Zaloguj się, aby obserwować  
Cainoor

Dział Obsługi Klienta - problem

12 postów w tym temacie

Witam,
Czy DOK w ogóle działa? Od wczoraj próbuje się dodzwonić i ciągle nikt nie odbiera telefonu. Dzwoniąc słyszę normalny sygnał, ale nie mogę się doczekać na głos po drugiej stronie.
Nie miałem zamiaru wysyłać formularza, bo z doświadczenia wiem, że rozmowa telefoniczna znacznie szybciej rozwiązuje problem. Jednak jeśli się okaże, że DOK nie działa - chyba będę zmuszony.

Rozchodzi się o to, że już tydzien temu w poniedziałek zamówiłem Gears of War, a do dziś nic mi nie przyszło. Strajk listonoszy raczej nie wchodzi w grę, bo paczkami na poczcie zajmują się kurierzy.

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.11.2006 o 10:44, Cainoor napisał:

Witam,
Czy DOK w ogóle działa? Od wczoraj próbuje się dodzwonić i ciągle nikt nie odbiera telefonu.
Dzwoniąc słyszę normalny sygnał, ale nie mogę się doczekać na głos po drugiej stronie.
Nie miałem zamiaru wysyłać formularza, bo z doświadczenia wiem, że rozmowa telefoniczna znacznie
szybciej rozwiązuje problem. Jednak jeśli się okaże, że DOK nie działa - chyba będę zmuszony.

Rozchodzi się o to, że już tydzien temu w poniedziałek zamówiłem Gears of War, a do dziś nic
mi nie przyszło. Strajk listonoszy raczej nie wchodzi w grę, bo paczkami na poczcie zajmują
się kurierzy.

Pozdrawiam.


Witam,

Przesyłka z grą wyszła od nas 16.11, w tym dniu została przekazana poczcie polskiej. W ciągu 3 dni roboczych powinna być u Ciebie, czyli poczta powinna ją dostarczyć do 21. Trudno mi powiedzieć dlaczego poczta nie dostarczyła tej przesyłki w odpowiednim terminie, sądzę że może być to jednak kwestia strajku listonoszy. Osobiście nie wiem, czy na poczcie strajkują tylko listonosze roznoszący listy, czy również Ci od paczek. U nas w biurze nie pojawia się ani jeden, ani drugi więc możliwe że strajk generalny obejmuje również listonoszy paczkowych i to jest przyczyną opóźnienia dostarczenia tej przesyłki.

Pozdrawiam,

Igor

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.11.2006 o 11:19, Johnny Bravo napisał:

Witam,

Przesyłka z grą wyszła od nas 16.11, w tym dniu została przekazana poczcie polskiej. W ciągu
3 dni roboczych powinna być u Ciebie, czyli poczta powinna ją dostarczyć do 21. Trudno mi powiedzieć
dlaczego poczta nie dostarczyła tej przesyłki w odpowiednim terminie, sądzę że może być to
jednak kwestia strajku listonoszy. Osobiście nie wiem, czy na poczcie strajkują tylko listonosze
roznoszący listy, czy również Ci od paczek. U nas w biurze nie pojawia się ani jeden, ani drugi
więc możliwe że strajk generalny obejmuje również listonoszy paczkowych i to jest przyczyną
opóźnienia dostarczenia tej przesyłki.

Pozdrawiam,

Igor



Dzięki za szybką odpowiedź. Byłem na poczcie dwa dni temu (czyli 21.11) i pani w okienku powiedziała mi, że kurierzy od rozwożenia paczek nie strajkują. Powinienem więc albo dostać paczkę pod drzwi, albo awizo. Niestety nic z tych rzeczy nie dostałem.

Jak w takiej sytuacji możecie mi pomóc?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.11.2006 o 11:25, Cainoor napisał:

Dzięki za szybką odpowiedź. Byłem na poczcie dwa dni temu (czyli 21.11) i pani w okienku powiedziała
mi, że kurierzy od rozwożenia paczek nie strajkują. Powinienem więc albo dostać paczkę pod
drzwi, albo awizo. Niestety nic z tych rzeczy nie dostałem.


może i kurierzy nie strajkują, ale masz jak w banku, że strajkują w sortowniach :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.11.2006 o 11:30, penny napisał:

> Dzięki za szybką odpowiedź. Byłem na poczcie dwa dni temu (czyli 21.11) i pani w okienku
powiedziała
> mi, że kurierzy od rozwożenia paczek nie strajkują. Powinienem więc albo dostać paczkę
pod
> drzwi, albo awizo. Niestety nic z tych rzeczy nie dostałem.

może i kurierzy nie strajkują, ale masz jak w banku, że strajkują w sortowniach :/


Rozumiem. W takim wypadku żałuję, że zamówilem grę w pre-orderze. Akurat trafiła się okazja, by wykorzystać kod Heyah i grę kupiłem za 195pln. Przyoszczędziłem na przesyłce i teraz żałuje.

No nic, dzięki za odzew.
Mogę jeszcze coś zrobić, czy tylko pozostało mi czekanie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.11.2006 o 11:32, Cainoor napisał:

No nic, dzięki za odzew.
Mogę jeszcze coś zrobić, czy tylko pozostało mi czekanie?

raczej pozostaje ci czekać, z tego co kojarzę poczta i tak nie gwarantuje ci żadnych sensownych terminów dostaw, więc pewnie poczekasz jeszcze kilka dni.... a firmy kurierskie tylko zacierają ręce... ach ta nasza poczta... już i tak unikam jej jak ognia :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 23.11.2006 o 11:32, Cainoor napisał:

No nic, dzięki za odzew.
Mogę jeszcze coś zrobić, czy tylko pozostało mi czekanie?

Dowiedz się czy paczka dotarła na twoją pocztę (wtedy z powodu strajku nie została dostarczona), z tego co wiem strajk na pocztach ma różne natężenie w różnych czesciach kraju, jednak szefostwo nadal się nie dogadało z listonoszami, co wiecej szuka pretekstu by zdelegalizować strajk. Coś czuję , że sytuacja nieprędko wróci do normy.
Na następny raz polecam przesyłki kurierskie, może sa nieco droższe, ale za to pewniejsze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Dopiero wczoraj dotarła do mnie tytułowa gra Gears of War. Rozumiem, że była to wina poczty.
Niestety Dział Obsługi Klienta działa na Gram.pl po prostu tragicznie. Dzwoniłem dwa dni. Najpierw nie udawało mi się połączyć (były to godziny pracy). Następnie, gdy już się dodzwoniłem i opisałem swój problem, niemiła pani skierowała mnie do działu zamówień, bo to nie jej działka. Oczywiście nie przekerowała, tylko podała numer. Na który znów nie mogłem się dodzwonić.

Wkurzony już trochę tym podejściem do klienta, wysłałem formularz z opisem sytuacji. Dostałem maila potwierdzającego z taką treścią:

"Witaj,
dziękujemy za skontaktowanie się z nami.

Twoje pytanie zostało wysłane do działu obsługi klienta. Postaramy się odpowiedzieć, w możliwie najkrótszym czasie. Odpowiedzi spodziewaj się w ciągu 48 godzin. Gdyby jednak zgłoszony przez Ciebie problem wymagał więcej czasu na rozwiązanie, poinformujemy Cię o tym."

Ani nikt się ze mną nie skontaktował, ani nie poinfromował o przedłużeniu potrzebnego czasu.

Czy to jest poprawne podejście do klienta? Wielki minus ode mnie i mimo, że jestem Waszym klientem od początków CDP w Polsce, to takie sytuacje mogą z czasem wzbudzić do Was niechęć.

Pozdrawiam,
B.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam! Probuje sie z sklepem gram.pl skontaktowac od tygodnia wysyłam e-mail kicha dzwonie tez kicha :(( Moze tutaj ktos mi odpisze > kupilam karte psn pre-order za 100zł zaplacilam przelewem i numeru kodu do dzis nie mam :((( po przelaniu powinnam odrazu dostac kod a nic nie bylo kasa poszla a kodu nie:((( czy ktos wie moze jak to rozwiazac?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.06.2014 o 13:17, magnolia-27 napisał:

Witam! Probuje sie z sklepem gram.pl skontaktowac od tygodnia wysyłam e-mail kicha dzwonie
tez kicha :(( Moze tutaj ktos mi odpisze > kupilam karte psn pre-order za 100zł
zaplacilam przelewem i numeru kodu do dzis nie mam :((( po przelaniu powinnam odrazu
dostac kod a nic nie bylo kasa poszla a kodu nie:((( czy ktos wie moze jak to rozwiazac?

A w szczegółach zamówienia nie masz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
Zaloguj się, aby obserwować