Akashi

Gothic 3 - oficjalny temat gry

38534 postów w tym temacie

Dnia 22.03.2009 o 10:53, 0HoMicide0 napisał:

/.../ > - W grze nadal występują ściny, a gram na rozdzielczości 1024x768 + wysokie detale
(inne efekty, np. głębia pola, efekt owerglow, wygładzenie tekstur mam wyłączone)
/.../

No cóz, ja tego nie potwierdziłbym
Mam Core2 Duo E 8400 i Radeona 3870 a gram w rozdzielczości 1920x1200 na bardzo wysokich detalach.
Przez jakieś 8-9 godzin gry nie przycięło sie ani razu!
Przedtem zrezygnowałem z gry (wcześniej 2x ukończyłem na innym kompie), bo przycinało sie na 2-3 sekundy na każdą minutę grania.
Czy zostały wyeliminowane główne bolączki (typu niemozliwość nauczenia się niektórych umiejetnosci) - nie wiem, bo tak daleko nie zaszedłem. Drobniejsze (już nie padam na ziemię z wyczerpania po zapaleniu Czarnego Rhobara) już zniknęły.
Nasi wrogowie są za bardzo inteligentni i można ich walić bez skutku, jak się zasłonią. W drugą stronę, to znaczy, jak my się zasłonimy, nie jest juz tak słodko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.03.2009 o 18:12, KrzysztofMarek napisał:

> /.../ > - W grze nadal występują ściny, a gram na rozdzielczości 1024x768
+ wysokie detale
> (inne efekty, np. głębia pola, efekt owerglow, wygładzenie tekstur mam wyłączone)

> /.../
No cóz, ja tego nie potwierdziłbym
Mam Core2 Duo E 8400 i Radeona 3870 a gram w rozdzielczości 1920x1200 na bardzo wysokich
detalach.
Przez jakieś 8-9 godzin gry nie przycięło sie ani razu!
Przedtem zrezygnowałem z gry (wcześniej 2x ukończyłem na innym kompie), bo przycinało
sie na 2-3 sekundy na każdą minutę grania.
Czy zostały wyeliminowane główne bolączki (typu niemozliwość nauczenia się niektórych
umiejetnosci) - nie wiem, bo tak daleko nie zaszedłem. Drobniejsze (już nie padam na
ziemię z wyczerpania po zapaleniu Czarnego Rhobara) już zniknęły.
Nasi wrogowie są za bardzo inteligentni i można ich walić bez skutku, jak się zasłonią.
W drugą stronę, to znaczy, jak my się zasłonimy, nie jest juz tak słodko.


Po ustawieniu cieniowania na średnie, gra już tak nie "chrupie", ale na samym początku chodziła, jak zwykły G3 (bez żadnego patcha) ; / Te cienie powodują ewentualne lagi i zacięcia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.03.2009 o 18:18, 0HoMicide0 napisał:

Po ustawieniu cieniowania na średnie, gra już tak nie "chrupie", ale na samym początku chodziła, jak zwykły G3 (bez żadnego patcha) ; / Te cienie powodują ewentualne lagi i zacięcia.


Z tego co zauważyłem dodano tzw. samocieniowanie - broń, część pancerza czy głowa rzucają cienie. Być może o to Ci chodzi.

Jeśli zaś o mnie chodzi, to jak dotąd średnio do mnie najnowsza łatka przemawia. Wydajność - raz niezwykle płynnie, by po chwili ukazał się pokaz slajdów (skok w dół w porównaniu do poprzedniej wersji [!]). System walki jest faktycznie bardziej urozmaicony, ale jak wspomniał KrzysztofMarek, blok Bezimiennego jest stokroć mniej przydatny i skuteczny, niż przeciwników. Bardzo podoba mi się z drugiej strony wprowadzenie przycisku który oszczędza czas, automatycznie oczyszczając wszystkie kufry, skrzynie, kieszenie przeciwników... ;- ) Małe, a cieszy.
No nic, pogram, ocenię.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

hm.

Gra chodzi mi na maksymalnych detalach, i teraz, w przeciwieństwie do ostatniej wersji gry, wygląda znakomicie. Naprawdę świetnie. Ale oczywiście przycinki mi się zdarzyły, szczególnie te związane z wczytywaniem terenu. No i większe miasta, gdzie ludzi pełno. No ale nic, można spokojnie grać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.03.2009 o 18:26, DJ Szlafrok napisał:

>/.../ Wydajność
- raz niezwykle płynnie, by po chwili ukazał się pokaz slajdów (skok w dół w porównaniu
do poprzedniej wersji [!]). /.../

Mam najwyraźniej szczęście do Gothic''a 3. Poprzednio grałem na Pentium IV 2,8 (ale na wczesnym modelu, na szynie 533) i GF 7800 i nie cięlo mi się niemal wcale w rozdzielczości 1280x1024. Jak przeszedłem na Core2 Duo E8400 z Radeonem 3870 i rozdzielczością 1920x1200 zaczęło się ciąć, teraz, po wgraniu patcha 1.70 nie tnie się wcale. A gram już ładnych pare godzin i to na nawyższych ustawieniach. Żeby nie było tak słodko, to na obu komputerach nie mogłem grać w Newerwinter Nights. Po małej chwili gra się wieszała i tylko twardy reset zostawał. Nawet nie mam już ochoty próbować, czy na nowych sterownikach gra by poszła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.03.2009 o 18:26, DJ Szlafrok napisał:

Bardzo podoba mi się z drugiej strony wprowadzenie przycisku który
oszczędza czas, automatycznie oczyszczając wszystkie kufry, skrzynie, kieszenie przeciwników...


Mógłbyś rozwinąć? Że niby kliknę na jedne zwłoki Orka w Ardei i dostanę itemy ze wszytkich? :P Nie zakapowałem :>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.03.2009 o 21:30, Steel Dogg napisał:

czy dzieki temu patchowi 1.7 bede mógł w miare komfortowo zagrać na kompie

2.0 Ghz
Radeon 9200 128 mb pixel shader 1.4
1280 ram


może, chyba nie, raczej nie, nie, na pewno nie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.03.2009 o 21:30, Steel Dogg napisał:

czy dzieki temu patchowi 1.7 bede mógł w miare komfortowo zagrać na kompie

2.0 Ghz
Radeon 9200 128 mb pixel shader 1.4
1280 ram


Nie ma szans. Mi na Athlon 2400+ 2.0 Ghz, 1280 ram, i GF 6200 128 mb nie chodzi płynnie na 800/600 i wszystko na minimum, a co dopiero tobie:P Ten nowy patch niewiele mi pomógł:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.03.2009 o 21:40, marcinshinoda napisał:

Nie ma szans. Mi na Athlon 2400+ 2.0 Ghz, 1280 ram, i GF 6200 128 mb nie chodzi płynnie


Na tym sprzęcie to cud, że w ogóle włącza się gra. Jakby nie było G3/Oblivion posiadają dosyć wymagającą "szatę" graficzną więc polecam kupno przynajmniej nowej karty graficznej, a najlepiej całego komputera. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.03.2009 o 21:47, 4ny4 napisał:

> Nie ma szans. Mi na Athlon 2400+ 2.0 Ghz, 1280 ram, i GF 6200 128 mb nie chodzi
płynnie

Na tym sprzęcie to cud, że w ogóle włącza się gra. Jakby nie było G3/Oblivion posiadają
dosyć wymagającą "szatę" graficzną więc polecam kupno przynajmniej nowej karty graficznej,
a najlepiej całego komputera. :)


przepraszam, ale spełniam wymagania sprzętowe więc nie narzekaj:P Więc mam prawo oczekiwać, że gra będzie mi chodzić płynnie. A Oblivion chodził zadawalająco:P Kilka suwaków było na średnie w 1024/768 nawet. 25 FPS na oko:P


PS: A jak mi dasz pieniądze to chętnie kupie nową karte, a jak starczy to może całego kompa:P Mądrala sie znalazła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie coś się poprawiło z patchem 1.7 w porównaniu do 1.6 !!
Nie tyle co grafa to płynność o jakieś kilka klatek!!xD

P.S.
g3test - patch 1.6
g3test2 - patch 1.7

20090322214938

20090322214948

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.03.2009 o 15:44, Vattic napisał:

Należy zainstalować wszystkie te patche? po kolei? Czy wystarczy sam 1.7?

A co jest napisane przy linku do patcha 1.7 ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Musze przyznać że różnica po wgraniu patcha 1.7 przynajmniej w moim wypadku jest kolosalna
Ustawienia graficzne mam na maksymalnych detalach rozdziałka 1280x1024 i gra utrzymuje 35~50fps.
Szczerze polecam sciągnąc patcha pomimo że waży 901mb :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.03.2009 o 21:49, marcinshinoda napisał:

przepraszam, ale spełniam wymagania sprzętowe więc nie narzekaj:P


W takim razie radzę przestać sugerować się "minimalnymi" wymaganiami sprzętowymi bo rzadko kiedy pokrywają się z rzeczywistością. :)

>Więc mam prawo oczekiwać,

Dnia 22.03.2009 o 21:49, marcinshinoda napisał:

że gra będzie mi chodzić płynnie.


Na Twojej konfiguracji nawet z spełnieniem minimalnych wymagań nie można oczekiwać płynności.

>A Oblivion chodził zadawalająco:P Kilka suwaków było

Dnia 22.03.2009 o 21:49, marcinshinoda napisał:

na średnie w 1024/768 nawet. 25 FPS na oko:P


25FPS + liczne spadki w "ekstremalnych" sytuacja więc wątpię aby było ok.


Dnia 22.03.2009 o 21:49, marcinshinoda napisał:

PS: A jak mi dasz pieniądze to chętnie kupie nową karte, a jak starczy to może całego
kompa:P Mądrala sie znalazła.


A przepraszam mi komputer spadł z nieba ? Zapraszam do pracy. :)

Chłopaki z RobeN''em odwalili kawał świetnej roboty więc nie ma sensu się czepiać, że gra źle chodzi bo tak nie jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>> W takim razie radzę przestać sugerować się "minimalnymi" wymaganiami sprzętowymi bo rzadko

Dnia 22.03.2009 o 22:12, 4ny4 napisał:

kiedy pokrywają się z rzeczywistością. :)


Często pokrywają sie one z rzeczywistością:P W większość gier na minimalnych detalach, można już pograć z zadowalającą płynnością. Wszystko zależy, jak sie twórcy postarają:P

Dnia 22.03.2009 o 22:12, 4ny4 napisał:

>A Oblivion chodził zadawalająco:P Kilka suwaków było
> na średnie w 1024/768 nawet. 25 FPS na oko:P

25FPS + liczne spadki w "ekstremalnych" sytuacja więc wątpię aby było ok.


Zdziwiłbyś sie

Dnia 22.03.2009 o 22:12, 4ny4 napisał:

A przepraszam mi komputer spadł z nieba ? Zapraszam do pracy. :)

To przestań mi polecać kupna, karty, kompa, samochodu itd. Nie jestem takim idiotą,że nie wiem, że mój komputer to shit:P

Dnia 22.03.2009 o 22:12, 4ny4 napisał:

Chłopaki z RobeN''em odwalili kawał świetnej roboty więc nie ma sensu się czepiać, że
gra źle chodzi bo tak nie jest.



Nic takiego nie napisałem:P Napisałem tylko, że w moim przypadku niewiele pomógł:P Więc już nie naciągaj mojej wypowiedzi:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.03.2009 o 22:12, 4ny4 napisał:

Chłopaki z RobeN''em odwalili kawał świetnej roboty więc nie ma sensu się czepiać, że
gra źle chodzi bo tak nie jest.


I tutaj się zgadzam :)
Roben i pozostali twórcy patcha spisali się genialnie i Dziękuję im za to bo wreszcie można pograć w Gothic 3 normalnie bez nerwów Dzięki :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pograłem trochę no i moje odczucia względem gry

+poprawia grafikę i to dosyć mocno
+poprawia płynność w moim przypadku kilka klatek ale zawsze coś XD
+walka przestała być nudna dzięki alternatywnej A.I. i alternatywnemu balansowi
+wilk nadal groźne ale nie to co w 1.6!! XD
+lepszy rozwój postaci !!
+trudniej o lepszy sprzęt!!
+szybkie wczytywanie !!
+nowe przedmioty oraz modyfikacje starych!!
-niestety bugi zostały np.przenikanie przez ściany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.03.2009 o 00:27, Numenpl napisał:

-niestety bugi zostały np.przenikanie przez ściany.


To błąd silnika, który tak naprawdę jest nie do przeskoczenia.
Próba jego naprawy opóźniła patch o 1.5 tygodnia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się