• 0
Zaloguj się, aby obserwować  
dark_raziel

gram.pl wyznacza nową definicję PRE-ORDERA cz. 2

Pytanie

1. Definicję pre-ordera wytłumaczyli Ci już nasi Użytkownicy.
Tak, tylko dlaczego w MM gra już jest, a większość graczy kupujący w gram.pl nie otrzymali przesyłek.
2. Spodziewam się, że Twoja duma nie pozwoli przyznać Ci się do błędu. A szkoda.
Potrafię powiedzieć przepraszam i potrafię przyznać się do błędu, jednak jeżeli oczekuję takiej reakcji od drugiej osoby, daje jej możliwość wypowiedzi, a Ty, droga Justyno, zamknęłaś temat.
3. Dlaczego w każdym ze swoich postów starasz się wytknąć serwisowi gram.pl i sklepowi gram.pl tylko i włącznie błędy? Mogę się tylko domyślać i to też robię. Bez niezbędnej znajomości faktycznych przyczyn nie wypowiadam się na ten temat.
Jakbym miał za co, to bym chwalił - macie fajne artykuły dla opornych, ale obsługa sklepu leży i kwiczy, niestety...
4. Tematów/postów NIGDY nie kasujemy. To pomówienie. Tutaj także spodziewam się, że nie przeprosisz. A szkoda.
Tylko zamykacie tematy, nie dając szansy odpowiedzi drugiej stronie - zauważyłem różnicę - przepraszam za oskarżenie.

Pozdrawiam,
Grzegorz :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

669 odpowiedzi na to pytanie

  • 0

Grzegorzu,

Czekam na konstruktywną rozmowę. Nie pomówienia i prowokacje.. Tylko tyle. :)


J.

UPDATE - cieszę się, że zauważyłeś różnicę. Na pytania chętnie odpowiemy, ale proszę - pamiętaj, że nie w tematach, gdzie chodzi przede wszystkim o prowokację.

My Was szanujemy, prosimy o to samo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Pomówienia i prowokacje? Ależ droga Justyno, ja tylko stwierdzam fakty :) . GWN miało status PRE-ORDER, gra przyszła do Was we wtorek i nie została jeszcze rozesłana do graczy - klientów waszego sklepu gram.pl, a do zwykłych sklepów tak.

Chciałbym, abyś jednocześnie przyznała się do błędy, jakim niewątpliwie było zamknięcie tematu i uniemożliwienie mi udzielenia odpowiedzi.

Pozdrawiam,
Grzegorz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 26.10.2006 o 16:06, apo1423 napisał:

Prawda jest taka, że zamknęliście tamten temat... Jest to temat dobry do dyskusji, może weżmiecie
się w garśc...



Jest dobry. Interesuje Was i nas. Nie ma co ukrywać. I dyskusja dalej będzie się toczyła. W tym właśnie temacie, gdzie z Grzegorzem się dogadaliśmy, wstępnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 26.10.2006 o 16:01, MetAtroN napisał:

Ja bym chciał poznać odpowiedź na pytanie: dlaczego grę dało się wysłać do MM a nie dało do
ludzi którzy za grę zapłacili?

To akurat raczej dosyć oczywista sprawa - WYDAWCA przekazał grę sklepom "klasycznym" - w tym MM i sklepom wirtualnym - tu się łapie gram.pl. "Klasyczne" sklepy otrzymały informację o dacie premiery - niektóre tradycyjne to zignorowały i wywaliły na półki, by mieć luzy w magazynie. Wirtualne sklepy zaczęły pakowanie (tego problemu nie ma MM), adresowanie (tego problemu nie ma MM) i przekazywanie firmie kurierskiej (MM musiał tylko wyłożyć towar na półki). W efekcie dzień przed premierą MM szpanuje grą, a Wy czujecie się oszukani. Premiera Nightfall jest jutro, a w wyniku niesolidności wzgledem kontrahenta MM ma już towar...
Przypominam, że nie jestem związany ze sklepem, odezwałem się, bo drażni mnie brak zrozumienia pewnych oczywistych kwestii i dręczenie bogu ducha winnej (i zestresowanej zbyt późną dostawą do sklepu) Soleili...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

masz racje lucas.. ale oprocz ze tego MM szpanuje gra to ja juz sprzedaje i klienci moga juz sobie bez problemu stworzyc konto /dodac klucz o istniejacego kontai niemieć potem nerwicy bo niedostali gry przed czasem jezeli(teraz do CDP) uda wam sie wyslac paczki przed rozpoczeciem nightfalla to wam zwroce racje ale jezeli nie... to szczeze mowiac niewiem co zrobie ale napewno gry u was niekupie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

A mozecie odpowiedziec w kwesti Preorder''a dlaczego tak jest ze jak zamawialismy gra byla mowa ze dostaniemy 2 dni przed premiera..a wychodzi na to ze nic z tego.Ale i ta jestescie the Best bo dostalem swoj bonus key a ze kilka dni dluzej poczekam to mi i innym nie powinno robic wiekszej roznicy.

Dzieki i pozdrawiam!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Ja taki offtop straszliwy robię, ale nie mogłem się powstrzymać, Szanowna Pani napisała, iż posty nie są kasowane. Owszem, był jeden, który został skasowany.
http://www.gram.pl/forum_post.asp?tid=7355&tpage=1
W tym temacie były moderator kNOT skasował mojego posta, potem nawet go cytował w swojej wypowiedzi, gdyż ja mu go zacytowałem z pamięci, mój cytat różnił się od tego , co napisałem ( zamiast dobrej było miłej, czy odwrotnie) , co miało stanowić dowód, iż jestem kłamcą. Ale kNOTa już nie ma i posty nie są kasowane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

No ale jaka informacja nam sie przyda na czym stoicie jak wygladaj wysylki anie w profilu nadal widnieje ze nie ma towaru pisalem wiele razy zebyscie sie odezwali i co i nic ba nawet dzwinilme to pan ladnie mnie zmyl zebym kupil gdzie indziej OMG jak jutro nie dostane eh i to jest szacunek dopiero po 2 h wypoeidzie kto napsial ze niby beda wyslane a juz jest 16 i zadnego info wiec chcemy jakies wiadomosci MAM NADZIEJE ZE TERAZ TO ZOBACZYCIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Przypominam, że nie jestem związany ze sklepem, odezwałem się, bo drażni mnie brak zrozumienia pewnych oczywistych kwestii i dręczenie bogu ducha winnej (i zestresowanej zbyt późną dostawą do sklepu) Soleili...

Ojej, przepraszam, ale nikt tutaj na osobę Soleily nie naskakuje, ona sama, dobrowolnie włączyła się do "zalążka dyskusji". JEŻELI jest odpowiedzialna za dostawy, to powinna się martwić, gdyż te nie są realizowane. Ponadto powinna uczynić coś, aby zmienić stan rzeczy, a nie zajmować się postowaniem na forum, czyż nie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Czy sklep gram.pl nie jest oficjalnym sklepem WYDAWCY i jako taki nie powinien posiadać pierwszeństwa w dostawie produktu?

Wirtualne sklepy zaczęły pakowanie (tego problemu nie ma MM), <tu problem ma gram.pl> adresowanie (tego problemu nie ma MM) <tu problem ma gram.pl>i przekazywanie firmie kurierskiej (MM musiał tylko wyłożyć towar na półki) <tu takze problem ma gram.pl>

Gra była w magazynach ponoć już od wtorku. Mamy czwartek... Nie wiem czy to prawda (że była, widziałem takie wypowiedzi), ale jeśli tak to nie stawia całości w korzystnym świetle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować