Akashi

Gothic 3 - oficjalny temat gry

38534 postów w tym temacie

Mod miał ukazać się pod koniec 2010 roku, obecnie premierę przesunięto na koniec roku 2011. Tłumaczenie też zajmie trochę czasu, tekstu będzie więcej niż w przypadku QP 4.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.08.2011 o 16:12, Gumisiek2 napisał:

Mod miał ukazać się pod koniec 2010 roku, obecnie premierę przesunięto na koniec roku
2011. Tłumaczenie też zajmie trochę czasu, tekstu będzie więcej niż w przypadku QP 4.

Czyli można liczyć, że przez miesiąc przed końcem świata sobie pogramy. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.08.2011 o 16:36, KuroNeko napisał:

Czyli można liczyć, że przez miesiąc przed końcem świata sobie pogramy. :P

Ten rzekomy koniec świata to ma być w grudniu a nie 1 stycznia, więc jak już to rok sobie pogramy. Swoją drogą czekam na ten projekt, może być coś naprawdę fajnego z tego. Community się spisuje, nie ma co, najpierw patche teraz to. I to wszystko za friko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.08.2011 o 22:15, knopfler napisał:

Ten rzekomy koniec świata to ma być w grudniu a nie 1 stycznia, więc jak już to rok sobie
pogramy.

Ale spolszczenie nie pojawi sie przez noc. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Trzeba pamiętać, że mod najpierw będzie tłumaczony na język angielski, a dopiero później na polski. Z języka niemieckiego będzie tłumaczona jedynie dokumentacja (przynajmniej ostatnio tak było, ja i jeszcze jedna osoba tłumaczyliśmy dokumenty, a reszta ekipy RobeN-a teksty występujące w grze. Nie sądzę, by tym razem miało być inaczej). No i trzeba mieć nadzieję, że RobeN będzie miał czas na Community Story Project PL ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.08.2011 o 22:37, Gumisiek2 napisał:

No i trzeba mieć nadzieję, że RobeN będzie miał czas na Community Story Project PL ;-)


A czemu miałby nie mieć? Wtedy też pracował i dał radę więc sądzę, że i tym razem uszczęśliwi wszystkich fanów Gothika :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.08.2011 o 19:14, Isildur napisał:

> No i trzeba mieć nadzieję, że RobeN będzie miał czas na Community Story Project
PL ;-)

A czemu miałby nie mieć? Wtedy też pracował i dał radę więc sądzę, że i tym razem uszczęśliwi
wszystkich fanów Gothika :)


Ogólnie projekt jest w planach - problem w tym, że twórcy CSP są niezbyt skorzy do współpracy.
Projekt powinien być tłumaczony równolegle - a przynajmniej od momentu, gdy teksty gry były w stadium 75-80%. Niestety jedyna odpowiedź - zrobicie sobie, jak skończymy - nie jest zbyt krzepiąca, gdyż w takim wypadku polska premiera może nastąpić nawet 6-8 miesięcy po premierze CSP... :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.08.2011 o 20:54, RobeN napisał:

Ogólnie projekt jest w planach - problem w tym, że twórcy CSP są niezbyt skorzy do współpracy.

Projekt powinien być tłumaczony równolegle - a przynajmniej od momentu, gdy teksty gry
były w stadium 75-80%. Niestety jedyna odpowiedź - zrobicie sobie, jak skończymy - nie
jest zbyt krzepiąca, gdyż w takim wypadku polska premiera może nastąpić nawet 6-8 miesięcy
po premierze CSP... :(


Ważne, że jest w planach a co do terminu to my poczekamy ;)
Uspokoiłeś mnie swoim postem bo czekam na CSP ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Isildur ma rację.
Ważne że w ogóle się tego podejmujecie, a Quest Pack wam wyszedł naprawdę dobrze. No cóż chcieliście dobrze ale nie wyszło.
Póki co jeszcze Risen 2 na horyzoncie to się poczeka :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.08.2011 o 21:18, RobeN napisał:

Ja marzę o znalezieniu paczki z 10k PLN na dubbing do Quest Packa :D


Kilka lat wstecz, przy okazji fanowskiej polonizacji KotOR 2, zbierane były dobrowolne wpłaty od fanów na potrzeby tego projektu. Nie wiem, jak dokładnie powinno to wyglądać od strony prawnej, ale wydaje mi się, iż sporo osób odżałowałoby parę groszy i jak w tamtym przypadku, tak i teraz, potrzebna kwota byłaby możliwa do zebrania. Kilka lub kilkanaście złotych i przy paru tysiącach fanów problem znika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.08.2011 o 09:02, jam_jest_Zdzichu napisał:

Ostatnio zacząłem pierwszy raz grać w gothica 3 i moje pytanie brzmi: jak się dobija
wrogów???


Trzymasz PPM i wtedy naciskasz LPM.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Heh :D
http://gothic.org.pl/component/content/article/16/1246-community-story-project-pytania-i-odpowiedzi
Nowe info na temat community story project. A co do dialogów mówią że są niedokończone i zachodzą w nich cały czas pewne zmiany, i dlatego nie mogą udostępnić projektu do tłumaczenia :)

Ale wydaje mi się że premiera(ogólna) w końcówce tego roku jest mało prawdopodobna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Informacje znam, bo z GUp mam pewne kontakty.

Dnia 18.08.2011 o 09:14, Slappy napisał:

A co do dialogów mówią że są niedokończone
i zachodzą w nich cały czas pewne zmiany, i dlatego nie mogą udostępnić projektu do tłumaczenia
:)


Że tak powiem... BeZeDuRrAaaa. Tak wygląda proces tworzenia. W momencie zmian, przesyła się teksty do redakcji - ale cały czas wszystkie wersje powstają równolegle, co zapewnia premierę tego samego dnia.

Łatwiej poprawić, przeredagować zmiany, niż raptem dostać do tłumaczenia masę materiału.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę o jak najszyszą odpowiedź:
Zainstalowałem Gothica 3 + Patch 1.74 + Quest Pack 4 PL. Zapomniałem włączyć ulepszenia S.I. (tam gdzie jest poziom trudności), przypomniałem sobie o tym po półtorej godziny gry.. Czy jak zaznaczę tą opcję to będzie ona działać dopiero po ponownym rozpoczęciu gry?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.08.2011 o 12:08, Bezi_113 napisał:

Niestety alternatywnego S.I nie można włączyć podczas gry, jeżeli chcesz, żeby zadziałał,
musisz zacząć grę od nowa.

To dziwne, bo jak miałem problemy z walkami na arenie to wyłączałem bez problemów trudniejsze AI ; ) Chyba tylko do alternatywnego balansu trzeba rozpoczynać nową grę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się