Zaloguj się, aby obserwować  
FlankerD

Operation Flashpoint 2: Dragon Rising - będzie!!! [M]

478 postów w tym temacie

Lepiej sobie zwiększ rozdziałkę na1024x768 i zmniejsz detale gra będzie wyglądała o wiele lepiej.Wiem bo na kompie brata w wyniku przegrzewania karty, kombinowałem z ustawieniami grafiki. Teraz po zamontowaniu dwóch dodatkowych wentylatorów chodzi jak złoto, ale wcześniej co chwile zwalniała, nie ma to jak 2 karty w jednej i przegrzewanie się tej górnej ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.10.2009 o 23:23, Zauri napisał:

no na przyklad frapsem. . plynna animacja to okolo 30fps i wzwyz

U mnie oscyluję w granicach 25 FPS. Z drugiej strony od dłuższego czasu nie wiem co to znaczy płynność w grze :P.

Dnia 12.10.2009 o 23:23, Zauri napisał:

Lepiej sobie zwiększ rozdziałkę na1024x768 i zmniejsz detale gra będzie wyglądała o wiele
lepiej.

Spróbuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pograłem chwil parę, no i muszę przyznać, że gra jest dobra, ale nie bardzo dobra, i niestety ma wiele pomniejszych błędów które wkurzają - zwłaszcza gdy popatrzy się na tytuł który poniekąd powinien zobowiązywać.

Większość z tych problemów można było by rozwiązać w jeden prosty sposób stopniując poziom trudności i dając możliwość wykroczenia poza brak Hud-a ale tak niestety nie jest.
Co najbardziej mi przeszkadza w OF:DR

Zatem zaczniemy od początku, gracz nie ma możliwości wyboru zestawu uzbrojenia, idzie tak jak został obadowany przez wyższą wojskową instancję, trochę to dziwne ale i tak nie jest to największy problem - to jeszcze można przeboleć.

Kolejnym minusem to znikające ciała - niestety jeśli gracz chce dopaść broń przeciwnika to musi być szybki, bo po minucie tego ciała już nie będzie, wraz z resztkami sił życiowych ulatnia się także powłoka fizyczna - co jest totalnym bezsensem - rozumiem Call of Duty niech sobie znikają ale nie we Flashpoincie gdzie naprawdę przyjemnie było patrzeć na te masy zastrzelonych wrażych wojaków - tutaj ta przyjemność jest nam odbierana - a i jeszcze oczywiście w tej wysokiej trawie trudno znaleźć ciała więc kwestia przywłaszczenia sobie drugiej broni bądź też wyrzutni AA bądź AT - trzeba być szybkim.

Kolejny minus to - fajnie jest gdy mamy do dyspozycji wielką mapkę, co z tego skoro po dojściu do pewnego miejsca słyszysz słodki głosik wychodzisz poza teren misji - takie coś skutecznie zabija radość cieszenia się tym Flashpointem - widzę w oddali stoją sobie 3 Chińskie czołgi aż korci by podejść i rozwalić - we Flashpoincie pierwszym nie był to problem teraz to problem jest wielki - wyższa instancja postawiła magiczne bariery których nie przekroczysz smutne to tak duża mapa a gracz tak ograniczony - nie będzie tutaj swobodnych wypadów za "miasto" by podczas luźnej misji odwiedzić na chwilkę sąsiadów robiąc skok w bok - ja po prostu uwielbiałem to robić teraz zostałem z tego okradziony

I największy minusiol jaki mógł by być - i to właśnie można było rozwiązać poziomem trudności - czasami trzeba wpakować w gościa pół magazynka by ten pozwolił sobie łaskawie się przewrócić - ba nawet headshot nie gwarantuje tego że ten ktoś zginie na miejscu, chiało by się właśnie czegoś takiego, przypadkowy strzał i do widzenia jesteś martwy - osobiście też nie podoba mi się system zapisu - jest on czysto konsolowy...

Pomijając te minusy ta gra jednak przyciąga, szkoda tylko, że przyciąga - gdyby trochę bardziej ją zrobić pod Hardkore przyklejała by do monitora

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Znikające martwe ciała? Nie doświadczyłem czegoś takiego :P. U mnie wszyscy leżą sobie spokojnie i można od nich brać kiedy się chce.

Co do wpakowania magazynka w jednego gościa to muszę się z Tobą zgodzić. Strasznie to denerwuje, ale miałem kilka sytuacji gdzie facet poszedł na jeden strzał i nie był to headshot.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ech... oddział to banda kretynów, pchają się pod lufę (moją albo wroga) nie słuchają rozkazów, zapominają się ukryć (i jak im kurna szybko powiedzieć by się zatrzymali? :/). Na dodatek co to za pomysł, że jak się przeładowuje broń to nie można się ruszyć, a takich "myków" jest mnóstwo...?
Skrypty wrogów tez działają jak chcą, raz wywróżą z fusów że się nagle wyłonisz z domku daleko w krzakach, innym razem strzelasz do gościa, a on stoi jak gdyby nigdy nic. Z OF to wspólnego prawie nic ma, jako shooter do popykania wieczorem owszem sprawdza się, ale dla niewymagających.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.10.2009 o 22:32, Laid_back napisał:

Na dodatek co to za pomysł, że jak się przeładowuje broń to nie można się ruszyć?


Może chcieli zostawić coś z oryginalnego Flashpointa :) Tam też nie można było się ruszyć, gdy się przeładowywało.
No ale teraz na serio. Z tego co ostatnio przeczytałem i obejrzałem, wynika że Codemasters spaprało tą grę. Ach! Niech będzie przeklęty dzień w którym Bochemia Interactive pokłóciła się z Codemasters! O co im wogóle poszło? Przecież pierwszy Flashpoint był wspaniały! Klimatyczny, realistyczny i trudny. Od dziecka zagrywałem się w tą grę. Pamiętam że, gdy jeszcze nie umiałem (zbyt dobrze) angielskiego, nie potrafiłem za nic w świecie ukończyć tej misji "After Montignac". No po prostu zjadałem zęby na tym etapie. We wcześniejszych misjach jakoś sobie radziłem bo po prostu szedłem za oddziałem, ale tu nie miałem pojęcia gdzie iść. Ni cholery w tym lesie nie można było zostać bo zaraz cała drużyna radzieckich towarzyszy cie zabijała, a jak znowu wyszedłeś ze złej strony tego lasu (nie wiedziałem wtedy gdzie mam iść więc szedłem gdzie popadnie) to nadziewałeś się wprost pod lufę stojącego sobie BMP, albo lecącego helikoptera.Takie gry, to były czasy... Ach, przepraszam... muszę kończyć bo od tych wspomnień to mi się aż na płacz zebrało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Słyszałem, że CM nie zamierza wypuszczać narzędzi do moddingu. Czy ktoś może potwierdzić to np. jakąś wypowiedzią z oficjalnego forum gry?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyli dokładnie to czego należało się spodziewać po zapowiedziach, prezentacjach plus kilka głupotek dorzuconych z nieuwagi, niewiedzy, partactwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>"Na dodatek co to za pomysł, że jak się przeładowuje broń to nie można się ruszyć"
Nie wiem w co grasz ale ja jakoś mogę biec i przeładowywać równocześnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.10.2009 o 22:32, Laid_back napisał:

Na dodatek co to za pomysł, że jak się przeładowuje broń to nie można się ruszyć, a takich
"myków" jest mnóstwo...?

Nie wiem jak to jest u kolegi z grą ale ja przeładowuję swoją broń podczas chodzenia, gdy biegnę i nacisnę przycisk przeładowania to wojak mi zwalnia i przeładowuje, co do reszty to muszę się z kolegą zgodzić pruję serią w jakiegoś wroga a koleś z drużyny włazi mi pod lufę no zgroza....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.10.2009 o 11:35, Rokuto napisał:

> To jest temat gry? Spytam więc - czy mam szanse na płynną grę?
Oczywiście, że tak.


Na minimum? W wymaganiach podano procesor C2D 2,4 Ghz...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.10.2009 o 13:01, Woo-Cash napisał:

> > To jest temat gry? Spytam więc - czy mam szanse na płynną grę?
> Oczywiście, że tak.

Na minimum? W wymaganiach podano procesor C2D 2,4 Ghz...

"U mnie na kompie 2 GB Ram; 2x2.57 + 8600GT gra chodzi na 25 klatkach full (nie licząc cieni)" wypowiedź z pewnego forum na temat OFP: DR. Chociaż poczekaj na kogoś kto zna się lepiej na komputerach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować