Zaloguj się, aby obserwować  
Lord_Avatar

Warhammer 40.000 Dawn of War 2 - pomysły, domysły i nadzieje... [M]

8729 postów w tym temacie

Dnia 01.03.2009 o 17:20, PowellP napisał:

Czyli masz cztery zasoby rekwizycja, energia, nazwijmy Zeal i zasób victory pointsów:)


Zgadza się, ale sam system ekonomii został okrojony w stosunku do DoW, i nie mam tu na myśli ilości dostępnych w grze surowców, a skomplikowania ich pozyskiwania.

Dnia 01.03.2009 o 17:20, PowellP napisał:

Gra moze byc tak samo intensywna ALE potrzebujesz pojazdu wsparcia zeby móc uzupełniać.
Zlikwidowano uproszczenie z dow1;)


Ale nie jest tak samo intensywna, dopóki owego transportera nie ma.

Dnia 01.03.2009 o 17:20, PowellP napisał:

Trafiony, moim skromnym zdaniem multi dowa nigdy nie było lepsze jak w dc a tam był hardcap
wiec spam karsków nie istniał tak jak poprzednio spam landriderów albo terminatorów.
Multi bez hardcapa nie wspominam tak dobrze. Podstawowe jednostki nie były podstawowymi
a wszyscy walczyli elitą (której jak sama nazwa mówi jest mało:))


Za dużo teamówek. W 1vs1 rzadko kiedy dochodziło się do t3, nie mówiąc już o spamie elit. O ile w WA było to możliwe, o tyle w DoW takie coś było nieprawdopodobne, i trzeba było naprawdę się natrudzić, by zrobić np. pięć składów termosów.

Dnia 01.03.2009 o 17:20, PowellP napisał:

Inna sprawa ze jest za taki uwazany od 2005 roku czyli zajeło to 6 lat blizzowi co Ty oceniasz
po becie u relica:)


Sam się na tym przyłapałem. :P

Dnia 01.03.2009 o 17:20, PowellP napisał:

A Ty oceniasz na podstawie bety nawet nie próbując finalnego produktu:) Dlatego wszystkie
Twoje opinie są krzywdzące.


Oceniam z punktu widzenia kogoś, kto oczekiwał po sequelu godnego następny części pierwszej, a dostał bubel. I jeszcze raz - założenia bety=założenia wersji pełnej. Nic (poza balansem) się nie zmieniło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.03.2009 o 17:21, Adrios1 napisał:

Stary dow opierał się na schematach ,miałeś dobry schemat daną armią zawsze wygrywałeś(lista
jednostek które robiłeś po kolei).W nowym aż tak łatwo nie ma,daną armią można różnie
grać i to w nim cenie,jest o wiele więcej kombinacji.


Proszę o listę tych kombinacji. Jeśli średnia dla każdej rasy będzie większa niż pięć, postawię Ci piwo. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.03.2009 o 17:26, PowellP napisał:

Dyzio zwróc uwagę ze to tylko Ty psioczysz na dow2 w tym temacie. Nie daje to Tobie do
myslenia?


Nie, ponieważ reszta marud odwiedzających ten topic siedzi cicho. :P (i w tym miejscu chciałbym pozdrowić pewnego Mroka z Włocławka. :*)

Dnia 01.03.2009 o 17:26, PowellP napisał:

Mozesz wygłosic swoje zdanie nikt tutaj Tobie tego nie zabroni i po to jest ten temat
ale mówiąc ze WSZYSTKO w dow2 jest zrąbane brzmi jak zdanie drwala pracoholika;).


Ala ja nigdzie nie piszę, że wszystko w DoW2 jest do niczego - taki np. rozwój bohatera jest fajny. Problem w tym, że tutaj kończą mi się pomysły na zalety tej gry. :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nakronami najłatwiej:
najpierw robisz 3 pająki budownicze zajmujesz punkty
robisz lorda nakronów
robisz spam na liście budowania wojowników nakronów
robisz generatory
rozbudowujesz baze
poziom2
wysyłasz wojowników na rzeź i robisz rożdzieraczy 5 oddziałów
Nenkasz nimi wroga
robisz poziom 3
rozbudowujesz baze
ulepszasz lorda o artefakty
robisz monolit
Masz przykład reszty mi się nie chce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wygrałeś właśnie nagrodę za jednego z najdurniejszych postów dotyczącego gry w DoW1 ever. :D Albo nie - podaj jeszcze inne schematy - plsssssss.
Dla Ciebie Sun Tzu jestem gotowy zainstalować z powrotem DoWa - zagramy razem? Proszę!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ech
dla eldarów:
robisz 2 oddziały obrońców i 1 platforme szurikenową
robisz łowców (1-2) w razie niebespieczeństwa bensze ale nie polecam
poziom 2
ulepszasz bohatera(nie chce mi się wymieniać artefaktów we wszystkich kombinacjach to zalerzy od gracza)
robisz 2-3 władćów upiorytu
poziom3
robisz awatara kheina i fire prizyn 2-3
Pominełem tu zdobywanie energi i punktów energe trzeba na samym początku zdobyć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Schematy są nudne ale po dłuższej grze w nie sam je sobie wyrobisz........Nawet czasami o tym nie wiedząc
Nie lubię sarkazmu....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.03.2009 o 17:48, Adrios1 napisał:

Nie lubię sarkazmu...

Wybacz;p Po prostu nie masz ZIELONEGO pojęcia o czym piszesz. No ale z tym "nenkaniem" wroga to trafiłeś - tak trzeba.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

;p Akurat dużo grałem w Dow1 we wszystkie dodatki to trochę wiem....
W dow2 zaczynam ale jest podobnie jak w coh które też mam .......
Więc mi nie pisz tu o zieleninie.....bo sam żeś kwiat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.03.2009 o 17:32, Dyzio Diablo napisał:

Zgadza się, ale sam system ekonomii został okrojony w stosunku do DoW, i nie mam tu na myśli ilości dostępnych w grze surowców, a skomplikowania ich pozyskiwania.


Trudniej kontroluje sie mape (nie mozna zabudowac punktów), nie mozna budowac genów wszedzie (czytaj w bazie, przy lpkach itd) a tylko w wydzielonych punktach (ograniczonych). Zlikwidowano uproszczenia => jest trudniej.
W dow1 mogłes zabudowac sie w bazie, zrobic globale i na 3 punktach techowac albo patrz gwardia czekac na BB.
Teraz system danego zasobu victory pointsów i genów tylko w okreslonych obszarach determinuje Twoje bardzo szybkie wyjscie z bazy:).
Wiec co skomplikowania ich pozyskania;) Wiadomo zupowanie lpka albo global jest trudniejsze:D Teraz wiecej punktów => wiecej mapy => wiecej rekwy i to jest logiczne. W dow1 ja mam mape, ja mam globale wiec eco mamy takie same:D

Dnia 01.03.2009 o 17:32, Dyzio Diablo napisał:

Ale nie jest tak samo intensywna, dopóki owego transportera nie ma.


Na mapie o wiele wiecej sie dzieje niz w dow1 od samego początku gry. Zlikwidowano uproszczenie + dodatkowe opcje taktyczne. Pooglądaj repy z gamesreplays graczy z levelem +35 i powiedz ze gra jest mało dynamiczna i ze sie nic nie dzieje.
Własnie likwidacja tego uproszczenia zwiekszyła dynamike bo nie wystarczy isc do przodu z autouzupełnianiem. Musisz planowac straty, uzupełniac na biezac w inny sposób jak autouzuepłnienem, masz nowe opcje taktyczne, musisz planowac na mapie masz wszystko w ruchu i do tego wysmiewany retreat sie przydaje i taki ma sens. Uzycie go w momencie ponoszenia strat to juz za pózno. Ale z tego co widze to nawet nie próbowałes zrozumiec jaki jest jego sens... dodatkowy plus retreat powoduje ze ciezke bronie nie sa imba bo mozesz wyjsc z przyszpilenia. Co i tak jest duzym minusem bo wycofujesz wojsko = tracisz czas = tracisz mape:)

Dnia 01.03.2009 o 17:32, Dyzio Diablo napisał:

Sam się na tym przyłapałem. :P


Ta odpowiedzia mnie bardzo zaskoczyłes na plus;)

Dnia 01.03.2009 o 17:32, Dyzio Diablo napisał:

Oceniam z punktu widzenia kogoś, kto oczekiwał po sequelu godnego następny części pierwszej, a dostał bubel. I jeszcze raz - założenia bety=założenia wersji pełnej. Nic (poza balansem) się nie zmieniło.


Żaden bubel. Jezeli cos sie Tobie nie podoba nie jest od razu bublem:). Gra jest bardzo dobra. Załozenia załozeniami ale diabeł tkwi w szczegółach i dopracowaniu. To rózni sc od age of empire np:)

Nie powielaj błedu pewnej gazety recenzujacej półprodukt w dodatku na poziomie easy w ciagu jednej nocki. Wystawiającej bardzo krzywdząca note notabene najnizsza do tej pory ze wszystkich recenzji.

I Dyzio jezeli jestes graczem konserwatywnym to rzeczywiscie mozesz miec problem z dowkiem ale z kolei ja uwazam ze temat gameplayu dow1 juz sie wyczerpał (patrz scena po wydaniu ssa) i nadchodzi nowe lepsze aczkolwiek teraz bedace na początku drogi ku dojrzałemu i dopracowanemu produktowi (niezły pompatyzm mi wyszedł:D).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się gra jest trudniejsza i fajniejsza,wymaga kilku poprawek ale jest super.Więcej demolki,większy realizm(trochę),więcej strategi,szkoda że mniej rzeźi ;( Lubiłem patrzeć na mapę zalaną trupami. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tu nie chodzi o konserwatyzm, ale o trend w branży wg którego sprzedaje się gry bardziej kolorowe i bardziej prymitywne bo takie się lepiej sprzedają. I nudzą. Po to aby wkręcić w graczy w coś nowszego i bardziej kolorowego. Ale to działa - chociażby patrząc na Wasze posty... Czy ja powieniem się udać do muzeum i stanąć na jakimś cokoliku z napisem dinozaur - czy może Wy powinniście zwiększyć wymagania stawiane przed producentami gier? Przemyślana prostota w grze - why not - prostactwo - NIE! A taki IMO jest ten nowy dofik...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.03.2009 o 18:10, ChrisBgnr napisał:

Tu nie chodzi o konserwatyzm, ale o trend w branży wg którego sprzedaje się gry bardziej
kolorowe i bardziej prymitywne bo takie się lepiej sprzedają. I nudzą. Po to aby wkręcić
w graczy w coś nowszego i bardziej kolorowego. Ale to działa - chociażby patrząc na Wasze
posty... Czy ja powieniem się udać do muzeum i stanąć na jakimś cokoliku z napisem dinozaur
- czy może Wy powinniście zwiększyć wymagania stawiane przed producentami gier? Przemyślana
prostota w grze - why not - prostactwo - NIE! A taki IMO jest ten nowy dofik...



Zgadzam sie, dla mnie DoW2, porownujac go nawet do poprzedniego Company of Heroes to zdecydowanie krok wstecz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie w nowym dowie w rozgrywce jest mniej prostoty więcej strategii..Czyli krok do lepszego,w grze się liczy grywalność nie skomplikowaność.Poziom trudności w dow2 jest większy niż w dow1 (przynajmniej na pierwszy rzut oka bo niedawno była premiera....).Zanim przekreślicie tą grę na starcie poczekajcie aż ją dopieszczą(więcej armii i map).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pan Dyzio Diablo najwyraźniej uznaje się za eksperta co wie najlepiej i wszystko co mu się nie podoba jest do dupy. Ja na miejscu forumowiczów wogóle nie brałbym jego opiniini pod uwagę jako że nawet nie grał w wersję finalną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dow2 to nie tylko lepsza grafa i wiecej kolorków. Kazda nowa gra będzie miała lespzą grafę od starej. To ze widzisz tylko uprosczenie przeczytaj moje posty wyzej. Dow1 był rozwijany przez relica kilka dobrych lat, daj tez czas relicowi na dopracowanie dow2:)
Moim zdaniem zdanie o prostocie jest krzywdzące, nie wszedłes w gre wystarczająco głeboko idac za przysłowien im dalej w las tym wiecej drzew:)

Inaczej konstruuj tez wypowiedzi bo z konstrukcji poprzedniej wynika ze wszyscy którym podoba sie dow2 są prostakami bo graja tylko ze wzgledu na grafike (która działa) i nasze posty są tego dowodem:)
Troche to krzywdzace wedle postów które napisałem wyzej. Grafika mi sie podoba w dow2 i równiez dla niej gram w tą grę ale nie tylko (kazdy kto uwza ze grafika sie nie lcizy i jest bez znaczenia kłamie:)).

Moze warto załozyc dwa osobne tematy? Pierwszy o psioczeniu na dowa2, w sumie moze nim byc obecny:), drugi o taktychach i ogólnie o grze?. No i zostaje jeszcze stary temat dow1:) Bo to ze po kilku latach obserwowania tego forum (i jeszcze starej stronki cdprojekt) sie odezwałem daje mi do myslenia ze troszeczke ten wątek zboczył z kursu dyskusji o grze jako takiej. Moze wam tez da?

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Posłużę się analogią, którą jakiś czas temu przytaczałem na klanowym forum. Nie podoba Ci się Moda na skuces? (zakładam że tak jest;p) DLACZEGO? Ile objerzałeś odcinków? Zakładając, że nawet kilka to przecież nawet nie promil całości. Hmmm? Więc Twoja opnia o tym serialu jest całkowicie oderwana od rzeczywistości?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować