Zaloguj się, aby obserwować  
Lord_Avatar

Warhammer 40.000 Dawn of War 2 - pomysły, domysły i nadzieje... [M]

8729 postów w tym temacie

Dnia 31.01.2009 o 13:40, Lord Avatar napisał:

A Farseer i Warlock to takie psioniczne beztalencia, si?


Ano są, ale...elfy ogólnie maja takie uzdolnienia...nawet sierzant GU jest psionikiem wiec...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.01.2009 o 20:15, General Sturnn napisał:

Ano są, ale...elfy ogólnie maja takie uzdolnienia...nawet sierzant GU jest psionikiem
wiec...


Sierżant GU to Warlock, który technicznie nie różni się niczym od Warlocka bohatera...

W zasadzie to większość ras tego uniwersum posiada moce psychicze (poza Kau i Nekronami).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.01.2009 o 20:31, Lord Avatar napisał:

Sierżant GU to Warlock, który technicznie nie różni się niczym od Warlocka bohatera...
W zasadzie to większość ras tego uniwersum posiada moce psychicze (poza Kau i Nekronami).


U r my master, teach me... Oo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ma AsMy to polecam tak ustawiać oddziały, żeby jeden osłaniał drugi - najlepiej trzymaj Stikkbombaz w drugiej linii. Jeśli widzisz, że do ciebie lecą - uciekaj strzelcami i rzuć granaty w miejsce lądowania. Co prawda żeby to zrobić dostatecznie szybko trzeba być botem... Dobrze ci radzę jak najszybciej dojść do T2 i używać swego rodzaju combo - Lootas i Shoota Boyz w pierwszej linii, a Wartruck pilnuje im pleców (w średniej odległości). Dzięki temu mają pewny cover, są zabezpieczeni przed "skokami" i mają zapewniony reinforce.
Na początku do osłony innych oddziałów możesz używać zwykłych Slugga - zajdź atakujących i pokonaj w walce wręcz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pograłem, i powiem że jest lepiej :D taktyka : 2x sluga 1x shoota i dalej slugga lub stikkbombz działa :D plus mek

ogolnie to polecam umiejętne wykorzystywanie umiejętności waagh , naprawdę potrafi uratować dupę

pytanie, czy u was też jest tak, że w grach 3v3 co chwila gości laguje a po jakims czasie sie po prostu gra zatrzymuje ? :P komp mam spoko, fpsy w normie, ping też niezgorszy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki tej taktyce wygrałem dzisiaj dwa mecze 1v1 :) Miło, że się komuś przydała.

Co do totalnych zwiech - w całej becie miałem dwie lub trzy. Powodowane są słabą optymalizacją - nie dość, że łatwo o lagi, to jeszcze lagi mogą spowodować taką zwiechę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oh, co za wspaniała taktyka. Wspaniały balans zapewnił nam, że podczas gdy masz 2xslugga i shootasów, to przeciwnik ma w tym momencie co najwyżej jeden squad tacsów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Lagowanie to norma.
Dziś jak grałem pomimo iż na początku rozgrywki i w połowie koleś nie lagował, to na samą końcówkę serwował mi slajd szoł. Już myślałem że się brzydal rozłączy i mecz pójdzie w niebyt. Jednaka udało się i jego punkty dobiły do zera.
Ja kiedyś w grze 3vs 3 po zrzuceniu bombardowania orbitalnego, na dość spora grupę wrogiego wojska, sprawiłem ze gra wyrzuciła 2 graczy, bo mieli za duże pingi :|

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.01.2009 o 23:55, Jaracz napisał:

Oh, co za wspaniała taktyka. Wspaniały balans zapewnił nam, że podczas gdy masz 2xslugga
i shootasów, to przeciwnik ma w tym momencie co najwyżej jeden squad tacsów.


Poprawka - jeden oddział tacsów i heavy bolter. Oh, co za nieudana ironia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.01.2009 o 23:55, Jaracz napisał:

Oh, co za wspaniała taktyka. Wspaniały balans zapewnił nam, że podczas gdy masz 2xslugga
i shootasów, to przeciwnik ma w tym momencie co najwyżej jeden squad tacsów.


z drugiej strony żeby w tym samym momencie walczyc tylko tacsami z 2 x sluga i 1x shoota to sie nie zdarza, sam wiesz chyba że w tej chwili masz te scouty z shotgunami czy bez i aptekarza .. zresztą naprawdę nietrudno jest nie nawiazywać walki aż do pojawienia się asmów, zajac sie mapą i zaczekac. Sm nie ma źle, wg mnie gra tak zbalansowana jak nigdy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jednostki tak,ceny nie bardzo. Skład Tsm koszuje 500 req, Asm 550, niby elita, place to i wymagam zeby zwyciezały...jednak wpadaja 2xslugga i tsm wyparowuja, asm tez z reszta. Ciekawe,co?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.02.2009 o 00:02, Mediv napisał:

> Oh, co za wspaniała taktyka. Wspaniały balans zapewnił nam, że podczas gdy masz
2xslugga
> i shootasów, to przeciwnik ma w tym momencie co najwyżej jeden squad tacsów.

Poprawka - jeden oddział tacsów i heavy bolter. Oh, co za nieudana ironia.


Ta, pietnaście heavy bolterów. Oddział tacsów kosztuje 500 rekwizycji. Porównaj sobie ceny. Szczególnie do tych stickboyzów, którzy masakrują prawie każdą piechotę w t1.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.02.2009 o 00:40, Jaracz napisał:

> > Oh, co za wspaniała taktyka. Wspaniały balans zapewnił nam, że podczas gdy
masz
> 2xslugga
> > i shootasów, to przeciwnik ma w tym momencie co najwyżej jeden squad tacsów.

>
> Poprawka - jeden oddział tacsów i heavy bolter. Oh, co za nieudana ironia.


Ta, piętnaście heavy bolterów. Oddział tacsów kosztuje 500 rekwizycji. Porównaj sobie
ceny. Szczególnie do tych stickboyzów, którzy masakrują prawie każdą piechotę w t1.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kilka pytań:
- jak dołącza się dowódców do oddziałów (jeśli w ogóle)
- czy można uzupełniać oddziały tak jak w DoW1?
- no i jak to dokładnie BĘDZIE z tym budowaniem, niby w multi miało być - ale po BECIE widać, że można

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.02.2009 o 14:58, moonman napisał:

kilka pytań:
- jak dołącza się dowódców do oddziałów (jeśli w ogóle)


Nie można

Dnia 01.02.2009 o 14:58, moonman napisał:

- czy można uzupełniać oddziały tak jak w DoW1?


Od samego początku masz maksymalną liczbę jednostek, jeżeli Ci jakaś zginie to możesz ją wysłać do bazy i tam wy rekrutować nowego żołnierza do oddziału.

Dnia 01.02.2009 o 14:58, moonman napisał:

- no i jak to dokładnie BĘDZIE z tym budowaniem, niby w multi miało być - ale po BECIE
widać, że można


Budowania nie miało być, to były tylko pogłoski. Nic nie możemy zbudować oprócz kilku genów i ewentualnie kilku turretów itp. Ale żadnych koszar tak jak to było w jedynce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.02.2009 o 14:58, moonman napisał:

kilka pytań:
- jak dołącza się dowódców do oddziałów (jeśli w ogóle)

Nie da się.

Dnia 01.02.2009 o 14:58, moonman napisał:

- czy można uzupełniać oddziały tak jak w DoW1?

Możemy to robić tylko w bazie lub w pobliżu pojazdów/punktów (reinforce).

Dnia 01.02.2009 o 14:58, moonman napisał:

- no i jak to dokładnie BĘDZIE z tym budowaniem, niby w multi miało być - ale po BECIE
widać, że można

Wieżyczki tylko(u orków i sm) oraz jakieś tam budynki dające bonusy/transport/reinforce. A w ogóle mamy tylko bazę z ustawionymi wieżyczkami, które są ogólnie nie do ruszenia. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.02.2009 o 15:09, Gol Galad napisał:

mamy tylko bazę z ustawionymi wieżyczkami, które są ogólnie nie do ruszenia.
:P


Nie byłbym tego taki pewien :) Na turrety jest kilka sposobów - najprostszy to frontalny atak ciężkim sprzętem w postaci Dreadnoughta lub Predatora, można też użyć AV z odległości lub po prostu obejść turret i zniszczyć w CC od tyłu. IMO są średnio przydatne, o wiele lepsze rozwiązanie mają Eldarowie z ich mobilnymi cannonami. I jak dla mnie zwykły Rhino > turret...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanko nieco z innej beczki, ktoś już odblokował wszystkie zbroje dla marynarzy poprzez awansowanie na kolejne rangi ?
Ja jak na razie mam tylko zbroje skautów, czytałem na innym forum że ktoś odblokował ASM, jakby ktoś miał jakieś obrazki porównawcze innych oddziałów to byłbym wdzięczny.
Ostatnio jak grałem mailem ciekawe doświadczenie, nie wiem na ile to było spowodowane błędem gry tudzież lagiem, mianowicie chciałem dodać sierżanta do oddziałów ASM i scautów. Klikam raz załącza się animacja odliczania czasu lecz po chwili znika, klikam drugi raz to samo, trzeci czwarty i tak mnie zastał koniec meczu.
Podobnie maiłem błąd z granatem, chciałem wykurzyć orków z zajętego przez nich budynku, wybieram granat odpal i zonk budynek nie wybucha orkowie prują a symbol granatu pozostaje nieaktywny - nie odlicza się couldtime.
Myślę sobie załatwili mi sierżanta ale patrzę na stan liczebny oddziału 4/4.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować