Akashi

Gothic 3 - oficjalny temat gry

38534 postów w tym temacie

Dnia 18.01.2010 o 22:39, Bezi_113 napisał:

Wie ktoś może, gdzie mogę znaleźć NIEZUŻYTY Miecz Zakonu (Dwuręczny Paladyna) ?

Powiem krótko ;-) "numeryczna skrzynia" => SKARBIEC GELDERN

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A to działa jakoś w ten sposób, że jeżeli skrzyń nie będziemy otwierać w kolejności, to unikalne itemy w nich przepadną ?
A potem już dupsko ?
Oświecisz mnie ?
Albo daj swój nick Xfire to się zgadamy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.01.2010 o 22:50, Bezi_113 napisał:

A to działa jakoś w ten sposób, że jeżeli skrzyń nie będziemy otwierać w kolejności,
to unikalne itemy w nich przepadną ?
A potem już dupsko ?
Oświecisz mnie ?
Albo daj swój nick Xfire to się zgadamy


Jeśli chodzi o znikanie przedmiotów to zgadłeś w 100%
Gothic 3 ukończyłem 18 razy a tylko raz skolekcjonowałem wszystkie bronie.
Normalnie jak nie wybierasz po kolei skrzyń to są one zwykłymi skrzyniami.
Za pierwszym razem pobiegłem po gniew innosa a tam tylko naszyjnik, 3 fiolki i magiczny korzeń ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.01.2010 o 23:09, Bezi_113 napisał:

A wtedy wszystkie super przedmioty znikają we wszystkich skrzyniach, czy w tylko tej
danej którą otworzyliśmy w złej kolejności ?

Jak już mówiłem udało mi się skompletować całość tylko raz ;-)
Nigdy nie przykładam się do skrzynek i najwyżej co udaje mi się wybrać Miecz Assasyna z 6 skrzyni.
Czyli wnioskuje z tego że jeśli nie wybierzesz jednej skrzynki w odpowiedniej kolejności to reszta przepada.

Edit. ja sugerowałem się zawsze tym:
http://gothic.org.pl/gothic-3/skrzynie.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na jakich ustawieniach mam grać, żeby gra wyglądała ładnie, i chodziła płynnie na tym kompie?

C2Q6600
GF8800
2GB RAM

Mam patcha 1.70 i myślałem że to poprawia optymalizacje itp, ale jak ustawiłem najwyższe opcje to czasami potrafi mocno przyciąć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sorry za doubla, ale wtedy post nie byłby zauważony.
Co sądzicie o TYM ?
Link zarzucam, pierwsze news.
Jak dla mnie wystarczy już patchy poprawiających grafikę, ale jak ma załarwić problemy graficzne to może się okazać przydatny ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.01.2010 o 09:52, Bezi_113 napisał:

Proponuję sprawić sobie 1.72 lub 1.73 (możesz też poczekać na 1.74 bo jest w "produkcji"
), a wtedy śmignie na średnio wysokich ;]


W rzeczy samej :-) 1.74 się robi :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.01.2010 o 14:52, Karol44 napisał:

Ale poprawia optymalizacje czy tylko te graficzne dodatki co powodują spadek fps ?


Wydaje mi się, że głównym punktem będą problemy kompatybilności gry z kartami Radeon 4 i 5.
Co do reszty, to zapewne wkrótce pojawią się szczegóły.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

TY chyba sam nie wiesz ile razy ukończyłeś tą grę...

"Gothic 1 - 3 razy ukończony
Gothic 2 - 4 razy ukończony
Gothic 3 - !!!19!!! razy ukończony (+ 1 raz niukończony przez bug)"

Tak mi kiedyś napisałeś... I przejdź 21, bo jak na tyle grania wiesz mało o Gothicu.
A co do skrzyń... Z tego co ja wiem. Kolejność na skrzynie nie ma żadnego znaczenia. Ja za każdy razem dostawałem jakiegoś itema... Skończyłem bodajże na 45, nie pamiętam wiem, że ostatnim itemem był Topór Berserkera .

Tu macie listę...

ciężkie skrzynie:

#01 Nóż Asasyna 350G
#02 Łuk Asasyna 400G
#03 Kościany łuk 800G
#04 Rapier 800G
#05 Kusza łowcy nagród 1.000G
#06 Miecz Asasyna 1.250G
#07 Łuk kompozytowy 1.600G
#08 Śmierć niewolnika 1.750G
#09 Kusza najemnika 3.200G
#10 Tarcza czaszki 4.500G
#11 Łuk wojenny 5.000G
#12 Krwawe żniwa 6.400G
#13 Wielki Topór 7.000G
#14 Katana 8.000G
#15 Miecz Paladyna 8.000G
#16 Rubinowe ostrze 8.000G
#17 Wilczy rozpruwacz 9.500G
#18 Miecz zakonu 10.000G
#19 Topór Rzeźnicki 10.000G
#20 Lodowa Klinga 10.000G
#21 Dębowy luk 12.000G
#22 Kordelas 12.000G
#23 Kusza Nordmarczyka 12.800G
#24 Młot wojenny 15.000G
#25 Łuk wojskowy 15.000G
#26 Miecz dwuręczny z rudy 22.000G
#27 Runiczna tarcza 20.000G
#28 plan (Miecz runiczny) 25.000G
#29 Zabójca Nosorożców.25.500G
#30 Inkwizytor 27.500G
#31 El Bastardo 27.500G
#32 Miecz katowski 30.000G
#33 Nimrod 30.000G
#34 Wielki miecz 30.000G
#35 Mistrzowski miecz 30.000G
#36 Topór barbarzyńcy 35.000G
#37 Ciężka kusza 35.000G
#38 plan (Miecz przodków) 50.000G
#39 Rogaty łuk 20.000G
#40 Łuk runiczny 42.000G
#41 Wielki inkwizytor 45.000G
#42 Kusza wojownika 45.000G
#43 plan (Moc przodków) 50.000G
#44 Demoniczny łuk 52.000G
#45 Topór Berserkera 55.000G
#46 Krash Morra 60.000G
#47 Gniew Berserkera 65.000G
#48 Gniew Innosa 75.000G


@Bezi_113 myślałem, że to wiesz...

Podrzucę jeszcze to :

Stare skrzynie:

#1. Zwój Kuli Ognia
#2. Amulet Ochrony Przed Energią +20
#3. Amulet Ochrony Przed Ogniem +20
#4. Zwój Mgły
#5. Pierścień Łowców +5 łowiectwo
#6. Zwój Przyzwania Ognistego Miecza
#7. Amulet Asasynów +10 życie +5 łowiectwo
#8. Zwój Lodowej Fali
#9. Zwój Podróży Duszy
#10. Pierścień Ochrony Przed Bronią +5 pocisk +5 obuchowe +5 kłute/cięte
#11. Zwój Otwarcia Zamków
#12. Zwój Amnezji
#13. Zwój Leczenia Przyjaciół
#14. Amulet Druidów +10 życie +10 mana, niewrażliwość na osłabnięcie
#15. Mikstura Wytrzymałości +8
#16. Pierścień Ochrony +10 obuchowe +10 kłute/cięte
#17. Mikstura Koncentracji +8 Mana
#18. Mikstura Życia +8 życie
#19. Mikstura Łowiectwa +3
#20. Mikstura Siły +3
#21. Amulet Paladynów +10 mana +5 siły
#22. Pierścień Ochrony Przed Magią +10 ogień +10 lód +10 energia
#23. Kostur z Ostrzem 95 obrażeń, Kostur poziom 3, +15 kłute/cięte
#24. Zwój Śmierci Ożywieńcom
#25. Amulet Łowcy +10 łowiectwo
#26. Amulet Siły + 10
#27. Przepis na Miksturę Łowiectwa
#28. Zwój Pobłogosławienia Broni
#29. Kostur Sędziego 120 obrażeń, +25 kłute/cięte
#30. Amulet Złodziei +10 złodziejstwo +5 łowiectwo
#31. Amulet Magów +10 ogień +10 lód +10 energia +10 mana
#32. Zwój Przyzwania Golema
#33. Amulet Pancerza +15 obuchowe +15 kłute/cięte
#34. Amulet Łowcy +10 pocisk + 10 wytrzymałość +5 łowiectwo
#35. Amulet Wojownika +10 obuchowe +10 kłute/cięte +10 życie +5 siła
#36. Amulet Żelaznej Skóry +20 obuchowe +20 kłute/cięte
#37. Kostur Natury 30 obrażeń +50 życie +50 mana, Druid
#38. Kostur Magii 30 obrażeń +75 mana
#39. Kostur Ognia 25 obrażeń, Mag Ognia
#40. Kostur Ciemności 25 obrażeń, Czarny Mag
#41. Kostur Wody 25 obrażeń, Mag Wody
#42. Kostur Potęgi 40 obrażeń, Regeneracja Many 26000G
#43. Kostur Ochrony 35 obrażeń +30 pocisk +30 obuchowe +30 kłute/cięte +30 ogień
#44. Kostur Magów Ciemności 40 obrażeń +100 mana +40 energia, Czarny Mag
#45. Kostur Magów Wody 40 obrażeń +100 mana +40 lód, Mag Wody
#46. Kostur Magów Ognia 40 obrażeń +100 mana +40 ogień, Mag Ognia
#47. Kostur Nieśmiertelności 45 obrażeń +40 pocisk +40 obuchowe +40 kłute/cięte +40 ogień
#48. Kostur Dominancji 80 obrażeń, Regeneracja Many, Mag Ognia
#49. Kostur Śmierci 80 obrażeń, Regeneracja Many, Czarny Mag
#50. Kostur Równowagi 80 obrażeń, Regeneracja Many, Mag Wody

I jeszcze to wygrzebałem...

Kufry z magicznym sprzętem:
Myrtana:

1. Ardea (dzicz, las) – nad kamiennym kręgiem, na drodze do Vengradu, w jaskini z Pełzaczami, na zachód od farmy ze Schratami.

2. Reddock – obok Sebastiana.

3. Cape Dun – w jaskini ze smokami, pod miastem.

4. Montera (dzicz; las) – w jaskini za Złodziejami Zboża, na północ od młynu.

5. Montera (dzicz, las) – w jaskini Rakusa, na wschód od miasta, na wchód od farmy z Mlecznymi Krowami.

6. Okara – „pokój” alchemika, na lewo od „pokoju” paladyna Rolanda.

7. Okara – niedaleko wejścia, w wąwozie, nizince z czterema Ogrami (czy jakoś tak, dawno grałem).

8. Gotha – w domku alchemika, na lewo, przed schodami do bramy głównej.

9. Gotha – ostatni dom w wewnętrznym dziedzińcu.

10.Vengard – obok Karrypta.

11.Vengard – w chacie 2-iego Orkowego Dowódcy.

12.Vengard (poza murami) – zaraz po ścieżce prowadzącej na górę od Bariery, na wschodzie z trzema namiotami oblężeniowymi Orków.

13.Vengard (poza murami) – na północ od miejsca gdzie przeniósł Cię „Niewiadomy Teleport” (czy jakoś tak), na kamiennym kręgu z Gargulcami.

14.Silden – obok Grompela, miasto Szamana. (???) 15.Geldern – obok Groka, Wodza Szamanów.

16.Geldern – w pokoju z trzema szamanami, następny od Groka.

17.Geldern – w chacie Grimboll’a, południowy – zachód miasta.

18.Trelis – w Świątyni, pokój przed Kamakiem.

19.Trelis – w Świątyni, pokój z Kamakiem.

20.Trelis (dzicz, las) – w kamiennym kręgu z Gargulacami, na wschód od Świątynnego Wykopaliskowego Obozu z Orkami.

Razem: 20

Varant:

1. Braga ( poza miastem) - przy przesmyku (przełęcz), obok Kurta.

2. Ben Erai (po za miastem) – w jaskini z Twardymi (???) Pustynnymi Pełzaczami.

3. Bakaresh – na północ od miasta, w jaskini z Koczownikami Raseru.

4. Bakaresh (poza miastem) – na północ od Bakareshu, Na północno-wschodnim
wybrzeżu, w jaskini za małym Orkowym Obozem.

5. Ben Sala – na wzgórzu z Orami Zawiadowcami.

6. Al Shedim – w kwaterach Wojowników.

7. Al Shedim – w kwaterach Uzdrowicieli.

8. Al Shedim - kwatera Straznikow Umarlych

9. Mora Sul – w miejscu gdzie przebywa Gonzales, za tronem.

10. Mora Sul – w Świątyni, na parterze.

11. Ishtar – w skarbcu za Zubenem, na prawo.

12. Ishtar – w podziemnych lochach, dostępna przy arenie, na prawo.

13. Pustynia – północny – wchód od Al Shedim, na północ od Smoka, za zniszczoną chatą.

14. Pustynia – obóz Hurita, za ścianą w południowo-wschodnim rogiem ruin.

15. Pustynia – prosto na wschód od kryjówki Asaru (jaskinia), na szczycie wzgórza, chronione przez Potwora.

16. Pustynia – na głównej drodze z Bragi do Ishtar, na pierwszej oazie z Assasynami.

Razem: 16

Nordmar:

1. Dzicz; Las; Puszcza – ostro na południowo-wschodni brzeg, w spalonej chacie na końcu długiego półwyspu.

2. Dzicz – podążając wschodnim wybrzeżem, na tyle doliny w stronę zachodu(zaraz po połamanym wózku z krwawymi śladami Cieniostwora) strzeżonym przez Czarnego Trolla (południe od jaskini Pełzacza w jakiejś dolinie).

3. Dzicz; Las; Puszcza – wciąż podążając wschodnim wybrzeżem, namiot Szamana w obozie Orków.

4. Dzicz; Las; Puszcza – w grobowcu Snorre’a.

5. Dzicz; Las; Puszcza – w grobowcu Baldar’a.

6. Dzicz; Las; Puszcza – w grobowcu Berek’a.

7. Dzicz; Las; Puszcza – miejsce gdzie jest Czarny Troll, czyli wierzchołek wzgórza nad grobowcem Angir’a.

8. Dzicz; Las; Puszcza – w obozie Orków gdzie jest Bębniarz, za obozem myśliwych z Klanu Wilka, dostępna także z przejścia przez przełęcz od Silden.

9. Dzicz; Las; Puszcza – w kopalni Magicznej Rudy with the smelter (??? Nie wiem co to znaczy), jest tez inne wejście przez obóz Orków na północ od Klanu Młota; to miejsce (gdzie jest skrzynia) jest odseparowane od reszty kopalni.

10. Klasztor – na samym dole Biblioteki.

Razem: 10

Skrzynie z magicznymi przedmiotami nie są podpisane.

Kufry z broniami:

Myrtana:

1.Cape Dun – w jaskini ze smokami (są tam 4 typy skrzyń, które są nie podpisane).

2. Cape Dun – w skrzyni Alchemika (nie jestem na 100% pewny co do tej skrzyni, przepraszam).

3. Okara – na wschód od obozu Rebeliantów, jest tam zbocze z pięcioma Trollami pilnującymi skrzynię; to miejsce jest też alternatywnym wejściem do Wielkiej Jaskini za Złodziejami Zboża na północ od młynu Montery.

4. Vengard – piąty dom Orkowych Dowódców (ściślej: chata 5-ego Orkowego dowódcy ).

5. Vengard – poza barierą, na szczycie wzgórza, gdzie jest 3 namiot Oblężeniowy Orków.

6. Silden – skrzynia Umbrak’a.

7. Silden (dzicz, las) – zaraz po wodospadzie, strzeżona przez trzech krokodyli.

8. Trelis – za Vakiem.

9. Dzicz; Las; Puszcza (Gotha) – na górze(góra, mountain), wysoko ponad Gothą, strzeżona przez Czarnego Trolla; to miejsce jest także osiągalne gdy przechodzimy przez przełęcz od Nordmaru albo przez gallery (??? Jakby balkon) który prowadzi do Nordmaru od Faring.

Razem: 9

Varant:

1.Ben Sala - za Daro, miejsce gdzie przebywa Julio.

2. Bakaresh – w Skarbcu. Główne piętro. Tam gdzie jest większość skarbu.

3. Bakaresh – Skarbiec, wyższe piętro.

4. Bakaresh (dzicz; las) – południowa część trzech wysepek.

5. Mora Sul – miejsce gdzie przebywa Gonzales. Skrzynia na prawo.

Razem: 5

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomo coś o tym quest packu do PL wersji??

Lub czy ten quest pack wyszeł do wersji angielskiej? Bo mam PL wersję oryginalną. I chciałbym wgrać zangielszczenie i na to ten quest pack.

Można by było tak zrobić? No i chyba to nie piractwo nie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Anglikom nie chce się ruszyć szanownych czterech liter i przetłumaczyć tego. W sumie ja mógłbym pomóc w tłumaczeniu z niemieckiego na polski, ale trzeba zebrać ekipę etc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja dopiero zacząłem grać w trójkę, bo mój wcześniejszy komp by jej nie podołał. Lubię poprzednie części, z czego najbardziej G2. Gram na patchu 1.7. Własnie wyzwoliłem Monterę i obawiam się jednego. Czy przez całą grę będę zapieprzał jak robotnik, w questach typu przynieś , podaj, pozamiataj, by się komuś podlizać, a następnie go zabić? (buntowników wybrałem). Póki co jeszcze gram ale to trochę nudne się robi. Po za tym, na pewno o tym błędzie słyszeliście,ale jednak napiszę. Jak wciśniemy "i" podczas walki możemy z ekwipunku wybrać miksturę i się uleczyć, natomiast wrogowie w tym czasie grzecznie stoją i czekają...Trochę głupie. Ale przydatne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się