Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Problem z elementem polskiego wydania Medievala II

121 postów w tym temacie

Rzadzisz czlowieku, Samoobrona potrzebuje takich ludzi jak Ty !
Heh jeszcze troche i pozwiesz ich do sadu, za to ze Ci glupiego drzewka nie przyslali. Mimo ze przeprosili, mimo ze podali opcje jak dostac to drzewko. Myslisz, ze oni wiedza iz wielki Pan Iim00v drzewka nie dostal ? Smieszny jestes, 1 z posrod kilku tysiecy klientow, ciekawe co Ty bys zrobil na ich miejscu ? Jakbys charowal tyle godzin w robocie, meczyl sie by Twoja praca wypadla najlepiej, a tu jeden klient ma wielki problem, bo zamiast zalatwic sprawe jak proponuje firma, to ona "NIE, dupy nie rusze, niech sami dzwonia !" O jej obraziles sie ;(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A czy Kosmo-cool1 i ranger-NK czytali moje wypowiedzi-ja zadzwoniłem i zostałem wprowadzony w błąd-czy tak robi poważna firma,to już są żarty z klientów,czy co dzień będę słyszał-tak na pewno dziś,a wieczorem będzie się okazywać,że się znowu nie wyrabiają?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja bym już oddał to owo drzewko rozwoju... byle komu kto by tylko chciał i dorzucił elementy ek... gdyby tylko ta gra mi się tak nie wieszała....:) ale cóż zrobić nikt nie będzie zaspokojony, napisałem maila do CD-P zobaczę jaka będzie reakcja....
ehhh...:) mam gothica 3 - zapluskwiony jak jasna... - nie idzie grać..
mam Medievala 2 - wiesza mi się komp...
chyba kupię sobie jeszcze Neverwintera 2...:) moze do 3 razy sztuka i wszystko będzie działać OK...
:)
Ludzie z CD - P nie łamta się frustratów na tym świecie wielu jest i tyle

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

--> sigil

Tyś się przynajmniej dodzwonił... jak ja chciałem swego czasu spytać, kiedy WRESZCIE wyślą EK... dzwoniłem CAŁY dzień. Najpierw nie odbierali. Potem jakas przemiła pani kierowała mnie do działu, który też nie odbierał. A jak zacząłem być natretny i dzwonić co 5 minut, odwiesili słuchawke i do końca dnia było zajęte. Nie to, ze nie rozumiem, spoko, mieli pewnie wiele pracy, ale chyba mogą sobie pozwolić na pracownika, ktory by odbierał telefony... Co do drzewka, nie powiem, mam, ale jkabym nie miał, też by mi to specjalnego uszczerbku nie zrobiło. Ale to, że CDP tak wodzi za noc klientów, którzy domagają się drzewka, mowiąc, ze "już, tak, jutro...oczywiście, już wysyłamy" to... no cóż, brak profesjonalizmu. Podobnie jak opóźnianie wysyłki EK, robili tak samo, codziennie wodzili za nos, ze "już jutro". I zamiast 28 rano, wysłali 30 wieczorem...powołujac sie na mail, ktory rzekomo miał do mnie dotzreć 27, mimo, ze go nie było (jak u wielu innych użytkowników).

--> Świrex

Hehe, wiesz, przeszło się po 6 razy każdego Baldurka :) To była gra, to było SPOLSZCZENIE. Szczerze, to BG to jedyna gra, w która nie wyobrażam sobie grać po angielsku. Nie ze względu na to, że nie rozumiałbym, ale dlatego, że tak podoba mi się wersja polska, że nie chcę grać w inne wersje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

naturalnie są tutaj ludzie którzy nie potrafią czytać przeczytaj jeszcze raz treść tego

A dla tych, którzy chcieliby otrzymać brakujący element w wersji papierowej, przewidujemy również taką możliwość (dla zarejestrowanych posiadaczy gry). Dokładniejsze informacje podamy w specjalnym e-mailu, który otrzymają Gramowicze z zarejestrowanym Medievalem II.

jeszcze nie zroumiałeś to rób to jeszcze raz...

A dla tych, którzy chcieliby otrzymać brakujący element w wersji papierowej, przewidujemy również taką możliwość (dla zarejestrowanych posiadaczy gry). Dokładniejsze informacje podamy w specjalnym e-mailu, który otrzymają Gramowicze z zarejestrowanym Medievalem II.

W E-MAILU !! upominam sie o niego od 4-5 dni i nic to sie nazywa podejscie do sprawy...

Polskiej Scenie Total War współczujemy obecnego dystrybutora a po za tym zauważyć trzeba podejście migema
przedstawiłem piękne argumenty a on milczy... bo sończyłu mu się jego... LOLLLLLL CDP tak trzymać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wiadomośc... nie doczekasz sie... nie pozostaje nic innego tylko reklamacja... pytanie czy w przesyłkach reklamacyjnych można wykorzystać WPln?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ludzie sory ale czy wy jesteście normalni ?? płaczecie o jakieś drzewko rozwojowe które nie ma tak naprawde najmniejszego znaczenia. Powiedz mi po co ci te drzewko i dlaczego siętak rzucasz że ci go nie przysłali nie rozumiem cie kompletnie, ja dziś kupiłem M:TW2 nie miałem i wcale nie chce takiego drzewka a ty o nie płaczesz jaki to CDProjekt jest zj**any bo ty niedostałeś jakieś plakaciku z rozwojem budynków/jednostek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.12.2006 o 23:14, Wraith9 napisał:

Ludzie sory ale czy wy jesteście normalni ?? płaczecie o jakieś drzewko rozwojowe które nie
ma tak naprawde najmniejszego znaczenia. Powiedz mi po co ci te drzewko i dlaczego siętak rzucasz
że ci go nie przysłali nie rozumiem cie kompletnie, ja dziś kupiłem M:TW2 nie miałem i wcale
nie chce takiego drzewka a ty o nie płaczesz jaki to CDProjekt jest zj**any bo ty niedostałeś
jakieś plakaciku z rozwojem budynków/jednostek



Człowieku zastanów się zanim napiszesz takie bzdury.Wyliczę Ci w punktach:
1.Kupując towar jesteś informowany o wszystkich jego elementach i decyzję o zakupie podejmujesz na podstwie każdej składowej.Jeśli producent/wydawca etc. podaje,że w skład towaru wchodzą takie a takie elementy to ja oczekuję,że tak będzie.Następnym razem proponuję napisać,że do gry dodajecie sztabkę złota,a później obiecujcie co dzień,że już już od dziś będziecie je rozsyłać-na pewno sprzedaż skoczy.
2.Współczuję ludziom,którzy po otrzymaniu niepełnego towaru machają ręką i mówią dobrze,że cokolwiek dali-przecież mogli w ogóle nie wydać-przepraszam bardzo,ale nikt nikomu tu łaski nie robi-ani oni nam,że grę wydają,bo chcą zarobić,ani my im,bo gry nie musimy mieć,jeśli nam nie odpowiada,ale skoro się decyduję na zakup,to już chcę mieć wszystko czego oczekiwałem(vide pkt 1).
3.Traktowanie klienta-o czym już pewnie czytałeś,w tym temacie.To już jest skandal-wprowadzanie w błąd,odkładanie telefonów,niemożność dodzwonienia się-tak postępuje poważna firma dbająca o klientów?Obiecuje pewne działania,a później okazuje się,że to tylko na "odczep się",mogę tak wnioskować,bo od czasu ukazania sie tego newsa żadnych konkretnych działań firma nie podjęła.
4.W tym momencie bardziej niż na drzewku,zależy mi na tym żeby CdProject wywiązał się ze swoich zobowiązań i obietnic,które złożył wszystkim zainteresowanym uzupełnieniem swojego zestawu.
5.Ja lubię mieć gadżety z oryginalnych gier.Oprócz samej gry chcę mieć coś więcej, co wprowadza mnie w klimat,skoro Ty tego nie potrzebujesz Twoja sprawa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wraith9 - stfu,jak nie chcesz to Twoj interes i na tym sie Twoj interes w tej sprawie konczy!!

sigil - zgadzam sie ze wszystkim procz porownania drzewka do sztabki zlota bo gdyby tak pisali to wszyscy kupowali by gre dla tej sztabki a nie robia tego dla samego drzewka...procz tego nie jestem fanatycznie napalony na to drzewko ale chcialbym je miec pod reka dla ulatwienia gry bo chyba tez po to jest,nieprawdaz??

cdprojekt - jestem obiektywny wobec Was i uwazam ze jak ktos go nie potrzebuje to niech sobie nie ma ale jak ja chce miec to drzewko to nie traktujcie mnie jak jakiegos wroga i nie odkladajcie moich telefonow (moich osobiscie nie ale reszty klienteli) tylko prosze pieknie o dostarczenie mi brakujacej czesci kompletu...bo nie moge sie w pelni cieszyc ta gra jesli nie posiadam jej wszystkich elementow...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 06.12.2006 o 14:38, TimOOv napisał:

A dla tych, którzy chcieliby otrzymać brakujący element w wersji papierowej, przewidujemy również
taką możliwość (dla zarejestrowanych posiadaczy gry). Dokładniejsze informacje podamy w specjalnym
e-mailu, który otrzymają Gramowicze z zarejestrowanym Medievalem II.

W E-MAILU !! upominam sie o niego od 4-5 dni i nic to sie nazywa podejscie do sprawy...

Dokładnie, ja napisałem dwa maile (nie mówiąc o innym w innej sprawie sprzed prawie miesiąca) i na żaden nie dostałem odpowiedzi. Dzwonie do CDP (może mam zły numer? 022 519 69 00) ale niestety nikt nie odbiera - próbuje codziennie. Jestem też zawiedziony tym, że info o niekompatybilności dostałem w dzień po otrzymaniu mojej kopii gry. Czy w tym wypadku mogę ją zwrócić? Wydanie nie spełnia moich oczekiwań, które nie są wielce wygórowane - zawartość pudełka zgodna z opisem + pełna funkcjonalność gry równa wersji oryginalnej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

po 7 dniach... wkońcu.... ale i tak nie oznacza to że poprawie sobie zdanie o waszej firmie... 7 dni na dodrukowanie... kto uwierzy w wasze bajki... a migem za swoje zachowanie nie przeprosił... ja miałem powód on nie miał... najlepszą karą za jego zachowanie będa dyskusje w siedzibie cdprojekt/gram.pl czemu mamy tak mało zamówień na dodatek do MTW2 może wtedy dojdzie do właściwego wniosku że również przyłożył się do decyzji co najmniej jednego kupującego (mnie). Sądze jednak że bedzie nas więcej... a teraz mały quiz czego zabraknie (zabrakło) w NWN2 którego noteabene mamy dziś premiere
a - instrukcji
b - płyt z grą
c - klucza cd
d - wirtualnych pieniedzy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no cos sie w koncu ruszylo...

Tim00w nie przesadzaj...przeciez nie ma powodow do takowych narzekan...
wiekszosc z Was traktuje sprawe wielce honorowo i wyklinacie cdp a sami na codzien nie zachowujecie sie honorowo...uwazacie jednak ze cdp to firma i swiadczy o sobie swoim postepowaniem...racja dlatego zapewne po jakichs dyskusjach w koncu zaczynaja wysylac te mapki...tylko czy Wy postepujecie tak uczciwie na codzien??bo mnie sie nie wydaje...banda psow a nie ludzi ktore tylko szczekaja a sami gorsi...wezcie sie za siebie a pozniej za cdp...na koncu mozecie sie wziasc za mnie kozaki...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

--> Kosmo-cool1
Na tej zasadzie mogłbym Ci np ukraść samochód, a jakbyś się pluł, powiedziałbym: "A co, Ty lepszy? Zawsześ taki honorowy? Więc co się czepiasz?" Nie to, ze nie szanuję Twojego punktu widzenia, ale Twój argument jest po prostu nie do obronienia, lekko nie na miejscu, moim zdaniem. Zresztą, jeśli np ja postąpię nieuczciwie, nie dziwię się, że ktoś ma do mnei pretensje. Na tej samej zasadzie CDP postąpiło nieuczciwie, i też zbierają baty. Taki porządek rzeczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wiesz sa pewne rozbieznosci miedzy postepowaniem nieuczciwie a pomylka(umyslnosc - nieumyslnosc czynu)...zapewne ktos dostal za to po tylku ale to jest sprawa cdprojekt...ja uwazam ze moj argument jest sluszny...moze sie sprobujemy??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.12.2006 o 13:15, Kosmo-cool1 napisał:

wiesz sa pewne rozbieznosci miedzy postepowaniem nieuczciwie a pomylka(umyslnosc - nieumyslnosc
czynu)...zapewne ktos dostal za to po tylku ale to jest sprawa cdprojekt...ja uwazam ze moj
argument jest sluszny...moze sie sprobujemy??


Za taka pomylke, na pewno ktos oberwal, jak nie wylecial z pracy :/ Taka prawda, ze CDP nie poradzilo sobie z tyloma premierami w ciagu 2 miesiecy. A sporo bylo i to duzych premier :/ Nie wytrzymali presji i dali ciala :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

--> Kosmo-cool1

Nie do końca o to mi chodziło. Masz rację, ze klasa czynu troszkę inna, ale mi chodzi o ogolną nieuczciwość. Podstaw sobie pod to, co tam napisałem z samochodem, co chcesz, mi chodziło o sam sens. Bo osobiście uważam, ze nie danie drzewka, za które ktoś zapłacił, i zwlekanie z jego wysłaniem (czy z wysyłaniem maili informacyjnych) jest czymś w rodzaju małej, bo małej, ale kradzieży. Stąd myślę, że ludzie maja prawo teraz na CDP psy wieszać. Ok, przeprosili, dali niby PDF, ale z mailami i wysyłaniem drzewka zwlekali, wodząc za nos, ze "już, juz jutro" itp. I to mam za złe CDP, nie sam błąd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

--> Ranger-NK

Cóż, moje zdanie jest takie, że jeśli nie są w stanie w pełni profesjonalnie obsłużyć tylu premier takiego kalibru, niech po prostu nie wydają tych wszystkich gier, dadzą szansę innym dystrybutorom. Bo taki jest skutek zbytniej zachłanności: Za dużo premier naraz = za dużo egzemplarzy do wypuszczenia = za dużo pracy = za dużo rzeczy, ktorych trzeba dopatrzeć = niedopatzrenie wszystkeigo nalezycie = błędy (w wysyłce, tłumaczeniu itp) = wk******* gracze = spadek renomy firmy i inne nieprzyjemności.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować