Zaloguj się, aby obserwować  
Lord_Avatar

Warhammer 40.000 Dawn of War 2 - pomysły, domysły i nadzieje... [M]

8729 postów w tym temacie

Wystarcza mi 2 osoby w TM 2/3lvl
Bo mnie śmieszy jak to 2 x TM oberwali lepiej niż CSM 2x ulepszony bolter na 3 lvl
To chyba jakieś nieporozumienie :P
Jedyne co ich ratuje TM to skill
Ale nie zawsze na czas się odnowi :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.05.2010 o 22:47, necron1501 napisał:

Porażką jest to, że gdy uciekają, banshee potrafią wyrżnąć cały sklad :/


owszem ale porazka SM ze wogole do tych tacsow dobiegly... gdzie byly scauty z shotgunami? gdzie byl heavy bolter? gdzie FC z battle cry''em? i ostatecznie gdzie byl miotacz ognia by spalic te banshees w kilka sekund...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Możiwe, ale na początku gry nie można mieć wszystkiego, po drugie czasem idą sami, jak już nikt nie został, wybity przez granatniki -.-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.05.2010 o 13:38, necron1501 napisał:

Możiwe, ale na początku gry nie można mieć wszystkiego, po drugie czasem idą sami, jak
już nikt nie został, wybity przez granatniki -.-


koszt granatnika to 75/20 - chaos nie ma ich od razu a skauty szybko biegaja...
poza tym narzekales na banshees ktore z upem kosztuja 500/20 a beda 500/25...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chaos = broken, atm. Tak samo super ma sm sobie niby kontrować shee. Wystarczy że one wpadną i zrobią młynek z każdej rzeczy którą ma sm. Żeby je skontrować to trzeba zrobić na nich focus całą armią + używać shotgunów z naszych megawytrzymałych scoutów. Bo kite''ować się ich za bardzo nie da, podejdą bliżej - włącza im się sprint (jak fofa wcześniej nie użyły) i wtedy pozostaje albo rżnąć w nie z karabinków (+ bionika/shoutguny/rajty apo) albo szybko dać X.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Benshi ma to do siebie ze nagle stały się super zarombiste cały czas im się sprint włącza jak ty uciekasz A czemu ASM tak nie maja ze dostakują do przeciwnika ?
Ork tez ma sprint jak uciekasz ale robią mniejszy popłoch niż banshi :P
SM niby najmocniejszy niby najdroższe jednostki a dostajesz łomot bez termów choć i z nimi da się przeciwnika dojechać ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nawet grając z kimś dobrym nie wygrasz walki 2 vs 3 gdy przeciwnik ma prawie same termy :P
Albo ogólnie grając na chaos eldarów jest ciężko wygrać gdy ktoś kompetentny gra
No chyba że to Nobki i jarają się że wygrali Grę w 3 SM z czego każdy miał termy A ty Noba w drużynie co grać nie umie ale i tak nieźle się ich tępiło ;]
Miło było wycinać termy albo się śmiać że nalotem nie umieją trafić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ASMy nie są dedykowaną jednostką melee tak jak banshee czy sluggasi. To teoretycznie jednostka do łamania formacji przeciwnika, skoków w platformy itp. Reric tak sobie obmyślił, że mają dużo hp ale mają przegrywać z dedykowanymi jednostkami melee w 1v1.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To może Dred jest jedyna Mele jednostka ?:P
No bo Termy się nie nadają do tego bo w końcu jakiś lepszy z nich pożytek niż był wcześniej
A jakby na to nie patrzeć to i tak Benshi rozjadą ASM jak będą uciekać Bez problemu doganiają większość jednostek co ucieka i są w stanie jeszcze wykończyć TM z prawie całą ilością HP gdy uciekają
To czemu ASM nie doskakuje do wroga albo nie dostaje sprintu jak ten ucieka ?
W tym momęcie ASM nadaje się jedyne do zabijania Heavy skoro to nie dedykowana jednostka do mele :P
Choć teraz ciężko spotkać gracza budującego heavy na starcie bo lepiej wybudować coś na mele albo jeszcze jeden skład TM/CSM idt.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I co z tego ?:D
Teraz Herszt przechodzi przez ściany :P
Do tego straciłem repy ehh cudownie jest :P
Są na dysku a nie można ich odtworzyć ^^''
Jak oni potrafią coś popsuć łatając ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.05.2010 o 18:42, MasterChiefGT napisał:

Do tego straciłem repy ehh cudownie jest :P
Są na dysku a nie można ich odtworzyć ^^''
Jak oni potrafią coś popsuć łatając ;]



Ejjj zawsze tak było. Wraz z nowym paczem znikały nagrane dotąd repy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 11.05.2010 o 18:49, Shveid napisał:


Ejjj zawsze tak było. Wraz z nowym paczem znikały nagrane dotąd repy.


one sa dalej na dysku, tylko ze nie sa juz zgodne z wersja gry ;-PPP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale i tak brakuje mi jednego w tej grze
Możliwości wyboru map na jakich chce się grać bo nie wszystkie mapy są fajne ^^''
W w3 chyba taka możliwość była ale już nie pamiętam bo grało się kilka lat temu ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kulty dalej robia co chca w T1 ale Chaos zostal mimo wszystko przynerfiony
tyranid zaczal fajnie dzialac i dobrze grany jest jedna z najlepszych armii teraz
marynarze bez nerfow wiec nie maja zle, jak dozyja do T3 to raczej daja rade
orki sa wyraznie zbuffowane ale IMHO jedank slabsze niz Tyranidzi obecnie
Eldar, podwyzki w T1 podstawowych jednostek i brak fixow dla Prisma czy Rady?
Sorry ale to chyba najmniej grywalna rasa obecnie, same nerfy i brak buffow?
Podsumowujac: SM jest najbardziej ok, choc snajperki dla scautow sa za drogie
Nid zaczal byc sensowny ale wymaga szlifow, Chaos i Ork to samo...
Eldar ma IMHO T2 i T3 do przebudowy, Prism i Rada do naprawy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować