Zaloguj się, aby obserwować  
Lord_Avatar

Warhammer 40.000 Dawn of War 2 - pomysły, domysły i nadzieje... [M]

8729 postów w tym temacie

Dnia 05.03.2009 o 10:31, Skie napisał:

wpakowałem Avitusa w zbroje terminatora i oddział zaczął się dziwnie zachowywac - to,
ze ignorują osłony rozumiem (bo je niszczą) - ale nie da sie nimi dokładnie sterowac.
Łażą w szyku bardzo rozproszonym - tylko Avitus dociera w wyznaczone miejsce, a 2 pozostałych
gdzies sie rozłazi, albo zostaje z tyłu.
Co jest nie tak?

Ja miałem podobny błąd, i to w dodatku z normalnymi Devastatorami, bez pancerzy Terminatora. Ze dwa razy jakoś w kampanii miałem tak, że po opuszczeniu budynku oddział ten zaklinował się w miejscu. Zwyczajnie stali przy budynku, i nie reagowali na żadne komendy. Ten oddział już tak ma i chyba nic się na to nie poradzi, chociaż Relic mógłby też i o tym pomyśleć przy okazji następnego patcha.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 05.03.2009 o 16:09, Czedwik napisał:

Ja miałem podobny błąd, i to w dodatku z normalnymi Devastatorami, bez pancerzy Terminatora.
Ze dwa razy jakoś w kampanii miałem tak, że po opuszczeniu budynku oddział ten zaklinował
się w miejscu. Zwyczajnie stali przy budynku, i nie reagowali na żadne komendy. Ten oddział
już tak ma i chyba nic się na to nie poradzi, chociaż Relic mógłby też i o tym pomyśleć
przy okazji następnego patcha.


Innym bugiem jest to, że kiedy oddział ucieka widzimy jego wszystkie zdolności, nawet te których jeszcze nie ma
Poza tym Drednot odzyskuje życie jak inne jednostki przy kuźni/kaplicy/radiolatarni a chyba nie powinien...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.03.2009 o 13:53, Vermintide napisał:

Witam.Może mi ktoś wytłumaczyć jak działa ta CHOLERNA wyszukiwarka gier rankingowych?
Ja na 4 poziomie zostałem dobrany do faceta,który miał 31 poziom? Nie muszę mówić ,że
gra była nierówna i gość zwyczajnie w świecie mnie zgniótł wielkim blobem TSM z plazmami,i
że grał po prostu lepiej,to nie miałem nawet jak podjąć z nim równej walki.

Swoją drogą, te plazmy to jakieś przegięcie jest.Same oddziały TSM rozwalają dosłownie
wszystko.Zna ktoś na to jakąś dobrą kontrę?


teoretycznie to przeciwnicy wyszukiwani są na podstawie TrueSkill a nie poziomu. A ten łatwo sobie nabić powyżej 20 na kilku zaledwie grach.

A na TSM to u orków jedyny słuszny BO slugga slugga stickbommaz i spróbować ich wybić zanim zmasują flamery (bo inaczej nic w t1 nas nie uratuje) a poza tym to szybkie t2 + DeffDread (jeśli przeciwnik ma wszędzie flamy) / Truck (jeśli jeszcze mamy wszystkie 3 sluggi) , Kalw,i Nobzy dla slugg rokkit jeżeli zrobi dreda a jak nie to t3 i jedziemy w Nobzy (koniecznie z wszystkimi upami)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.03.2009 o 19:15, Xantor napisał:

A na TSM to u orków jedyny słuszny BO slugga slugga stickbommaz i spróbować ich wybić
zanim zmasują flamery (bo inaczej nic w t1 nas nie uratuje) a poza tym to szybkie t2
+ DeffDread (jeśli przeciwnik ma wszędzie flamy) / Truck (jeśli jeszcze mamy wszystkie
3 sluggi) , Kalw,i Nobzy dla slugg rokkit jeżeli zrobi dreda a jak nie to t3 i jedziemy
w Nobzy (koniecznie z wszystkimi upami)


Hm, mówiąc o masowaniu TSM masz na mysli 2 oddziały? :> powiem tak, na kilkadziesiat gier które zagrałem, tsm z flamerami widziałem moze z 3 razy. Prawde mowia, dopiero w t2 tsm są czyms co moze stanowic zagrożenie i tez nie zawsze.
Dam przykład Tyranida - ja gram zazwyczaj drugi scout team i tsm, probujac wybronic sie shotgunami do t2. Tyranid wystraczy ze zrobi warriorów i hormogaunty. Porównaj ceny i zobacz kto bedzie miał szybsze t2.
U orka spraw jest prosta - robisz 2-3 slugga i bohatera - Sm nie ma juz nic do gadania w t1 chyba,ze gra aptekarza i szybkie asm ktore Ci zarżną tych chłopaczków. Deff Dred zawsze sie pojawia i jest problemem dla tsm jesli maja jedna rakiete (wyjątek jak bohaterem jest TechMarine). Truck sie nie sprawdza - plazma i bohater go kładą.
Prostą kontrą na tsm są : tsm lub jednostki cc, z którymi oni nie mają szans :>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.03.2009 o 20:01, General Sturnn napisał:

Hm, mówiąc o masowaniu TSM masz na mysli 2 oddziały? :> powiem tak, na kilkadziesiat
gier które zagrałem, tsm z flamerami widziałem moze z 3 razy. Prawde mowia, dopiero w
t2 tsm są czyms co moze stanowic zagrożenie i tez nie zawsze.
Dam przykład Tyranida - ja gram zazwyczaj drugi scout team i tsm, probujac wybronic sie
shotgunami do t2. Tyranid wystraczy ze zrobi warriorów i hormogaunty. Porównaj ceny i
zobacz kto bedzie miał szybsze t2.
U orka spraw jest prosta - robisz 2-3 slugga i bohatera - Sm nie ma juz nic do gadania
w t1 chyba,ze gra aptekarza i szybkie asm ktore Ci zarżną tych chłopaczków. Deff Dred
zawsze sie pojawia i jest problemem dla tsm jesli maja jedna rakiete (wyjątek jak bohaterem
jest TechMarine). Truck sie nie sprawdza - plazma i bohater go kładą.
Prostą kontrą na tsm są : tsm lub jednostki cc, z którymi oni nie mają szans :>


Tak mówiąc o masowaniu mam na myśli 2 squady - dobrze ustawione z flamami potrafią nieźle sobie radzić z cc (choć zgoda że w 1vs1 trudno będzie je wystawić ale w 3vs3 to działa). Poza tym 1 squad tsm jest porównywalny siła w cc z 1 squadem slugg w t1.

Co do nidów - jest powszechnie wiadomym że warriorzy są zdecydowanie zbyt tani a wymagania "energetyczne" nida który jest w stanie spokojnie przejść całe t2 wyłącznie kupując pare upów ( i na luzie bić wszystkich) są po prostu śmieszne.

Co do orka to jak już powiedziałem Warboss 2xslugga, ulepszenie punktu z energią (ew. 1 gen) stikbommaz (ew. up) t2 to chyba najlepszy BO orka (shooty po prostu ssą a stormy są zbyt drogie jak na możliwości).

Co do trucka natomiast to on nie ma walczyć tylko pozwolić uzupełnić straty w polu + zapewnić szybki transport (plus przejście przez firezone supressów)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.03.2009 o 16:29, Teokrata napisał:


> Ja miałem podobny błąd, i to w dodatku z normalnymi Devastatorami, bez pancerzy
Terminatora.

Ja miałem 3 drużyny terminatorów ale nie zauważyłem większych boogów,mi się nie klinowali bo używałem teleportu

Dnia 05.03.2009 o 16:29, Teokrata napisał:

Innym bugiem jest to, że kiedy oddział ucieka widzimy jego wszystkie zdolności, nawet
te których jeszcze nie ma

To racja,ale i tak ich nie użyjesz

Dnia 05.03.2009 o 16:29, Teokrata napisał:

Poza tym Drednot odzyskuje życie jak inne jednostki przy kuźni/kaplicy/radiolatarni a
chyba nie powinien...


Ja tego nie mam,muszę go normalnie instrukcją naprawiania naprawiać.Dziwna jest jego reanimacja ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 05.03.2009 o 22:39, Adrios1 napisał:

Ja miałem 3 drużyny terminatorów ale nie zauważyłem większych boogów,mi się nie klinowali
bo używałem teleportu

Avitus w Terminatorce nie ma przecież teleportu...tak samo jak drużyna Tarkusa...chyba, że jest coś(jakiś item) o czym nie wiem.

Faktycznie zauważyłem że kumple Avitusa w Teminatorce coś tak się wleką...no, ale Imo i tak się opłaca. Ta wytrzymałość i siła ognia :>...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sorki pomyliłem ze szturmowymi,Avitus w zbroi terminatorskiej się opłaca,ogromna siła ognia,troszkę większa wytrzymałość ale i tak bardzo mała.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

As part of a new monthly segment, the Dawn of War 2 Leaderboard will be posted and dissected on the first Friday of every month. So without furthur ado:

This month''s Dawn of War 2 Leaderboard:

1. Raxira Sky (Eldar)
2. rthannibal (Ork)
3. CaptainArf (Tyranid)
4. marioroad (Ork))
5. diarProphet (Tyranid)
6. xxXcrameXxx (Tyranid)
7. Buery (Tyranid)
8. Kwiyet (Tyranid)
9. Padapam (Tyranid)
10. pega123456 (Space Marine)

Congratulations to the top ten!

Unfortunately for everyone, I had to edit Zyxaph out of the list for inflating his statistics through cheating. Space Marine players will be comforted to know that this allowed pega123456 to lock in the #10 spot as a Techmarine player.

The Tyranid player malgari has the most recorded wins of any player with 312 and the longest win streak with an astounding 88 games.

Interesting to note is that while Eldar are often considered underpowered in the current patch, the faction has propelled its top player to dominate the Leaderboard this month while the first Tyranid player comes in at number three in spite of their "broken" status.

More analysis on the top 50 players yields more interesting results, however:
27 of the top 50 players are Tyranid.
8 of the top 50 players are Eldar.
8 of the top 50 players are Ork.
7 of the top 50 platers are Space Marine.

Please note that race representation is not the defining statistic on faction balance for a couple of reasons. For one thing, one could make the case that the best players at this high skill level would be winning regardless of the race they choose. Therefore this statistic merely reflects the preferred playstyle of the top players, not the faction''s ability. Secondly, this statistic ignores players who split their time between multiple factions. For all we know, half of those Tyranid players play Space Marine 49% of the time.

Wiidać jasno i wyraźnie że obecnie Tyranidzi IMBA i że potrzbny jest kolejny patch...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.03.2009 o 16:43, Principes napisał:


Po pierwsze:by zagraa w tryb single, NIE MUSISZ rejestrowaa sie w internecie! Po uruchomieniu
gry wciśnij klawisz Home, za3ó? sobie konto offline i ciesz sie grą.
Zabawa w multi natomiast wymaga uprzedniego za3o?enia konta i pó1niejszego zalogowania
sie w grze (procedura podbna: klawisz Home, tym razem sie zaloguj).

Do rzeczy: nie rejestruj sie na tej stronie, lecz tutaj:
http://www.gamesforwindows.com/en-US/Live/Pages/livejoin.aspx
Jako kraj wybierz np. UK, NIE Polske, nasz kraj nie jest obs3ugiwany przez LIVE.

Dzieki za pomoc,

Gra w trybie single działa zgodnie z Twoimi wskazówkami.
Natomiast w dalszym ciągu pozostaje problem z rejestracją na Games for Windows LIVE.
Podczas próby założenia konta w dalszym ciągu nie pojawia sie wspomniane okno (w załączeniu ponownie screen) również w przypadku strony którą podałeś w swoim poście. Jakieś pomysły. Co zrobić aby strona wyświetliłą sie poprawnie (wraz z obrazem w zaznaczonej ramce).

Prosze o pomoc.


20090306144444

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No cóż dopóki relic tego nie zmieni walki z tyrkam (czytaj przeciwko) są bezcelowe, bo tyra są za mocni. A dla mnie wystarczyłoby zmienić ich wytrzymałość ( w końcu to są robale a nie czołgi). i byłoby git. a teraz to tyrki przy swej wytrzymałości i liczebności ( oraz oczywiście cenie) wygrywają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.03.2009 o 15:41, Kraju92 napisał:

Który dowódca u SM-a po multi jest najlepszy? I jakie upgrady do niego najlepiej robić?


zależy jak grasz. jak używasz piechoty dużo ( ja tylko praktycznie) polecam Medyka (warto zakupić lepszy miecz łańcuchowy lepsze leczenie oraz pancerz medyka [odblokowuje się na lvl 2]) , jak kombinacja mieszana (tzn pojazdy + piechota) polecam force commandera ( zwłaszcza z młotem bojowym) a techmarina do pojazdów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.03.2009 o 15:36, Quinti napisał:

No cóż dopóki relic tego nie zmieni walki z tyrkam (czytaj przeciwko) są bezcelowe, bo
tyra są za mocni. A dla mnie wystarczyłoby zmienić ich wytrzymałość ( w końcu to są robale
a nie czołgi). i byłoby git. a teraz to tyrki przy swej wytrzymałości i liczebności (
oraz oczywiście cenie) wygrywają.


albo podnieść koszt oddziałów... obniżyć damage... jednym słowem NERF :-///

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no ale wolałbym gdyby były mnie wytrzymałe. bo drogie tyrki? ich są miliony i nie wygrywają wytrzymałością a liczebnością.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tyrki są niezłe ale bez przesady,kosmicznymi marines zrób sobie 2 taktikale z miotaczem ognia,mi tyrki wylewelowały te 2 drużyny do 4 lvlu;)Miotacz ognia jest najlepszy na tyrki,zmiata ich z powierzchni ziemi ;)
A na większe np cornfleksy jest problem,działa plazmowe dają rade lub terminatorzy szturmowi(od biedy można z bazukami).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.03.2009 o 18:19, Adrios1 napisał:

Tyrki są niezłe ale bez przesady,kosmicznymi marines zrób sobie 2 taktikale z miotaczem
ognia,mi tyrki wylewelowały te 2 drużyny do 4 lvlu;)Miotacz ognia jest najlepszy na tyrki,zmiata
ich z powierzchni ziemi ;)
A na większe np cornfleksy jest problem,działa plazmowe dają rade lub terminatorzy szturmowi(od
biedy można z bazukami).

Flamery są dobre póki tsm nie będzie złapany w CC. Flamery przeciwko dobremu tyrkowi tak naprawdę nie mają sporego użytku. Lepiej jest przetrzymać pustych tsm, używając devów z plasmą(dobrze prowadzeni robią pasztetówę z tyrków), aż do pojawienia się fexa. IMO nie ma sensu grać SM przez popcap bug, przez który strasznie osłabieni są(aby go uniknąć nie wolno uzupełniać squadu do końca). -_-''

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.03.2009 o 18:19, Adrios1 napisał:

Tyrki są niezłe ale bez przesady,kosmicznymi marines zrób sobie 2 taktikale z miotaczem
ognia,mi tyrki wylewelowały te 2 drużyny do 4 lvlu;)Miotacz ognia jest najlepszy na tyrki,zmiata
ich z powierzchni ziemi ;)
A na większe np cornfleksy jest problem,działa plazmowe dają rade lub terminatorzy szturmowi(od
biedy można z bazukami).


Dzięki za podpowiedź na pewno kiedyś to wykorzystam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Właśnie zainstalowałem DoW''a na swoim komputerze. Aktualizuję, włączam a tu gra się tnie na intrze...
Mam pc jak w opisie (AMD Athlon 640 x2 4200+, MSI k9n Neo-F, Kingstone 2048mb , ZotacGeforce 8600 gt 512 MB ) i co jest nie tak? gra chodzi z płytą czy co i dla tego się tnie? Bo trochę szkoda mi tej stówki jak gra nie pójdzie chociaż wymagania sprzętowe zapewniam z nadwyżką.
Pomocy!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować