Zaloguj się, aby obserwować  
Lord_Avatar

Warhammer 40.000 Dawn of War 2 - pomysły, domysły i nadzieje... [M]

8729 postów w tym temacie

Reric znowu bedzie się męczył z balansem do wydania pierwszego dodatku, ale wtedy wejdą nowe rasy i się wszystko delikatnie mówiąc spierdoli :)

"It''s cool, it''s awesome, because it''s so awesome it''s so fucking cool."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.02.2009 o 23:49, Mroku21 napisał:

Reric znowu bedzie się męczył z balansem do wydania pierwszego dodatku, ale wtedy wejdą
nowe rasy i się wszystko delikatnie mówiąc spierdoli :)

"It''s cool, it''s awesome, because it''s so awesome it''s so fucking cool."


Balans był świetny w WA, a teraz to już widać jak Relic wszystko psuje, a już było tak dobrze. :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli tak stosunkowo niewielkiej liczby jednostek nie potrafią zbalansować, to faktycznie można mieć obawy jak to będzie wyglądać po jednym dodatku lub dwóch gdy dojdą nowe armie i jednostki. Z drugiej strony - może jeszcze trochę za wcześnie by narzekać. Pozostaje przekonać się jak po premierze sprawa z "częstymi" patchami będzie się mieć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.02.2009 o 00:15, Czedwik napisał:

Jeśli tak stosunkowo niewielkiej liczby jednostek nie potrafią zbalansować, to faktycznie
można mieć obawy jak to będzie wyglądać po jednym dodatku lub dwóch gdy dojdą nowe armie
i jednostki. Z drugiej strony - może jeszcze trochę za wcześnie by narzekać. Pozostaje
przekonać się jak po premierze sprawa z "częstymi" patchami będzie się mieć.


W zasadzie to jednostek ubyło tylko kilka. Wrażenie "ubóstwa" bierze się z tego, że ten sam design wykorzystano przy różnych unitach (Devastatorzy czy platformy). Przyznaję, że liczę na pierwszy dodatek - mam nadzieję, że będzie to wyglądało bardziej rozmaicie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.02.2009 o 23:49, Mroku21 napisał:

Reric znowu bedzie się męczył z balansem do wydania pierwszego dodatku, ale wtedy wejdą
nowe rasy i się wszystko delikatnie mówiąc spierdoli :)

"It''s cool, it''s awesome, because it''s so awesome it''s so fucking cool."


dFUJka i jej dodatki będą się stopniować - źle -> gorzej -> najgorzej ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.02.2009 o 02:51, Lord Avatar napisał:

W zasadzie to jednostek ubyło tylko kilka. Wrażenie "ubóstwa" bierze się z tego, że ten
sam design wykorzystano przy różnych unitach (Devastatorzy czy platformy). Przyznaję,
że liczę na pierwszy dodatek - mam nadzieję, że będzie to wyglądało bardziej rozmaicie.

Też mam taką nadzieję. O ile dobór piechoty mnie raczej zadowala (no jedynie mi brakuje Dark Reaperów u Eldarów i Flash Gitzów u orków - według mnie te jednostki miały swój specyficzny klimacik) to pojazdów jest bardzo malutko. Marines 4, pozostałe rasy po 3. Chociaż podoba mi się to, że Marines zamiast Rhino dostali Razorbacka - w końcu uzbrojony transport. Brakuje jednak przede wszystkim jakichś szybszych pojazdów np. Land Speeder, Pancerfura (nie pamiętam angielskiej nazwy) itd. No i oczywiście artylerii i dużych pojazdów typu Land Raider. Jednak dla dużych pojazdów pewnie przejścia w mapach byłyby w wielu punktach za wąskie, a z kolei artyleria musiałaby chyba mieć dość mocno zredukowany zasięg ze względu na rozmiar map (co by mogło wyglądać trochę komicznie, gdyby artyleria miała tylko minimalnie większy zasięg od czołgu).

Co do dodatków to pierwszy i drugi mogą być dobre, dalej może się już zacząć jedynie odcinanie kuponów od marki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.02.2009 o 15:15, Czedwik napisał:

Co do dodatków to pierwszy i drugi mogą być dobre, dalej może się już zacząć jedynie
odcinanie kuponów od marki.


a ty co jesteś relicowy nostradamus czy co?

jeszcze gry nie wydali juz myślą o dodatkach, beznadziejne myślenie jak dla mnie. Teraz każdy gierkorób realizuje tą strategie, bardzo mnie to denerwuje że tak bezpardonowo chcą dobrać się do portfela i to wielokrotnie.

bedzie jakis hotfix na leczenie aptekarza i reszte "oczywistych" bugów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.02.2009 o 15:31, Mekus napisał:

bedzie jakis hotfix na leczenie aptekarza i reszte "oczywistych" bugów?


Heal zostanie poprawiony w retailu. A co do reszty, sprecyzuj...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że coś się ruszyło. Spróbuję skądś dorwać betę (nie lubię Steama, fuj fuj) i po zapoznaniu się może coś napiszę. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.02.2009 o 16:35, Lord Avatar napisał:

Heal zostanie poprawiony w retailu. A co do reszty, sprecyzuj...


hm chociażby levelowanie hive tyrranta, lvl 9 po zabiciu niepełnych 2 grup hormagantów? Dokup mu venom cannon, zabije pierw towera od technika, a potem samego technika biorąc wszystko na klatę, wczoraj grałem z kumplem i zostało mu 400 hp :) (lvl 3)

zdarzają się też bugi w postaci jednostki nie reagującej na nic, wpada w swoisty szał bitwy i radośnie goni za retreatującymi jednostkami aż do bazy .. nic na nich nie działało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.02.2009 o 19:12, Mekus napisał:

hm chociażby levelowanie hive tyrranta, lvl 9 po zabiciu niepełnych 2 grup hormagantów?
Dokup mu venom cannon, zabije pierw towera od technika, a potem samego technika biorąc
wszystko na klatę, wczoraj grałem z kumplem i zostało mu 400 hp :) (lvl 3)

zdarzają się też bugi w postaci jednostki nie reagującej na nic, wpada w swoisty szał
bitwy i radośnie goni za retreatującymi jednostkami aż do bazy .. nic na nich nie działało


http://community.dawnofwar2.com/viewforum.php?f=43

Idź i walcz.

W zasadzie, to Venom Cannon jest przegięty, nie HT (ponoć).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.02.2009 o 19:14, Lord Avatar napisał:

W zasadzie, to Venom Cannon jest przegięty, nie HT (ponoć).

HT ma tylko tą zaletę, że jest odporny na suppresion i ma najwięcej HP...

VC zaś - to karabinki, zakładane masowo robionym i tanim warriorom, carnifexom oraz dla HT, które robią WTFPWN Termosom, dredom, Avatarom(avek to chyba przesada, ale i tak dostaje baty...) i nobom, którzy zanim dojdą do CC są prawie wybici...
Przed patchem i tak były wystarczająco silne, a tu zonk - robią maksymalny dmg vs. all
Do elity intelektualnej PiSu każdego, kto twierdzi, że nidy są z tym w porządku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.02.2009 o 19:54, Gol Galad napisał:

VC zaś - to karabinki, zakładane masowo robionym i tanim warriorom, carnifexom oraz dla
HT, które robią WTFPWN Termosom, dredom, Avatarom(avek to chyba przesada, ale i tak dostaje
baty...) i nobom, którzy zanim dojdą do CC są prawie wybici...
Przed patchem i tak były wystarczająco silne, a tu zonk - robią maksymalny dmg vs. all
Do elity intelektualnej PiSu każdego, kto twierdzi, że nidy są z tym w porządku.


dodaj do tego jeszcze parę grup gantów np tych zasiegowych, skorzystają z synapsy i będą powalać wszystko zanim dojdzie ;) nie mam nic przeciwko temu o ile inne rasy miały swoje imby, przed patchem jakos wszystko bylo wzglednie ok, moze tyranidzi byli troche za słabi ale w gruncie rzeczy ... wg mnie relic zbyt bierze do siebie niektore imby/dobre rzeczy po czym kompletnie równa je z ziemią, są bezużyteczne po "poprawieniu", brakuje im (R)troche blizzardowskiej delikatności balansowania :P z drugiej strony jak coś było za słabe to dostaje takiego kopa że nagle jest najlepsze :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.02.2009 o 19:13, Lord Avatar napisał:

> A co w tym momencie z healem jest nie tak? Oo

Nie działa na jednostki.


No to ja nie wiem :> Ja ciagle gram aptekarzem i wszystko chodzi elegancko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.02.2009 o 20:35, Mekus napisał:

wg mnie relic zbyt bierze do siebie niektore imby/dobre rzeczy
po czym kompletnie równa je z ziemią, są bezużyteczne po "poprawieniu", brakuje im (R)troche
blizzardowskiej delikatności balansowania :P z drugiej strony jak coś było za słabe to
dostaje takiego kopa że nagle jest najlepsze :D


Reric zawsze był mistrzem w balansowaniu DoWa. ZAWSZE.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować