Zaloguj się, aby obserwować  
s2nto

Disciples III - Renaissance

617 postów w tym temacie

Dnia 03.07.2007 o 21:35, Fleming08 napisał:

Dzięki za info...czyli już niedługo:)doczekać się już nie mogę...

Tak, a pamiętam jak miało być w 3 kwartale 2006 roku... Ktoś tutaj jest chyba niepoważny, nie? ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Są już dostępne trzy utwory ze soundtracku disciples 3 :!: :!: znajdziecie je [url= http://disciples.pl/viewtopic.php?p=5826#5826]tutaj[/url],
do tego [url= http://disciples.pl/viewtopic.php?p=5495#5495]tutaj[/url] znajduje się wywiad przeprowadzony z twórcami gry, gdzie wytłumaczone jest np: powód przesunięcia premiery gry na 1Q 2008 roku. są też nowe [url= http://disciples.pl/viewtopic.php?p=5717#5717]trailery[/url] oraz [url= http://disciples.pl/viewtopic.php?p=5619#5619]screeny[/url]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwory takie... Mroczne, smutne. Bardzo fajne, takie, trochę podobne do tych z dwójki. Na pewno będą nadawały specyficznego, znanego choćby z dwójki klimatu grze. Akurat Heroesowi daleko do tego, bynajmniej wolę mrok, aniżeli "bajkowość". Ja także z niecierpliwością czekam na trzecią odsłonę serii, jako, że jestem fanem dwójeczki. Poza tym dobrze, że pozostawili rozwój jednostek i wiele innych ważnych dla mnie elementów, które były w II. A trzy rasy jakimś wielkim mankamentem dla mnie nie są, bo nie liczy się ilość, ale jakość :) Może mi będzie brakować tych ras, których (tzn. Górskie Klany i Hordy Nieumarłych, z tego co się orientuje) nie znajdziemy w grze, ale tak czy inaczej zapewne pojawią się w dodatkach. Wymagania, nawet jeżeli niepotwierdzone i nie-finalne i tak wydają się średnie, przynajmniej na większej ilości komputerów ta gra zadziała ;] A teraz przejdźmy do kawałków z gry (trzech) - pierwszy to theme - usłyszymy go oczywiście w menu. Jest mroczny, smutny... Tak jak trzeci, który będzie w mieście elfów. Tylko ten "elficki" różni się kilkoma rzeczami... Dodaje nadziei na dalszą walkę, przynajmniej mi się tak wydaje :] A drugi utwór usłyszymy podczas walki, jest w sam raz jak na miejsce akcji. Polecam ściągnąć wszystkie, gdyż długo to nie potrwa, a utworów posłuchać warto, żeby choćby porównać do tych z dwójki i dowiedzieć się co nie co o tym, jaka będzie muzyka w grze. Nie zawiedziecie się :) Jedyny mankament to ich długość - a w szczególności Theme, acz i tak jest dobrze :]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale denerwujące jest to, że w podstawowej grze będą tylko trzy rasy, a reszta w dodatkach - to takie wyciąganie kasy. Jeśłi chodzi o samą gre to myśle, że bedzie to przebój, który położy ostatnie wydanie HM&M na łopatki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.08.2007 o 19:58, Yupy napisał:

Jeśłi chodzi o samą gre to myśle, że bedzie to przebój, który położy ostatnie wydanie HM&M na łopatki.

"Hirołsów to chyba nic nie pobije... ;) A samo Disciples było fajne (mówię o 2-ce) wciągało tlyko że mało jednostek było, były te "awanse" a to denerwowało bo co trochę trzeba było dorabiać ludzi do drużyny bo często gineli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.08.2007 o 19:58, Yupy napisał:

Ale denerwujące jest to, że w podstawowej grze będą tylko trzy rasy, a reszta w dodatkach -
to takie wyciąganie kasy.

Z drugiej strony, gdyby dodatki zawierały tylko nowe mapy i kampanie, to narzekalibyśmy, że nie wnoszą nic specjalnego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 07.08.2007 o 00:37, Treant napisał:

> to takie wyciąganie kasy.
Z drugiej strony, gdyby dodatki zawierały tylko nowe mapy i kampanie, to narzekalibyśmy, że
nie wnoszą nic specjalnego.


Dobra ale mogli zostawić to co jest i dodać jakieś inne rasy przykładowo barbarzyńców czy orki, gobliny - mogli by z nich zrobić rasy, a nie tylko wrogie jednostki na mapie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.08.2007 o 11:43, Yupy napisał:

Dobra ale mogli zostawić to co jest i dodać jakieś inne rasy przykładowo barbarzyńców czy orki,
gobliny - mogli by z nich zrobić rasy, a nie tylko wrogie jednostki na mapie

Jak już ktoś wcześniej w wątku o Disciples II zauważył każda z ras jest silnie powiązana ze swoim bogiem. Może nie wszyscy rozumni mieszkańcy świata DIII są religijni, a przynajmniej monoteistami?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.08.2007 o 20:54, struksik napisał:

"Hirołsów to chyba nic nie pobije... ;)


H3 i H4 może nic, ale nie wiadomo jak wyjdzie z Disc3. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.08.2007 o 23:02, Galadin napisał:

H3 i H4 może nic, ale nie wiadomo jak wyjdzie z Disc3. :)

No piąteczki raczej też nie pobije...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.08.2007 o 23:13, struksik napisał:

No piąteczki raczej też nie pobije...


Dlaczego? Audiowizualnie i klimatycznie na pewno, to widać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 07.08.2007 o 14:31, Treant napisał:

> gobliny - mogli by z nich zrobić rasy, a nie tylko wrogie jednostki na mapie
Jak już ktoś wcześniej w wątku o Disciples II zauważył każda z ras jest silnie powiązana ze
swoim bogiem. Może nie wszyscy rozumni mieszkańcy świata DIII są religijni, a przynajmniej
monoteistami?



Co nie oznacza, że mogli by dać wszystkie rasy, a dla tych stworzyć dla nich odpowiedniego boga albo przypisaćdo któregośz istniejących - zresztą mam nadzieje że będzie tu więcej przedmiotów niż w 2 (co prawda nie tyle co w Heroes bo tam z tym przesadzili ale jednak więcej) bo samo caichanie wroga po pewnym czasie zaczyna nudzić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.08.2007 o 23:13, struksik napisał:

> H3 i H4 może nic, ale nie wiadomo jak wyjdzie z Disc3. :)
No piąteczki raczej też nie pobije...


Skąd ta pewność ;) skoro D3 jeszcze nie wyszło,Jak dla mnie jedynym minusem serii disciples był sposób prowadzenia walki, statyczne walki disciples i brak możliwości w trakcie ich trwania rzucania czarów skutecznie, psuło zabawę z jej prowadzenia, W Disciples 3 się to zmieni i jednocześnie pozbawi HoMM jedynego plusa przemawiającymi właśnie za nimi, ba ulepszy go wielokrotnie. Nie będzie tu znanej z herosów planszy w kształcie kwadratu, będzie natomiast bardzo realistyczne pole bitwy posiadające przeróżne elementy(dodatki) które to skutecznie urozmaicają grę: http://i147.photobucket.com/albums/r320/Rahab12/49.jpg http://i147.photobucket.com/albums/r320/Rahab12/32.jpg. I tu się kończy przewaga herosów, cała reszta przemawia za disciples, wielkim plusem disciples jest sam klimat gry http://i124.photobucket.com/albums/p30/Morgoth12/4.jpg
http://i147.photobucket.com/albums/r320/Rahab12/73.jpg,stawiając przy tym świat herosów, który nawet ciężko nazwać światem fantasy, jak już, to bajkowy i to klimatem rodem z klasycznej wieczorynki dla maluchów, to tak jak by porównywać Myszkę Miki do Nazgula z kinowego Władcy Pierścieni.

W heroesach denerwowała mnie również zatarcie się granic między rasami, co prawda było ich więcej niż w disciples co fani HoM&M uważali za atut gry, a tak naprawdę równie dobrze można by było wstawić 8 zamków ludzi, którzy różnili by sie jedynie kolorem spodni, podział na rasy niema tu żadnego znaczenia, żadnego celu czy cech wyróżniających te rasy, do tego dochodzi możliwość przejmowania zamków przeciwnika, cała rozgrywka polega na bieganiu i zabijaniu. W disciples granice te są bardzo wyraźne, ukazując nienawiść i podziały pomiędzy rasami czy to bitewne (każda rasa ma swoje specyficzne przewidziane tylko dla niej umiejętności wynikające najczęściej ze "środowiska" z jakiego pochodzi, tak imperium będzie specjalizować sie głównie w magi powietrza/leczenia, demony-ognia itp.) ale głównie religijne, każda rasa jest utożsamiona z jakimś bogiem, (nie dochodzi tu do paradoksu takiego jak w HoMM gdzie przykładowo anioł walczy u boku diabła :)) , bynajmniej jednak nie określając podziału na dobro/zło, co najwyżej zło i większe zło, nawet wydawało by się "imperium" które od razu kojarzy się z dobrem nie przebiera w środkach, nawet tych najbardziej haniebnych, aby tylko rozprzestrzeniać wiarę w swojego boga. To wszystko wysuwa naprzód kolejny wielki atut disciples, jakim jest genialna fabuła, z którą ta z heroesów nie może się równać, zwłaszcza że w disciples została stworzona cała historia przedstawionego tam świata, a to umożliwił właśnie podział na rasy.

Kolejnym z rzędu wielkim atutem disciples, przewyższającym herosów, jest sposób rozwoju jednostek. W HoMM można nosa z zamku nie wystawić a mieć armie siejącą pogrom, nawet Upgrade jednostek, to kwestia tylko budżetu, W disciples oprócz wyłożenia pieniędzy na budynek i sama jednostkę(i oczywiście dowódcę), trzeba się nieźle natrudzić żeby od pierwszopoziomowych jednostek(i dowódców) stworzyć przez zdobywanie doświadczenia w walce, liczącą się armie. Dzięki temu disciples tak uzależnia, po każdym awansie jednostek przykuwa bardziej do monitora niepozwalając się oderwać do czasu kolejnego awansu a potem do jeszcze jednego i tak w kółko :P. (Gdzieś się spotkałem ze stwierdzeniem że disciples ma mało jednostek na rasę:): W disciples na rasę przypada 35 jednostek w herosach 12 :P) W Disciples będzie dostępna masa przedmiotów. Dodatkowo ma być dostępny specjalny generator itemów, pomnażający i mieszający poszczególne klasy przedmiotów na kształt narzędzia znanego choćby ze słynnego Diablo. Wyposażycie swoje postaci w wiele nowych broni, niespotykanych w poprzednich częściach, jak np. żelazne rękawice bojowe czy mini kuszę.

Ciekawą pomysłem w disciples będzie i tu zacytuje: "Jeśli chodzi o bohaterów, dat. Zamierza więcej pożyczyć od RPG. Gracz ma mieć większą możliwość zindywidualizowania swoich herosów – także dzięki nowemu systemowi współczynników (siła, inteligencja, itp.). Co więcej, zmiana charakterystyk będzie się wiązać ze zmianą wyglądu. Bohater otrzymujący +20% do wytrzymałości staje się też bardziej rosły i umięśniony. Ba, nawet
zmiana ekwipunku ma być widoczna
.":!::!:
http://images20.fotosik.pl/237/dea65ee964754bb0.jpg


Ale się rozpisałem...:), no ale w końcu jest o czym pisać :P
Jeśli ktoś ma jakieś pytania związane z gra to zapraszam www.disciples.pl ,sporo osób z naszego forum udziela się na oficjalnym forum disciples 3, dlatego między innymi mamy najświeższe informacje w polsce odnośnie D3, mamy tez kilku zagranicznych newsman''ów :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co do ras i bogów to wymienię spostrzeżenia z kampanii:
Zielonoskórzy (orkowie i reszta) mieli jakąś wiarę, co prawda ich bóg nie jest wymieniony z imienia ale się pojawiaja pewne informacje na ten temat. Poza tym zdaję się, że uprawiali kanibalizm.
Smoki - Gallean.
Morski Lud - Solonielle, bogini Elfów, obecna Mortis.
Co do pozostałych ras to nie jestem pewien, czy się jakieś informacje pojawiają w trakcie kampanii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.08.2007 o 07:51, Lord of the force napisał:

Co do ras i bogów to wymienię spostrzeżenia z kampanii:
Zielonoskórzy (orkowie i reszta) mieli jakąś wiarę, co prawda ich bóg nie jest wymieniony z
imienia ale się pojawiaja pewne informacje na ten temat. Poza tym zdaję się, że uprawiali kanibalizm.
Smoki - Gallean.
Morski Lud - Solonielle, bogini Elfów, obecna Mortis.
Co do pozostałych ras to nie jestem pewien, czy się jakieś informacje pojawiają w trakcie kampanii.


Dlateo jak wcześniej jużpisałem powinni zostawić tyle ras ile było, a w dodatkach daćnowe rasy takie jak orki czy inne stworzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.08.2007 o 12:42, Ancalagon Black napisał:

Data disciples 3 znowu przesunięta, tym razem na "Q2 2008"
źródło: http://www.akella.com/en/games/disciples


Zastanawiam się nad przyczyną...

- chcą dodać jeszcze jedną stronę?
- mają zbyt mały budżet?
- chcą dopracować jeszcze bardziej finalną wersję?
- uznają, że nie wyrobią się w terminie?
- wydawca stwarza im problemy?

...zresztą nigdy nie wiadomo. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.08.2007 o 23:13, struksik napisał:

> H3 i H4 może nic, ale nie wiadomo jak wyjdzie z Disc3. :)
No piąteczki raczej też nie pobije...



Też tak uważam - ale z zupełnie innych przyczyn.

D3 przynajmniej do wyjścia dodatków będzie dość nudną grą. Twórcy co prawda zapowiadają, że w grze będą wszystkie znane rasy, ale jako jednostki neutralne, np. w kampaniach już w pierwszych planszach zmierzymy się z Krasnoludami. Ok, rozumiem - kampanie będą fajne, dużo będzie się działo, dużo skryptów pozwoli na cuda na planszy.

Ale gdy już przejdziemy kampanie to co wtedy? Pozostają nam standardowe mapy, typu - pokonaj wszystkich wrogów. I tu już zaczną się problemy. Porównując inne części oraz Herosy wiadomo, że map single player oskryptowanych, korzystających z eventów jest niewiele oraz, że gracze preferują największe rozmiary plansz, by dojść do największych armii, największych poziomów doświadczenia itp.

Teraz wyobraźcie sobie największą mapę w Disciples 3. Gramy jedną rasą a za przeciwników będziemy mieli albo jedną albo dwie rasy (max 3 rasy przecież będą). Tak więc rozgrywka będzie wyglądała tak, że przez parę godzin będziemy wybijali jednostki neutralne, które są stacjonarne, nie będą mogły rzucać czarów, podbierać na kopalni, zajmować miast itd... dopiero jak gdzieś tam dotrzemy na kraniec mapy pojawi się wreszcie przeciwnik. Ale zanim to nastąpi będzie nudne nudne nudne wyżynanie stacjonali. I, przykro mi bardzo, nie będzie takich sytuacji jak z H3, gdzie z sześciu stron mogli się otaczać myślący przeciwnicy, czekający na błąd i niszczący armie, przejmujący stolice....

Przewiduję dość atrakcyjną grę, ale szybko nudzącą się po przejściu kampanii...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować