Zaloguj się, aby obserwować  
s2nto

Disciples III - Renaissance

617 postów w tym temacie

Dnia 12.08.2007 o 09:20, Avatar77 napisał:

Teraz wyobraźcie sobie największą mapę w Disciples 3. Gramy jedną rasą a za przeciwników będziemy
mieli albo jedną albo dwie rasy (max 3 rasy przecież będą). Tak więc rozgrywka będzie wyglądała
tak, że przez parę godzin będziemy wybijali jednostki neutralne, które są stacjonarne, nie
będą mogły rzucać czarów, podbierać na kopalni, zajmować miast itd... dopiero jak gdzieś tam
dotrzemy na kraniec mapy pojawi się wreszcie przeciwnik. Ale zanim to nastąpi będzie nudne
nudne nudne wyżynanie stacjonali. I, przykro mi bardzo, nie będzie takich sytuacji jak z H3,
gdzie z sześciu stron mogli się otaczać myślący przeciwnicy, czekający na błąd i niszczący
armie, przejmujący stolice....



Mości Avatar77, a któż to Ci powiedział że tylko trzy zamki na planszy być mogą:?:, zanim coś powiesz bądź napiszesz, zapytaj zawsze wcześniej, zwłaszcza jak twoja wiedza w danej kwestii nie jest "najbogatsza", tak się składa że na największych mapach D3 będzie można do ośmiu graczy ustawić , tak będzie możliwe przeciwstawienie między siebie np: Legiony vs Legiony, co daje nowe taktyczne możliwości. Nie twierdze tu że nie mam żadnych obaw co do rozwiązań technicznych tego pomysłu, sam do tego podchodzę trochę sceptycznie, przykładowo zastanawia mnie jak rozwiązana zostanie kwestia przekształcania terenu, czy jak zachowają się te same jednostki stawione przeciw sobie posiadające odporność na atak który same zadają, oraz wiele innych, Twórcy jednak znają się na swoim fachu(i nieraz to pokazali) i jestem spokojny co do tego że nie zawalą sprawy;)
Wszelkie pytania związane z gra można zadawać tutaj: www.disciples.pl
Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mości Ancalagonie!

Właśnie mi nikt nie powiedział, że na mapach XL można będzie umieścić do 8-miu graczy, stąd moje analizy. Czytać umię, znam stronę disciples.pl, ale ta informacja mi umknęła. Moja wina, biję się w piersi. Niemniej jednak przyzwyczailem się do czterech grywalnych ras w Disciples, więc skąd to moje... zażenowanie. I dalej mam obawy. Które dopiero rozwieje instalacja na moim komputerze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.09.2007 o 22:12, Galadin napisał:

Ludzie! Akella przesuneła datę premiery na 15.09.2007!
http://ru.akella.com/Game.aspx?id=378
Nie wiem czy to jakiś błąd czy fake, ale skoro to prawda, to na dniach powinno być demo.


Mega dziwna sprawa. W wersji angielskiej jest II kwartał 2008.
http://en.akella.com/Game.aspx?id=28

Ciekawe...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie niemożliwe. Premiera wczesniej o 3 kwartały? Trzeba będzie poszukać jutro informacji na jakichś polskich stronach o D3.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.09.2007 o 22:42, Mistic napisał:

Jak dla mnie niemożliwe. Premiera wczesniej o 3 kwartały? Trzeba będzie poszukać jutro informacji
na jakichś polskich stronach o D3.


Masz rację, a może zamiast 15.09.2007 powinno być 15.09.2008? Nie wiadomo, ale na 100% nie będzie tej premiery za 10 dni - to nie realne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I tak dziwnie, i tak dziwnie. W wywiadzie którymś mowa była o ukończeniu gry w 1 kwartale, potargach przełożono na 2 kwartał, a teraz nagle jest albo koniec 3 kwartału 2007 [albo 2008]? Mało prawdopodobne jest dla mnie niedopatrzenie i nie zaktualizowania przez kogoś karty Disciples 3 w rosyjskiej części strony, mam wrażenie, że o tą część bardziej dbają więc mniejsza szansa tam o błąd. Cóż, jutro idę na parę większych forum rozdmuchać sprawę, aż ktoś ważniejszy się zainteresuje i otrzyma jakieś pewne informacje. I mimo faktu, że w październiku/listopadzie czeka mnie już dużo wydatków na gry PC to uciesze się jeśli data ta okażę się prawdziwą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Minimum System Requirements

Operating System: Windows XP / Vista.
Disc Drive: DVD compatible.
Processor: AMD 3000+ or Intel Pentium 2 Ghz.
RAM: 512 megabytes.
Video: ATI Radeon 9600 or NVidia (DirectX compatible), 128 megabytes.
Amount of freespace: 4 gigabytes.
Sound card: Windows compatible.
Controller: mouse Windows compatible.


Recommended System Requirements

Operating System: Windows XP / Vista.
Disc Drive: DVD compatible.
Processor: AMD 4800+ or Intel Core 2 Duo 2600.
RAM: 1 gigabytes.
Video: ATI Radeon 1900 or NVidia 7600 (DirectX compatible), 256 megabytes.
Freespace: 4 gigabytes.
Soundcard: Windows compatible.
Controller: Mouse Windows compatible.


Fajne wymagania, jak na turówkę :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Informacja o dacie premiery 15.09.2007 jest NIEPOPRAWNA. Wysłałem zapytanie do Akelli i otrzymałem zapewnienie, że premiera odbędzie się w 2 kwartale 2008, a data wrześniowa jest pomyłką.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.09.2007 o 11:34, Mistic napisał:

Informacja o dacie premiery 15.09.2007 jest NIEPOPRAWNA. Wysłałem zapytanie do Akelli i otrzymałem
zapewnienie, że premiera odbędzie się w 2 kwartale 2008, a data wrześniowa jest pomyłką.

Już jakiś czas temu akella przełożyła premierę na drugi kwartał 2008

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Są kolejne screeny/arty z Disciples III, tym razem ukazujące wygląd niektórych budynków w stolicy, zabudowania imperium mimo iż prezentują się bardzo dobrze, są dopracowane w najdrobniejszych szczegółach, wyglądają jednak trochę szablonowo jak dla tej nacji:
http://d3.heroes-centrum.com/obr/ctrls/vPic_2b.jpg

W przypadku legionów natomiast, przyczepić się niema do czego, budynki prezentują naprawdę wspaniale:
http://d3.heroes-centrum.com/obr/ctrls/vPic_1b.jpg

Nadal nic nie wiadomo o stolicy elfów, ale miejmy nadzieję że już niedługo twórcy uchylą nam rąbka tajemnicy i w tej kwestii ;-)

Resztę screenów znajdziecie tutaj: http://www.disciples.pl/viewtopic.php?p=6859#6859
Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.09.2007 o 21:51, Ostrowiak napisał:

Oj...
Uwielbiam Heroes, ale podoba mi się klimat Disciples, nie wiem co począć!

Jak radzicie wielkiemu fanu turówek?

Hmmmmm, kupić oba? Obie są super, ale do mnie mimo wszystko bardziej przemawia Disciples.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam H5, czekam też na drugi dodatek...

Ale to nie temat o Heroes, więc kończmy z tym.

Czy to prawda, że w D3 będą na początku tylko Elfy, Imperium i Legiony Potępionych?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.09.2007 o 21:57, Ostrowiak napisał:

Czy to prawda, że w D3 będą na początku tylko Elfy, Imperium i Legiony Potępionych?

Obawiam się, że tak. Ale pewnie w dodatkach pojawią się Górskie Klany i Nieumarli. A przynajmniej mam taką nadzieję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.09.2007 o 21:35, Ancalagon Black napisał:

Są kolejne screeny/arty z Disciples III, tym razem ukazujące wygląd niektórych budynków w stolicy,
zabudowania imperium mimo iż prezentują się bardzo dobrze, są dopracowane w najdrobniejszych
szczegółach, wyglądają jednak trochę szablonowo jak dla tej nacji:
http://d3.heroes-centrum.com/obr/ctrls/vPic_2b.jpg


A moim zdaniem są piękne, a dzięki tej szablonowości wydają się jak prawdziwe. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.09.2007 o 21:35, Ancalagon Black napisał:

Są kolejne screeny/arty z Disciples III, tym razem ukazujące wygląd niektórych budynków w stolicy,
zabudowania imperium mimo iż prezentują się bardzo dobrze, są dopracowane w najdrobniejszych
szczegółach, wyglądają jednak trochę szablonowo jak dla tej nacji:


Jak dla mnie na takim zbliżeniu jest się mimo wszystko do czego przyczepić. Mianowicie okna z witrażami to płaskie tekstury. Same w sobie ładne i szczegółowe, ale brak jakiegoś cieniowania czy choćby małych wypukłości razi. Zbytnie wyeksponowanie odsłania te niedoskonałości. Być może gdyby lekko zaciemnić całość nie byłoby problemu. Z tego co widzę, na razie wszystkie imperialne budynki mają tę "wadę". Łatwiej zauważyć to na tym obrazku na rozecie po lewej stronie:
http://d3.heroes-centrum.com/obr/ctrls/vPic_3b.jpg
Z daleka najpewniej nie będzie to widoczne, w końcu to strategia a nie demonstracja DirectX 20 z turbodoładowaniem, ale na dużym screenie taki szczegół psuje dobre wrażenie. I rzeczywiście projekty mało finezyjne, miejscami toporne wręcz (zwróćcie uwagę na najwyższą wieżę na tymże obrazku). Ale być może to celowy efekt, bo niejako dla porównania wszelkie szczegóły budowli Legionów są zrobione wyśmienicie, wszystko jest takie, jakie być powinno - poświaty, ostre krawędzie, psychodeliczna architektura etc. I o dziwo, z pewnością przy zbliżeniu projekty te tylko zyskują.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dość duży wywiad z Richardem Therrienem, który zdradza informacje o siłach i słabościach oraz fabule poszczególnych ras w Renaissance''ie.
http://www.gallean.net/index.php?art=D3/re_wywiad2
Wynika z tego, że elfy, które będą grywalną rasą w D3 zwane będą jako "szlachetne", czyli możliwe, że w dodatkach wydana zostanie też nacja Dzikich Elfów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować