Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Neverwinter Nights 2 - premiera w piątek!

382 postów w tym temacie

Dnia 05.12.2006 o 22:39, zergh napisał:

Ja mam pytanko, bo rozbudowana fabuła niezawsze idzie w parze z jej długością. Np. w BG2 mogliśmy
grać chya z 200h przy przejściu całej gry; jak będzie w NWN? Czytałem, że jest to ok 50h gry
:| czyli można ją przejść w zaledwie dwa dni...


Wiesz co z liczeniem tych godzin to jest naprawdę różnie. Można podawać sam wątek główny (i to pewnie jest te 50h) bez questow podobcznych, a mozna podawać czas totalny, ile mozna sie bawic gra niekoniecznie idac najkrotsza droga (i z tad pewnie wzielo sie te 200h).

Generalnie 50h uznaje sie za bardzo przyzwoita dlugosc, ktora bynajmniej nie przeklada sie na dwa dni grania. Teoretycznie mozna nie spac, nie jesc i nie wychodzic do toalety, ale jakby nie liczyc 50h w dwoch dniach sie nie miesci;)

Jesli do tego dodasz, wiecej eksploracji swiata i questow pobocznych to masz rozrywke na sporo czasu. Do tego dochodzi mozliwosc replayabily zwiazana z przejsciem inna druzyna, lub np. samotnie lub prawie samotnie (bardzo ciekawe przezycie z czasow BG1:)

Jesli dalej dodasz zabawy z toolsetem i sciaganie modow. To okazuje sie, ze masz gre przy ktorej jest co robic przez miesiace i lata. Tak jak to bylo z NWN1...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pudelko EK ze skory... pisano juz o tym... chyba ze nagle sie cos zmienilo ;) Ooo matko, mam nadzieje, ze tak iwalek nie bedzie. Zamieszanie jak w TPSA u Was ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.12.2006 o 22:41, Frsh napisał:

>znane z baldurów:)))

... i 3 milionów opowiadań, powieści, przygód do DnD... Aż się boje czy w tym małym regionie
znajdzie się jeszcze jakieś miejsce na widok którego nie powiemy "o, znowu ten jar, ostatnio
zabiłem tu banshee". Świat FR jest tak ogromny, że można by "wrzucić" NWNa 2 gdzieś indzej...
Np. na południe, do Calimshanu i dzikich dżungli Chult, do Lantanu słynącego ze swoich mechanicznych
cudactw... Do Thay, Rashmenu... Do Nowego Świata... Można też sięgnąć wstecz, do czasów Latających
Miast Netherilu... Możliwości jest na prawdę bardzo dużo... Ale nie, musimy upierać się przy
Wybrzeżu Mieczy, Waterdeep i Dolinie Lodowego Wichru. Dodajmy do historii drowy i sukces gwarantowany...
ECH! *wielkie, ostentacyjne westchnienie*


Jedno, male ''ale''...
Troszeczke namieszales, bo to tak jakby umiescic akcje, dajmy na to Icewind Dale, w Calimshanie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.12.2006 o 22:46, Daerdin napisał:

O ile mnie czytanie ze zrozumieniem nie zawodzi, to to na pewno nie będzie takie opakowanie
jak Gothicowe.


Ogólnie chodzi o to czy to będzie coś porządniejszego niż karton, czy nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Eh, ja jutro punkt 14, przez komorke sprawdze gram.pl jak nie bedzie zadnych informacji to dopiero o 17 bede mogl po raz drugi sprawdzic to wszystko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I dodasz do tego, ze czytasz dialogi, a nie wciskasz 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1... by najszybciej skonczyc.


Btw. Oby w Patchu przywrocili nazwy z NWN1... Czyli Kapłan, a nie Kleryk itp. itd., bo sie na tym zawiodłem, ze nie trzyma sie to kozeni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 05.12.2006 o 22:41, Frsh napisał:

Miast Netherilu... Możliwości jest na prawdę bardzo dużo... Ale nie, musimy upierać się przy
Wybrzeżu Mieczy, Waterdeep i Dolinie Lodowego Wichru. Dodajmy do historii drowy i sukces > gwarantowany...


Wiesz nie wszyscy gracze sa az takimi wyjadaczami w DnD (np ja:) Ja tam sie ciesze, ze gra bedzie nawiazywac do terenow znanych z serii BG, bo akurat wybrzeze mieczy poznalem najlepiej w baldurze i mam do tego miejsca duzy sentyment:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@mike.
ciach "...która jest najbardziej złożoną fabułą w historii erpegów...". No chyba snisz dobry czlowieku. Fabula akurat jest prosta jak budowa cepa. From zero to hero. I nie skrecisz w lewo ani w prawo. Gra prowadzi gracza po lokacjach za lapke. I jeszcze doklada na sile do kompanii jakichs swietoszkowatych paladynow czy anorektyczne druidki, ktorych, z moim charakterem, mam ochote natychmiast wypatroszyc. Albo otruc. A najwiekszym skandalem jest to ze nie moge dac takiemu npcowi mieczem w morde!!! W BG mozna bylo, w PS:T tez. Czasem wpadalem i jak mialem humor to wypalalem pol miasta zanim z kims porozmawialem, a tu? Eeeee... Fabula aczkolwiek duzo ciekawsza od 1 czesci, nie jest "najbardziej zlozona w historii rpgow", i jesli juz to crpgow, bo rpgowe fabuly to zupelnie inna bajka.

Poza tym, patrzac na screeny z polskiej edycji gry odnosze jakies niemile wrazenie. Obawiam sie ze polonizacja nie bedzie wysokich lotow. Jakas taka no nie wiem, political correctness. "Zakichane zadania", "skarlaly krasnolud". W oryginale jest "runty" "cherlawy"!!! Skarlaly krasnolud to jakies curiozum musi byc :] Wielkosci mrowki?

Pewnie sie czepiam bo pomimo to jednak w NWN2 gra sie calkiem milusio, po prostu trzeba brac poprawke na straszne splycenie crpgow. Wystarczy sobie przypomniec takie tytuly jak Betrayal at Krondor czy, PS:T i porownac do dzisiejszych. Ale i tak moim zdaniem NWN2 jest lepsza od "rewelacyjnego" Obliviona z jego fabula "zakmnij brame" "zamknij brame" i G3 z "zdobadz reputacje" "zdobadz reputacje" wiec cierpliwie czekam na moja EK CE.

Pzdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 05.12.2006 o 22:49, heyboy napisał:

Ogólnie chodzi o to czy to będzie coś porządniejszego niż karton, czy nie.


Generalnie staramy sie aby EK byly bardzo porzadne wlacznie z opakowaniami, wiec tak generalizujac, mam nadzieje, ze i tym razem jakosc EK spelni oczekiwania, rowniez pod katem opakowania:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.12.2006 o 22:48, slipcio napisał:

Pudelko EK ze skory... pisano juz o tym... chyba ze nagle sie cos zmienilo ;) Ooo matko, mam
nadzieje, ze tak iwalek nie bedzie. Zamieszanie jak w TPSA u Was ;)


Nigdzie nie pisało że ze skóry, tylko że stylizowane na skórzane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.12.2006 o 22:51, Xanax napisał:

Może następne cRPG w FR będzie nosić tytuł Calimport Nights? ;)



Wolałbym inne miasto... tez takie bardziej dla złodzieji, ale zeby były ciasne uliczki, pomosty itp. itd.

Moze Waterdeep & Menzoberranzan Nights, Oeble Nights - Jak ktos czytał Czarny bukiet to wie :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.12.2006 o 22:51, Mike napisał:

Generalnie staramy sie aby EK byly bardzo porzadne wlacznie z opakowaniami, wiec tak generalizujac,
mam nadzieje, ze i tym razem jakosc EK spelni oczekiwania, rowniez pod katem opakowania:)


Ja też mam taką nadzieję, więc czekam na wizualizację EK :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.12.2006 o 22:53, Mario Falcon napisał:

> Pudelko EK ze skory... pisano juz o tym... chyba ze nagle sie cos zmienilo ;) Ooo matko,
mam
> nadzieje, ze tak iwalek nie bedzie. Zamieszanie jak w TPSA u Was ;)

Nigdzie nie pisało że ze skóry, tylko że stylizowane na skórzane


Czyli prawdopodobnie jak w premierowej wersji BG2, bo jesli mnie pamiec nie myli, to tam pudelko tez bylo stylizowane na skorzanie ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mike ja w zasadzie już się pogodziłem z opóźnieniami w wydawaniu bo załóżmy, że nie można czasem temu zapobiec, tylko jedno zastrzeżenie - wprowadźcie wysyłanie maili (ogólnie przydałoby się by maile dochodziły, bo nawet obecne są z tym problemy) gdy cokolwiek zmienia się w zamówieniu typu: zmiana terminu, anulowanie opcji "dwa dni przed premierą" itp. Myślę, że od strony organizacyjnej (webmasterskiej) to nie jest dużo pracy, a na pewno jest miło gdy widać, że firma dba o Ciebie i informuje co się dzieje z twoim zamówieniem.
Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.12.2006 o 22:15, z00m napisał:

Do CDProjektu: czy w wersji finalnej planujecie wprowadzenie literki ''Ł'' ?

Co masz na myśli? Pytam z ciekawości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.12.2006 o 22:57, ereborus napisał:

Mike ja w zasadzie już się pogodziłem z opóźnieniami w wydawaniu bo załóżmy, że nie można czasem
temu zapobiec, tylko jedno zastrzeżenie - wprowadźcie wysyłanie maili (ogólnie przydałoby się
by maile dochodziły, bo nawet obecne są z tym problemy) gdy cokolwiek zmienia się w zamówieniu
typu: zmiana terminu, anulowanie opcji "dwa dni przed premierą" itp. Myślę, że od strony organizacyjnej
(webmasterskiej) to nie jest dużo pracy, a na pewno jest miło gdy widać, że firma dba o Ciebie
i informuje co się dzieje z twoim zamówieniem.
Pozdrawiam.


Ee...niewiem o co ci chodzi...mi ładnie przysłali maila z przypomnieniem o grze ;) A potwierdzam zawsze przez stronke.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli przeczytasz to zrozumiesz, jemu chodzi o to aby na maila dochodzily wszelkie informacje dotyczace zmian w opisie/wysylce/premirze pre-ordera. Nie napisal nic o potwierdzaniu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.12.2006 o 22:49, AKalemba napisał:

Troszeczke namieszales, bo to tak jakby umiescic akcje, dajmy na to Icewind Dale, w Calimshanie...


Teoretycznie tak, tyle, że "Neverwinter Nights 2" niekoniecznie musi w 100% dziać się właśnie w Neverwinter czy innych miastach na północy. Na pewno zawiązanie akcji musi miec miejsce właśnie tam, a potem ogranicza nas tylko inwencja. Przykład pisany "na kolanie": nagle znikają wszyscy mieszkańcy Neverwinter, lordowie Waterdeep zaniepokojeni całą sprawą rozpoczynają śledztwo, gracz jest w nie wplątany w sposób zależny od klasy, np. jako wojownik jest dowódcą oddziału stanowiącego część armii naprędce skleconej w Waterdeep. Śledztwo prowadzi do odkrycia w wieży jednego z magów Neverwinter starożytnego artefaktu Netherilskiego. Młody, niedoświadczony Lord pochopnie dotyka go ii... Mniejsza o naciąganą fabułe, ważna jest idea wplecienia innych miejsce w fabułe NWNa. I wydaje mi się że znacznie atrakcyjniejsze byłoby poznanie zupełnie nowego, specyficznego miejsca niż kombinowanie z utartymi szlakami Wybrzeża Mieczy. A, już trzymajmy się tego tropu, Netheril dawałby urozmaiconą rozgrywkę wieloma klasami. Bo inaczej do celu dojdzie młody mag w jednym z miast Arcymagów, a inaczej druid który nagle znalazł się ponad chmurami w latającym mieście nad pustynią.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.12.2006 o 22:57, Taschon napisał:

> Do CDProjektu: czy w wersji finalnej planujecie wprowadzenie literki ''Ł'' ?
Co masz na myśli? Pytam z ciekawości.


Obejrzyj screeny z dialogami i poszukaj słów które powinny posiadać ł i przyjrzyj sie im uwaznie. Teoretycznie tam ł nie ma, mimo ze ja widze male zafalowania po bokach li mysle ze po prostu na screenie nie widac dokladnie ze to litera ł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować