Zaloguj się, aby obserwować  
Lord_Avatar

Warhammer 40.000 Dawn of War 2 - pomysły, domysły i nadzieje... [M]

8729 postów w tym temacie

Cześć, mam problem, niegdyś grałem w DoW''a II bez problemów, gra poleżała trochę i przyszedł czas by sobie odpalić nim (może) kupię dodatek.
I jest problem bo odpalam dowa i po pewnym czasie (1-2 minuty) tnie się, u menu gry, w poczekalni, w grze, zacina się obraz i dźwięk
Mam:
AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual core Processor 3800+
3 GB Ram''u
Ge Force''a 9600 GT

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.03.2010 o 10:59, Major_W napisał:

Cześć, mam problem, niegdyś grałem w DoW''a II bez problemów, gra poleżała trochę i przyszedł
czas by sobie odpalić nim (może) kupię dodatek.
I jest problem bo odpalam dowa i po pewnym czasie (1-2 minuty) tnie się, u menu gry,
w poczekalni, w grze, zacina się obraz i dźwięk
Mam:
AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual core Processor 3800+
3 GB Ram''u
Ge Force''a 9600 GT


Skopany kod. Wyłączenie postprocessing trochę pomaga, ale niewiele i nie na wszystkich kompach.

Dla przykładu ja na swoim kompie grałem ze wszystkimi settami na ultra na 60fps spokojnie, a po CR spadło do 30-40 ;o A kompa słabego nie mam: i7 920@2.67GHz, 6GB RAM DDR3 1333MHz, GF9800 1GB (na testowanym GTX285 1GB problemy były identycznie, do tego w pewnych momentach był większy spadek fps ;o). Po prostu Relic wymiótł z optymalizacją ;s

Pozdrawiam
C.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zmieniałem na średnie, i to nie pomaga, najnowsze sterowniki instalowałem 2 miechy temu''

Czy ewentualna instalacja pomogła by ?, bo ten problem mam od skąd musiałem zainstalować znowu dowa, bo mi się jakoś odinstalował

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To nie pomaga, na forum community różni ludzie to już testowali, z różnymi wersjami sterowników, systemami itd., a też mają grafikę i dźwięk na low, spadki wydajności itd. Na pewno jest coś skopane w kodzie. Relic niby wie już o problemie, ale pewnie nieprędko coś z tym zrobią. Ja póki co nawet na multi w ten dodatek nie grałem, zwyczajnie ledwo grywalny był w kampanii... Mi zmieniane ustawień też nie pomaga, dźwięk nadal brzmi jakby go nagrywano tanim mikrofonem w kiblu :P Wyższej jakości tekstur (i nie mówię tu o ultra, ale o medium i wysokich), też się nie da. AA niby jest, ale tak jakby go nie było. FPS najbardziej spada przy używaniu pewnych skilli (zapewne jest to wina też tego, że zniszczenia rysują jedną teksturę na drugiej, więc jak się wielokrotnie użyje np. takiego deszczu roków w jednym miejscu to jest tam ta sama tekstura powielona wielokrotnie, jedna na drugiej).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niestety, nie u wszystkich. Może to po części też wina tego, że zmienili sponsora z Nvidii na AMD? Chociaż z drugiej strony to mało prawdopodobne, bo problemy zgłaszali również ludzie z Radeonami.

Obecnie Relic jest świadom problemów i można nadsyłać im raporty:
http://community.dawnofwar2.com/forums/topic/38603
Pytanie tylko ile czasu przyjdzie nam poczekać na jakiś patch/hotfix. Może w lipcu? :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.03.2010 o 01:18, Arcling napisał:

Obecnie Relic jest świadom problemów i można nadsyłać im raporty:
http://community.dawnofwar2.com/forums/topic/38603
Pytanie tylko ile czasu przyjdzie nam poczekać na jakiś patch/hotfix. Może w lipcu? :D


niestety, Relic poszedł w dobra stronę jeśli chodzi o klimat, Chaos i kampanie, ale zabrakło profesjonalizmu lub czasu bo gra wymaga hotfixów a balans zdecydowanie wymaga patcha, głównie za sprawą takich imb jak Chaos Lord, który biega w terminatorce i zabija wszystko pazurami, kultyści i ich super-karabiny, Blood Crushery tanie i za pół darmo, przegięte Wraith Guardy - po co Eldar ma robić pojazdy czy T3 skoro ma heavy infantry z 1800hp i kosmicznym damagem za 400/50? Eldrith Storm teraz nic nie zabija i niech mi ktoś wyjaśni po co sa takie jednostki jak Carnifex w T3, który bez upgreadów kosztuje 600/160? Avatar za 1000/230? Unclean One za 1400/250? Czy w tej grze jest QS czy coś? :-///

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 16.03.2010 o 16:12, Ecko09 napisał:


Pewnie chcą achievementy ponabijać :P


albo nauczyć się grać, bo co to za gra z kompem który nie dość że oszukuje, to jeszcze nie potrafi przeprowadzić nawet jednego składnego ataku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Yh... Dziwne, że nikt nie narzeka na Assault Terminatorów z clawami, oni potrafią sami wykosić całą armię przeciwnika bez strat własnych, no, może jeden padnie. Tak samo FC z terminatorką i clawami, ogólnie clawy strasznie przegięli. CL jest silnym bohaterem, jednak ma zabugowanego armora (albo tak miało być) i zamiast commander ma heavy infantry. Ogólnie chaos to teraz żal. Kultyści nie mają superzabugowanych karabinków tylko jak to określił pewien gracz, jakieś powiązania rodzinne z al-kaidą. Ten ich samobójczy atak jest w stanie zjechać praktycznie WSZYSTKO. Wejście w melee z kultystami to loteria, bo nigdy nie wiesz kiedy któryś z nich wybuchnie robiąc ładny dmg twoim jednostką, dobijając nieraz cały oddział. Granatniki też silne, ładnie kontrują platformy/devastatorów. Plague Champion ma cholernie drogi wargear, a Sorc to w odpowiednich rękach rzeźnik. Bloodcrushery to jest wielkie "FUCK YOU!" od rerica w stronę osób pragnących zobaczyć sensownie zrobiony balans. Tanie, nie mają upkeepu (lol), są strasznie szybkie w porównaniu do innych lekkich pojazdów, a rozmiar ułatwia im odnajdywanie się w pathingu. Dodatkowo mają 2 dobre skille na starcie, więc spam bloodcrusherów gdy przeciwnik nie jest na to przygotowany to pewna śmierć, bo jeżeli tylko wciśnie się wtedy retreat to wlatują do bazy i tam dobijają wszystko co może im zaszkodzić. Wraithguardy są silne, ale czy imba to wstrzymam się od głosu, bo jednak samą tą jednostkę można skontrować, gorzej jeżeli chce się podejść czymś w cc do nich a tam czekają banshee :/ CSM też wielkie rericowe "FUCK YOU!". Taki sm na przykład, w t2 ma up do sierżanta i JEDNEJ (!!!) broni specjalnej na oddział. CSM mają up w t1 do "TERRIBLE DAMAGE" i w t2 oddział dostaje od Khorna czy Tzeentcha nowe zabawki + czempion. Z tym że nowe bronie z dmg większym niż plazma i żrące wszystko dostaje CAŁY oddział. Niby jest to drogie, ale blob 3-4 csmów na upach z magicznymi karabinkami jest wstanie przetoczyć się przez wszystko, jeżeli jest tam bohater i oddział kultystów jako wsparcie. Ale po kij kombinować z inną piechotą jak można walnąć 2 bloodcrushery albo blootlettersów? Bloodlettersy cholernie silne, w 1v1 są wstanie zjechać nobzów na upach.

A co do cen, te jednostki są jednak silne i jeżeli ktoś gra w miarę dobrze, bez strat własnych to w t3 można uzbierać tyle req (no, chaos jak jedzie na bloodcrusherach to ma easy mode w zbieraniu req na GUO bo ma super eko). Sam czasami ogarniam się w t3 że mam float ponad 1k req i nie ma co z tym robić. Chociaż z drugiej strony, nie widziałem jeszcze GUO w grze :F

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.03.2010 o 08:41, Teokrata napisał:

niestety, Relic poszedł w dobra stronę jeśli chodzi o klimat, Chaos i kampanie, ale zabrakło
profesjonalizmu lub czasu bo gra wymaga hotfixów a balans zdecydowanie wymaga patcha,

Grałem jedynie w kampanię i trochę w potyczki z kompem jak na razie, więc póki nie pogram trochę na multi to o balansie się nie wypowiem, ale przedstawienie Chaosu również mi się podoba. Zrobili armię z cechami 3 bogów (mniejsze nastawienie na Khorne''a w porównaniu do podstawki), a zabrakło jedynie Slaneesha. Dlatego szkoda, że grze zabrakło ogólnego dopracowania. Podoba mi się oddanie Drednotów chaosu i to jak go zróżnicowali względem swojego odpowiednika u SM. Librarian u SM również jako jednostka według mnie został porządnie wykonany. Jedynej jednostki jakiej mi brakuje z podstawki to Defiler. No ale pod tym względem to DoW2 chyba nigdy mnie nie zadowoli, bo jak pojazdów było mało, tak nadal nic się w tej kwestii nie zmieniło. A chętnie bym zobaczył w grze takie jednostki jak Land Speeder, Whirlwind czy Vyper od Eldarów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.03.2010 o 12:14, Hamynelypham napisał:

Yh... Dziwne, że nikt nie narzeka na Assault Terminatorów z clawami, oni potrafią sami
wykosić całą armię przeciwnika bez strat własnych, no, może jeden padnie. Tak samo FC
z terminatorką i clawami, ogólnie clawy strasznie przegięli. CL jest silnym bohaterem,
jednak ma zabugowanego armora (albo tak miało być) i zamiast commander ma heavy infantry.


lojalistycznych szponków jeszcze nie miałem okazji ogladać w akcji ale domyslam sie, ze dzialają tak samo jak te co ma Lord, z nim jest taki problem, że jest nie supresowalny jak Tyran a biega jak FCek... IMHO on ma taki sam armor jak termosy - super heavy. Do tego skill ograniczajacy widoczność LOL! Kultyści i Blood Crusher to chyba największa imba. Dla prównania: Kultyści - koszt 210 (sic!), 8 w składzie, razem 600hp, Guardiany - koszt 300, 5 w składzie, razem 500hp. Zerki bija dwa razy więcej na wszystko niż doombolty więc wystarczy dospamowac blood crushery i jazda. Z Wraith Guardami jest taki problem, ze za swój koszt są bardziej wytrzymałe i bija więcej obrażeń niż każda inna jednostka Eldarów w T2 czy T3 nie licząc Avatara... więc jedyna słuszna taktyka to spam Upiornej Straży i pilnowanie by nie bito jej wręcz (lewitacja, etheral slash, group teleport, banshees) a nawet jeśli padnie jeden skład to pozostałe wytną przeciwnika co do nogi, więc... BALANSU BRAK !!!

poza tym...

Fire Prism ma szybość 4.5 jak Tyran co to ma być ??? rozumiem, że nie ma jumpa bo coś tam... ale to nie jest Basilisk !!! Eldarzy to nie Gwardia Imperialna !!! mają być szybcy, mobilni i używać kamuflażu, tymczasem większość jednostek nie spełnia tych kryteriów i wcale nie przypomina armii z pierwszego DOWa !!! 1/3 armii t settingi w stylu HWT IG, 1/3 to pojazdy, które są obecnie tak drogie i powolne, że całkowicie bezużyteczne a z pozostałych jednostek grywalne są 3: guardiany, banshees i wraithguardy, bo można nimi w zasadzie zabić wszystko. Obawiam się, że tak popsutego i niezbalansowanego Eldara w serii DOW jeszcze nie było...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po zagraniu trzech gier na multi Chaosem już zdążyłem zauważyć, że granatniki heretyków są przepakowane. Swoją drogą to w ciągu tych gier jedynie raz miałem do czynienia z rasą inną niż Chaos (na 2vs2). Niemal wszyscy grają teraz Chaosem z CL. Jak nic nie poprawią w najbliższym czasie to nudno będzie. Chciałbym też móc pograć sensownie orkami, ale widzę, że chyba nikt ich obecnie nie bierze, bo nie mają przepakowanych jednostek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Balans leży i prawdopodobnie dalej poleży.
Najlepiej na multi mi się grało za czasów beta testów i początku jak wyszła.
Te ich obietnice po tej super balansującej łatce niewiele pomogło.
Ja pamiętam piękne czasy gdy mi Rada proroków na 4 lvlu kończyła 2x Assault Terminator + FC
A potem główną bazę w chyba 10s
Ale kto by się tym przejmował ^^''

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hey guys,

I am really happy to see that, for the most part, the balance of Chaos Rising has been well received. We understand there are a few things sticking out that are ruining the fun for some players so we set out to address those right after Chaos Rising went live.

I''d like to share with you a preview of the 2.2 balance patch notes for CR. Please remember that these are on-going, being tested and may not represent the final patch. I, however, can say that they are fairly comprehensive of the issues we want to address in 2.2. Also please note that other changes unrelated to balance will not be represented in this list.

2.2 Balance Patch Notes (WIP)

Chaos

- - Inferno Bolters damage has been reduced from 39 to 35

- - Chaos Predator max speed increased to 5.7 from 5.2

- - Chaos Lord has had his armour type changed from Heavy Infantry to Commander

- - Removed melee resistance from the Bloodcrusher

- - Increased the in combat ranged modifier to 1 from 0.5 for the Bloodcrusher

- - Bloodcrusher size has been changed to Large from Huge



Space Marines

- - Predator Tank max speed increased to 5.7 from 5.2

- - Assault Terminators with Storm Hammers and Thunder Shield

o Increased damage to 90 from 75

o Increased special attack damage to 67 from 65

- - Assault Terminators with Lightning Claws

o Change damage type from Melee Heavy to Power Melee

o Decrease damage to 70 from 95

o Decrease special attack damage to 57 from 72

o Decrease splash damage to 12 from 20

o Removed additional 360 degree damage (20) from special attack

- - Force Commander Terminator Lightning Claws

o Change damage type from Melee Heavy to Power Melee

o Decrease damage to 70 from 100

o Decrease special attack damage to 57 from 72

o Decrease splash damage to 12 from 20

o Removed additional 360 degree damage (20) from special attack

- - Librarian’s Smite ability will no longer sometimes instantly cooldown after firing



Eldar

- - Fire Prism max speed increased to 5 from 4.5

- - Wraithguard can no longer fire on the move

- - Shuriken Cannon Guardian HP has been reduced to 225 from 275 per member



Orks

- - Looted Tank max speed increased to 5.5 from 5



Tyranids

- - Ravener Tunnel HP has been reduced to 175 from 250



Bug Fixes

- - Bloodcrusher now has appropriate upkeep cost

- - Stikkbomb_pvp damage type has been modified to damage units in buildings

- - Plague Marine Champion death explosion will no longer hurt invulnerable units

- - Force Commander and Assault Terminator lightning claw special attack changed from a 0.5 second sweep to an instant pie attack.

- - Ravener Alpha no longer reduces his AV damage modifier by re-equipping the corrosive devourer multiple times

- - The received range damage modifier while fleet of foot is active on a Banshee squad with an Exarch is now exclusive and will no longer stack with other received range damage modifiers

- - The received range damage modifier from Distortion field is now exclusive and will no longer stack with other received range damage modifiers


RELIC ewidentnie nie rozumie istoty problemu, jednostki sa fatalnie zbalansowane i multiplayer leży na glebie
Jak nic sie w najbizszym czasie nie zmieni to pozostanie mi C&C 4 do grania online - tam jest duzo lepiej...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.03.2010 o 16:19, Teokrata napisał:

Jak nic sie w najbizszym czasie nie zmieni to pozostanie mi C&C 4 do grania online -
tam jest duzo lepiej...



Bo tam wszystko jest takie same, gra opiera się tylko o hard countery bez wiedzy, mikro, taktyki? A może te wszystkie magazyny się mylą i to pomyłka, że oceny wahają się w przedziale 6-7? A średnia ocen użytkowników to raptem 3.3 w skali 10-punktowej? Ale wiadomo - to ten balans podbija o te2 punkty pewnie ;o


Wracając do tematu: czy ktoś miał w TLS problem na 20 fali? Mianowicie po filmiku pokazującym wkroczenie sił Chaosu na arenę mam czarny ekran i widzę tylko HP bary ;f Wygląda to tak, jakby wstawka nie została zakończona i przykrywała cały czas ekran gry.


Pozdrawiam
C.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Teokrata, my to rozumiemy ty to rozumiesz, to może zacznij się udzielać na oficjalnym forum DOW2, może ktoś odpowie... Albo zacznij zasypywać ich emailami. Bo pisanie tu i tak nic nie da :P

IMo, nareszcie FC z terminatorką i pazurkami trochę przystopuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Eeee tam. Przy drugim dodatku będziecie z rozrzewnieniem wspominać jakie to ChR było grywalne i niezabugowane;p

Plan wydarzeń na najbliższy rok:
- Relic ze zdziwieniem odkrywa, że kasa ze sprzedaży ChR skończyła się.
- Relic ze zdziwieniem odkrywa, że fani narzekają na ChR.
- Relic z jeszcze większym zdziwieniem odkrywa, że fani narzekają bardziej na ChR niż na podstawek.
- Relic myśli i analizuje
- ...
- Relic dalej myśli i analizuje
- Relic obiecuje szybkie wydanie patcha poprawiającego bugi i balans (wkrótce, prawdopodobnie w lipcu)
- Relic myśli i analizuje jak mógł wkopać się w obietnice patcha.
- Relic PRACUJE
- Relic z dumą wypuszcza dwie nowe mapy, ekskluzywny ekwipunek spaczone gacie Angelosa (set składający się z czterech części!!), dodaje 3 nowe fale w LS i dziękuje fanom za cierpliwość.
- Relic głośno mówi, że kocha fanów a zaraz potem...
- ... ogłasza, że trwają intesywne prace nad kolejnym dodatkiem, gdzie na prośbę (a jakże!) fanów zostanie dodane imperium Tau - dodatek będzie oczywiście rewolucyjny i wniesie nową jakość w gatunek RTS.
- Teo znowu kocha Relic
- Relic sprzedaje drugi dodatek, wyłącza telefony i sącząc drinki na Hawajach myśli - haha kolejny raz się udało!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować