Zaloguj się, aby obserwować  
Lord_Avatar

Warhammer 40.000 Dawn of War 2 - pomysły, domysły i nadzieje... [M]

8729 postów w tym temacie

Teo mialbys tyle pomyslowosci zeby przetlumaczyc toto ponizej czy cos a nie (z leniistwa)dajesz cytat z angielskiego wywiadu....Mi sie z jednejstrony podoba zblirzenie do bitewniaka (masz tyle ile masz i z tym sie kulaj[w squad command bylo to calkiem sensownie zrobione;)])za to bardzo niepodoba mi sie swiecenie no i retret buton....ta cala klutnia niema sensu bo i tak dow2 wyjdzie i tak zesc go kupi a czesc nie i tyle....

P.S.a zauwarzyliscie ze w tym roku wyszlo bardzo malo udanych gier(?) moze przyszly rok nie zaowocuje takimi "cosiami" jak fallout3(ja sie osobiscie zalamalem przy tej grze)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.11.2008 o 21:11, RafiXxx napisał:

P.S.a zauwarzyliscie ze w tym roku wyszlo bardzo malo udanych gier(?) moze przyszly rok
nie zaowocuje takimi "cosiami" jak fallout3(ja sie osobiscie zalamalem przy tej grze)

OT
Taa...Flying yao Gai FTW
OT

Teo:O taaa,będzie ode mnie uciekał amerykański dzieciak bez strat,gdyż DZIĘKI JEDNEMU PRZYCISKOWI JEGO ARMIA ZAMIENIŁA SIĘ W UCIEKAJĄCYCH PANCERNYCH MURZYNÓW NA STERYDACH!Świetnie no...tego zawsze chciałem.:(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.11.2008 o 21:04, Teokrata napisał:

> wg. mnie, DoW II może wyglądać fajnie w singlu, ale w multi z RETREAT BUTTONEM gra
nie
> ma szans bytu bez przebudowania CoHowej mechaniki na potrzeby jednostek z DoWa.
I naprawdę,
> podchodzę do gry bardzo sceptycznie, ale mam cichą nadzieję, że zostanę pozytywnie
zaskoczony.
> Bo Reric musi odczuwać presję jaką tworzy wydanie Starcrafta 2, do którego DoW II
będzie
> przez ybertyranidowe posunięcie z 3 rasami porównywany. I powtarzam po raz kolejny,
o
> ile Reric nie przebuduje mechaniki walki z CoHa, to gra dla mnie będzie do zabaw
w singlu
> i tyle. Bo nie mam zamiaru wyklinać po nocach dzieci które po wpadnięciu w zasadzkę
ratują
> WSZYSTKIE jednostki jednym naciśnięciem klawisza. Dziękuję za taką "strategię".


a ja się zapytam czy opcja UCIECZKI - sprawi, że będzie ŁATWIEJ czy TRUDNIEJ pokonać
przeciwnika ?
IMHO będzie TRUDNIEJ - jedna zasadzka nie wsytarczy, sorry ale jestem za stary by nauczyć
się klikać szybciej od Koreańczyków czy gimnazjalistów, którzy mogą cały tydzień trenować
szybkie klikanie i nazywać to SKILLEM ja po prostu nie mam tyle czasu na granie i chcę
grę w której wygram strategią, taktyką i znajomością jednostek oraz odpowiednim przygotowaniem
ich do bitwy a nie szybko wyklikanym spamem czegokolwiek...



Tak, klikniecie jednego przycisku is pwoodowanie dowrotu całej armii, w dodatku z prędkością tak dużą, że nic nie jest w stanie jej trafić, jest szczytem strategii i może bez żadnych wątpliwości zostać nazwane skillem. Mam dla ciebie radę: NIE CHCESZ, NIE GRAJ Z GIMNAZJALISTAMI.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 30.11.2008 o 21:04, Teokrata napisał:

się klikać szybciej od Koreańczyków czy gimnazjalistów, którzy mogą cały tydzień trenować

Ty chyba masz jakiś uraz do biednych gimnazjalistów. (a Slovau uczy się w technikum..).
Rts bez micro = turówka. Coh jest miliard razy wolniejszy i to sprawia że nie można "imb" wymicrować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.11.2008 o 21:04, Teokrata napisał:

IMHO będzie TRUDNIEJ - jedna zasadzka nie wsytarczy, sorry ale jestem za stary by nauczyć
się klikać szybciej od Koreańczyków czy gimnazjalistów, którzy mogą cały tydzień trenować
szybkie klikanie i nazywać to SKILLEM ja po prostu nie mam tyle czasu na granie i chcę
grę w której wygram strategią, taktyką i znajomością jednostek oraz odpowiednim przygotowaniem
ich do bitwy a nie szybko wyklikanym spamem czegokolwiek...

To nie skill tylko micro. A jeśli całe micro ma zastąpić jeden przycisk, to znaczy że "n00bs can fly!" i wtedy byle abuserzy będą wygrywać z lepszymi graczami. Bo micro już nie uratuje przed imbami. I wtedy biedny Teokrata nie będzie miał żadnych przeszkód w czasie abusowania ]]]]]]]]]];->>>>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.11.2008 o 21:04, Teokrata napisał:

chcę
grę w której wygram strategią, taktyką i znajomością jednostek oraz odpowiednim przygotowaniem
ich do bitwy a nie szybko wyklikanym spamem czegokolwiek...

taka gra juz istnieje. dosc dlugo nawet, pare tysiecy lat bedzie. nazywa sie szachy.

na szczescie BYC MOZE dzieki narzekajacym ludziom z niemiec(najwiecej $$$) retreat button bedzie opcja ktora mozna bedzie wylaczyc. zobaczymy, szanse sa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.11.2008 o 21:42, ivan luthien napisał:

noob >_>

ja gram w RTSy od Dune II a Ty ? kto tu jest noobem ?

Limit jednostek zapobiega wszelkiemu SPAMOWANIU, które niestety w starym DOWie jest możliwe...
Kolejna sprawa - mi opcja ucieczki nie przeszkadza - trzeba będzie się bardziej wyśilic by pokonać przeciwnika !
Skoro tak wam przeszkadzają opcje ułatwiające zarządzanie jednostkami to jak możecie grać w grę, w której można KOLEJKOWAĆ ROZKAZY - no gdzie tutaj "SKILL" wystarczy przytrzymać trochę SHIFT i nasze jednostki same zdobywaja wyznaczone punkty czy po kolei atakują wyznaczone cele czy biegają wookoło LP2 albo budują wyznaczone budynki ??? albo autouzupełnianie oddziałów, punkty zborne czy skróty klawiszowe ??? musi być tak jak w Starcrafcie tyle, że powinno się sterować każdym pojedynczym SCVem by wydobywać surowce tylko wtedy możemy mówić o prawdziwym RTSowym "SKILLu" a nie że jakiś SHIFT czy RETREAT BUTTON...

Pytam jeszcze raz wszystkich RTSowych PRO:
jeśli Twój przeciwnik ma opcje UCIECZKI to jest ŁATWIEJ czy TRUDNIEJ go pokonać ?

McGr3g - będzie ta opcja to OK nie będzie też ok mi to nie przeszkadza
...i uwielbiam szachy oraz gram 12 lat w M:tG ;-P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 30.11.2008 o 21:30, Slova napisał:

Mam dla ciebie radę: NIE CHCESZ, NIE GRAJ Z GIMNAZJALISTAMI.


DOW jest od 16 lat to już chyba po Gimnazjum, nie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.12.2008 o 16:34, Teokrata napisał:


> Mam dla ciebie radę: NIE CHCESZ, NIE GRAJ Z GIMNAZJALISTAMI.
>

DOW jest od 16 lat to już chyba po Gimnazjum, nie ?



O yaaaa limity wiekowe gier, o lol

Pamiętam jak w jakimś artykule na ten temat było o tym że jakaś babcia która kupiła dla wnuczka (lat 13) GTA - SA (17+) chciała pozwać Rockstara po tej całej aferze z hot coffe. I to najlepiej pokazuje jaki jest stosunek ludzi do tego typu limitów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.11.2008 o 20:14, Grond napisał:

o, widzę fanboiów rerica. Lubicie świecące się jak psu jaja GRIM AND DARK uniwersum?


jak chcesz to znajdę Ci takie screeny ze starego DOWa gdzie wszytko się świeci jak w Las Vegas (nawet jest kilka takich u mnie na sajcie) i nikt nie płacze, że jest za dużo światełek, poza tym jak psu jaja świeca się tylko Space Marines i sprzęt orków u Eldarów i Tyranidów owego błyszczenia jakoś nie widać, poza tym Space Marines to kosmiczne rycerzyki zakonne, które w takich właśnie świecących zbrojach latają po uniwersum W40K... lokacje są ponure, brązowo-rdzawe, pustynne czy tajemniczo obrośnięte buszem nie widze na nich nadmiernego błyszczenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.12.2008 o 16:29, Teokrata napisał:

jeśli Twój przeciwnik ma opcje UCIECZKI to jest ŁATWIEJ czy TRUDNIEJ go pokonać ?

To ja Ci powiem jak jest w CoH, tam jest taka sama funkcja ;)
Jeśli grasz z dobrym przeciwnikiem, to może być trudniej. Bo jeśli wiadomo kiedy wycofać jednostki, a kiedy jeszcze walczyć to ta funkcja jest na prawdę przydatna.
Ale jeśli grasz z kimś początkującym/noobem, kto włącza funkcję wycofaj od razu po zauważeniu przeciwnika, czy po tym jak zabijesz mu kilka jednostek, to czasami jest łatwiej. Bo idziesz, a wszyscy przed tobą uciekają. Więc zależy to od przeciwnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.12.2008 o 16:52, Rumcajs52 napisał:

> jeśli Twój przeciwnik ma opcje UCIECZKI to jest ŁATWIEJ czy TRUDNIEJ go pokonać
?
To ja Ci powiem jak jest w CoH, tam jest taka sama funkcja ;)
Jeśli grasz z dobrym przeciwnikiem, to może być trudniej. Bo jeśli wiadomo kiedy wycofać
jednostki, a kiedy jeszcze walczyć to ta funkcja jest na prawdę przydatna.
Ale jeśli grasz z kimś początkującym/noobem, kto włącza funkcję wycofaj od razu po zauważeniu
przeciwnika, czy po tym jak zabijesz mu kilka jednostek, to czasami jest łatwiej. Bo
idziesz, a wszyscy przed tobą uciekają. Więc zależy to od przeciwnika.


nie grałem w CoH musiałbym zobaczyc jak to działa by to krytykować...
ogólnie jestem za wszelkimi ułatwieniami w zarządzaniu jednostkami...
ale bez wzgledu na to jak to działa nie wierze by wygrywało gry...
...lub pozwalało początkującym pokonywać dobrych graczy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja mam jeszcze inne zdanie o Retreat Button. System działał w CoH gdzie piechota nie jest jakaś wytrzymała w porównaniu do DoW gdzie jednostka ma już HP liczone w setkach. W DoW2 jest ten sam system zdrowia co w w jedynce, dodać do tego system osłon z CoH i "Magic Chicken Button" nie jest potrzebny.

Można tu tez przyrównać do systemu zdrowia w CoDie czy CSie - gdzie w pierwszym trzeba nieraz naprawdę nastrzelać żeby przeciwnik nie uciekł i się uleczył.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.12.2008 o 17:21, Teokrata napisał:

ale bez wzgledu na to jak to działa nie wierze by wygrywało gry...
...lub pozwalało początkującym pokonywać dobrych graczy...


Oj zdziwiłbyś się. No i pojęcie "dobry gracz" w CoHa jest lekko na wyrost, bo sama gra jest znacznie mniej skillowa od DoWa, więc i różnica między kimś lepszym, oraz kimś słabszym jest mniejsza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.12.2008 o 17:25, Dyzio Diablo napisał:

Oj zdziwiłbyś się. No i pojęcie "dobry gracz" w CoHa jest lekko na wyrost, bo sama gra
jest znacznie mniej skillowa od DoWa, więc i różnica między kimś lepszym, oraz kimś słabszym
jest mniejsza.


hmmm jesli ta opcja jest jakas mega IMBA i pozwala noobom pokonywac PROsow
to bede musial sie dopisac do protestu - niech to sobie bedzie w singlu nie multi
ale jesli nie jest to zadna IMBA to niech sobie bedzie - moze i mi sie przyda...

ps. ...a moze Eldarom FoF bedzie wlaczal sie sam w czasie poruszania ??? ;-PPP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.12.2008 o 17:39, Teokrata napisał:

hmmm jesli ta opcja jest jakas mega IMBA i pozwala noobom pokonywac PROsow
to bede musial sie dopisac do protestu - niech to sobie bedzie w singlu nie multi
ale jesli nie jest to zadna IMBA to niech sobie bedzie - moze i mi sie przyda...


Nie chodzi o to, czy ta opcja jest przegięta czy nie, jej po prostu nie powinno być.

Dnia 01.12.2008 o 17:39, Teokrata napisał:

ps. ...a moze Eldarom FoF bedzie wlaczal sie sam w czasie poruszania ??? ;-PPP


Nie wiem czy Eldar w DoW2 będzie miał FoFa, i czy będzie działał tak jak w jedynce. Jeśli tak, w połączeniu z retreat button Eldar będzie można zabić, tylko całkowicie niszcząc mu bazę, bo tak uciekającego wojska, złapać by się tego nie dało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 01.12.2008 o 17:46, Dyzio Diablo napisał:

Nie wiem czy Eldar w DoW2 będzie miał FoFa, i czy będzie działał tak jak w jedynce. Jeśli
tak, w połączeniu z retreat button Eldar będzie można zabić, tylko całkowicie niszcząc
mu bazę, bo tak uciekającego wojska, złapać by się tego nie dało.


eee jaka bazę ? widziałeś gdzieś jakąś bazę w DOW II ?

niech zrobia w końcu DEMO to sprawdzimy sami co i jak...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.12.2008 o 17:25, Dyzio Diablo napisał:

Oj zdziwiłbyś się. No i pojęcie "dobry gracz" w CoHa jest lekko na wyrost, bo sama gra
jest znacznie mniej skillowa od DoWa, więc i różnica między kimś lepszym, oraz kimś słabszym
jest mniejsza.


Jak dla mnie jeżeli w 1v1 ranked ktoś przegrał przez retreat button użyty przez przeciwnika to tylko dlatego ,że nie umiał grać. Nawet jeżeli ani jedna uciekająca jednostka przeciwnika nie oberwała to i tak masz przewagę. Dlaczego? Ponieważ kiedy jego piechota radośnie ucieka do bazy ty możesz mu bezkarnie podcinać linie zaopatrzenia, przejmować zasoby lub VP i niszczyć OPy bo zanim jego piechota zdąży dobiec z powrotem z pod bazy do atakowanych terenów to minie sporo czasu. Chyba ,że gra brytolami i kampi HQ w ważnym miejscu albo ty go próbujesz przyszpilić zaraz obok HQ ale na takiego tez znajdzie się sposób.

Po za tym jak blob leci ładnie do bazy to dobra okazja aby podjechać czymś szybko pod jego HQ i albo walnąć jakiś baraż artylerii zaraz pod HQ który zacznie spadać akurat jak blob przybiegnie lub też podjechać jakąś szybko kosiarką piechoty (quad, jakikolwiek AC osi) i trochę ich wybić jak wbiegają pod HQ i zwiać zanim jakieś AT zbliży się do twojej kosiarki. Obie opcje nie są może dostępne w wczesnej grze ale jeżeli wtedy marnuje czas na retreat zamiast przejmować punkty to i tak na tym dużo traci bo będzie mu trudniej zabezpieczyć mun i fuel.

Na jedno wychodzi ty nigdy nie tracisz na tym ,że przeciwnik ucieka na widok twoich sił bez walki.

Z tą znacznie mniejszą skillowością COH to przesadzasz, fakt DOW wymaga przeciętniej więcej APM niezależnie od punktów na automatchu w porównaniu z ekwiwalentem w randze z COH. Grałem z dużą ilością różnych ludzi 1v1 w COH i o ile akurat nie było totalnego IMBA a nie balansu pokroju blobów z wczesnego OF (nawet riflespam z wczesnego vCOH nie był aż tak IMBA) czy innych "I win" button''ów to różnice w skillu były bardzo łatwo widoczne. Było widać kto ma dobre micro czy taktykę i wie jak obu używać a kto tylko potrafi kopiować BO i ogólną strategię może trochę micro używać tu i tam o totalnych noobach którzy w ogóle nie umieli grać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.12.2008 o 18:05, Teokrata napisał:

eee jaka bazę ? widziałeś gdzieś jakąś bazę w DOW II ?



.....................................
Przecież w którymś z wywiadów pisało... W DoW2 będą bazy, ale tylko w multiplayerze. O którym właśnie rozmawiamy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować