Zaloguj się, aby obserwować  
Lord_Avatar

Warhammer 40.000 Dawn of War 2 - pomysły, domysły i nadzieje... [M]

8729 postów w tym temacie

Dnia 01.03.2009 o 15:31, Teokrata napisał:

Ech... single w DOW II to kolejne wcielenie "Dark Omen" czy "Chaos Gate" i to jest DOBRE
bo jest inne od multi
multi w DOW II podobnie jak w starym DOW nie ma typowo RTSowego wydobywania surowcow,
nie ma tez budowania setek "farm", setek "wieżyczek" czy spamowania setek jednostek


Wszystkie elementy które wymieniłeś, były obecne w DoW.

Dnia 01.03.2009 o 15:31, Teokrata napisał:

przełomowe Ground Control czy World in Conflict.


O których głucho i cicho. Skończyły jak każda "przełomowa" gra.

Dnia 01.03.2009 o 15:31, Teokrata napisał:

To, że DOW II nie przypomina Craftów czy C&C nie znaczy, że nie jest RTSem!


DoW2 jest strategią bez strategi, face it. Podaj mi chociaż jeden element rozgrywki obecny w jedynce, który nie został spłycony.

Dnia 01.03.2009 o 15:31, Teokrata napisał:

i DOW II nią jest - dlatego uważam go za najlepszego RTSa w jakiego grałem!


Jak na takiego weterana strategii, masz bardzo niskie oczekiwania. :>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Raczej nie było tych elementów w dow1 i dlatego zagrywałem się od 2005 roku w tą gre... Wczesniej grałem w starka, wc3 itd. Ale tak naprawde w rtsach zakochałem sie od dowka, potem stwierdziłem ze generalnie produkcje relica mi podchodzą (w tym genialny coh, wcale nie prostacki jak co niektórzy piszą).
Gdzie w dow1 wydobywanie surowcow i spam jednostek?:D Mówie tutaj o spamie w ujeciu blizzardowym:D. W dow zawsze bardziej popłacała wszechstronnosci i wspołdziałanie jednostek od ich ilosci.
Spam wiezyczek nie było w dow, chyba ze rush ig ale to tez było raczej kilka:) Dla przeciwwagi zobacz jedna ze strategii protosa na zerga z szybkim expem i corsarami, policz wtedy canony;)

Poza tym bardzo brzydko dyskutujesz obnizając wiarygodność wypowiadajacego inne zdanie niz Twoje i stawiasz sie poza nim. To ze grasz dłuzej nie znaczy ze masz "bardziej" racje:).
Poza tym nie wiem skąd w Tobie tyle rozgoryczenia na temat dow2. Jezeli jestes fanem TYLKO JEDNEJ SŁUSZNEJ DROGI RTSÓW reprezentowanej głównie przez blizza to są od tego osobne fora.
Bo to ze dow2 Tobie nie podpasował juz wszyscy wiemy. Ale przestan juz narzekac i zacznij grac i pisac cos kontruktywnego;)

Co nie zostało spłycone?
Trudniej "trzyma sie mape" bo nie mozna zabudowywac punktów, nie mozna uzupełniac jednsotek gdzie sie da poprzez prawy przycisk na uzupełnieniu, doszedł system coverów z coha, przyszpilenie, kazdy rodzaj jednostki ma wiecej umiejetnosci do wykorzystania, trzeba bardziej uwazac na jednostki są cenniejsze niz w dow1 jest ich mniej co w powiazaniu z łatwoscia straty mapy powoduje ze boli to bardziej, bardziej rozbudowany wargear, doszło cos czego nie było czyli atak z flanki który naprawde sie opłaca.

Szczerze pamiętając podstawke dowa (gdzie te czasy kiedy tsmy miały taki sam atak wręcz jak asmy:D i inne tego typu smazki) i porównując do podstawki dow2 relic zrobil duzy postęp co do jakosci i dopracowania (co nie znaczy ze jest idealny o to to nie). Wieksza ilosc jednostek i co za tym strategii przyjdzie z czasem...

Pozdrawiam


Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.03.2009 o 16:03, Dyzio Diablo napisał:

> nie ma tez budowania setek "farm", setek "wieżyczek" czy spamowania setek jednostek

>

Dnia 01.03.2009 o 16:03, Dyzio Diablo napisał:

Wszystkie elementy które wymieniłeś, były obecne w DoW.


niestety... dobrze, że już ich nie ma ;-PPP

Dnia 01.03.2009 o 16:03, Dyzio Diablo napisał:

> przełomowe Ground Control czy World in Conflict.

>

Dnia 01.03.2009 o 16:03, Dyzio Diablo napisał:

O których głucho i cicho. Skończyły jak każda "przełomowa" gra.


ale to dzięki nim ten gatunek się rozwija, inaczej ciągle byśmy grali w Dune II...

Dnia 01.03.2009 o 16:03, Dyzio Diablo napisał:

> To, że DOW II nie przypomina Craftów czy C&C nie znaczy, że nie jest RTSem!

>

Dnia 01.03.2009 o 16:03, Dyzio Diablo napisał:

DoW2 jest strategią bez strategi, face it. Podaj mi chociaż jeden element rozgrywki obecny
w jedynce, który nie został spłycony.


proszę bardzo - ekonomia: obecny system rekwizycji, energii oraz victory pointów jest bardziej rozbudowany niż w starym DOW, rozwinięto idę bohaterów na polu walki i ich ulepszania (tak, tą rewolucje zawdzięczamy Warcraftowi III), nie ma uzupełniania squadów "w polu", czyli "niekończących się" oddziałów, zastosowano system limitu populacji generalnie bez ograniczania ilości określanych squadów jaki był od Dark Crusade ale skutecznie powstrzymujacy wszelki spam - dzięki temu gra jest lepsza !!!

Dnia 01.03.2009 o 16:03, Dyzio Diablo napisał:

> i DOW II nią jest - dlatego uważam go za najlepszego RTSa w jakiego grałem!

>

Dnia 01.03.2009 o 16:03, Dyzio Diablo napisał:

Jak na takiego weterana strategii, masz bardzo niskie oczekiwania. :>


mylisz się mam WYSOKIE OCZEKIWANIA - Relic ma niestety problem ze zbalansowaniem nowego DOWa ale ponieważ gram w RTSy już chyba ponad 15 lat to wcale mnie to nie dziwi - podobnie było jest i będzie w Craftach, C&C, Supreme Commanderach (vel Total Annihilation) i innych RTSach - idealny balans jest możliwy tylko w przypadku jednej frakcji do wybrania, wszelkie zróżnicowanie zawsze będzie zaburzało balans...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.03.2009 o 16:16, PowellP napisał:

Raczej nie było tych elementów w dow1 i dlatego zagrywałem się od 2005 roku w tą gre...


Były. Co prawda nie działały na takiej samej zasadzie jak w np. SC (w którym sama skala potyczek jest dużo większa), ale sam fakt, że istniały takie określenia jak "farma genów" czy "farma bannerów" mówi wszystko. A spam jednostek był obecny (i nadal jest) - biki, FW, Defilery itd. (przykłady odnoszą się do różnych dodatków).

Dnia 01.03.2009 o 16:16, PowellP napisał:

Gdzie w dow1 wydobywanie surowcow i spam jednostek?:D


Przykłady masz podane wyżej. ;)

Dnia 01.03.2009 o 16:16, PowellP napisał:

Mówie tutaj o spamie w ujeciu blizzardowym:D.


Nietrafione porównanie. SC to nie DoW.

Dnia 01.03.2009 o 16:16, PowellP napisał:

W dow zawsze bardziej popłacała wszechstronnosci i wspołdziałanie jednostek od ich ilosci.


Chyba gramy w różne wersje tej gry.

Dnia 01.03.2009 o 16:16, PowellP napisał:

Spam wiezyczek nie było w dow, chyba ze rush ig ale to tez było raczej kilka:)


Już mówiłem - DoW to nie SC, nie oczekuj, że przeciwnik zasypie Cię wieżyczkami w ilościach takich jak w SC. Na standardy DoW, kilka wieżyczek to dużo, i bez obaw można określić to "spamem".

Dnia 01.03.2009 o 16:16, PowellP napisał:

Dla przeciwwagi zobacz jedna ze strategii protosa na zerga z szybkim expem i corsarami, policz wtedy
canony;)


J.w.

Dnia 01.03.2009 o 16:16, PowellP napisał:

To ze grasz dłuzej nie znaczy ze masz "bardziej" racje:).


Zdaję sobie z tego sprawę, ale odpowiadając na posta Teo, odpowiadałem na posta gracza mało grającego w sieci, i tym samym posiadającego mniejszą wiedzę na temat samej gry.

Dnia 01.03.2009 o 16:16, PowellP napisał:

Poza tym nie wiem skąd w Tobie tyle rozgoryczenia na temat dow2. Jezeli jestes fanem
TYLKO JEDNEJ SŁUSZNEJ DROGI RTSÓW reprezentowanej głównie przez blizza to są od tego
osobne fora.


Jestem fanem DoW, i jestem bardzo rozgoryczony tym, że reric uśmiercił tą grę, bo drugiej takiej nie ma. Krótko mówiąc - nie mam w co grać. ;p
I ktoś musi uświadamiać osoby piszące w tym temacie, że się mylą, a ja lubię to robić. :P

Dnia 01.03.2009 o 16:16, PowellP napisał:

Bo to ze dow2 Tobie nie podpasował juz wszyscy wiemy. Ale przestan juz narzekac i zacznij
grac i pisac cos kontruktywnego;)


Przecież nie kupię gry która mi się nie podoba. Może jak stanieje? :]

Dnia 01.03.2009 o 16:16, PowellP napisał:

Pozdrawiam.


Ja również. :]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.03.2009 o 15:46, Aragoth napisał:

Witam,

Mam nadzieję, iż któryś z szanownych forumowiczów będzie w stanie mi pomóc.
Podczas zakładania konta na Games for Windows Live (w celu gry w Down of War 2 oczywiście),
w okienku w którym powinny pojawić sie znaki konieczne do poprawnego przeprowadzenia
rejestracji (screen w załączeniu) nie pojawia mi sie zupełnie nic (wyskakuje błąd). Nie
pomaga odświeżanie strony oraz komenda "pokaż obraz". Prosze o informacje, czy spotkaliiście
sie już może z podobnym problemem ?? Jeżeli tak, czy wiecie moze jak ten problem rozwiązać
?? Dostaję już białej gorączki bo nie mogę bez tego zagrać nawet w kampanię single player.
Będę wdzięczny za pomoc.


Po pierwsze:by zagrać w tryb single, NIE MUSISZ rejestrować się w internecie! Po uruchomieniu gry wciśnij klawisz Home, załóż sobie konto offline i ciesz się grą.
Zabawa w multi natomiast wymaga uprzedniego założenia konta i późniejszego zalogowania się w grze (procedura podbna: klawisz Home, tym razem się zaloguj).

Do rzeczy: nie rejestruj się na tej stronie, lecz tutaj:
http://www.gamesforwindows.com/en-US/Live/Pages/livejoin.aspx
Jako kraj wybierz np. UK, NIE Polskę, nasz kraj nie jest obsługiwany przez LIVE.

Dnia 01.03.2009 o 15:46, Aragoth napisał:

Ech... single w DOW II to kolejne wcielenie "Dark Omen" czy "Chaos Gate"


Ech... Chaos Gate 2 na ulepszonym silniku Silent Storm... Czy jesteście w stanie sobie wyobrazić, jaką perełkę dostalibyśmy w swoje łapki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Spotkałem sie z pojeciem farmy tylko w stosunku do orka;) U innych ras sie nie spotkałem. Co do spamu Bików, FW to rzeczywiscie było to obecne od dodatku SS ale raczej nie jest to rzecz za którą bym tęsknił i wywlekał mówiąc o tym jak wspaniały był dow1 bo akurat to nie przemawia na jego korzyśc;). Poza tym wiemy wszyscy czym był SS dla dowa1.

SC to nie dow? Faktycznie:D
Ale mówiąc o spamie w ujeciu blizzardowym wszyscy wiedzą co mam na myśli (patrz produkcja marinów z 10 baraków)). Idąc Twoim tokiem myslenia przy obecnym capie w dow2 np 3 składy smów to też spam?:D

Mozesz jakos rozwinąc tp ze nie gramy w te same gry?:)

Odpowiadajac n razy jednozdaniowo ze dow to nie sc, rzeczywiscie odpowiadasz w sposób sensowny.

To znaczy ze krytykujesz gre której nie masz i w która nie grasz?:) Zostawie to bez komentarza...
Jak masz przekonać sie do zmian i nowej koncepcji nawet nie próbując co relic chciał pokazać:)

Poza tym robisz bardzo nieładnie krytykując gre której nie masz i w którą nie grasz, szczególnie w stosunku do tych którzy zastanawiaja sie nad zakupem.
To ze beta sie Tobie nie spodobała nie znaczy ze musisz ograniczac scene graczy którym sie spodobała:)

Dow nie umarł ma sie dobrze:) Moim zdaniem relic by usmiercił gre jakby wydał jedynke z lepszą grafą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.03.2009 o 16:26, Teokrata napisał:

niestety... dobrze, że już ich nie ma ;-PPP


Skoro ich nie ma, to DoW2 nie jest DoW. :]

Dnia 01.03.2009 o 16:26, Teokrata napisał:

ale to dzięki nim ten gatunek się rozwija, inaczej ciągle byśmy grali w Dune II...


Nie zauważyłem, by w jakiś sposób wpłynęły one na rozwój gier z gatunku RTS.

Dnia 01.03.2009 o 16:26, Teokrata napisał:

proszę bardzo - ekonomia: obecny system rekwizycji, energii oraz victory pointów jest
bardziej rozbudowany niż w starym DOW,


Nie jest - nie ma LP wraz z możliwością ich rozbudowywania , nie ma "globali", nie ma Biggenów, a VP nie można w żaden sposób przypisać do ekonomii, ponieważ nie produkują rekwizycji. :]
W DoW każdy z surowców wydobywało się na dwa sposoby, w DoW2 ostał się jeden, na dodatek okrojony do granic możliwości.

Dnia 01.03.2009 o 16:26, Teokrata napisał:

rozwinięto idę bohaterów na polu walki i ich ulepszania
(tak, tą rewolucje zawdzięczamy Warcraftowi III),


Good point. Ale poza tym, nie widzę w DoW2 niczego godnego zapamiętania.

Dnia 01.03.2009 o 16:26, Teokrata napisał:

nie ma uzupełniania squadów "w polu", czyli "niekończących się" oddziałów,


Kwestia dyskusyjna - ja traktuje to jako upośledzenie gry, zmniejsza bowiem jest intensywność, czyli coś z czego słynął DoW.

Dnia 01.03.2009 o 16:26, Teokrata napisał:

zastosowano system limitu populacji generalnie bez
ograniczania ilości określanych squadów jaki był od Dark Crusade


Halo, DoW to nie tylko DC i SS. Skoro takie rozwiązanie było "od razu", nie można tego traktować jako rozwinięcia w stosunku do DoW.

Dnia 01.03.2009 o 16:26, Teokrata napisał:

ale skutecznie powstrzymujacy
wszelki spam - dzięki temu gra jest lepsza !!!


No nie wiem, nie wiem... spam Karasiów i VC, kiedyś także Banshee, ASM... nietrafiony argument. :]

Dnia 01.03.2009 o 16:26, Teokrata napisał:

idealny balans jest możliwy tylko w przypadku jednej frakcji do wybrania, wszelkie zróżnicowanie zawsze będzie zaburzało balans...


SC jest uważany za idealnie zbalansowany RTS, DCpro także posiada bardzo dobry balans - da się? Da się. I nikt nie oczekuje idealnego balansu - ważne, by był on dobry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.03.2009 o 13:39, Principes napisał:

> > DoW 2 jest tylko na PC, gemboje i psp. na Xboxa nie zrobiom.
> a to lipa :| jestes tego pewna ?:P

Nie pierwsza to gra i nie ostatnia. Trzeba było zainwestować w PC zamiast w konsolę.

tiaaa i dokladac co jakis cza do niego dziekuje bardzo ;] trudno sie mowi jeszcze moge pograc w dow I ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dyzio... przecież Ty nawet nie masz tej gry, nie grałeś w DOW II po premierowym patchu więc...
wniosek nasuwa się sam przez siebie... jak to już ktoś napisał - wiemy, że DOW II Ci się nie podoba
Twoja sprawa, nie dasz zarobić THQ i Relicowi masz do tego prawo, możesz nawet skoczyć z mostu czy coś...

jak to powiedział pewien Mistrz Jedi: "Go home and rethink your life..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.03.2009 o 16:52, PowellP napisał:

Co do spamu Bików, FW to rzeczywiscie było to obecne od dodatku SS ale raczej nie jest
to rzecz za którą bym tęsknił i wywlekał mówiąc o tym jak wspaniały był dow1 bo akurat
to nie przemawia na jego korzyśc;). Poza tym wiemy wszyscy czym był SS dla dowa1.


Zgadza się - ale jak widać spam pojawiał się na przestrzeni DoW, i nie należy tego negować, nawet jeśli nie jest to chlubą tej gry.

Dnia 01.03.2009 o 16:52, PowellP napisał:

Ale mówiąc o spamie w ujeciu blizzardowym wszyscy wiedzą co mam na myśli (patrz produkcja
marinów z 10 baraków)).


Takie sytuacje też się zdarzały - spam LS/Bików z dwóch fabryk. Rozmachu SC to nie ma, ale w skali DoW to bardzo dużo.

>Idąc Twoim tokiem myslenia przy obecnym capie w dow2 np 3 składy

Dnia 01.03.2009 o 16:52, PowellP napisał:

smów to też spam?:D


Tak, trzy składy SMów to spam. W ujęciu DoW - jak najbardziej.

Dnia 01.03.2009 o 16:52, PowellP napisał:

Mozesz jakos rozwinąc tp ze nie gramy w te same gry?:)


Ponieważ zdanie "W dow zawsze bardziej popłacała wszechstronnosci i wspołdziałanie jednostek od ich ilosci." to jakaś abtrakcja, patrząc na to, co dzieje się w tej grze. :o

Dnia 01.03.2009 o 16:52, PowellP napisał:

Odpowiadajac n razy jednozdaniowo ze dow to nie sc, rzeczywiscie odpowiadasz w sposób
sensowny.


Co ja poradzę, że to stwierdzenie wszędzie pasowało? :]

Dnia 01.03.2009 o 16:52, PowellP napisał:

To znaczy ze krytykujesz gre której nie masz i w która nie grasz?:) Zostawie to bez komentarza...
Jak masz przekonać sie do zmian i nowej koncepcji nawet nie próbując co relic chciał
pokazać:)


Grałem w betę, i to mi wystarczy.

Dnia 01.03.2009 o 16:52, PowellP napisał:

Poza tym robisz bardzo nieładnie krytykując gre której nie masz i w którą nie grasz,
szczególnie w stosunku do tych którzy zastanawiaja sie nad zakupem.
To ze beta sie Tobie nie spodobała nie znaczy ze musisz ograniczac scene graczy którym
sie spodobała:)


W porządku, ale powiedz - czy w stosunku do bety w tej grze zaszły jakieś kolosalne zmiany? Czy usunięto retreat button? Czy usunięto przyszpilanie do ziemi? Czy wprowadzono możliwość uzupełniania oddziałów w każdym zakątku mapy? Czy w końcu nie wszystko świeci się jak psu jajca? No właśnie - ja nie krytykuje tego, co w tej grze jest płynne i ulega stałym zmianom(np. balans), bądź staram się tego nie robić, ja krytykuje to, co ewidentnie w tej grze spartolono, i to, czego zmienić się nie da. Do tego nie potrzeba pełnej wersji. :]

Dnia 01.03.2009 o 16:52, PowellP napisał:

Dow nie umarł ma sie dobrze:)


Umarł. Zastąpił go Company of Space Marines.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.03.2009 o 17:05, Teokrata napisał:

Dyzio... przecież Ty nawet nie masz tej gry, nie grałeś w DOW II po premierowym patchu
więc...


Ale czy premierowy patch zmienił fundamentalne zasady rządzące tą grą? Nie, i dlatego nadal mogę bez obaw krytykować nieudolność Rerica, zamieniającego DoW w CoH. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.03.2009 o 17:07, Dyzio Diablo napisał:

zamieniającego DoW w CoH. :P

Biorąc pod uwagę że w CoH wciąż można rozbudowywać bazę, argument całkowicie chybiony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.03.2009 o 17:08, Darkstar181 napisał:

Biorąc pod uwagę że w CoH wciąż można rozbudowywać bazę, argument całkowicie chybiony.

Pisząc "CoH", mam na myśli retreat button, supressing i kilka innych aspektów rządzących tą grą, wyjętych wprost z CoH.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jedno mnie mocno wkurza w nowym dowie,nie mogę grać w multi bo windows live mi konta nie przyjmuje żadnego............... Na początku mi 1 działało teraz nawet to............ Porombane!!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To ze dow2 to nie dow1 z lepsza grafą to nie znaczy ze nie jest kontynuacja:)
Ciagle jest to warhammer40000, podejscie do gry z zasady jest takie same aczkolwiek zmodyfikowane. "Felling" gry jest podobny jest szybko, brutalnie, chaosowo w klimacie barokowo filcharmonijnym (chodzi mi o muzyke):)

W dow2 mamy ciagle dwa surowce rekwizycje i energię, doszedł za to surowiec specjalny dla kazdej rasy np zeal, waagh itd. Dodatkowo rozbudowane victory pointy to o czym pisał Teokrata to ze nie produkują rekwizycji wynika z tego ze odpowiadają za dany zasób victory pointsów który musisz teraz trzymac i pilnowac jak oka w głowie żeby nie uciekł za szybko.
Czyli masz cztery zasoby rekwizycja, energia, nazwijmy Zeal i zasób victory pointsów:)

Dnia 01.03.2009 o 16:52, Dyzio Diablo napisał:

nie ma uzupełniania squadów "w polu", czyli "niekończących się" oddziałów,


Gra moze byc tak samo intensywna ALE potrzebujesz pojazdu wsparcia zeby móc uzupełniać. Zlikwidowano uproszczenie z dow1;)

Dnia 01.03.2009 o 16:52, Dyzio Diablo napisał:

No nie wiem, nie wiem... spam Karasiów i VC, kiedyś także Banshee, ASM... nietrafiony argument. :]


Trafiony, moim skromnym zdaniem multi dowa nigdy nie było lepsze jak w dc a tam był hardcap wiec spam karsków nie istniał tak jak poprzednio spam landriderów albo terminatorów. Multi bez hardcapa nie wspominam tak dobrze. Podstawowe jednostki nie były podstawowymi a wszyscy walczyli elitą (której jak sama nazwa mówi jest mało:))

Dnia 01.03.2009 o 16:52, Dyzio Diablo napisał:

SC jest uważany za idealnie zbalansowany RTS, DCpro także posiada bardzo dobry balans - da się? Da się. I nikt nie oczekuje idealnego balansu - ważne, by był on dobry.


Jest uwazany, dobrze powiedziane. Z logicznego punktu widzenia teokrata ma racje:) Inna sprawa ze jest za taki uwazany od 2005 roku czyli zajeło to 6 lat blizzowi co Ty oceniasz po becie u relica:)

A Ty oceniasz na podstawie bety nawet nie próbując finalnego produktu:) Dlatego wszystkie Twoje opinie są krzywdzące.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Stary dow opierał się na schematach ,miałeś dobry schemat daną armią zawsze wygrywałeś(lista jednostek które robiłeś po kolei).W nowym aż tak łatwo nie ma,daną armią można różnie grać i to w nim cenie,jest o wiele więcej kombinacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.03.2009 o 17:11, Dyzio Diablo napisał:

> Biorąc pod uwagę że w CoH wciąż można rozbudowywać bazę, argument całkowicie chybiony.

Pisząc "CoH", mam na myśli retreat button, supressing i kilka innych aspektów rządzących
tą grą, wyjętych wprost z CoH.


Znasz pojecie ewolucji i usprawniania? Wiem ze niektórzy ciagle chwalą sobie czasy przesuiadywania na drzewach:)
Aspekty przejety z coha sprawdzają sie znakomicie moim skromnym zdaniem.
Dyzio zwróc uwagę ze to tylko Ty psioczysz na dow2 w tym temacie. Nie daje to Tobie do myslenia?
Mozesz wygłosic swoje zdanie nikt tutaj Tobie tego nie zabroni i po to jest ten temat ale mówiąc ze WSZYSTKO w dow2 jest zrąbane brzmi jak zdanie drwala pracoholika;).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.03.2009 o 17:21, Adrios1 napisał:

(...) miałeś dobry schemat daną armią zawsze wygrywałeś(lista
jednostek które robiłeś po kolei). (...)

omg... grałeś w ogóle tam w multi? czy tą opinię wyrobiłeś sobie na podstawie kilku qs?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.03.2009 o 17:21, Adrios1 napisał:

Stary dow opierał się na schematach ,miałeś dobry schemat daną armią zawsze wygrywałeś(lista
jednostek które robiłeś po kolei).W nowym aż tak łatwo nie ma,daną armią można różnie
grać i to w nim cenie,jest o wiele więcej kombinacji.


100% racja:) i bedzie jeszcze wiecej po dodatkach...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować