Zaloguj się, aby obserwować  
Lord_Avatar

Warhammer 40.000 Dawn of War 2 - pomysły, domysły i nadzieje... [M]

8729 postów w tym temacie

Cóż, słowo ciałem sie stało. Temat "założony". Ciekawe ile "pociągnie".
Na początek pytanie: jak uważacie, jakich zmian w stosunku do DoW możnaby się spodziewać w jego drugiej odsłonie? (pomijając kwestie graficzne, udżwiękowienie i ogólny "seksapil" tej produkcji...)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chyba wielu zmian w interfejsie nie będzie:) Jakby nie patrzeć DoW jest grą wręcz idealną. Na jego silniku stworzono Company of Heroes. CoH miało nawet podobny interfejs. Ja się będę cieszył jesli w DoW 2 będą Tyranidzi:) A grafika i tak jest już naprawdę śliczna:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.11.2006 o 19:23, Dyzio Diablo napisał:

Ja będę się cieszył jak w DoW 2 bedzie balans :P


Może zniosą te kretyńskie limity, albo chociaż sami będziemy mogli zdecydować tak jak w DoW i WA co chcemy mieć w predatorze:/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Balans, balans nigdy się nie zmienia ;)

Jak sądzicie kontynuacja będzie w 2007 r jak sugeruje outro w DC? Ja mam nadzieje, że nie bo i tak nie zagram, a jak wyjdzie DoW2 to pewnie sporo graczy przejdzie na niego z DC i będą pustki na serwerach (obym był złym prorokiem ;D)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.11.2006 o 19:25, dudi1212 napisał:

Może zniosą te kretyńskie limity, albo chociaż sami będziemy mogli zdecydować tak jak w DoW
i WA co chcemy mieć w predatorze:/


Limity (przynajmniej dla mnie) są w porządku ponieważ nie ma już spamu najsilniejszych jednostek. A z Predatorem to masz racje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.11.2006 o 19:28, HumanGhost napisał:

Tak w ogóle to mam pytanie: czy chociaż zapowiadano rozpoczęcie prac nad Dawn of War 2? Bo
z tego co widze to kolejne dodatki na to nie wskazują.


W outrze po zakończeniu kampanii jest pokazana data 2007. Być może oznacza ona wydanie sequela. A dodatków już nie będzie bo samo Relic tak stwierdziło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.11.2006 o 19:28, Dyzio Diablo napisał:

> Może zniosą te kretyńskie limity, albo chociaż sami będziemy mogli zdecydować tak jak
w DoW
> i WA co chcemy mieć w predatorze:/

Limity (przynajmniej dla mnie) są w porządku ponieważ nie ma już spamu najsilniejszych jednostek.
A z Predatorem to masz racje.


Kurde Predator Annihilator:] Od działek szturmowych to ja mam dredy, a predzie idą na budynki. Gdyby nie kampania w DC, to bym się porządnie na DoWa wkurzył i grałbym na serwerach z WA i podstawką :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Fakt, że Dow jest znakomity, ale ja mam dość klarowną wizję mozliwych do wprowadzenia "ulepszeń"...

1. Bogatsze odwzorowanie jednostek dostepnych dla każdej ze stron. Szcególnie tyczy sie to Eldarów, którym "obcięto" sporą część aspect warriorów i przynajmniej dwa pojazdy.
2. Wprowadzenie pozostałych dwóch ras z oficjalnego uniwersum (mowa tu, rzecz jasna o Tyranidach i Dark Eldarach)
3.Podrasowanie grafiki (choć o tym mowy być nie miało...) Polecam strony www.dofw.free.fr/phpBB2/index.php oraz www.thousand-sons.com , by przekonać się jak wiele można "wydusić" z silnika DoW. (choc oczywiście, są powody, dla których Relic, choć mógł, nie dopieszczał grafiki w takim stopniu)
4. Wprowadzenie do rozgrywki uniklanych armii dla każdej z ras. Dla przykładu Legion Thousand Sons, rózni sie od "zwylych" marines chaosu nie tylko historią, ale i dostepnymi jednostkami, ich statystykami oraz wyglądem.
5. Interaktywna kampanię z wyrazistym scenariuszem. Tak, by każda misja miała swoje fabularne podłoże, a jednocześnie, by gracz miał pewną swobodę w podejmowaniu działań.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.11.2006 o 19:35, HumanGhost napisał:

> Zapowiedziano :-)
> http://www.gamespot.com/news/show_blog_entry.php?topic_id=25052586

Jak bys nie zauważył tam jest znak zapytania na końcu. Równie dobrze może to oznaczać kolejne
rozszerzenie.

The official story: "That''s awesome that you guys finished the game! Unfortunately, we aren''t currently announcing anything, as Dark Crusade just shipped...Feel free to speculate!"--THQ rep.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cóż, pierwszy z podanych linków nie działa. Ale, nic straconego, zapraszam na www.dowfiles.com. tam, w sekcji newsów, znajdźcie artykół "The Sisters of Battle have arrived. Witch Hunters mega update!" i rzućcie okiem na zamieszczone tam screeny... .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.11.2006 o 19:33, Lord Avatar napisał:

Fakt, że Dow jest znakomity, ale ja mam dość klarowną wizję mozliwych do wprowadzenia "ulepszeń"...

1. Bogatsze odwzorowanie jednostek dostepnych dla każdej ze stron. Szcególnie tyczy sie to
Eldarów, którym "obcięto" sporą część aspect warriorów i przynajmniej dwa pojazdy.
2. Wprowadzenie pozostałych dwóch ras z oficjalnego uniwersum (mowa tu, rzecz jasna o Tyranidach
i Dark Eldarach)
3.Podrasowanie grafiki (choć o tym mowy być nie miało...) Polecam strony www.dofw.free.fr/phpBB2/index.php
oraz www.thousand-sons.com , by przekonać się jak wiele można "wydusić" z silnika DoW. (choc
oczywiście, są powody, dla których Relic, choć mógł, nie dopieszczał grafiki w takim stopniu)
4. Wprowadzenie do rozgrywki uniklanych armii dla każdej z ras. Dla przykładu Legion Thousand
Sons, rózni sie od "zwylych" marines chaosu nie tylko historią, ale i dostepnymi jednostkami,
ich statystykami oraz wyglądem.
5. Interaktywna kampanię z wyrazistym scenariuszem. Tak, by każda misja miała swoje fabularne
podłoże, a jednocześnie, by gracz miał pewną swobodę w podejmowaniu działań.


Z silnika wydusić można wiele, ale Relic i tak stwierdził, że Tyranidów na nim nie będzie. Frayerzy:/ Ehhh... Brakuje tego obślizgłego klimatu jaki zapewniają Gaunty:) Pamiętam jak jeszcze weszła do sprzedaży jedynka i na tamtejszych "mocarnych sprzętach" chrupał, że aż miło :D:D:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 22.11.2006 o 19:33, Lord Avatar napisał:

4. Wprowadzenie do rozgrywki uniklanych armii dla każdej z ras. Dla przykładu Legion Thousand
Sons, rózni sie od "zwylych" marines chaosu nie tylko historią, ale i dostepnymi jednostkami,
ich statystykami oraz wyglądem.


Czy myślisz, że po czymś takim w grze był by chociaż cień balansu? Pomysł fajny, ale raczej nie ralany. ;]

Dead-pl:

Dnia 22.11.2006 o 19:33, Lord Avatar napisał:


The official story: "That''s awesome that you guys finished the game! Unfortunately, we aren''t currently announcing anything, as Dark Crusade just shipped...Feel free to speculate!"--THQ rep.

Więc jeszcze nic nie wiadomo :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.11.2006 o 19:37, Lord Avatar napisał:

Cóż, pierwszy z podanych linków nie działa. Ale, nic straconego, zapraszam na www.dowfiles.com.
tam, w sekcji newsów, znajdźcie artykół "The Sisters of Battle have arrived. Witch Hunters
mega update!" i rzućcie okiem na zamieszczone tam screeny... .


"artykół"...brawo....

Wybaczcie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 22.11.2006 o 19:33, Lord Avatar napisał:

1. Bogatsze odwzorowanie jednostek dostepnych dla każdej ze stron. Szcególnie tyczy sie to
Eldarów, którym "obcięto" sporą część aspect warriorów i przynajmniej dwa pojazdy.


Tak... Swhooping Hawsk, Striking Scorpion... szkoda ,że ich nie ma :/ a na pojazdach niezbyt mi zależy :)

Dnia 22.11.2006 o 19:33, Lord Avatar napisał:

2. Wprowadzenie pozostałych dwóch ras z oficjalnego uniwersum (mowa tu, rzecz jasna o Tyranidach
i Dark Eldarach)


Niezapominaj o Daemonhunters i Witch Hunters (Adeptus Soritas)

Dnia 22.11.2006 o 19:33, Lord Avatar napisał:

3.Podrasowanie grafiki (choć o tym mowy być nie miało...) Polecam strony www.dofw.free.fr/phpBB2/index.php
oraz www.thousand-sons.com , by przekonać się jak wiele można "wydusić" z silnika DoW. (choc
oczywiście, są powody, dla których Relic, choć mógł, nie dopieszczał grafiki w takim stopniu)


Lepszej grafiki raczej możemy się spodziewać :)

Dnia 22.11.2006 o 19:33, Lord Avatar napisał:

4. Wprowadzenie do rozgrywki uniklanych armii dla każdej z ras. Dla przykładu Legion Thousand
Sons, rózni sie od "zwylych" marines chaosu nie tylko historią, ale i dostepnymi jednostkami,
ich statystykami oraz wyglądem.


To akurat jest trudne do zrobienia. Dlaczego? Choćby na liczbe dostępnych stron czyli:
- 9 Legionów Chaosu
- Kilkadziesiąt najpopularniejszych zakonów SM
- Pięć Craftworldów Eldarów
- 6 orczych klanów + dzikie orki + Kult of speed

Sporo tego prawda? :)

Dnia 22.11.2006 o 19:33, Lord Avatar napisał:

5. Interaktywna kampanię z wyrazistym scenariuszem. Tak, by każda misja miała swoje fabularne
podłoże, a jednocześnie, by gracz miał pewną swobodę w podejmowaniu działań.


To akurat też trudno zrobić. Choć nie jest to niemożliwe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować