Zaloguj się, aby obserwować  
Strange101

Planescape: Torment

3582 postów w tym temacie

Dnia 06.12.2008 o 15:57, Karharot napisał:

Warto się uczyć u każdego dostępnego nauczyciela, w ten sposób otrzymamy wszystkie możliwe
bonusy.


Właśnie nie - jeśli będziesz uczył się u Mebbet, dostaniesz kolczyki, ale od Pani T. zwoju ze Zwierciadłem Bólu już nie. I vice wersa - posiadając zwój, nie dostaniemy kolczyków.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tyle że jeśli uczymy się u Mebbet to potem dostajemy dodatkowe opcje dialogowe w rozmowie z Ravelą (Mebbet to jedno z jej "wcieleń") dzięki czemu zyskujemy +1 do mądrości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.12.2008 o 18:04, Karharot napisał:

Tyle że jeśli uczymy się u Mebbet to potem dostajemy dodatkowe opcje dialogowe w rozmowie
z Ravelą (Mebbet to jedno z jej "wcieleń") dzięki czemu zyskujemy +1 do mądrości.


Wiem, wiem :). Dlatego P:T jest grą, której raz się nie przechodzi :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja przechodziłem ją 8 razy za każdym razem inaczej i kurde mam zamiar znowu za jakiś czas usiąść.
Może będę grał tylko złym ciekawe czy się w taki sposób grę przejść.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.12.2008 o 15:18, pat-i-mat napisał:

Może będę grał tylko złym ciekawe czy się w taki sposób grę przejść.


Da się o ile przez złego nie rozumiesz psychopaty który zabija każdego NPC który mu się nawinie pod rękę - Pani Bólu nie lubi takich ekscesów a naprawdę nie chcesz wkurzyć jej dwa razy:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na samym początku zaklęcia głównie znajdujesz, oprócz tego dwa typy zaklęć możesz zdobyć w Kostnicy jeśli w odpowiedniej kolejności "rozbroisz" zaklęcia strażnicze na Gigantycznych Szkieletach, trzy zwoje dostaniesz od Mebbet. Jeśli masz wysoką inteligencję i mądrość pogadaj też z Dak''konem o jego kręgu Zerthimona - możesz w ten sposób zdobyć kilka unikatowych czarów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.12.2008 o 20:00, Karharot napisał:

Na samym początku zaklęcia głównie znajdujesz, oprócz tego dwa typy zaklęć możesz zdobyć
w Kostnicy jeśli w odpowiedniej kolejności "rozbroisz" zaklęcia strażnicze na Gigantycznych
Szkieletach, trzy zwoje dostaniesz od Mebbet. Jeśli masz wysoką inteligencję i mądrość
pogadaj też z Dak''konem o jego kręgu Zerthimona - możesz w ten sposób zdobyć kilka unikatowych
czarów.

Z Dak''konem już rozmawiałem i jak na razie doszedłem do 5 kręgu Zerthimona , na więcej na razie nie pozwala mi mądrość . Co do zaklęć to postaram się poszukać tak jak radzisz , dawno już nie grałem i pamięć już nie ta sama

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.12.2008 o 19:51, cmurder napisał:

gdzie można zakupić jakieś zwoje z zaklęciami? Jestem w początkowym etapie gry


Mój przedmówca zdążył już odpowiedzieć na pytanie, pozwolę sobie jedynie dodać, że warto zauważyć, iż w PS:T większość silnych czarów jest zdobycznych, a nie kupnych. Tak więc kiedy na późniejszych etapach gry zdobędziesz coś naprawdę mocnego i wysokiego poziomu, nie warto wyuczać się czaru (np. 9 poziomu), tylko zachować zwój do jednorazowego użytku, bo może się okazać, że musi jeszcze minąć dużo czasu, abyś mógł ten czar rzucić z księgi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.12.2008 o 16:59, Karharot napisał:

Da się o ile przez złego nie rozumiesz psychopaty który zabija każdego NPC który mu się
nawinie pod rękę - Pani Bólu nie lubi takich ekscesów a naprawdę nie chcesz wkurzyć jej
dwa razy:)

O sprzedaj mi spoilera co jest za drugim podejściem?, bo ja zawsze grzeczny byłem i tylko raz zesłała mnie w Labirynty ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Początek animacji wygląda tak samo - Pani Bólu zbliża się i rzuca na ciebie swój cień, tyle że tym razem zamiast zesłania do labiryntu na ekranie pojawia się przesłaniający widok rozbryzg krwi a chwilę potem dostaje się informacje w stylu "zaryzykowałeś swoją nieśmiertelność w konfrontacji ze zbyt potężną istotą i zginąłeś. Załaduj grę | Wyjdź":)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem patch do Planescape''a autorstwa Khrona i postanowiłem zacząć nową grę . Powiedzcie mi w co najlepiej zainwestować punkty na początku , bo mam mały mętlik w głowie . Zamierzam grać magiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podczas gry magiem najlepiej jest inwestować w inteligencję i mądrość a potem charyzmę (te trzy cechy rozwinięte razem dadzą postać która będzie w stanie dogrzebać się każdego sekretu).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.12.2008 o 12:28, Karharot napisał:

Podczas gry magiem najlepiej jest inwestować w inteligencję i mądrość a potem charyzmę
(te trzy cechy rozwinięte razem dadzą postać która będzie w stanie dogrzebać się każdego
sekretu).

a więc dam tak
int 16
mądrość 17
charyzma 15
lub
int 16
mądrość 17
charyzma 12
kondycja 12
reszta bez zmian . Co o tym sądzisz ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.12.2008 o 12:35, cmurder napisał:

a więc dam tak
int 16
mądrość 17
charyzma 15
reszta bez zmian . Co o tym sądzisz ?

Wybierz tę opcję z tych 2. Można ewentualnie dać 17 INT, a 16 MĄD - inteligencja ma wpływ na siłę czarów i ich dostępność z każdym poziomem. Oczywiście z biegiem gry będziesz dodawał punkty, posiadał przedmioty i tatuaże dające premie do punktów umiejętności. Kondycja 12 ? Mag nie walczy w zwarciu, więc punkty regeneracji i życia nie są dla niego priorytetem - choć oczywiście się przydają. Do siły i zręczności nie dodawaj nic.
*Pamiętaj by w ciągu gry czasem zagadać z członkami drużyny, im więcej spraw poznałeś tym więcej wątków do rozmów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 18.12.2008 o 12:39, paweusz napisał:

Wybierz tę opcję z tych 2. Można ewentualnie dać 17 INT, a 16 MĄD - inteligencja ma wpływ
na siłę czarów i ich dostępność z każdym poziomem. Oczywiście z biegiem gry będziesz
dodawał punkty, posiadał przedmioty i tatuaże dające premie do punktów umiejętności.
Kondycja 12 ? Mag nie walczy w zwarciu, więc punkty regeneracji i życia nie są dla niego
priorytetem - choć oczywiście się przydają. Do siły i zręczności nie dodawaj nic.
*Pamiętaj by w ciągu gry czasem zagadać z członkami drużyny, im więcej spraw poznałeś
tym więcej wątków do rozmów.

Ok a więc zrobię tak jak radzisz . Dzięki uciekam do SIGIL

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja jednak rozwinąłbym trochę zręczność, dzięki temu maga jest trudniej trafić, a są miejsca, gdzie bezpośredniej walki trudno uniknąć (labirynt modronów).
zazdroszczę tym, którzy podchodzą do tormenta pierwszy raz. obecnie to gra jakby z innego (lepszego) świata:-). były takie czasy kiedy twórcy stawiali na inteligencję graczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.12.2008 o 16:55, jaceloth napisał:

ja jednak rozwinąłbym trochę zręczność, dzięki temu maga jest trudniej trafić, a są miejsca,
gdzie bezpośredniej walki trudno uniknąć (labirynt modronów).


Paradoksalnie mag jest jedyną klasą która może nosić coś w rodzaju zbroi (bransoletę "Tarcza Maga") więc jeśli chodzi o KP to ma sporą przewagę nad wojownikiem czy złodziejem o tej samej zręczności (te dwie klasy muszą sporo zainwestować w tą cechę aby dorównać magowi). Dziwne to trochę ale w sumie mało zaskakujące - P:T jest "pokręcony" pod tyloma innymi względami więc dlaczego i nie pod tym?:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.12.2008 o 17:07, Karharot napisał:

Paradoksalnie mag jest jedyną klasą która może nosić coś w rodzaju zbroi (bransoletę
"Tarcza Maga") więc jeśli chodzi o KP to ma sporą przewagę nad wojownikiem czy złodziejem
o tej samej zręczności (te dwie klasy muszą sporo zainwestować w tą cechę aby dorównać
magowi). Dziwne to trochę ale w sumie mało zaskakujące - P:T jest "pokręcony" pod tyloma
innymi względami więc dlaczego i nie pod tym?:)


tak, jest pokręcony, ale taki to świat. a mógłby jeszcze bardziej, bo zamierzali dodać zmienne charakterystyki broni zależnie od sfery, w której się przebywa...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować