Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Nowy Colin - rewelacje graficzne dzięki silnikowi Neon

39 postów w tym temacie

Co do dopracowania kodu to się nie spotkałem z tym u kodziarzy by spaprali kiedykolwiek.
Colina mam od pierwszej edycji i jak na razie wszystko śmiga gracko.
Przykładem niech będzie to że mój kumpel gra w C2005 na( PIII 900 MHz i ATI9800XT i 1GB SDRAM MSI 6163 Microstar BX MASTER) na full detal i ani chwili slajdszoła :) u niego niema. Podobnie seria Toca Race Driver jesli tą jakość Codemasters utrzyma to ja się niczego nie boję a już szczególnie jakości wykonania. (ale tym razem nie dam się nabrać na nie updatowaną grę CDP po prostu zamówię orginał anglojęzyczny).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Heh jak kod gry będzie tak dopracowany, jak w TRD3 (nie ciął się nawet na radeonie 9100!), to spokojnie pogram ;) Tylko procek pewnie jakiś 64 bitowy będzie potrzebny do tego potwora...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe jak długo mają zamiar ciągnąć tą serię. Przecież tytułowy kierowca już dawno nie ma nic wspólnego z rajdami.

Do wszystkich zachwycających się grafiką: Spokojnie i bez zachwytów. To co widzicie to zapewne wersja na X360 (ewentualnie PS3). Na PC takiej grafy na pewno nie będzie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.11.2006 o 23:36, Klimos napisał:

Ciekawe jak długo mają zamiar ciągnąć tą serię. Przecież tytułowy kierowca już dawno nie ma nic wspólnego z rajdami.


O ile sobie przypominam, to w jednym z poprzednich rajdów z cyklu WRC pan McRae brał udział, więc jakieś słabe masz informacje. Rajdy pustynne, w których również się sprawdza też są rajdami wg mnie. ;-P Dlatego uważam, że kierowca dalej ma z tym coś wspólnego.
A co do gry, poczekamy, zobaczymy co z tego silnika jeszcze wycisną. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wygląda nieźle. Teraz czekać tylko na informację, że gra będzie używała DirectX`a z numerkiem 10 a to wiąże się z wymianą Windows`a :(((

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To co mi sluchy donosza niebedzie DX10 bo niema zbytnio sprzetu obslugugi DX10 nowe konsole play3 i XBox360 maja unowoczesnione wsparcie vertex 3.0 i inne bajery tak samo nowy XPand Rally Xtreme na PC polega ta tej same technice jak konsole nowy colin wyglada tak ladnie bo bedzie obslugiwal wlasnie te nowe cieniowania i bajery a w kartach graficznych z serii FX 6600 i zwyz juz te zeczy techniczne sa :P poczekamy zobaczymy co bedzie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chyba jestem jakiś nie ten teges. Wszyscy się tak zachwycają powyższymi obrazkami aż im kapcie pospadały a mi się kompletnie nie podobają. RBR ma ZDECYDOWANIE lepszą grafikę. I nie, komplenie nie jest realistyczna. Oglądam co roku relacje z WRC i nijak te obrazki mają się to do realizmu. Colin stacza się widze na samo dno. Szkoda, dwójka była najlepsza.

Jak zachwyca jak nie zachwyca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.11.2006 o 13:53, niepyt napisał:

tak Colin 2.0 mial zapewne bardzo realistyczna grafike... :P


Jako całość. Jakbyś nie zauwazył graficznie przyrównywałem do RBR. A wystarczy chcieć przeczytać ze zrozumieniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jester>> masz rację jesteś jakiś nie ten teges. Przecież ta grafa jest czołówką grafy na kompach wogóle, a RBR''owi daleko do niej, tak jak nam do siedziby Codemasters... RBR miał w już w momencie ukazania się średnią grafę, ale w tej grze nie o to chodzi. Miejmy nadzieję, że w DIRT grafika nie będzie maskować całkowicie zręcznościowego charakteru gry.
W nowym Colinie ma być chociaż częściowy Dakar!!! Nie wiem jak wy, ale ja nie moge się doczekać jechania po pustynii z piaskiem po choryzont.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować