Zaloguj się, aby obserwować  
Evil_Khan

Allegro i inne - legalność sprzedaży

2905 postów w tym temacie

A ja bym się nie cackał, tylko napisał do sprzedawcy zamiast od razu neutrala rzucać czy negatywa ;)
Jakbym się nie dogadał ze sprzedawcą to z pewnością bym nie wystawił pozytywnego, bo to w jego gestii leży aby produkt dotarł do nas w stanie idealnym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.03.2009 o 14:06, kordzio1 napisał:

> Ale ludzie upierdliwi są. Jakby takie pudełko cd to kupe kasy kosztowało. Jakby
to ja
> dostał neutrala za to, że pudełko cd było pęknięte to bez chwili zastanowienia wystawiłbym

> takiej osobie negatywa.
> Po co szukać dziury w całym?
Bo płacisz za produkt w stanie idealnym, a dostajesz produkt wybrakowany. Co z tego,
że funkcjonalność ma taką samą, ale wartość ma już mniejszą. Puknięty samochód też jest
wart mniej niż taki sam w stanie idealnym.



Źle porównujesz. Aż normalnie wierzyć mi się nie chce że ty takie głupoty możesz wypisywac. Gdyby płytka była pęknięta to ok, porównanie dobre ale co do jasnej cholery ma za znaczenie pęknięte opakowanie na CD które w sklepie kosztuje 50gr? A i w domu chyba kazdy ma tego od groma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.03.2009 o 14:20, kurczak-AFC napisał:

To walnąłeś porównaniem oO. W ten sposób to możesz porównywać pękniętą płytkę CD. A jeśli
przy samochodzie chcesz się upierać, to powinieneś to porównać np. w ten sposób, że folia
na siedzeniach jest podrapana ;]. Nie przesadzaj już, pęknięte pudełeczko, toż to masakra
jest :(.
Jakby mi ktoś za to neutrala dał to bym postąpił jak Citkowsky =.=''.

1.Porównanie nie miało być dokładne(tak samo jak Twa folia na siedzeniach), jak płacę za książkę w stanie idealnym, a dostaję z pogniecioną okładką to nie dostaje tego za co zapłaciłem, jak kupuję telewizor w stanie idealnym, a otrzymuję z zarysowaną (nawet z tyłu, czy od spodu) obudową to też nie dostaję tego za co zapłaciłem.
Czy "moja strata" wynosi 1grosz, czy złotówka, czy 5zł, czy więcej dla niektórych liczyć się może sam fakt.
2. Jeżeli z jakiegokolwiek powodu, ktoś nie jest w pełni zadowolony z transakcji to powinien się najpierw skontaktować ze sprzedającym, dopiero po odpowiedzi (lub totalnym olaniu) można sobie myśleć o wystawianiu neutralnego, lub negatywnego komentarza. Jeśli ktoś bez próby kontaktu wystawia taki komentarz, to sam na pozytywny nie zasługuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.03.2009 o 14:35, Citkowsky napisał:

Źle porównujesz. Aż normalnie wierzyć mi się nie chce że ty takie głupoty możesz wypisywac.
Gdyby płytka była pęknięta to ok, porównanie dobre ale co do jasnej cholery ma za znaczenie
pęknięte opakowanie na CD które w sklepie kosztuje 50gr? A i w domu chyba kazdy ma tego
od groma.

Jak wyżej napisałem, porównanie celowo przejaskrawione, jeżeli ktoś celowo wysłał choćby w najmniejszym stopniu uszkodzony przedmiot, lub nie zabezpieczył odpowiednio przedmiotu (wysyłając w zwykłej kopercie) to nic mnie to obchodzić nie musi, bo dla mnie taki szczegół może być istotny, bo może mi się po prostu nie che tyłka ruszać po nowe pudełko, czy z jakiegokolwiek innego powodu. Tak samo jeżeli ktoś nie wpłaci mi wymaganej kwoty (nawet jeżeli wpłaci o głupie 50gr. za mało to mu produktu nie wyślę.
Mi osobiście wystarczyło by, gdyby sprzedający powiedział, że mu przykro i niestety Poczta jaka jest, taka jest to by wystarczyło. Jeżeli by bucowato odpowiedział i sprawę totalnie olał, to sam bym się w rewanżu chamsko zachował.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 29.03.2009 o 13:39, Citkowsky napisał:

Ale ludzie upierdliwi są. Jakby takie pudełko cd to kupe kasy kosztowało. Jakby to ja
dostał neutrala za to, że pudełko cd było pęknięte to bez chwili zastanowienia wystawiłbym
takiej osobie negatywa.
Po co szukać dziury w całym?


Człowieku o co ci chodzi? Spytałem tylko co z takim czymś zrobić. Chyba jak zamawiam przedmiot to chciałbym go dostać w stanie idealnym. Chciałbyś żeby ci przysłano koszulkę z dziurą, lub książkę z przedartą stroną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.03.2009 o 16:11, nekromanta7 napisał:

Człowieku o co ci chodzi? Spytałem tylko co z takim czymś zrobić. Chyba jak zamawiam
przedmiot to chciałbym go dostać w stanie idealnym. Chciałbyś żeby ci przysłano koszulkę
z dziurą, lub książkę z przedartą stroną?


Nie reaguj po prostu na wypowiedzi tego krętacza (bo jak można nazwać kogoś kto odwołuje aukcje i ściemnia, że przedmiot uległ zniszczeniu, a tak naprawdę cena na aukcji za niska była ;-)) i, nie warto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolejny co wyskoczył z masakrycznym porównaniem... Pęknięte pudełko na grę a podarta koszula czy ksiażka z podartą stroną to nie to samo... Napisz do kolesia, opisz mu sytuację i zaproponuj jakieś rozwiązanie, np. wymianę. Ale to Ty będziesz ponosił koszty przesyłki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ej no to chyba DOBRZE zrobił, skoro zakończył aukcję oO. A co, wolałbyś, żeby Ci sprzedał zniszczony przedmiot :S? Nie gadaj, że cena za niska na początku była... Na tym polegają aukcję, że cena wywoławcza jest dość sporo niższa od rzeczywistej wartości przedmiotu. Powinieneś się cieszyć i chwalić go za uczciwość, a nie od oszustów wyzywać.

@Kordzio1, co do kontaktu jak najbardziej masz rację. Mi chodziło o to, że źle porównałeś :P.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.03.2009 o 17:03, kurczak-AFC napisał:

Kolejny co wyskoczył z masakrycznym porównaniem... Pęknięte pudełko na grę a podarta
koszula czy ksiażka z podartą stroną to nie to samo... Napisz do kolesia, opisz mu sytuację
i zaproponuj jakieś rozwiązanie, np. wymianę. Ale to Ty będziesz ponosił koszty przesyłki.


Jakie masakryczne porównanie? Ty tylko tu porównania widzisz? Napisałem też że jak zamawiam rzecz to chce mieć ją idealna taka jak jest opisana i na zdjeciu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.03.2009 o 16:11, nekromanta7 napisał:


> Ale ludzie upierdliwi są. Jakby takie pudełko cd to kupe kasy kosztowało. Jakby
to ja
> dostał neutrala za to, że pudełko cd było pęknięte to bez chwili zastanowienia wystawiłbym

> takiej osobie negatywa.
> Po co szukać dziury w całym?
>

Człowieku o co ci chodzi? Spytałem tylko co z takim czymś zrobić. Chyba jak zamawiam
przedmiot to chciałbym go dostać w stanie idealnym. Chciałbyś żeby ci przysłano koszulkę
z dziurą, lub książkę z przedartą stroną?



Kolejne świetne porównania. Sory bo z tych głupot co piszesz to wynika, że głównm przedmiotem który kupiłes to pudełko na płytę CD. Walić sama płytę, pudełko jest pęknięte to teraz trzeba to wyjaśnić, a jak.
I wystaw mu neutrala za to, a jak, niech ma.
Tylko potem nie płacz ze negatywa dostałeś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

/.../

Przeczytaj opis aukcji, zobacz czy przypadkiem nie pisało pęknięciu. Jak wystawisz mu negatywa, albo neutrala to on dopłaci tym samym i nic nie zyskasz...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.03.2009 o 17:04, kurczak-AFC napisał:

Ej no to chyba DOBRZE zrobił, skoro zakończył aukcję oO. A co, wolałbyś, żeby Ci sprzedał
zniszczony przedmiot :S? Nie gadaj, że cena za niska na początku była... Na tym polegają
aukcję, że cena wywoławcza jest dość sporo niższa od rzeczywistej wartości przedmiotu.
Powinieneś się cieszyć i chwalić go za uczciwość, a nie od oszustów wyzywać.

@Kordzio1, co do kontaktu jak najbardziej masz rację. Mi chodziło o to, że źle porównałeś
:P.



Temu człowiekowi (w dodatku upierdliwemu donosicielowi) chodzi o jedną z aukcji jaką prowadziłem jakiś czas temu. Sprzedawałem bodajrze obudowę do komputera która była jedną z nagród w jakimś konkursie na gram.pl. Żal mu dupe ściskał ze ktoś ma lepiej niż on to i jak aukcje przerwałem to nie czekając ani chwili pobiegł jak malutkie dziecko do działu skarg i doniósł, że niby odwołałem aukcje bez powodu twierdząc, iż przedmiot w rzeczywistości nie uległ uszkodzeniu. jedno mnie zastanawia, skąd on może wiedziec co się naprawdę stało z tą obudową skoro nawet mnie osobiscie nie zna i nie mieszka blisko mnie?
Pełno na świecie jest ludzi tego typu i przestrzegam przed takimi osobnikami którzy są bardzo zawistni i jak masz lepiej od niego to on już się postara by uprzykrzyc ci życie.
A w dodatku wyzywa od krętaczy, gratuluje mu.


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ej człowieku, nie rzucaj sie tak, nie rozumiem o co ci chodzi? tylko zapytałem, a ty robisz z siebie z drugim nie wiadomo kogo. A tak w ogóle to sam piszesz głupot, więc nie pisz ze ja takowe pisze, a jak sie nie podoba to nie komentuj jeden z drugim, bo tylko się wymądrzacie, chyba proste, choć wątpię czy zrozumieliście.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.03.2009 o 21:14, nekromanta7 napisał:

ej człowieku, nie rzucaj sie tak, nie rozumiem o co ci chodzi? tylko zapytałem, a ty
robisz z siebie z drugim nie wiadomo kogo. A tak w ogóle to sam piszesz głupot, więc
nie pisz ze ja takowe pisze, a jak sie nie podoba to nie komentuj jeden z drugim, bo
tylko się wymądrzacie, chyba proste, choć wątpię czy zrozumieliście.



Nie nie rozumiem bo nie widzę gdzie tu ktoś głupoty wypisuje.

Zapytałeś co zrobić bo ci płytka przyszła w pękniętym opakowaniiu. To ci powiedziałem żebyś nic nie robił bo po co? Zwrot kasy chcesz i zwrot towaru? Przecież ta wada nie wpływa na jakość samej płytki i w szybki sposób podmienisz ów wadliwe opakowanie na inne. A jeżeli to dla ciebie tak wielki problem i nie możesz znieść takiego uszczerbku to poproś o zwrot kasy w zamian za zwrot towaru. Tylko wyjdziesz na tym jak Zabłocki na mydle bo nikt ci nie zwróci za przesyłki i będziesz w plecy nie tylko kase ale i czas.

Zostaw całą sprawę, wystaw pozytywa albo nic nie wystawiaj i po kłopocie. Po co się takich szczegółów czepiać? Wazne ze głowny przedmiot czyli płytka jest ok. Najwyżej mu napisz zeby na przyszłość bardziej uważał i tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jedyną osobą, która czegoś tu nie rozumie, jesteś TY. Wychilluj, zjaraj gibona i wszystko będzie w porządku... Napiszę po raz trzeci, tym razem z bonusem: zamiast napinać się na forum, napisz lepiej do tego typa... Robisz problem z niczego ; /.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Siemka.
Ostatnio zamówiłem z allegro gitare i wzmacniacz. wczoraj dostałem maila że wysłał 21 kwietnia (czyli tez wczoraj:p). Było równiez napisane że paczka dojdzie firmą kurierską GLS. Z ciekawości poszukałem w google i dowiedzialem się o opiniach użytkowników w.w. firmy. Że paczki dostarczają uszkodzone, długi jest czas oczekiwania itp.
I tutaj w związku z tym pytanie do was: Czy to prawda? Ktoś spotkał się z takimi sytuacjami?
Jeżeli w najgorszym wypadku gitara przyjdzie do mnie uszkodzona to jak mam ją sprawdzić i zareklamowac przy kurierze? MOże mógły mi ktoś konkretnie wytłumaczyć?
Z góry dziękuje:]
Filip

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.04.2009 o 11:10, Filip1010 napisał:

Siemka.
Ostatnio zamówiłem z allegro gitare i wzmacniacz. wczoraj dostałem maila że wysłał 21
kwietnia (czyli tez wczoraj:p). Było równiez napisane że paczka dojdzie firmą kurierską
GLS. Z ciekawości poszukałem w google i dowiedzialem się o opiniach użytkowników w.w.
firmy. Że paczki dostarczają uszkodzone, długi jest czas oczekiwania itp.
I tutaj w związku z tym pytanie do was: Czy to prawda? Ktoś spotkał się z takimi sytuacjami?
Jeżeli w najgorszym wypadku gitara przyjdzie do mnie uszkodzona to jak mam ją sprawdzić
i zareklamowac przy kurierze? MOże mógły mi ktoś konkretnie wytłumaczyć?
Z góry dziękuje:]
Filip

Najlepiej by było nalegać na otworzenie paczki przy kurierze i sprawdzeniu czy wszystko jest całe i zdrowe. Ja kilka razy zamawiałem coś GLS''em i wszystko poszło szybko oraz dotarło całe i zdrowe - jeśli chodzi o komentarze, to sprawdzając opinię o każdym sklepie i każdej firmie kurierskiej znajdziesz jakieś negatywne opinie (ja na różnych forach internetowych widziałem opinie w stylu "złodzieje, na paczkę czekałem 2tyg i przyszła uszkodzona" o wszystkich firmach kurierskich jakie znam).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja też nie mam z nimi problemów , większe ilości gier od Cenegi zawsze GLS-em biorę. Dodatkowym plusem jest że w magazynie później trzymają paczkę 2 tyg. jak nie odbierzesz od razu, inni kurierzy przeważnie 7-10 dni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.04.2009 o 11:34, kordzio1 napisał:

Najlepiej by było nalegać na otworzenie paczki przy kurierze i sprawdzeniu czy wszystko
jest całe i zdrowe. Ja kilka razy zamawiałem coś GLS''em i wszystko poszło szybko oraz
dotarło całe i zdrowe - jeśli chodzi o komentarze, to sprawdzając opinię o każdym sklepie
i każdej firmie kurierskiej znajdziesz jakieś negatywne opinie (ja na różnych forach
internetowych widziałem opinie w stylu "złodzieje, na paczkę czekałem 2tyg i przyszła
uszkodzona" o wszystkich firmach kurierskich jakie znam).


Dzieki wielkie. A co do otworzenia paczki to po podpisaniu pokwitowania odbioru czy przed? Żadko kiedy mam styczności z kurierami GLS, zazwyczaj UPS wybieram.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować