Akashi

Gothic 3 - oficjalny temat gry

38534 postów w tym temacie

Dnia 01.08.2008 o 00:38, Varo napisał:

Może i w 90% to ram jest przyczyną,
ale co jest drugim powodem ?


Właśnie tak jak wcześniej napisałeś że po 10,20 lub po godz mi ostatnio wyskoczył po 4godz grania, ale dobrze ze przed wyskoczeniem zapisałem, a np wczoraj grałem i wyskoczył mi po pięciu min, a gra z 2,5Gb ramu zabrała 768mb:) więc nie wiem o co chodzi..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kupiłem G3 w tamtym roku i powiem krótko denna padaka :( Gra jest monotonna, we wszystkich krainach misje nie różnią się zbyt od siebie ( np zabrać kumpla i iść potłuc robale) zdobyć zaufanie itp itd... budowle tez różnią się w zasadzie kolorem a schemat zamków i placów jest wręcz taki sam.


Nie przeszedłem jej bo po prostu gra jest fatalnie nudna! Fabuła jest nieciekawa, postacie denne.

saaaaaaame minusy!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.08.2008 o 10:08, cybek21 napisał:

Nie przeszedłem jej bo po prostu gra jest fatalnie nudna! Fabuła jest nieciekawa, postacie
denne.

saaaaaaame minusy!!!


Grałeś kiedykolwiek w Gtohic I, II - noc kruka? nie? to najpierw przejdź wszystkie części i dopiero oceń, a może Ci się rżnie na Twoim kompie i dlatego tak mówisz.. W tej grze nie chodzi tylko o podobne misje czy te same budynki, to jest jedyna praktycznie gra która nie zna słowa "liniowość" Możesz rozwijać bohatera we wszystkich kierunkach.. Ta gra ma fabułę wszyscy gracze którzy przeszli wszystkie części mają do niej szacunek, a Ty najwidoczniej nie masz..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.08.2008 o 10:08, cybek21 napisał:

kupiłem G3 w tamtym roku i powiem krótko denna padaka :( Gra jest monotonna, we wszystkich
krainach misje nie różnią się zbyt od siebie ( np zabrać kumpla i iść potłuc robale)
zdobyć zaufanie itp itd...

Mi za to bardzo podoba się łażenie po miastach i zdobywanie tam szacunku, by w końcu zdradzić orków i przepędzić ich. ;)

Dnia 01.08.2008 o 10:08, cybek21 napisał:

budowle tez różnią się w zasadzie kolorem a schemat zamków
i placów jest wręcz taki sam.

No nie? Wszystkie zamki mają taki jakiś gotycki charakter, głupi ci twórcy. A podobieństwo np. Montery do Bakareshu czy jakiejś Nordmarskiej wioski jest po prostu uderzające!!

Dnia 01.08.2008 o 10:08, cybek21 napisał:


Nie przeszedłem jej bo po prostu gra jest fatalnie nudna! Fabuła jest nieciekawa, postacie
denne.

saaaaaaame minusy!!!

Jak próbowałem grać w tą grę na starym kompie, też tak myślałem. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A czemu mu zabraniasz wyrażania własnej opinii? W dodatku podał argumenty.
Ja np. przeszedłem G3 z przymusu bo ta gra w ogóle mnie nie wciąga żeby dalej w to grać.

I czemu mówisz coś co jest nieprawdą? Większość graczy którzy grali w 1,2 i Noc Kruka na na G3 się po prostu zawiedli ale grają w to bo Gothic jest w tytule.

Edit: I mój komp uciągnął mi G3 na średnich detalach i żeby nie było.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.08.2008 o 10:22, Fragles88 napisał:

Grałeś kiedykolwiek w Gtohic I, II - noc kruka? nie? to najpierw przejdź wszystkie części
i dopiero oceń, a może Ci się rżnie na Twoim kompie i dlatego tak mówisz.. W tej grze
nie chodzi tylko o podobne misje czy te same budynki, to jest jedyna praktycznie gra
która nie zna słowa "liniowość" Możesz rozwijać bohatera we wszystkich kierunkach.. Ta
gra ma fabułę wszyscy gracze którzy przeszli wszystkie części mają do niej szacunek,
a Ty najwidoczniej nie masz..


Opanuj się dzieciaku i poszperaj trochę na tym forum bo udzielałem sie ochoczo w tych tematach wiec nie zarzucaj mi ze nie mam porównania do poprzednich części. Czytaj też ze zrozumieniem bo nie wspomniałem ani słowem o sprzęcie.

Nic nie poradzę, że gra jest nudna i podchodzi trochę a nawet bardzo pod "merytorykę" Diablo.. to moja osobista opinie z która wielu fanów G3 może się nie zgadzać więc rozumiem to.

Ale niestety nic nie poradzę, że jestem wymagającym graczem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.08.2008 o 10:08, cybek21 napisał:

zdobyć zaufanie itp itd... budowle tez różnią się w zasadzie kolorem a schemat zamków i placów jest wręcz taki sam.


Tutaj akurat trochę przesadziłeś, bo miasta (i w dodatku tylko te z określonego terenu, bo oczywistym jest, że Myrtana znacznie różni się pod względem architektury z Varantem) posiadają wspólny tylko ogólny styl zabudowań, reszta, czyli głównie rozmieszczenie budynków i tak dalej jest zgoła inna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Troszkę przesadziłeś z tym, że w miastach są takie same misje. Jak to fabuła jest nieciekawa ? Grałeś chociaż w poprzednie części ? Widać, że nie, ponieważ z twojej strony nie widzę treści o bugach. Gra i fabuła jest ciekawa, ale w gothic 3 nie ma nic prócz bugów. Może i dla ciebie to jest nieciekawe, ale właśnie obraziłeś fanów gothic 3, to tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.08.2008 o 13:53, Varo napisał:

właśnie obraziłeś fanów gothic 3

To tacy są?
Jeśli tak,to pewnie nadal patrzą na tę grę przez pryzmat poprzednich części.

Dnia 01.08.2008 o 13:53, Varo napisał:

Grałeś chociaż w poprzednie części ?

A po co ktoś ma grać w 2 poprzednie części jeśli ocenia trójkę?
Jak gra jest dobra, to się rozpozna bez grania w poprzednie części.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.08.2008 o 14:23, Konował napisał:

>
To tacy są?

Jak widać...
Skoro nie grałeś w poprzednie części nie powinieneś grać w G3 bo to całkowicie odchodzi od klimatu gry i może wydawać się syfem nie znając wcześniejszych losów bezimiennego, to nie jest Morrowind czy Oblivion że jest nowa gra i nic nie musisz wiedzieć o poprzednich częściach bo przecież prawie nikogo nie ma ze starego świata w tym nowym, takie jest moje odczucie. A w G3 wiele postaci jest z poprzednich części gry dzięki temu czuć ten klimat, Xardas czy inni, wszystko to dodaje uroku grze, a jeśli się nie grało w poprzednie części to co tu dużo mówić tylko słychać "błąd, bug itp."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie rozśmieszaj mnie, tak na prawdę poprzednie części są w ogóle inne od tej trzecie, dlatego przypominamy o gothic I i II, gdy ktoś ocenia tylko gothic 3. W ogóle klimat jest inny, fabuła może i świetna, ale jest dużo bugów. Jeśli chcesz wiedzieć, to każda gra ma fanów :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.08.2008 o 14:51, Gorn7 napisał:

> >
> To tacy są?
Jak widać...

Czyli tacy jakich opisałem. Zapatrzenia w poprzednie części.

Dnia 01.08.2008 o 14:51, Gorn7 napisał:

Skoro nie grałeś w poprzednie części nie powinieneś grać w G3

Nie grałem w Morrowinda, grałem w Obliviona. Stwierdzam ''Oblivion to świetna i wielka gra''.
Nie grałem w poprzednie części Gothica, ale grałem w trójkę. Stwierdzam ''G3=crap''.
To że są jakieś perełki, takie jak osoba Xardasa nie zmienia faktu że syf to syf. Przejrzyj na oczy.

Jestem wolny od fanowskiego zapatrzenia w przeszłość i obiektywnie stwierdzam że Gothic 3 jest grą bardzo słabą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 01.08.2008 o 15:25, Konował napisał:

Jestem wolny od fanowskiego zapatrzenia w przeszłość i obiektywnie stwierdzam że Gothic
3 jest grą bardzo słabą.


Ja grałem w poprzednie części i Gothic 3 tylko początkowo wydał mi się kompletnym syfem: brak starego klimatu, mojego ulubionego dziennika w starym stylu ("pisany przez Bezimiennego")itd. itp. Niestety straciliśmy Gothica takiego, którego poznaliśmy przy okazji części pierwszej. Mimo to trójka nie jest słabą grą. Wkurzyłem się na twórców za to co zrobili z tą serią, ale mimo to jest to bardzo fajna i sympatyczna gra. Dialogi są bardzo fajne, czuć osobliwe charaktery wszystkich postaci z Bezimiennym na czele. Rozumiem że inni mogą mieć inne upodobania (:P), widać to chociażby po temacie "morrowind kontra gothic". Jednym podoba się eksploatacja ciekawego świata, innym łażenie po bezkresnych i nudnych pustkowiach z nużącą muzyką... (nawiązanie do morrowinda vs gothic). Dla mnie np. gry Bethesdy (sry za ew. błąd) są za bardzo naładowane nierealnością - szczególnie głupio zrobione rasy typu człowiek z głową kota czy jakiegoś jaszczura. IMO świat Gothica jest bardziej przyjazny i realniejszy (co nie oznacza, że realistyczny).

Ale podaj jakieś konkrety, chętnie pogadam o tym, co Ci się w tej grze nie podoba ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 01.08.2008 o 16:01, Ćpunek01 napisał:

Ale podaj jakieś konkrety, chętnie pogadam o tym, co Ci się w tej grze nie podoba ;)

Oj, kurcze...dużo by tego było co mi się nie podoba.
Ale ok:
1.Walka
Ork jest łatwiejszym przeciwnikiem, niż wilk w walce wręcz.
Szamani czy inni czarodzieje mają nieskończoną ilość many i cały czas walą czarami, nawet jak jesteśmy schowani np. za ścianą.
Walka w głównej mierze polega na naciskaniu jednego przycisku cały czas. Przez całą grę próbowałem parować ciosy może ze 3 czy 4 razy. Nie opłacało się tego robić, moim zdaniem.
2. Bugi
Jest ich od cholery(chyba sam wiesz jeśli grałeś), zaczynając od przeciwników którzy w pogoni za nami wbiegają w ścianę i nie wracają, na bugu z umiejętnością trucizny kończąc.
Beznadziejne SI. Wziąłem team to odbicia kopalni. Wiesz co się stało? Sami się zaczęli bić ze sobą bo ktoś kogoś uderzył przypadkiem...
Jest ich o wiele więcej ale nie mam ochoty wszystkich wymieniać, poza tym grałem w to jakiś czas temu i mogłem trochę pozapominać.
3. Engine
Jest beznadziejny, dawno świat nie widział tak niezoptymalizowanej gry. Nawet na potężnych komputerach jest w stanie się zaciąć.
4. Efektowność
Gra w ogóle nie robi wrażenia, moim zdaniem. Grafika jest dość ładna, ale nie powala. Zresztą chodzi mi o to co się toczy w grze. Żadnych ciekawych skryptów, zaskakujących wydarzeń(prócz czasami śmiesznych(a czasami nie...) bugów) itp.
5. Fabuła
No właśnie. Nie jest rewelacyjna. Niczym nie potrafiła mnie zaskoczyć. Co prawda w TES:IV też wątek główny był sztampowy, ale przynajmniej poboczne zadania bywały często bardzo intrygujące. Zakończenia były słabe(już pomijając merytoryczną część ale wykonanie). Lepszy byłby jakiś ciekawy filmik.
6. Świat
Ten świat jest martwy. On nie żyje, jest sztuczny do bólu. Wszystko stoi w miejscu. Niewolnik w nieskończoność kopie łopata w jednym miejscu, a wrodzy bandyci czy orkowie także najczęściej stoją w jednym miejscu.
Nie czuć zbytnio że ma się wpływ na to co się dzieje dookoła.
Nie można z każdym porozmawiać(jakże rozbudowany dialog "Idź sobie Mora"(czy jakoś tak)).
Nie wiem czy to zauważyłeś, ale trochę dziwi mnie fakt że tak mało jest kobiet w świecie Gothica.

Trochę się rozpisałem...ale to na pewno nie wszystko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 01.08.2008 o 16:30, Konował napisał:

1.Walka
Ork jest łatwiejszym przeciwnikiem, niż wilk w walce wręcz.

Wyobraź sobie, że jesteś zwykłym wojownikiem, takim np. ze średniowiecza. Kogo łatwiej byłoby Ci pokonać: człowieka w równej walce na miecze, że wilka który rzuci się na ciebie i zagryzie, zanim w ogóle spróbujesz ranić go mieczem?

Dnia 01.08.2008 o 16:30, Konował napisał:

Szamani czy inni czarodzieje mają nieskończoną ilość many i cały czas walą czarami, nawet
jak jesteśmy schowani np. za ścianą.

Zgoda. Szamani (także goblińscy) potrafią nieźle wkurzyć tymi swoimi czarami zwłaszcza, kiedy kula ogniska czy inne zaklęcie przełazi przez ścianę... Grrr...

Dnia 01.08.2008 o 16:30, Konował napisał:

Walka w głównej mierze polega na naciskaniu jednego przycisku cały czas. Przez całą grę
próbowałem parować ciosy może ze 3 czy 4 razy. Nie opłacało się tego robić, moim zdaniem.

Na początku tak, ale to też zależy jak grasz. Ja mając dwa porządne miecze naprawdę nieźle sobie radziłem parując ciosy i "bawiąc" się wrogami. :) Bo fajnie jest np. zrobić pchnięcie, podejść i silnym ciosem powalić przeciwnika...

Dnia 01.08.2008 o 16:30, Konował napisał:

2. Bugi
Jest ich od cholery(chyba sam wiesz jeśli grałeś), zaczynając od przeciwników którzy
w pogoni za nami wbiegają w ścianę i nie wracają, na bugu z umiejętnością trucizny kończąc.

Beznadziejne SI. Wziąłem team to odbicia kopalni. Wiesz co się stało? Sami się zaczęli
bić ze sobą bo ktoś kogoś uderzył przypadkiem...

U mnie tak samo było :) Zacząłem grać tak, żeby się nie pozabijali i jak doszedłem do jakiegoś przejścia gdzie była masa orków, dałem orkom ich wyrżnąć.

Dnia 01.08.2008 o 16:30, Konował napisał:

Jest ich o wiele więcej ale nie mam ochoty wszystkich wymieniać, poza tym grałem w to
jakiś czas temu i mogłem trochę pozapominać.
3. Engine
Jest beznadziejny, dawno świat nie widział tak niezoptymalizowanej gry. Nawet na potężnych
komputerach jest w stanie się zaciąć.

Np. na moim :P To fakt, ale to raczej nie wina twórców, tylko JoWood który naciskał na twórców mających wydać grę w tym a nie innym terminie.

Dnia 01.08.2008 o 16:30, Konował napisał:

4. Efektowność
Gra w ogóle nie robi wrażenia, moim zdaniem. Grafika jest dość ładna, ale nie powala.
Zresztą chodzi mi o to co się toczy w grze. Żadnych ciekawych skryptów, zaskakujących
wydarzeń(prócz czasami śmiesznych(a czasami nie...) bugów) itp.

Jest jeden skrypt! :D Jeden, ale jest! Na farmie niedaleko trelis jak gobliny zaatakowały w czasie rozmowy (to nie był bug)

Dnia 01.08.2008 o 16:30, Konował napisał:

5. Fabuła
No właśnie. Nie jest rewelacyjna. Niczym nie potrafiła mnie zaskoczyć. Co prawda w TES:IV
też wątek główny był sztampowy, ale przynajmniej poboczne zadania bywały często bardzo
intrygujące. Zakończenia były słabe(już pomijając merytoryczną część ale wykonanie).
Lepszy byłby jakiś ciekawy filmik.

Popieram. W poprzednich częściach było kilka filmików w całej grze, tutaj nic... tylko wprowadzenie. Tego co jest na końcu filmem nazwać nie można (pokazywanie różnych obrazów i komentarze Bezimiennego). Ale w ogóle tutaj Wiedźmin wymiata...

Dnia 01.08.2008 o 16:30, Konował napisał:

6. Świat
Ten świat jest martwy. On nie żyje, jest sztuczny do bólu. Wszystko stoi w miejscu. Niewolnik
w nieskończoność kopie łopata w jednym miejscu, a wrodzy bandyci czy orkowie także najczęściej
stoją w jednym miejscu.

Prawda. Tu twórcy też się nie postarali.

Dnia 01.08.2008 o 16:30, Konował napisał:

Nie czuć zbytnio że ma się wpływ na to co się dzieje dookoła.

Oprócz pojawiających się zielonych imion :P i bardziej życzliwych odpowiedzi na zaczepki. Ale fakt, tu też twórcy zawalili.

Dnia 01.08.2008 o 16:30, Konował napisał:

Nie można z każdym porozmawiać(jakże rozbudowany dialog "Idź sobie Mora"(czy jakoś tak)).
Nie wiem czy to zauważyłeś, ale trochę dziwi mnie fakt że tak mało jest kobiet w świecie Gothica.

Jak oglądałem wywiad z twórcami to jeden z nich mówił, że woli tworzyć facetów niż kobiety... błeee. A jak mało Orczyc jest!

Dnia 01.08.2008 o 16:30, Konował napisał:

Trochę się rozpisałem...ale to na pewno nie wszystko.

Czyli prawie we wszystkim się z Tobą zgadzam... ale jednak ta gra ma to COŚ, co jednak przykuwa do ekranu monitora. Nie jest lepsza od Wiedźmina, od Obliviona pewnie też nie (nie wiem, nie grałem w niego zbyt długo ale może niedługo to zmienię). A może masz rację... może faktycznie gram w tą grę z zamiłowania do poprzedniczek? Hmmm...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.08.2008 o 17:36, Ćpunek01 napisał:

Wyobraź sobie, że jesteś zwykłym wojownikiem, takim np. ze średniowiecza. Kogo łatwiej
byłoby Ci pokonać: człowieka w równej walce na miecze, że wilka który rzuci się na ciebie
i zagryzie, zanim w ogóle spróbujesz ranić go mieczem?

Być może na początku istotnie tak by było że wilk to nie byle jaki przeciwnik, ale kiedy już mam metalową zbroję i duży level to niestety nadal muszę się obawiać wilków, nawet pod sam koniec gry. To już jest głupie. Poza tym zauważ, wilki mają strasznie dziwny ten atak, atakują (tak jakby się rzucały) co jakieś pół sekundy.

A i właśnie przypomniała mi się kolejna wada. Mało jest sprzętu. Mieczy jest nawet odpowiednia ilość, ale już inne rzeczy są zaniedbane ilościowo. Mowa tu też o zbrojach/nakryciach głowy.

Dnia 01.08.2008 o 17:36, Ćpunek01 napisał:

Na początku tak, ale to też zależy jak grasz. Ja mając dwa porządne miecze naprawdę nieźle
sobie radziłem parując ciosy i "bawiąc" się wrogami. :) Bo fajnie jest np. zrobić pchnięcie,
podejść i silnym ciosem powalić przeciwnika...

Ja grałem miecz+tarcza+łuk. Czary ze zwojów od czasu do czasu.

Dnia 01.08.2008 o 17:36, Ćpunek01 napisał:

Np. na moim :P To fakt, ale to raczej nie wina twórców, tylko JoWood który naciskał na
twórców mających wydać grę w tym a nie innym terminie.

Może twórcom źle się pracuje pod presją. W każdym razie co to za pocieszenie dla mnie, kogoś kto zakupił grę?

Dnia 01.08.2008 o 17:36, Ćpunek01 napisał:

Jest jeden skrypt! :D Jeden, ale jest! Na farmie niedaleko trelis jak gobliny zaatakowały
w czasie rozmowy (to nie był bug)

A faktycznie było coś takiego :P.

Dnia 01.08.2008 o 17:36, Ćpunek01 napisał:

Jak oglądałem wywiad z twórcami to jeden z nich mówił, że woli tworzyć facetów niż kobiety...
błeee. A jak mało Orczyc jest!

O to ciekawe, hah!

Dnia 01.08.2008 o 17:36, Ćpunek01 napisał:

Czyli prawie we wszystkim się z Tobą zgadzam... ale jednak ta gra ma to COŚ, co jednak
przykuwa do ekranu monitora. Nie jest lepsza od Wiedźmina, od Obliviona pewnie też nie
(nie wiem, nie grałem w niego zbyt długo ale może niedługo to zmienię). A może masz rację...
może faktycznie gram w tą grę z zamiłowania do poprzedniczek? Hmmm...

Skoro się zgadzamy w większości to chyba już rozumiesz. Gdyby nie poprzednie części i G3 by został wydany jako coś nowego to nigdy ta gra nie zyskałaby oddanych fanów. Ja sam kupiłem, przez marketing(eh te promocje i propaganda) i to że koledzy mi opowiadali że wcześniejsze części były super.
A to "coś" to może po prostu znajomy świat/postacie? Tylko tak bym to potrafił wytłumaczyć.

W każdym razie dla mnie, nie było gry która by mnie tak wkurzała swoimi niedociągnięciami :|.
Oj straszliwie się wkurzałem i bluzgałem kiedy coś poszło nie tak(np.jakiś bug wyskakuje). Nie jestem typem choleryka, ale ta gra działała na mnie(na brata zresztą też) jak płachta na byka.
Gothic 3 pozostanie dla mnie złym wspomnieniem i niczym więcej.
Obym już nie wydano nigdy tak niedopracowanej gry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.08.2008 o 17:36, Ćpunek01 napisał:

Wyobraź sobie, że jesteś zwykłym wojownikiem, takim np. ze średniowiecza. Kogo łatwiej byłoby Ci pokonać: człowieka w równej walce na miecze, że wilka który rzuci się na ciebie i zagryzie, zanim w ogóle spróbujesz ranić go mieczem?


Wilka. Wojownik który znakomicie włada mieczem (oznaczony umownie stosowną umiejętnością w grze) nie powinien mieć ŻADNEGO problemu z pokonaniem wilka. W grze jest ciężko.

Dnia 01.08.2008 o 17:36, Ćpunek01 napisał:

Np. na moim :P To fakt, ale to raczej nie wina twórców, tylko JoWood który naciskał na twórców mających wydać grę w tym a nie innym terminie.


Też nieprawda. Piranha Bytes ustawili sobie zbyt wysoką poprzeczkę i ostatecznie zbudzili się z ręką w nocniku, bo JoWood nie jest na tyle miłosiernym wydawcą, by sponsorować tworzenie gry przez dziesięć lat. Twórcy Gothica 3 robili niemal pięć lat. Cholernie dużo czasu.

Napisalbym więcej, ale okoliczności nie sprzyjają. ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.08.2008 o 21:48, Fragles88 napisał:

Wiecie gdzie w nordmarze można kupić żuwaczki pełzacza? bo potrzebne mi do tunelowego
bulgotu.. interesuje mnie kupno.. lub Myrtana..


A nie lepiej upolować pełzacza? Dużo ich w niektórych kopalniach wokół Geldern. A w Nordmarze też są w jednej kopalni, co atakują tych 2 górników z obozu młota.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się