Zaloguj się, aby obserwować  
Ulisses

Quiz Gothic 3 [m]

9144 postów w tym temacie

Dnia 09.06.2008 o 17:56, albinskia napisał:

> albinskia odpowiedziałem, do brze sam teraz przyznałeś. Nie czepiaj się szczegółow.

Będę się czepiał. Mega giga podpowiedz: Oni atakują i zdobywają łupy a z łupami trzeba
coś zrobić ...


Okradają innych i sprzedają im z powrotem te towary co ukradli ? Wystarczy ... ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.06.2008 o 17:59, albinskia napisał:

Chodzi o łupy. To co piraci robią. Nie jest to zakopywanie xD Szablon: Russel zajmuje
się ... łupów.

Jeśli chodzi ci o towary z pustyni, które musimy mu odnieść aby zdobyć jego zaufanie to odbiera je od nas i te oraz inne odsprzedaje tym którym je zabrał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie, nie. Szablon: Russel zajmuje się ... łupów. Dodajcie w miejsce kropek jeden wyraz i będzie(powinno) dobrze ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.06.2008 o 22:31, albinskia napisał:

Nie, nie. Szablon: Russel zajmuje się ... łupów. Dodajcie w miejsce kropek jeden wyraz
i będzie(powinno) dobrze ;)


zbieraniem ? xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.06.2008 o 22:44, Matiz666 napisał:

Czy chodzi o rozdzielanie??

Tak. Chodzi o podział łupów i pozostałe rzeczy ... Matiz666 + 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.06.2008 o 09:20, DanekZiom napisał:

Minęło 12 h, więc moge zadać pytanie.
Wymień 10 zadań w Cape Dun.



1.zabić agresywne wilki.
2.przynieść zaginione towary urkrassa
3.przynieść 12 sztuk ziół leczniczych dla alchemika.
4.znalezć zbiegłego niewolnika.
5.przynieść chyba 10 skór myśliwemu.
6.zniszczyć obóz buntowników reddock.
7.ukraść złote kielichy z magazynu urkrassa.
8.zabić przywódce bandytów ortege.
9.znalezć buntownicze podziemie w cape dun.
10.wyzwolić cape dun.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1. Wóda dla Cyrusa.
2. Towary Urkrassa.
3. Ekwipunek Wenzela.
4. Kufer (kradzież rzeczy) alchemika.
5. 3 mikstury lecznicze dla Deckarda.
6. Paczki z bronią dla Phila.
7. Pokonać Darmoka i Fadiego na arenie.
8. Kradzież kielichów z magazynu Urkrassa.
9. Zabicie głodnych wilków grasujących obok Cape Dun.
10. 12 sztuka ziół leczniczych dla Esiela (alchemik).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.06.2008 o 14:09, Gumiś2 napisał:

1. Wóda dla Cyrusa.
2. Towary Urkrassa.
3. Ekwipunek Wenzela.
4. Kufer (kradzież rzeczy) alchemika.
5. 3 mikstury lecznicze dla Deckarda.
6. Paczki z bronią dla Phila.
7. Pokonać Darmoka i Fadiego na arenie.
8. Kradzież kielichów z magazynu Urkrassa.
9. Zabicie głodnych wilków grasujących obok Cape Dun.
10. 12 sztuka ziół leczniczych dla Esiela (alchemik).

Gumiś2+1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 11.06.2008 o 14:40, DanekZiom napisał:

> 4. Kufer (kradzież rzeczy) alchemika.


to nie powinno sie liczyc bo zostalo zadane w redocc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.06.2008 o 15:04, Gumiś2 napisał:

Więc zamiast tego niech będzie "Oswobodź Cape Dun!".

Pytanie:
Podajcie imiona 10 Asasynów przebywających w Myrtanie oraz ich lokalizację (miasto).

1.Mazin-kopalnia obok Geldern
2.Mirzo-Geldern
3.Sobota-Montera
4.Basir-Montera
5.Quadir-Silden
6.Esie l-Cape dun
7.Gamal-Cape dun
8.Khabir-Trelis
9.Ali-Faring
10.??????????????
chyba jest tylko 9, chociaż nie pamiętam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 11.06.2008 o 16:47, xardas akrobata napisał:

> Pytanie:
> Podajcie imiona 10 Asasynów przebywających w Myrtanie oraz ich lokalizację (miasto).

1.Mazin-kopalnia obok Geldern
2.Mirzo-Geldern
3.Sobota-Montera
4.Basir-Montera
5.Quadir-Silden
6.Esie l-Cape dun
7.Gamal-Cape dun
8.Khabir-Trelis
9.Ali-Faring
10.??????????????
chyba jest tylko 9, chociaż nie pamiętam.



OK, xardas akrobata +1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.06.2008 o 19:26, Gumiś2 napisał:


> > Pytanie:
> > Podajcie imiona 10 Asasynów przebywających w Myrtanie oraz ich lokalizację
(miasto).
>
> 1.Mazin-kopalnia obok Geldern
> 2.Mirzo-Geldern
> 3.Sobota-Montera
> 4.Basir-Montera
> 5.Quadir-Silden
> 6.Esie l-Cape dun
> 7.Gamal-Cape dun
> 8.Khabir-Trelis
> 9.Ali-Faring
> 10.??????????????
> chyba jest tylko 9, chociaż nie pamiętam.


OK, xardas akrobata +1

Teraz to nie zasnę jak nie zobacze tego dziesiątego. Znasz go?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować