Zaloguj się, aby obserwować  
Lord_Avatar

Warhammer 40.000 Dawn of War 2 - pomysły, domysły i nadzieje... [M]

8729 postów w tym temacie

Dnia 22.11.2006 o 19:39, Mroku21 napisał:


> 4. Wprowadzenie do rozgrywki uniklanych armii dla każdej z ras. Dla przykładu Legion Thousand

> Sons, rózni sie od "zwylych" marines chaosu nie tylko historią, ale i dostepnymi jednostkami,

> ich statystykami oraz wyglądem.

Czy myślisz, że po czymś takim w grze był by chociaż cień balansu? Pomysł fajny, ale raczej
nie ralany. ;]



A dlaczegóżby nie? Pamiętajmy, że większosc frakcji pasuje do szablonu SM, Chaosu itp. Nieliczne wymagałyby indywidualnego podejścia. Że "uczepię się Thousand Sons"... .
W TT marines tego legionu, za wyjątkiem czempionów, lordów i innych hierarchów, są czysta duszą, zamkniętą na wieki w zestalonym pancerzu. Podlegają oni zasadzie "Slow and Purposeful". Jak to działa? Wedle zasad figórkowych:

1. Mogą przyjąc 2 trafienia miast jednego.
2. Poruszają się o połowę wolniej od zwykłych marines chaosu.
3. W walce wręcz ich inicjatywa wynosi 1. (tragedia...)
4. Nawet gdy są ruchu, traktowani są jak jednostka stacjonarna na potrzeby korzystania z broni cięzkiej.
5. Nie wykonują testów morale.

Oto, jak zaimplementowałbym te zasady do obecnej mechaniki DoW.

1. Zwiększona ilość HP, od 25 do 50%. Być może skalowane wraz z rozwojem technologicznym gracza.
2. Prędkośc porównywalna do Nekronów, może o 10-15% lepiej.
3. Zmniejszona częstotliwość ataku wręcz, ewentualnie obrażenia lub celność ataku w zwarciu.
4. Możliwość prowadzenia ognia z ciężkich bolterów w trakcie ruchu. Ewentualnie zmniejszona kara za ostrzał podczas poruszania się lub jej całkowite zniesienie.
5. Odporność na utratę morale, vide berserkerzy tudzież niszczyciele.
6.* W razie potrzeby zwiększenie kosztu jednostki. Np, 210/10.

Zmiany szłyby oczywiście dalej, ale problem wyważenia rozgrywki wydaje mi się być znikomy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.11.2006 o 19:41, Dyzio Diablo napisał:


> Niezapominaj o Daemonhunters i Witch Hunters (Adeptus Soritas)

>
> 4. Wprowadzenie do rozgrywki uniklanych armii dla każdej z ras. Dla przykładu Legion Thousand

> Sons, rózni sie od "zwylych" marines chaosu nie tylko historią, ale i dostepnymi jednostkami,

> ich statystykami oraz wyglądem.

To akurat jest trudne do zrobienia. Dlaczego? Choćby na liczbe dostępnych stron czyli:
- 9 Legionów Chaosu
- Kilkadziesiąt najpopularniejszych zakonów SM
- Pięć Craftworldów Eldarów
- 6 orczych klanów + dzikie orki + Kult of speed


Nie zapominam. Ale jako odłam sił imperium są mniej wyarźiści/te, niż Dark Eldar i Tyranidzi, którzy byliby zupełną nowością.

Tak jak pisałem, większośc zakonów SM i legionów CH (oraz pozostałych armii) tmożna wiernie oddać za pomocą szblonu jakim posługuje się DoW. Wyjątki sa nieliczne, acz naprawde warte uwagi (moim niekoniecznie skromnym zdaniem).

Legionów Chaosu (oficjalnych) jest ok. 20. Eldaryjskich statko-światów znam 16. Wszystkie są częścią oficjalnego uniwersum Games Workshop.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Powinni stworzyć bardzo ciekawą kampanię dla pojedyńczego gracza.Multi jest jak zwykle spoko ale chyba każdy lubi przechodzić wciągające misje w z nieoczekiwanymi zwrotami akcji w kampanii i wiedzieć jak akcja rozwinie się dalej.Bardzo mi się podobało rozwiązanie kampanii np. w Warcrafcie 3 gdzie misje były powiązane ze sobą. Tam były tylko cztery rasy do wyboru, ale w uniwersum WH40000 mając do dyspozycji 9 różnych ras( nie uwzględniając podziału na różne zakony ,światostatki, klany itp.) można byłoby stworzyć wręcz niesamowitą opowieść. Nawet nie trzeba by umieszczać wszystkich ras, coś możnaby zostawić na ewentualne dodatki:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja mam tylko nadzieję, że DoW 2 nie będzie miał zadnych kosmicznych wymagań w stylu Gothic 3, bo wtedy chyba się pochlastam :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.11.2006 o 00:47, Dann napisał:

Ja mam tylko nadzieję, że DoW 2 nie będzie miał zadnych kosmicznych wymagań w stylu Gothic
3, bo wtedy chyba się pochlastam :D

no właśnie u mnie G3 muli jak szalone a mam 7600 i 1,5 GB ramu ( o procku nie wspominam bo to sempron 2600 :P)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 23.11.2006 o 00:51, Dark SMG napisał:

no właśnie u mnie G3 muli jak szalone a mam 7600 i 1,5 GB ramu ( o procku nie wspominam bo
to sempron 2600 :P)


Człowieku, przy moim sprzęcie, Twój to istny kombajn :D A szczegółow swojej konfiguracji nawet nie będę podawał, gdyż po prostu od samych myśli żal mi du...szę ściska :P Nie dość powiedzieć, ze w DC z trudem na low details sobie radzi : /

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.11.2006 o 01:03, Dann napisał:


> no właśnie u mnie G3 muli jak szalone a mam 7600 i 1,5 GB ramu ( o procku nie wspominam
bo
> to sempron 2600 :P)

Człowieku, przy moim sprzęcie, Twój to istny kombajn :D A szczegółow swojej konfiguracji nawet
nie będę podawał, gdyż po prostu od samych myśli żal mi du...szę ściska :P Nie dość powiedzieć,
ze w DC z trudem na low details sobie radzi : /


podaj :D ja ci powiem że proca i tak wywalam, to mi zostaje normalnie drógi komp bo wymieniłem grafe dokupiłem ram teraz mana proca na athlona 3200, 3500 lub pentium D 915 (2 rdzenie po 2 mega pamięci L2 na rdzeń:P)
tak więc gdy dokupie kolejny GB ramu to będe mieć dugą maszynkę o następującym configu FX5700LE 512 MB ramu i sempon 2600 :D masz jaiś pomysł co z nim zrobić? bo jakoś tak chamsko trzymać żeby się kurzyło :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.11.2006 o 19:23, Dyzio Diablo napisał:

Ja będę się cieszył jak w DoW 2 bedzie balans :P


tylko nooby, ktore sobie nie radza na sieci narzekaja na balans, zawsze cos mozna wykombinowac :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ajj sorki kliknelo mi sie, mialem dopisac,ze to tylko zart. Chociaz nie do konca. Balans jest nienajgorszy, necronami tez mozna przegrac ;)

A co do DoW2 to zmienia sie na pewno wymagania sprzetowe :P Doswiadczenie dla squadow byloby mile widziane, i moze cos w stylu CoH, dla kazdej frakcji kilka mozliwych drog rozwoju (bylo juz cos takiego w C&c Generals)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 23.11.2006 o 01:08, Dark SMG napisał:

podaj :D ja ci powiem że proca i tak wywalam, to mi zostaje normalnie drógi komp bo wymieniłem
grafe dokupiłem ram teraz mana proca na athlona 3200, 3500 lub pentium D 915 (2 rdzenie po
2 mega pamięci L2 na rdzeń:P)
tak więc gdy dokupie kolejny GB ramu to będe mieć dugą maszynkę o następującym configu FX5700LE
512 MB ramu i sempon 2600 :D masz jaiś pomysł co z nim zrobić? bo jakoś tak chamsko trzymać
żeby się kurzyło :P


Tak ... możesz mi go na gwiazdkę pod choinkę podesłać :PPP ... i tak jest lepszy od mojego obecnego antyka :D Jedyne co sensownego, to właśnie 512 MB RAM (DDR :P) w nim posiadam, ale na obecną chwilę to juz chyba tez nie jest standardem : /

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.11.2006 o 00:19, Łukasz 666 napisał:

Powinni stworzyć bardzo ciekawą kampanię dla pojedyńczego gracza.Multi jest jak zwykle spoko
ale chyba każdy lubi przechodzić wciągające misje w z nieoczekiwanymi zwrotami akcji w
kampanii i wiedzieć jak akcja rozwinie się dalej.Bardzo mi się podobało rozwiązanie kampanii
np. w Warcrafcie 3 gdzie misje były powiązane ze sobą. Tam były tylko cztery rasy do wyboru,
ale w uniwersum WH40000 mając do dyspozycji 9 różnych ras( nie uwzględniając podziału na różne
zakony ,światostatki, klany itp.) można byłoby stworzyć wręcz niesamowitą opowieść. Nawet
nie trzeba by umieszczać wszystkich ras, coś możnaby zostawić na ewentualne dodatki:)

zgadzam się dłuższa kampania by się przydała , bo nie każdy lubi i gra w necie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 23.11.2006 o 01:37, Dann napisał:

Tak ... możesz mi go na gwiazdkę pod choinkę podesłać :PPP ... i tak jest lepszy od mojego
obecnego antyka :D Jedyne co sensownego, to właśnie 512 MB RAM (DDR :P) w nim posiadam, ale
na obecną chwilę to juz chyba tez nie jest standardem : /

hmm standardem to było z 2 lata temu :P ale nie matw się tegu upgrade zrobiłem dopiera z mieiąc temu, od tsamtej pory wszytskie gry bez większej ścinki śmigają na najwyższych, jednak muli i to okropnie G3, stąd wymiana procka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

hmmm mam domysły jak będą działać budynki tyranidów,żeby byli unikalną rasą
będą oni troche jak zergowie, ale zapewnie ich budynki będą powstawały od małego jajeczka i każdy budynek będzie oddychał oraz się mógł poruszać (niektóre trochę szybciej, inne wolno a la monolit nekronów :P). Po prostu tyranidzi będą mieli pporuszająca się bazę, co chyba na razie jedyną innowacyjnością będzie w rasach WH40k.

A co do sprzętu to mój ledwo ciupie na low - a teraz na nówke zbieram, na gwiazdkę

PS. Zbieram na nowy sprzęt - wspomóżcie biednego gracza.
Adres konta bankowego będzie wkrótce xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.11.2006 o 13:49, Gol Galad napisał:

hmmm mam domysły jak będą działać budynki tyranidów,żeby byli unikalną rasą
będą oni troche jak zergowie, ale zapewnie ich budynki będą powstawały od małego jajeczka i
każdy budynek będzie oddychał oraz się mógł poruszać (niektóre trochę szybciej, inne wolno
a la monolit nekronów :P). Po prostu tyranidzi będą mieli pporuszająca się bazę, co chyba na
razie jedyną innowacyjnością będzie w rasach WH40k.


Pomysł niezły. Wyślij go do Relica :P a co do surowców jakim będą się posługiwać tranidy to zapewne nie bedzie to ani rekwizycja ( po co robalą rekwizycja?) ani energia. Może np. biomasa czy inne świństwo :)


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na dobrą sprawę, budynków jako takich Tyranidzi mają niewiele. To unoszący sie w przestrzeni żywo-statek jest "matką" poszczególnych organizmów. Rój (hive fleet) składa się z miriad takich organicznych okrętów, z których każdy ma przypisaną do siebie pewna (sporą..) ilość symbiotycznych "dzieci" (poszczegolne gatunki tyranidów). Jedyna budowla naziemna o jakiej słyszałem, to węzeł zarodnikowy ("spore node") - swego rodzaju rodnia dla pomniejszych gatunków. Tyranidzi nie opanowują planet jako takich, wyrzynają całą populację, asymilują dostępny materiał genetyczny (za pomoca hord "raveners"), po czym opuszczaja ogołocony z życia świat.
Ale. fakt faktem, że dostępnych materiałów na ten temat jest niewiele, zatem najpewniej Relic będzie mógł popuścić wodze fantazji i pokusić się o stworzenie zestawu budynków podobnych do Zergiańskiego pierwowzoru ze Starcrafta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.11.2006 o 13:53, Dyzio Diablo napisał:

> hmmm mam domysły jak będą działać budynki tyranidów,żeby byli unikalną rasą
> będą oni troche jak zergowie, ale zapewnie ich budynki będą powstawały od małego jajeczka
i
> każdy budynek będzie oddychał oraz się mógł poruszać (niektóre trochę szybciej, inne wolno

> a la monolit nekronów :P). Po prostu tyranidzi będą mieli pporuszająca się bazę, co chyba
na
> razie jedyną innowacyjnością będzie w rasach WH40k.

Pomysł niezły. Wyślij go do Relica :P a co do surowców jakim będą się posługiwać tranidy to
zapewne nie bedzie to ani rekwizycja ( po co robalą rekwizycja?) ani energia. Może np. biomasa
czy inne świństwo :)

dzięki - będę musiał czekać na kolejną wizję przyszłości - no bo to tak se we śnie jakoś mi to we łbie się zaroiło :)

a co do zasobów - to tak jak Lord Avatar napisał można swierdzić, że będzie można pozyskiwać materiały z ciał przeciwników - ale nie wiadomo jak to będzie zrobione :|
A oto moja teoria:
możliwe, że będą mogli stworzyć "żywy" teren który by dostarczał materiał genetyczny. A materiały genetyczne będą dostarczać sp, ale w małych ilościach. Zapewne najwięcej materiału genetycznego będą dostarczać ciałą martwych wrogów (no bo po co te resztki by były - tylko dla krootów ?), co zwiększałoby na jakiś czas przypływ zasobów :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.11.2006 o 13:58, Gol Galad napisał:

A oto moja teoria:
możliwe, że będą mogli stworzyć "żywy" teren który by dostarczał materiał genetyczny. A materiały
genetyczne będą dostarczać sp, ale w małych ilościach. Zapewne najwięcej materiału genetycznego
będą dostarczać ciałą martwych wrogów (no bo po co te resztki by były - tylko dla krootów ?),
co zwiększałoby na jakiś czas przypływ zasobów :)


"Żywy" teren ( nazwijmy go "creep" :) nie musi być potrzebny. Zamiast tego Tyranidzi moglybi budować coś na kształt "rodni" produkujących "creepa". A oprócz tego rippery mogłyby pożerać napotkane wnętrzności a po zebraniu odpowiedniej iliości "prowiantu" wchodziły by do jakiś specjalnych "inkubatorów" a następnie zebrany przez nie prowiant zamieniał by się w surowce a one same by gineły. Co jest zgodne z reliami Warhammera :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować