• 0
Zaloguj się, aby obserwować  
VuLgAtUs

Jak działa Wasza "pomoc" techniczna?

Pytanie

Chciałem się dowiedzieć jak działa "Pomoc" Techniczna w Cd Projekcie? Zakupiłem oryginalną grę, która nie działa. Dwa razy wysyłałem formularz ze zgłoszeniem problemu. I co? I nic. Zero odzewu. Za drugim razem już nawet potwierdzenie na maila nie przyszło. Niedlugo minie miesiąc od zgłoszenia problemu. A tu ani widu ani słychu, ze ktoś się zainteresował problemem. Skoro płacąc za oryginał, płacę również za pomoc techniczną to dlaczego jej nie otrzymuję? Dzwonić nie zamierzam, bo już za "pomoc" techniczną zapłaciłem, nabywając oryginał i nie zammierza ponosić dodatkowych kosztów za rachunek telefoniczny. I zastanawiam się jaki jest sens kupowania oryginałów, skoro wydawca po zainkasowaniu pieniędzy przestaję się interesować wadliwym tytułem. U pirata mam to samo, tylko taniej i tam wiem, że mogę nie liczyć na jakiekolwiek wsparcie.

A wszystko rozchodzi się o Desperados i to, że przy próbie uruchomienia gry pojawia się komunikat z prośbą o włożenie płyty do napędu, tylko, że płytka w napędzie jest. I znowu legalny użytkownik ma problemy przez zabezpieczenie antypirackie, z którym piraci problemów nie mają. Pytam się co CDP ma zamiar z tym zrobić. Gdyby chociaż na pudełku, była wymieniona lista napędów, z którymi gra nie będzie współdziałać, nie byłoby problemu. Wiedziałbym, że na moim nie pogram i nie kupiłbym gry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

81 odpowiedzi na to pytanie

  • 0

>Dzwonić nie zamierzam, bo już

Dnia 16.11.2005 o 14:44, VuLgAtUs napisał:

za "pomoc" techniczną zapłaciłem, nabywając oryginał i nie zammierza ponosić dodatkowych kosztów za rachunek telefoniczny.


To może e-maili też nie wysyłaj!! Przecież już zapłaciłeś za pomoc techniczną i nie będziesz płacił za internet. Wogóle to powinna być możliwość mentalnego lub duchowego kontaktu z pomocą techniczną!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 16.11.2005 o 14:53, Koleś napisał:

To może e-maili też nie wysyłaj!! Przecież już zapłaciłeś za pomoc techniczną i nie
będziesz płacił za internet. Wogóle to powinna być możliwość mentalnego lub duchowego kontaktu z pomocą techniczną!


Napisałem, że wysłałem dwa formularze odnośnie zgłoszenia wady. I co? I nic! Więc nie sądzę, żeby maile coś pomogły, skoro formularz ma byc podstawowym sposobem zgłaszania błędów. Poza tym nie porównuj wysłania maila do rozmowy telefonicznej. Tam płacę, za połaczenie i jego długość, a siedząc w necie za darmo na uczelni nie mam tego problemu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

To jest Twoja decyzja. Śmieszy mnie tylko rozmiar awantury którą chcesz wywołać. Pewnie jakbyś zadzwonił i wydał te 30 gr za połączenie to uzyskałbyś odpowiedź od ręki i grałbyś już od dawna.

Nie bronie tu pomocy technicznej, bo nie znam sprawy, ale e-maile mają to do siebie, że czasami nie dochodzą. Zresztą gdyby zależało mi przedewszystkim na tym, żeby grę odpalić to w przypadku braku odpowiedzi na email odrazu bym zadzwonił, czasami trzeba przeboleć te kilkanaście dodatkowych groszy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

No a ja np. miałem problem z grato wysłałem emila (:P) nie formularz i następnego dnia odpowiedź była z idealnym rozwiązaniem problemu.
Przypuszczam, a właściwie jestem pewien, że inni też nie mieli poblemów. To naprawdę nieliczne przypadki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 16.11.2005 o 14:44, VuLgAtUs napisał:

Chciałem się dowiedzieć jak działa "Pomoc" Techniczna w Cd Projekcie? Zakupiłem oryginalną grę, która nie działa. Dwa razy
wysyłałem formularz ze zgłoszeniem problemu. I co? I nic. Zero odzewu. Za drugim razem już nawet potwierdzenie na maila
nie przyszło. Niedlugo minie miesiąc od zgłoszenia problemu. A tu ani widu ani słychu, ze ktoś się zainteresował problemem.
Skoro płacąc za oryginał, płacę również za pomoc techniczną to dlaczego jej nie otrzymuję? Dzwonić nie zamierzam, bo już
za "pomoc" techniczną zapłaciłem, nabywając oryginał i nie zammierza ponosić dodatkowych kosztów za rachunek telefoniczny.
I zastanawiam się jaki jest sens kupowania oryginałów, skoro wydawca po zainkasowaniu pieniędzy przestaję się interesować
wadliwym tytułem. U pirata mam to samo, tylko taniej i tam wiem, że mogę nie liczyć na jakiekolwiek wsparcie.

A wszystko
rozchodzi się o Desperados i to, że przy próbie uruchomienia gry pojawia się komunikat z prośbą o włożenie płyty do napędu,
tylko, że płytka w napędzie jest. I znowu legalny użytkownik ma problemy przez zabezpieczenie antypirackie, z którym piraci
problemów nie mają. Pytam się co CDP ma zamiar z tym zrobić. Gdyby chociaż na pudełku, była wymieniona lista napędów, z
którymi gra nie będzie współdziałać, nie byłoby problemu. Wiedziałbym, że na moim nie pogram i nie kupiłbym gry.



Pomoc Techniczna otrzymała od Pana tylko jednego maila wysłanego z naszej strony 02-11-2005 o godzinie 14:09.

Dnia 02-11-2005 o godzinie 17:18 Pomoc Techniczna wysłała następującą odpowiedź:

Dzień Dobry!

Dziękujemy za skontaktowanie się z Działem Pomocy Technicznej firmy CD Projekt.

Proszę sprawdzić czy takie same problemy występują gdy skorzysta Pan z procedury czystego uruchomienia systemu: W tym celu proszę kliknąć Start -> Uruchom, w oknie uruchom proszę wpisać "msconfig" (bez cudzysłowów). W narzędziu konfiguracyjnym proszę wybrać uruchamianie selektywne i odznaczyć: "Przetwarzaj plik system.ini" "Przetwarzaj plik win.ini" "Załaduj elementy startowe" Następnie proszę przejść do zakładki "Usługi" zaznaczyć "Ukryj wszystkie usługi firmy Microsoft" i wyłączyć wszystkie pozostałe usługi.

Proszę o przesłanie raportu z programu dxdiag. Aby taki raport utworzyć klikamy START->URUCHOM, wpisujemy polecenie dxdiag. W oknie, które się wyświetli klikamy przycisk Zapisz Wszystkie Informację i tworzymy plik tekstowy. Utworzony dokument proszę dołączyć do wiadomości e-mail.

W przypadku innych pytań lub uwag prosimy o ponowny kontakt z naszą firmą.

Pozdrawiam,

Igor Kowalski
Asystent w Dziale Pomocy Technicznej

CD Projekt Sp. z o.o.
Ul. Jagiellońska 74, 03-301 Warszawa

Tel.: (0-22) 519 69 66, Fax: (0-22) 519 69 51
e-mail: pomoc@cdprojekt.info
http://www.cdprojekt.info
-------------------
Prosimy swoje ewentualne odpowiedzi umieszczać nad dotychczasową korespondencją.


Na tego maila nie otrzymaliśmy żadnej odpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Dziękuję, za szybką odpowiedź. Maila nie dostałem. Czyli wina leży po obu stronach, a raczej po stronie serwerów pocztowych. Ja nie dostałem maila z odpowiedzią, CDP drugiego formularza. No i sprawa się wyjaśniła. A poprzedniego posta prosze traktować jako niebyłego. Jak odpowiadałem, nie było jeszcze odpowiedzi CDP.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 16.11.2005 o 15:07, VuLgAtUs napisał:

Dziękuję, za szybką odpowiedź. Maila nie dostałem. Czyli wina leży po obu stronach, a raczej po stronie serwerów pocztowych.
Ja nie dostałem maila z odpowiedzią, CDP drugiego formularza. No i sprawa się wyjaśniła. A poprzedniego posta prosze traktować
jako niebyłego. Jak odpowiadałem, nie było jeszcze odpowiedzi CDP.


Ja tak miałem, gdy posiadałem konto w portalu o2. Maile nie dochodziły. Polecam Gmail.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 16.11.2005 o 14:59, Koleś napisał:

To jest Twoja decyzja. Śmieszy mnie tylko rozmiar awantury którą chcesz wywołać. Pewnie jakbyś zadzwonił i > wydał te 30 gr za połączenie to uzyskałbyś odpowiedź od ręki i grałbyś już od dawna.


Po pierwsze (jak można przeczytać u dołu) nie od ręki. Śledzę Twoje posty od dawna, zdarza Ci się być bardziej papieskim niż sam rzeczony. Warto zrozumieć czyjeś rozgoryczenie, słuszne czy nie. Zwłaszcza, że 90% podobnych problemów wyjaśnia się bardzo szybko.

PS. Nie chciałbym być tak potraktowany. Nie ważne czy nie umiem zainstalować grę, zakładam dżinsy rozporkiem do tyłu, wsadzam do bankomatu nożyczki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 16.11.2005 o 21:19, Pan_Sza napisał:

Warto zrozumieć
czyjeś rozgoryczenie, słuszne czy nie. Zwłaszcza, że 90% podobnych problemów wyjaśnia się bardzo szybko.


A właśnie nie. Odmawiam zgadzania się z kimś, kto próbuje wywołać burzę w szklance wody dlatego, że jak sam twierdzi "dzwonił nie będzie".

Dnia 16.11.2005 o 21:19, Pan_Sza napisał:

PS. Nie chciałbym być tak potraktowany. Nie ważne czy nie umiem zainstalować grę,
zakładam dżinsy rozporkiem do tyłu, wsadzam do bankomatu nożyczki.


Wiem, wiem, każdy chciałby być traktowany jak nie-wiadomo-kto, ale czasami przydaje się bolesne zderzenie z rzeczywistością.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 17.11.2005 o 09:11, Koleś napisał:

Wiem, wiem, każdy chciałby być traktowany jak nie-wiadomo-kto, ale czasami przydaje się bolesne zderzenie > z rzeczywistością.


Traktowany jak klient? :) Zderzenia z rzeczywistością prowadzą do porażenia prądem albo kopania w niczemu winny komputer :P
Sprzedając cokolwiek bardziej skomplikowanego od bułki, powinieneś założyć niewiedzę klienta. Nigdy na odwrót! (to stwierdzenie ogólne, nie korzystałem z ich (CDP) pomocy technicznej, nie miewam problemów z ich produktami)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 17.11.2005 o 09:31, Pan_Sza napisał:

Traktowany jak klient? :) Zderzenia z rzeczywistością prowadzą do porażenia prądem albo kopania w niczemu winny komputer
:P
Sprzedając cokolwiek bardziej skomplikowanego od bułki, powinieneś założyć niewiedzę klienta. Nigdy na odwrót! (to stwierdzenie
ogólne, nie korzystałem z ich (CDP) pomocy technicznej, nie miewam problemów z ich produktami)


Wiem o czym mówisz, ale na tym forum jestem w tak miłej pozycji, że moge sobie pozwolić na krytykowanie takiego podejścia klientów. W swojej pracy mam często kontakt z pomocą techniczną od kuchni i mimo, że
klient ma prawdo do wszystkiego, to osobiście nie pochawalam zachowania "zapłaciłem i rządam wszystkiego, od zaraz, bo inaczej znaczy, że jesteście lamerami" i będę to powtarzał w każdym wątku tego typu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 17.11.2005 o 10:02, Koleś napisał:


Wiem
o czym mówisz, ale na tym forum jestem w tak miłej pozycji, że moge sobie pozwolić na krytykowanie takiego podejścia klientów.
W swojej pracy mam często kontakt z pomocą techniczną od kuchni i mimo, że
klient ma prawdo do wszystkiego, to osobiście
nie pochawalam zachowania "zapłaciłem i rządam wszystkiego, od zaraz, bo inaczej znaczy, że jesteście lamerami" i będę to
powtarzał w każdym wątku tego typu.


Nigdzie nie powiedziałem, że rządam żądam wszystkiego od zaraz. I nie powiedziałem, że w CDP pracują lamerzy. Ale skoro po wysłaniu formularza pomocy wielkimi literami jest napisane czekaj na odpowiedź w ciągu 48 godzin (cos wtym stylu tylko grzeczniej). A odpowiedzi nie ma miesiąc to coś jest nie tak. Okazało się, że nawaliły serwer pocztowy po którejś ze stron sprawa się wyjaśniła, a o to mi chodziło. A wojnę wywołałeś Ty, a nie ja. Skoro jedyne co miałeś do powiedzenia w tym temacie to, to że nie mam prawa domagać się czegoś za co zapłaciłem, to mogłeś sie wogóle nie wypowiadać i nie byłoby kolejnej niepotrzebnej kłótni.


--->Tomi_323

Mam już skrzynkę na Gmailu. Właśnie tam nie doszło, ale sprawa juz się wyjaśnila.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 17.11.2005 o 12:36, VuLgAtUs napisał:

Nigdzie nie powiedziałem, że rządam żądam wszystkiego od zaraz. I nie powiedziałem, że w CDP pracują
lamerzy.


To był tylko przykład, nie twierdze, że tak napisałeś/uważasz.

Dnia 17.11.2005 o 12:36, VuLgAtUs napisał:

A wojnę wywołałeś Ty, a nie ja. Skoro jedyne co miałeś do powiedzenia w tym temacie to, to że nie mam prawa domagać się
czegoś za co zapłaciłem, to mogłeś sie wogóle nie wypowiadać i nie byłoby kolejnej niepotrzebnej kłótni.


Jak najbardziej masz prawo domagać się tego za co zapłaciłeś. Pomoc techniczna jest przeznaczona dla wszystkich posiadaczy oryginalnych gier i każdy musi ją otrzymać jeżeli ma taką potrzebe. Fakt nie podlegający dyskusji.

Kwestia tylko formy. Ponieważ występujesz z tym na forum, gdzie przeczytać to mogą wszyscy forumowicze, musisz oczekiwać, że wszyscy forumowicze mogą się wypowiedzieć.

Mnie osobiście rozłożył na łopatki, Twój argument o niechęci dzwonienia, ponieważ zamiast czekać miesiąc mogłeś rozwiać wszelkie wątpliwości "od ręki".

Dnia 17.11.2005 o 12:36, VuLgAtUs napisał:

A wojnę wywołałeś Ty, a nie ja.


Tu niestety masz trochę racji. Ponieważ cała sprawa została już chyba wyjaśniona, a każdy też miał okazję jeszcze dorzucić swoje trzy grosze możemy chyba powoli kończyć dysusję w tym wątku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

I tu się zgadzamy. Pozdrawiam.

PS. Jeżeli zagląda tu jakiś moderator, to proszę o zamknięcie tematu. Sprawa się wyjaśniła i dalsze dyskusje są niepotrzebne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Widzę, że nadal nie odpowiadacie na maile. Może tutaj uda mi się coś załatwić.

>>>>>>>>>>POCZĄTEK MAILA<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Dzień dobry.

Z Blizzarda otrzymałem następującą odpowiedź:

Hello there,

If you get the message: "CD-Key in use by [another player]", then someone else may have used your CD-Key to install the game. The [name] listed in this error message is not a Battle.net account name - it is the name entered when the game was installed. If this [name] is not the one you entered, please reinstall the game to ensure the correct key is entered. If the CD-Key is still in use, you may need a replacement key. Please follow the steps below to request a replacement CD-Key.

Blizzard Entertainment can only assist with North American English versions of our games. For international version assistance contact your local distributor using the International Contact information found here: Contact Information - (" http://www.blizzard.com/inblizz/icontact.shtml").

There will be no charge to replace your CD-Key as long as you send in the original CD-Case with the original CD-Key sticker attached to it. If you send the CD case, then you DO NOT need to send us the CD, we are not responsible for any damage occurring from mailing the CD to us. Once we receive your package, we will disable the existing CD-Key and assign you a new one and return it to you by mail. You will need to mail in the CD case for the replacement CD-Key to the P.O. box listed below.

If the CD case is missing then there will be a fee of $10 for your key replacement. In this instance, the existing key will not be disabled. You can send the manual or game CD with a $10 US dollar money order for each CD-Key replacement, no personal check or cash will be accepted. If it has been less than 90 days since you have purchased the game and you include a copy of the sales receipt showing the purchase date within 90 days, the $10 fee will be waived.

For all situations a note is required that explains what happened and what is needed. You will also want to include the following information in the letter:

Please type or print this information to avoid confusion.

Full Name:
Street Address:
City, State, Zip:
Country:
Phone number:
Email Address:

Please send all necessary materials to the following address:
CD-Key Replacement
Blizzard Entertainment
P.O. Box 18979
Irvine, CA 92623

We suggest you use some form of tracking to make sure your mail gets to Blizzard Entertainment. If we do not receive your package we cannot send the replacement.

Special Note for Warcraft III: The Frozen Throne users:
You will first need to identify which CD-Key is in use. If your Warcraft III: Reign of Chaos CD-Key is in use, you will see a zero (0) in parentheses at the end of the error message on Battle.net. If your Warcraft III: The Frozen Throne CD-Key is in use, you will see a one (1) in parentheses at the end of the error message on Battle.net. Only send in the appropriate CD-case.


Sincerely,
Nathan B.
Blizzard Entertainment
Technical Support
nathanb.support@blizzard.com
http://www.blizzard.com/support

If you reply, please include all previous text related to this e-mail.


Customer satisfaction is a top priority here at Blizzard Entertainment, and we would like your feedback on the level of service you have received. Please feel free to provide such feedback at the following web address: http://www.blizzard.com/support/?id=eSurvey000&i=503&d=12/7/2005%208:41:48%20AM&t=vulgatus@poczta.fm

-----Original Message-----
From: vulgatus@poczta.fm
To: web.support@blizzard.com
Sent: 12/3/2005 12:50:06 PM
Subject: Warcraft III: Reign of Chaos - CD-Key Issues

Info - From: vulgatus@poczta.fm
Info - Name: Dominik Roth
Account - ---------------------------
Account - Character(s): Vulgatus
Account - ISP: Multimedia
Account - Name: Vulgatus
Account - Realm: Northrend
System - ----------------------------
System - CPUINFO: [1x] AuthenticAMD Type 0 Family 6 Model 8 Stepping 1 Brand 0 1664 MHz
System - IP: 81.15.143.113
System - MEMORY: 511 MB
System - OS: Windows XP Dodatek Service Pack 2 (5.1.2600)
System - SOUNDCARD: [01] NVIDIA(R) nForce(TM) Audio (nvapu.sys)

System - VIDEOCARD: [01] RADEON 9550 (Omega 2.6.75a) (00001002:00004153)
[02] RADEON 9550 (Omega 2.6.75a) (00001002:00004153)


Description - -----------------------

When I tried to log in to the b.net i got message that some Furusu is using my CD-Key. I read that i have to send you cd case with original cd-key and You will change it for free. Do I have to send only cd case or cd case with inlay. And my second question your adress is in the USA :) I''m from Poland so I''m not sure :)


Koniec odpowiedzi :)

Co zrobić dalej?

Pozdrawiam Dominik.


Pomoc Techniczna CD Projekt napisał(a):

> Dzień Dobry!
>
> Dziękujemy za skontaktowanie się z Działem Pomocy Technicznej firmy CD
> Projekt.
>
> Informujemy iż w takim wypadku należy skontaktować się z firmą blizzard
> (support@blizzard.com) z prośbą o wymianę posiadanego CD-Keya, kopię
> otrzymanej wiadomości należy przesłać na nasz adres e-mail. Po otrzymaniu
> kopii wiadomości od frimy Blizzard będziemy mogli dokonać wymiany CD-Keya.
>
> W przypadku innych pytań lub uwag prosimy o ponowny kontakt z naszą firmą.
>
> Pozdrawiam,
>
> Igor Kowalski
> Asystent w Dziale Pomocy Technicznej
>
> CD Projekt Sp. z o.o.
> Ul. Jagiellońska 74, 03-301 Warszawa
>
> Tel.: (0-22) 519 69 66, Fax: (0-22) 519 69 51
> e-mail: pomoc@cdprojekt.info
> http://www.cdprojekt.info
> -------------------
> Prosimy swoje ewentualne odpowiedzi umieszczać nad dotychczasową
> korespondencją.
> -----Original Message-----
> From: vulgatus@poczta.fm [mailto:formularz@cdprojekt.com] Sent: Tuesday, December 06, 2005 2:27 PM
> To: formularz@cdprojekt.com
> Subject: WARCRAFT III: REIGN OF CHAOS (zgłoszenie problemu do Pomocy
> Technicznej CD Projekt)
>
>
> OPIS PROBLEMU: Przy próbie zalogowania się na battle.net pojawia się
> komunikat o używaniu klucza przez kogo? innego. Na stronie blizzarda jest
> info, że żeby otrzymać nowy klucz, należy wysłać do siedziby blizza pudełka
> z oryginaln? naklejk? z cd-keyem. Jest też info o tym, że blizzard zajmuje
> się grami z ameryki, a za inne wersje odpowiadaj? lokalni dystrybutorzy. Mam
> pytania, czy żeby otrzymać nowy klucz, musze wysyłać pudełko do stnów czy
> mogę do CD Projektu, który resztę zalatwi za mnie?
> Pozdrawiam Dominik

>>>>>>>>>>KONIEC MAILA<<<<<<<<<<<<<<<<

Takiego maila 3 razy wysyłałem i nie dostałem odpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Ja pisałem do CDP wiele razy o pomoc i tylko raz ją otrzymałem i jeszcze nieposkutkowała! A w EA to w ciągu 10minut koleś załatwił mi nowy klucz cd do gry prze neta w Battlefielda 2 ...... Nic dziwnego że CDA uważa pomoc techniczną EA za najlepszą. Ale o pomocy CDP nic nie wspomną!!! Za dużo reklam CDP widać w CDA jest...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Pomoc techniczna CDP jest ok. Wysłałem zgłoszenie w weekend i w poniedziałek odpowiedź, a zgodnie z komunikatem spodziewałem się odpowiedzi dopiero na wtorek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować