Zaloguj się, aby obserwować  
Evil_Khan

Allegro i inne - legalność sprzedaży

2905 postów w tym temacie

A jak dokładnie odpowiada się na pytania kupujących? Jak dostanę pytanie, to mam w oknie pod wiadomością wpisać odpowiedź (mam konto na o2 jakby co) czy wtedy wyślę wiadomość do allegro zamiast użytkownika? Wysłałem jednemu poprzez opcję napisz do mnie z karty użytkownika, ale ta wiadomość nie dotarła:/ Teraz wysłałem tym sposobem na początku opisanym, dobrze zrobiłem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przecież jak odpowiadasz na maila to masz podanego adresata do którego odpowiadasz, chyba łatwo się zorientować czy wysyłasz maila do allegro czy na prywatny adres allegrowicza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.09.2012 o 14:40, rob006 napisał:

Przecież jak odpowiadasz na maila to masz podanego adresata do którego odpowiadasz, chyba
łatwo się zorientować czy wysyłasz maila do allegro czy na prywatny adres allegrowicza.


Tzn, dostaję wiadomość i w oknie odpowiedzi jako adresat wyświetla się: Allegro <powiadomienia@allegro.pl>

Nie ma żadnego prywatnego maila i nie da się go sprawdzić.

Pytanie zostało mi zadane opcją zapytaj o przedmiot jakby co.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.09.2012 o 14:41, Piterixos napisał:

Tzn, dostaję wiadomość i w oknie odpowiedzi jako adresat wyświetla się: Allegro <powiadomienia@allegro.pl>


Adresat to osoba otrzymująca maila - jeśli mail przychodzi do ciebie to ty jesteś adresatem, a allegro nadawcą. W mailu jest możliwość ustawienia odpowiedzi na inny adres niż nadawcy (i allegro tak robi), więc jeśli odpowiesz na taki mail, odpowiedź pójdzie właśnie na ten adres. Spróbuj odpowiedzieć na taki mail - przed wysłaniem powinieneś móc sprawdzić do kogo pójdzie wiadomość (w polu Do: lub podobnym).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.09.2012 o 14:46, rob006 napisał:

> Tzn, dostaję wiadomość i w oknie odpowiedzi jako adresat wyświetla się: Allegro
<powiadomienia@allegro.pl>

Adresat to osoba otrzymująca maila - jeśli mail przychodzi do ciebie to ty jesteś adresatem,
a allegro nadawcą. W mailu jest możliwość ustawienia odpowiedzi na inny adres niż nadawcy
(i allegro tak robi), więc jeśli odpowiesz na taki mail, odpowiedź pójdzie właśnie na
ten adres. Spróbuj odpowiedzieć na taki mail - przed wysłaniem powinieneś móc sprawdzić
do kogo pójdzie wiadomość (w polu Do: lub podobnym).


Ok klikłem opcję odpowiedz (wcześniej była to opcja chyba szybkiej odpowiedzi) i rzeczywiście wyświetla mi się adres, dzięki za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.09.2012 o 15:35, DonBertone napisał:

Allegro ma jakąś awarię, czy coś? Aukcje z różnych kategorii poznikały.


Tak, mają chyba jakiś problem. Mam tak samo.

Jeszcze dodatkowo mam problem, że np. jestem w aukcji użytkownika jakiegoś (aktywna aukcja) dam pokaż inne przedmioty tego użytkownika a tam wyskakuje, że nie ma żadnych aukcji ;p

Pewnie chwilowa awaria...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

WTF, w czwartek wylicytowałem książkę, były minuty do końca, i pilnowałem żeby nikt nie podebrał, nie doszedł mail o wygranej aukcji, a dziś aukcja dalej trwa, o co kaman, na dodatek jak będzie koniec to nie będzie mnie w domu, odkąd tak można?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.09.2012 o 15:07, zerohunter napisał:

WTF, w czwartek wylicytowałem książkę, były minuty do końca, i pilnowałem żeby nikt nie
podebrał, nie doszedł mail o wygranej aukcji, a dziś aukcja dalej trwa, o co kaman, na
dodatek jak będzie koniec to nie będzie mnie w domu, odkąd tak można?


Od zawsze.

http://allegro.pl/announce.php

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gdzie w allegro mogę sprawdzić to PayU, bo zapłaciłem przez pocztę na ten właśnie system, i nie wiem czy to poczta czy mnie koleś w kija robi, przelew we środę był, a ja cholery dostaję, chodzi mi o to czy doszło do tego PayU czy nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.09.2012 o 09:05, zerohunter napisał:

Gdzie w allegro mogę sprawdzić to PayU, bo zapłaciłem przez pocztę na ten właśnie system,
i nie wiem czy to poczta czy mnie koleś w kija robi, przelew we środę był, a ja cholery
dostaję, chodzi mi o to czy doszło do tego PayU czy nie.


Moje Allegro - Moje zakupy - aukcje i kup teraz (cos takiego) - kupione i tam znajdz aukcje tego uzytkownika na liscie i kliknij obok niej po prawej stronie OPCJE - Płacę i wtedy włączy ci się karta płatności, będzie status "rozpoczęta" kasa nie doszła.

Jeżeli w środę wpłaciłeś na poczcie po godz. 15 to kasa dojdzie w poniedziałek dopiero.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.09.2012 o 09:05, zerohunter napisał:

Gdzie w allegro mogę sprawdzić to PayU, bo zapłaciłem przez pocztę na ten właśnie system,
i nie wiem czy to poczta czy mnie koleś w kija robi, przelew we środę był, a ja cholery
dostaję, chodzi mi o to czy doszło do tego PayU czy nie.


Dostajesz maila gdy pieniądze docierają. Poza tym w Allegro masz zakładkę PayU i tam masz listę wpłat.

Ale jeśli płaciłeś przez pocztę to nie wpadałbym w panikę, przelewy potrafią tam iść po 3-4 dni. Robocze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanie. Czy orientuje się może ktoś czy jest może w Japoni jakis Polak który dorabia sobie w taki sposób, że np. kupuje komuś konkretne produkty z Japońskich aukcji a później je wszystkie razem wysyła do Polski?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Istnieje w ogóle możliwość anulowania pojedynczej oferty w przypadku gdy osoba kupująca wybrała więcej sztuk (a jedną chce rzecz jasna mieć)?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.10.2012 o 15:58, Renzov napisał:

Istnieje w ogóle możliwość anulowania pojedynczej oferty w przypadku gdy osoba kupująca
wybrała więcej sztuk (a jedną chce rzecz jasna mieć)?


Tak.

Wchodzisz w moje allegro, moje konto czy tam moja sprzedaż i odnajdujesz zakładkę zwroty prowizji i wypełniasz formularzu zwrotu prowizji wpisując, że transakcja została dokonana na X liczbę sztuk i jako powód oczywiście do wybrania będzie chyba tylko jedna opcja, że kupujący pomylił się przy wpisywaniu liczby sztuk jaką chce kupić.

O to chodziło? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.10.2012 o 16:53, Nieznajomosc napisał:

O to chodziło? :)

Tak (dzięki wielkie swoją drogą), tylko wychodzi na to, że mogę wypełnić taki formularz co najmniej 7 dni po zakończeniu aukcji. Denerwuje mnie to tym bardziej, że kobita wybrała kilka sztuk i sprzedaż się zakończyła.
Ktoś ma jeszcze jakiś pomysł?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.10.2012 o 17:08, Renzov napisał:

> O to chodziło? :)
Tak (dzięki wielkie swoją drogą), tylko wychodzi na to, że mogę wypełnić taki formularz
co najmniej 7 dni po zakończeniu aukcji. Denerwuje mnie to tym bardziej, że kobita wybrała
kilka sztuk i sprzedaż się zakończyła.
Ktoś ma jeszcze jakiś pomysł?


Niestety trzeba czekać 7 dni po zakończeniu aukcji żeby wypełnić formularz zwrotu prowizji i nie ma innej opcji ;p

Jak np. miałeś na aukcji 5 sztuk na sprzedaż, kobitka kupiła te 5 sztuk, ale chce tylko 1, to wystaw ponownie aukcje z 4 sztukami. A za tydzień wypełnisz ten formularz i za 2tyg. dostaniesz zwrot prowizji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować