- 0
Zaloguj się, aby obserwować
Obserwujący
0
Jak działa Wasza "pomoc" techniczna?
Zadane przez
VuLgAtUs,
Pytanie
81 odpowiedzi na to pytanie
Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować
Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz
Zaloguj się, aby obserwować
Obserwujący
0
Chciałem się dowiedzieć jak działa "Pomoc" Techniczna w Cd Projekcie? Zakupiłem oryginalną grę, która nie działa. Dwa razy wysyłałem formularz ze zgłoszeniem problemu. I co? I nic. Zero odzewu. Za drugim razem już nawet potwierdzenie na maila nie przyszło. Niedlugo minie miesiąc od zgłoszenia problemu. A tu ani widu ani słychu, ze ktoś się zainteresował problemem. Skoro płacąc za oryginał, płacę również za pomoc techniczną to dlaczego jej nie otrzymuję? Dzwonić nie zamierzam, bo już za "pomoc" techniczną zapłaciłem, nabywając oryginał i nie zammierza ponosić dodatkowych kosztów za rachunek telefoniczny. I zastanawiam się jaki jest sens kupowania oryginałów, skoro wydawca po zainkasowaniu pieniędzy przestaję się interesować wadliwym tytułem. U pirata mam to samo, tylko taniej i tam wiem, że mogę nie liczyć na jakiekolwiek wsparcie.
A wszystko rozchodzi się o Desperados i to, że przy próbie uruchomienia gry pojawia się komunikat z prośbą o włożenie płyty do napędu, tylko, że płytka w napędzie jest. I znowu legalny użytkownik ma problemy przez zabezpieczenie antypirackie, z którym piraci problemów nie mają. Pytam się co CDP ma zamiar z tym zrobić. Gdyby chociaż na pudełku, była wymieniona lista napędów, z którymi gra nie będzie współdziałać, nie byłoby problemu. Wiedziałbym, że na moim nie pogram i nie kupiłbym gry.
Udostępnij ten post
Link to postu
Udostępnij na innych stronach