Zaloguj się, aby obserwować  
Hekt-X

SilkRoad Online

1390 postów w tym temacie

Niedawno dowiedziałem się o nowej gierce z działu MMORPG, jaką jest SilkRoad.
Silnik gry to ten sam który można podziwiać w Lineage II, lecz nieco zmieniony. Klimat w grze nawiązuje do kutury Chińskiej, więc moim zdaniem całkiem fajnie to wygląda.
Główna strona http://www.silkroadonline.net/ trzeba się tam zarejestrować i ściągnąć clienta (503 MB)
Oczywiście wszystko jest w 100% darmowe, poniewż niedawno ruszyła beta.
Jak ktoś chce poczytać o grze po polsku to polecam stronę http://www.silkroad.blo.pl/ (sory że link do forum, na górze jest link do strony ".:Silkroad Center:.").
Ściągajcie i grajcie !!!

Tu możecie pooglądać screeny http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/gameId/218/setView/screens/startRow/1,1#hScreens

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.11.2005 o 15:57, SHADOW-XIII napisał:

a ile bedzie kosztować jak sie beta testy skończą ?

tam pisza "forever free"... ale i tak mi sie wierzyc nie chce. pewnie to haslo tyczy sie tylko klienta :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie ma co panikować beta zaczęła się jakieś 3 dni temu, a zanim będzie płatne to minie jeszcze dużo czasu (taka jest moja wersja :P).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Został postawiony nowy serwer "Aege". Przedtem połączenie z serwerem graniczyło z cudem, teraz loguje mi sie za pierwszym razem.

Miłego grania !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oooo, nie wiedziałem że tu wątek o tym jest. :D

Ja tą grę znalazłem jeszcze przed betą (była alpha :D) i troche testowałem postać (i tak do 20 nie dobiłem). Teraz jakoś też gram ale mniej. Mi klikacik gry się nawet podoba, szczególnie po 20 levelu jest fajnie jak to można być handlarzem i jeździć po tytułowym silkroadzie i handlować, terzeba najmować hunterów (osobna klasa), zeby bronić się przed złodziejami (też ludzie). Ogólnie fajnie jak się karawany robi potem i wogóle :P
Tylko trochę wolno exp leci ale to nie problem, jak się ustawi mastery level na taki sam jak normalny to leci szybciej (jak jest mniejszy to szybciej leci skill exp).

Wyczytałem też gdzieś że te 2 serwy to nie są połączone i na ten drugi to trzeba nowy char robić (bezsensu, mam nadzieję że połączą) Teraz to oba serwery są Full i nie da się wbić w godzinach popołudniowych. Chociaż ostatnio udało mi się wbić 2 razy pod rząd na pierwszy serwer.

Gra będzie forever free i o to że będzie płatna nie trzeba się martwić najwyżej będzie sklep, ale to w ostateczności.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.11.2005 o 13:14, Modest-Vermin napisał:

Hmm z tego co mi się wydaje to wygląda fajnie, lecz nazwa gry jest mało trafiona. Narazie mi się ściąga zobaczymy czy mi
się spodoba :P


Dlaczego mało trafiona. Jest ot nazwa SilkRoad czyli drogi handlowej prowadzącej przez Azję i Europę. Będą dodawane nowe tereny, Grecja, Rzym... możesz dokładnie poweidzieć dlaczego nazwa nie jest trafiona. Jak już pisałem w grze są 3 klasy: handlarz, strażnik i złodziej...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.11.2005 o 15:40, Latniak napisał:

możesz dokładnie poweidzieć dlaczego nazwa nie jest trafiona. Jak już
pisałem w grze są 3 klasy: handlarz, strażnik i złodziej...


Jest mało chwytliwa, z taką nazwą nie będą mieli setki tysięcy graczy. No ale to tylko moje prognozy. Dopiero mi się ściaga, zagram w to i zobacze to bo z Twojej relacji gry wychodzi troche dziwna gra, no ale się zobaczy :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.11.2005 o 15:47, Modest-Vermin napisał:

> możesz dokładnie poweidzieć dlaczego nazwa nie jest trafiona. Jak już
> pisałem w grze są 3 klasy: handlarz, strażnik
i złodziej...

Jest mało chwytliwa, z taką nazwą nie będą mieli setki tysięcy graczy. No ale to tylko moje prognozy. Dopiero
mi się ściaga, zagram w to i zobacze to bo z Twojej relacji gry wychodzi troche dziwna gra, no ale się zobaczy :P


Hmm, no powiedziałbym że gra jest oryginalna,a twórcom nie chodzi o setki tysięcy graczy (bo po co jeśli gra jest darmowa, a już istnieją serwery koreańskie, chińskie i japońskie).
Na początku przy tworzeniu postaci mamy tylko wpływ na wygląd postaci (nie wpływa na nic) i możemy dać jej jakiś podstawowy armor i broń (ale zawsze można zmienić na inny). Postać kształtujemy podczas grania. W gruncie rzeczy są tu tylko 2 skille (siłą i inteligencja) ale to nie znaczy że rozwój nie jest skomplikowany. Gdy walczymy dostajemy skill pointy, które przeznaczamy na rozwój skill. Jest 7 drzew skilli (3 od broni, i 4 od magii) i nie ma ograniczeń rozwoju tych drzew (znaczy można rozwijać ile się chce), tyle że suma poziomów wszystkich drzew ma ograniczenie (300). Narazie jest ograniczenie levelu do 80 czyli maksymalny level jednego drzewa wynosi 80. Z tego wynika że można wymaxować 3 drzewa skilli i 4 zrobić w 3/4.
Po 20 levelu możemy już wybrać profesję i grać jako handlarz, strażnik lub złodziej. Jeżeli w jednej profesji zdobędziemy jakieś doświadczenie to jednocześnie w innych profesjach doświadczenie tracimy (rodzaj odgrywanej profesji zależy od przedmiotu jaki nosimy) Doświadczenie w profesji dostajemy wykonując specyficzne zadania. Tak więc handlarz dostanie dośw. gdy kupi w jednym mieście towary i sprzeda drożej w innym, strażnik jak zabije złodziei, a złodziej jak okradnie handlarza lub zabije strażnika. Jeżeli nie chcemy w tym momencie odgrywać profesji to zdejmujemy przedmiot za nią odpowiedzialny i gramy normalnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wszystko ładnie, tylko jedno mnie zastanawia i niedaje spokoju. Dlaczego jest tak mało broni ?
Przecież, porównując sobie Silkroada do innych tego typu gier, to broni, zbroji i wszystkiego innego jest pod dostatkiem ( mam na myśli np. Lineage). A tu można grać wyłącznie bronią jednoręczną + tarcza, lub bronią dwuręczną. A co z dualami ? Przecież to jest bardzo fajny pomysł, aby w grze zastosować 2x broń jednoręczną !
(mym skromnym zdaniem)
A choćby nawet niemożna było już tych duali, to dlaczego tylko:
-8 rodzaji jednoręcznych mieczy
-8 rodzaji jednoręcznych bladów (sztyletów ? :>)
-8 rodzaji włóczni
-8 rodzaji Glavie (coś jak ostrze na kiju :) )
-8 rodzaji łuków
-8 rodzaji tarcz
Łącznie 48 rodzajów "broni" (jeśli wliczymy w to tarcze)

I to samo tyczy się ze zbrojami.
8 rodzajów dla każdej pewnego rodzaju klasy (Armor, Protector, Garment)
Największym, moim zdaniem plusem jest to, że mamy rozrużnienie na Male i Female.
Standardowo możemy założyć na siebie
-zbroje,
-portki :)
-ochraniacze
-rękawice
-buty
-chełm
-opaske (korona ?)

Kolejna żecz, którą uważam za dość nietypową, to sposób w jaki możemy używać owych Armorów.
Dlaczego każdą żecz możemy od innego poziomu ? (np. zbroje od 13 lvl, spodnie-12, ochraniacze-9, rękawice-8, buty-10, chełm i korona- 11 lvl)
Naprawde dość nietypowe zestawienie.

Bardzo chętnie wysłucham zdania innych na temat właśnie tegoż rozważania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

/.../

Też ubolewam nad tym, że jest tak mało broni, zbroi, no i nie ma duali (mój ulubiony rodzaj broni w każdej grze).
Co do wymagań lvl-owych to w kilku grach sie z tym już spotkałem np. RYL, Ferentus czy Tantra. Jest pewnego rodzaju utrudnienie gry co niekiedy wpływa kożystnie, a niekiedy nie ... lub jest tak dlatego, że jest tego wszystkiego mało. Można w ten sposób rozpoznać kto jest mniej-więcej na jakim poziomie.
Ale chyba każdy się ze mną zgodzi, że gra oferuje nam dość spory asortyment skili (do różnych rodzajów broni) co moim zdaniem przynajmniej w jakiejś części rekompensuje nam mały wybór ekwipunku.
Jak już wcześniej mówił Latniak prawdziwa zabawa zaczyna się po 20 lvl gdzie wybieramy sobie profesje i zależnie od tego kim jesteśmy, wypełniamy różne zadania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.11.2005 o 22:47, Dante Dy`nei napisał:

/.../

Też ubolewam nad tym, że jest tak mało broni, zbroi, no i nie ma duali (mój ulubiony rodzaj broni w każdej grze).
Co
do wymagań lvl-owych to w kilku grach sie z tym już spotkałem np. RYL, Ferentus czy Tantra. Jest pewnego rodzaju utrudnienie
gry co niekiedy wpływa kożystnie, a niekiedy nie ... lub jest tak dlatego, że jest tego wszystkiego mało. Można w ten sposób
rozpoznać kto jest mniej-więcej na jakim poziomie.
Ale chyba każdy się ze mną zgodzi, że gra oferuje nam dość spory asortyment
skili (do różnych rodzajów broni) co moim zdaniem przynajmniej w jakiejś części rekompensuje nam mały wybór ekwipunku.
Jak
już wcześniej mówił Latniak prawdziwa zabawa zaczyna się po 20 lvl gdzie wybieramy sobie profesje i zależnie od tego
kim jesteśmy, wypełniamy różne zadania.


Tak, masz rację, odnośnie tych skilli. Uważam, że 300 poziomów (co prawda wszystkich) skilli,to naprawde imponująca ilość !
Co do poziomu, też przyznaję racje, choć, zabawa zaczyna się już po załapaniu o co w grze chodzi i jak najłatwiej awansować w lvl.
Odnośnie rozpoznawania przeciwników po wyglądzie, to jestem za, ale naprawde mogli by troche dożucić jeszcze kilkanaście rodzajów armorów i zbroji, bo jest tego zdecydowanie zamało !!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>/ciach..ciach/

Zgadzam się broni i zbroi jest mało...narazie. Nie zapomninajmy że jest to dopiera zamknięta beta gdzie narazie mamy dostęp tylko do Chin. W trakcie bety będą dochodzić nowe tereny (np. europejskie) co wiąże się z nowymi broniami i zbrojami (pewnie na każdą nacje tyle ile jest obecnie) To doprowadzi do tego że ekwipunku będzie tak dużo że aż się pogubić będzie można :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.11.2005 o 22:15, Black Irlandus napisał:

Oby !! :)
Bardzo chce zobaczyć inne kontynenty oraz inne nowinki które bedą dostępne w nowszych wersjach.
A, co do zamkniętej
bety, to kiedy bedzie, że tak powiem, "ulepszona wersja" ??

Narazie tylko podali do kiedy trwają zapisy do zamkniętej bety (gdzieś koło końca miesiąca, na www.silkroadonline.net jest podane). Nie napisali kiedy ona się skończy, więc: "za rok, może dwa..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować