• 0
Zaloguj się, aby obserwować  
tytusgit

Pytanie do gram.pl

Pytanie

Moje konto jest założone na pewny e-mail. Niestety od jakiegoś czasu niemam dostępu do tego e-mailu (włamanie) i chcę zmienić maila na gram.pl z pomocą którego będę mógł logować się zmieniać dane itd. ale niestety nie jest możliwa zmiana e-mailu bez potwierdzenia tego na starym mailu. Czy mogę jakoś dzięki pomocy ekipy gram.pl zmienić maila ? Albo czy jest jakiś sposób dzięki któremu nie stracę WP i będę miał pewność, że nikt niczego nie zamówi bez mojej wiedzy ? Z góry dziękuję za jakąkolwiek odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

31 odpowiedzi na to pytanie

  • 0

Skontaktuj się z firmą CDP i wyjaśnij im całą sytuacje bowiem tylko CDP może zmienić maila w takim przypadku żaden użytkownik forum gram.pl nie moze CI pomóc ;))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 18.12.2006 o 20:45, tytusgit napisał:

Wysłałem maila, ale coś niema odpowiedzi. Już drugi e-mail wysłałem...

A na jakiego maila wysyłałeś prośbę? Bo jeśli nie na tego: ekipa@gram.pl to spróbuj właśnie na niego ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

S&D to już przestarzałe :) ja mam nowego Nortona 2007 i już nie potrzebuje S&D :) Dwa, że kosztuje on mniej jak zeszłoroczna edycja :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Wcześniej wysyłałem maila do działu Obsługi Klienta. Niewiem czy to ten sam mail, ale w razie czego wysłałem przed chwilą maila na ekipa@gram.pl. Mam nadzieję, że dostanę wkoncu jakąś odpowiedź. I dzięki za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Musisz wysłać e-maila na adres rejestracja@gram.pl podać adres e-mail stary i nowy podać minimum z 3 zarejestrowane gry (klucze rejestracji elektronicznej) oraz xywke z forum

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 02.01.2007 o 20:03, Akashi napisał:

podać minimum z 3 zarejestrowane gry (klucze rejestracji elektronicznej)


A co by było w przypadku całkiem nowego użytkownika/klienta, którego liczba zarejestrowanych gier zatrzymała się na 2?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 02.01.2007 o 20:03, Akashi napisał:

Musisz wysłać e-maila na adres rejestracja@gram.pl podać adres e-mail stary i nowy podać minimum
z 3 zarejestrowane gry (klucze rejestracji elektronicznej) oraz xywke z forum

Pozdrawiam



A to ja też wyślę,bo też chciałem zmienić;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 02.01.2007 o 20:09, myniekka napisał:

> podać minimum z 3 zarejestrowane gry (klucze rejestracji elektronicznej)

A co by było w przypadku całkiem nowego użytkownika/klienta, którego liczba zarejestrowanych
gier zatrzymała się na 2?


To nic nie szkodzi. Ja kiedyś też miałem sytuację, że moje konto e-mail było niedysponowane. Wysłałem tylko 1 klucz rejestracji mimo, że miałem liczbę zarejestrowanych gier 2. Teraz mam nowy mail.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Dzięki wielkie za odpowiedź. Przed chwilą wysłałem maila na podany przez Ciebie adres. Mam nadzieję, że zdążę jeszcze skorzystać z wyprzedaży. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować