam a dawno nie grałem :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.08.2008 o 13:15, tomoliop napisał:

Gdzie jest ta aleja, w której Anna znalazła ciało Bezimiennego? W dzienniku jest napisane,
że w pobliżu gospody ,,pod gorejącym człekiem'''', czyli raczej w Ulu południowo-wschodnim,
ale nie mogę tego miejsca znaleźć.


Pogadaj z Anną to się dowiesz, że tzreba przejść najpierw przez kamienicę Zbójców czy jak to się nazywa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.08.2008 o 13:26, Nufiko napisał:

> Gdzie jest ta aleja, w której Anna znalazła ciało Bezimiennego? W dzienniku jest
napisane,
> że w pobliżu gospody ,,pod gorejącym człekiem'''', czyli raczej w Ulu południowo-wschodnim,

> ale nie mogę tego miejsca znaleźć.

Pogadaj z Anną to się dowiesz, że tzreba przejść najpierw przez kamienicę Zbójców czy
jak to się nazywa.


Ah, fakt dzięki, nie wpadłem na to:P.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wracając do tematu kontynuacji tormenta to podoba mi się pomysł na scenariusz oparty o wydarzenia, które wydarzył się wcześniej. W czasach kiedy bezimienny podróżował z deionarą i mortem itd... moim zdaniem rewelacyjny pomysł. Przyciągnął by starych fanów bo każdy by chciał wtopić się w ten stary klimat. A nowi gracze także by znaleźli coś dla siebie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.09.2008 o 10:13, pat-i-mat napisał:

Wracając do tematu kontynuacji tormenta to podoba mi się pomysł na scenariusz oparty
o wydarzenia, które wydarzył się wcześniej. W czasach kiedy bezimienny podróżował z deionarą
i mortem itd... moim zdaniem rewelacyjny pomysł. Przyciągnął by starych fanów bo każdy
by chciał wtopić się w ten stary klimat. A nowi gracze także by znaleźli coś dla siebie.



To świetny pomysł - miłość Bezimiennego i Deionary znamy tylko z opowiadań, Morte też by dopełniał drużynę;) Dla nowych graczy nie byłoby aż tak dużo nawiązań - jest to wszakże prequel;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować