Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Edycja Kolekcjonerska Neverwinter Nights 2 – gry wysłane

955 postów w tym temacie

Acha, chciałem jeszcze dorzucić parę rzeczy:
Pudełko ładne, wydanie ładne, koszulka w sam raz na mnie (M), mocowanie płyt w pudełku - rewelacja (samo pudełko też świetne), instrukcja obszerna (nie czytałem), od poradnika trzymam się z daleka, album z grafikami ujdzie (ciekawy papier), mapa jak to mapa, amulet... eeee... o amulecie lepiej nic nie napiszę.
Gra nie wiem jaka, bo padam już twarzą na pysk...
Ale szczęśliwy padam i zadowolony.
Dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Poczytaj wcześniejsze posty, opisane są tam różne przypadki. Jest wiele przypadków podobnych do twojego. Są przypadki wpisanych adnotacji, że kurier nie oddał paczki, bo nikogo nie zastał, a tymczasem osoba czekająca siedziała murem w domu. Jest osoba, która po otrzymaniu z Masterlinka informacji, że status ich przesyłki to - dostarczenie w poniedziałek, a gdy pojechała odebrać paczkę osobiście ze zdziwieniem zobaczyła czerwoną naklejkę z napisanym statusem - sobota. I wiele, wiele innych....
W moim przypadku, paczka nie opuściła nawet warszawskiej sortowni :(
Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.12.2006 o 23:52, El Pingwinho napisał:

Mam taki mały problem... nie mam u siebie w zestawie koszulki (Chaotic Evil) i jeżeli już bedziecie
(o ile bedziecie :D) dosylac to jezsli mozna prosze o rozmiar M a nie XL, bo z tego co widze
to wszystkie sa XL.


Tego typu nieszczęścia (czytaj: braki / uszkodzenie elementu pakietu) bardzo proszę zgłaszać do gram.pl. Tzn nie na forum ale oficjalnym kanałem kontaktowym :) - telefonicznie lub np tym formularzem: http://www.gram.pl/kontakt_formularz.asp?r=4. W Twoim wypadku, w zgłoszeniu możesz od razu napisać uwagę odnośnie preferowanego rozmiaru koszulki - brakujący element otrzymasz na pewno, ale nie wiem czy będzie możliwe zapewnienie konkretnego rozmiaru. Nasz DOK da Ci znać w tej kwestii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 09.12.2006 o 22:28, Mistic napisał:

Bezwzglednosc i zarozumialosc wobec ludzi, dodajmy, ludzi nie czytajacych zadnych informacji.
Jedynie posty swoje i bezposrednie odpowiedzi na ich pytania. W ten sposob nikt daleko nie
pojedzie bo w koncu kogos szlag trafi i kilkoma wojskowymi zwrotami wyjasni gosciowi co i jak.


Widze, ze nie zgadzacie sie z Mistic, ale naprawde ma sporo racji.
Sporo osob na forum strasznie pochopnie ocenia (a wyraza to naprawde czasem tak, ze uszy wiedna) bynajmniej nie zadajac sobie wiele trudu ze swojej strony.

To troche tak jest, ze wymaga sie od innych bardzo wiele, a niezbyt wiele od siebie. Od siebie nie wymaga sie czytania oficjalnych informacji np. a wymaga sie od cedepu odpowiadania na pytania zadawane w gaszczy komentarzy, czasem na takie na ktore zreszta odpowiedzi juz padly.

Tak jak nie wymaga sie od siebie kultury wypowiedzi. Ja jestem akurat cierpliwy i nie biore tego personalnie, ale wiem, ze sporo osob z firmy nie chce odpowiadac na posty zawierajace epitety polaczone z oskarzeniami wyrzucanymi bez zastanowienia. Ok, robimy bledy, ale nikogo to nie upowaznia to tekstow ktore naprawde za czesto padaja tu na forum. Nad tym sie tez zastanawiamy. Pewnie w nowym roku bedziemy surowiej dbac o forme wypowiedzi. Niezaleznie od tematu.

M.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.12.2006 o 23:58, Baryl napisał:

> Wszystkim majacym podobny problem z dostawa proponuje zlozyc reklamacje w Masterlinku.
Pewie i tak beda to mieli gleboko w d.. ale zawsze zostaje jakis slad w dokumentacji.
Jesli maja w firmie jakis system autodestrukcji zwany ISO to bedzie sie mozna przekonac jak
dziala.


Reklamacje mozna skladac indywidualnie, my to tez zrobimy "hurtowo"

M.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.12.2006 o 00:33, Mike napisał:

Tak jak nie wymaga sie od siebie kultury wypowiedzi. Ja jestem akurat cierpliwy i nie biore
tego personalnie, ale wiem, ze sporo osob z firmy nie chce odpowiadac na posty zawierajace
epitety polaczone z oskarzeniami wyrzucanymi bez zastanowienia. Ok, robimy bledy, ale nikogo
to nie upowaznia to tekstow ktore naprawde za czesto padaja tu na forum. Nad tym sie tez zastanawiamy.
Pewnie w nowym roku bedziemy surowiej dbac o forme wypowiedzi. Niezaleznie od tematu.

M.


Zgadzam się z toba Mike, nie których wypowiedzi nie można złożyć li tylko na karb emocji. W życiu codziennym musimy zachować pewne ogólnie przyjęte zasady, lecz niektórzy nie myślą ich przestrzegać. W czym wydatnie pomaga im pewna (choć wątpliwa) anonimowość w Sieci. Nie czują konsekwencji swego postępowania i nakręcają siebię nawzajm obraźliwymi postami. Ciężko potem szukać informacji wśród takich postów. Pozostaje niesmak :(
Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.12.2006 o 19:58, Mike napisał:

Nie olewamy nawet 0.5 jednej osoby, nie mówiąc o całym procencie!

w świetle operacji "NWN2" właśnie to widać

>Pisałem to aby podkreślić

Dnia 09.12.2006 o 19:58, Mike napisał:

jak dużymi operacjami są premiery gier i jak dużo osób musi je dostać równo.

nigdy nie twierdziłem, że jest to to operacja prosta

Dnia 09.12.2006 o 19:58, Mike napisał:

No własnie, bo bardzo byśmy, aby "musiały" dostać równo. To, że tak nie jest jest poza naszym
wplywem. Nie ma firmy kurierskiej która zagwarantuje dostarczenie kilku tysięcy paczek w jednym
dniu. Niestety.

to może trzeba podpisać umowę z takim dostawcą, który da radę wywiązać się z umowy?

Dnia 09.12.2006 o 19:58, Mike napisał:

Nie wiem skad sie wzięly problemy z doreczeniem paczek dzis w niektorych miejscach. Uzgodnilismy,

uzgodniliśmy co? "błędny adres/adresat nieobecny/nie ma doręczenia w sobotę"? (niepotrzebne skreślić)

Dnia 09.12.2006 o 19:58, Mike napisał:

probe dostarczenia w calej Polsce. Na pewno w poniedzialek dokladnie sprawe zbadamy.

czyli jak zwykle "rozejdzie się po kościach"?

Dnia 09.12.2006 o 19:58, Mike napisał:

Oczywiste jest, że nie dzielimy graczy na lepszych i gorszych, tak jak nigdy nie zostalimy
nikogo z problemem bez pomocy (chodzi o pomot techniczna i obsługę zamówień sklepowych).

a to jest baaaardzo ciekawe... napisałem do was maila, z braku odpowiedzi przez ok.3 miesiące napisałem do was list papierowy, przesyłką poleconą (nr nadania 44991, data 20.05.5005), oczywiście do chwili obecnej brak odpowiedzi
odpowiedzi z pomocy technicznej sprowadzają się do "prześlij dxdiag, zmień sterowniki" (co, delikatnie mówiąc, kija daje). oczywiście jak już łaskawie raczycie odpowiedzieć... BTW: parę tygodni temu pisałem poprzez formularz o pomoc w sprawie HoMM5, może wiecie coś o tym? (dostałem potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia, żałuję że je wykasowałem)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cze GuzikTheGreat widze że wazeliniarzy nie brakuje...
Możecie razem z Misticiem uścisnąć sobie dłonie.
Hehe Bazyl congratz - nieżleś to sobie wymyślił...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>> Zgadzam się z toba Mike, nie których wypowiedzi nie można złożyć li tylko na karb emocji. W

Dnia 10.12.2006 o 00:49, Paladynka napisał:

życiu codziennym musimy zachować pewne ogólnie przyjęte zasady, lecz niektórzy nie myślą ich
przestrzegać. W czym wydatnie pomaga im pewna (choć wątpliwa) anonimowość w Sieci. Nie czują
konsekwencji swego postępowania i nakręcają siebię nawzajm obraźliwymi postami. Ciężko potem
szukać informacji wśród takich postów. Pozostaje niesmak :(


Sporo sie zastanawiamy jak to zmienic. Mamy troche pomyslow aby tak zorganizowac grammunity, zeby bardziej widac bylo z kim ma sie do czynienia i wtedy wiadomo na ile powaznie traktowac dana osobe i czy ona jest wiarygodna. Bo jesli ktos dyskutuje zawziecie i niekulturalnie o grze ktorej nawet nie ma zarejstrowanej to juz daje do myslenia. Pewnie czesc pomyslow jak przejdzie wewnetrzny proces tworczy skierujemy do podyskutowania tu na forum.

Pozdr.
M.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Prosze wziąść pod uwagę, że rejestracja gier nie jest obligatoryjna. To że ktoś nie ma zarejestrowanej danej gry nie oznacza, że tej gry nie posiada. Co nie zmienia faktu, że kultura powinna być zachowania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.12.2006 o 01:28, Sado82 napisał:

widze że wazeliniarzy nie brakuje... Możecie razem z Misticiem uścisnąć sobie dłonie.

Ciebie natomiast proszę o zrozumienie, że inne osoby mogą mieć odmienną opinię oraz ocenę od Twojej i mają do jej wyrażania prawo. Nie jesteś reprezentantem jedynej, świętej i absolutnej racji. Ba, nawet gdybyś nim był, wciąż nie masz prawa do nazywania innych wazeliniarzami czy naiwniakami. Więc bardzo proszę, powstrzymaj się od takich zwrotów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.12.2006 o 00:50, qazzy napisał:

> Nie olewamy nawet 0.5 jednej osoby, nie mówiąc o całym procencie!
w świetle operacji "NWN2" właśnie to widać


Mam nadziej, ze widac, ze nie olewamy a nie odwrotnie. A widac np. po tym ze odpowiadam kazdej jednej osobie, nawet po kilka razy, wiec w sumie nadrabiam;)

Dnia 10.12.2006 o 00:50, qazzy napisał:


>Pisałem to aby podkreślić
> jak dużymi operacjami są premiery gier i jak dużo osób musi je dostać równo.
nigdy nie twierdziłem, że jest to to operacja prosta

No to dobrze, ze chociaz ktos to zauwaza. Wiele osob ma dosc uproszczone mniemanie jak to jest wydac i zrobic premiere takiej gry jak NWN2.

Dnia 10.12.2006 o 00:50, qazzy napisał:


> No własnie, bo bardzo byśmy, aby "musiały" dostać równo. To, że tak nie jest jest poza
naszym
> wplywem. Nie ma firmy kurierskiej która zagwarantuje dostarczenie kilku tysięcy paczek
w jednym
> dniu. Niestety.
to może trzeba podpisać umowę z takim dostawcą, który da radę wywiązać się z umowy?


W idealnym swiecie sa idealni dostawcy. W rzeczywistosci jest inaczej. Wspolpracowalismy juz z Rabenem, UPS,chyba tez Stolica, kiedys jeszcze z firma ktora nazywala sie TNT chyba, w miedzyczasie jeszcze z jedna polska co nas oszukala na ponad 100.000 zlotych (zebrala pieniadze za zaliczeniem za premiere i szefowie postanowili ich nam nie oddac, a potem sie rozplyneli i scigalismy ich ponad 1.5 roku aby sie dowiedziec, ze maja powazniejsze przestepstwa na glowie i o odzyskaniiu pieniedzy nie ma mowy). Troche firm kurierskich odpada z racji definicji jakosci ktora oferuja i grono mozliwosci sie diamentralnie zaweza, ale oczywiscie, bedziemy szukac, taka nasza rola.

Dnia 10.12.2006 o 00:50, qazzy napisał:


> Nie wiem skad sie wzięly problemy z doreczeniem paczek dzis w niektorych miejscach. Uzgodnilismy,

uzgodniliśmy co? "błędny adres/adresat nieobecny/nie ma doręczenia w sobotę"? (niepotrzebne
skreślić)


Pomylki i problemy sie zdarzaja, pytanie jest na jaka skale. Widac, ze kilka osob odkrylo "fikcyjne" proby doreczanie. To dosc powazny problem i bedziemy go drazyc. Choc tez dopiero jak poznamy skale problemu. Wszedzie pracuja ludzie, a to ma to do siebie, ze problemy zawsze beda sie zdarzac. Wazne aby na nie reagowac i starac sie je ograniczac w przyszlosci co robimy nieustajaco.

Dnia 10.12.2006 o 00:50, qazzy napisał:

> probe dostarczenia w calej Polsce. Na pewno w poniedzialek dokladnie sprawe zbadamy.
czyli jak zwykle "rozejdzie się po kościach"?


Dlaczego tak sadzisz? Nic nie rozchodzi sie po kosciach. Tak jak Wasze niezadowolenie z nas, tak i nasze z Masterlinka, jak uznamy, ze nie sa w stanie zapewnic odpowiedniego poziomu uslug to zwrocimy sie do innej firmy. Bylo juz tak z UPS (z ktorym bylo znacznie gorzej niz z Masterlink) zwrocilismy uwage, raz, drugi, trzeci i w koncu im podziekowalismy. A nie jestesmy byle jakim klientem wysylamy dziesiatki tysiecy paczek rocznie.

Dnia 10.12.2006 o 00:50, qazzy napisał:


> Oczywiste jest, że nie dzielimy graczy na lepszych i gorszych, tak jak nigdy nie zostalimy

> nikogo z problemem bez pomocy (chodzi o pomot techniczna i obsługę zamówień sklepowych).

a to jest baaaardzo ciekawe... napisałem do was maila, z braku odpowiedzi przez ok.3 miesiące
napisałem do was list papierowy, przesyłką poleconą (nr nadania 44991, data 20.05.5005), oczywiście
do chwili obecnej brak odpowiedzi


Nie ma żadnego problemu, proszę prześlij mi na mojego emaila michal.kicinski@cdprojekt.com forward swojego emaila i tresc listu i to sprawdze. Wybacz, ale z gory nie bede Cie przepraszal, juz kilka razy zdenerwowalem sie na pomoc techniczna i okazywalo sie, ze albo nie otrzymalismy emaila, albo poszly odpowiedzi, tylko ktos mial problem ze swoja skrzynka itd itd.

Dnia 10.12.2006 o 00:50, qazzy napisał:

odpowiedzi z pomocy technicznej sprowadzają się do "prześlij dxdiag, zmień sterowniki" (co,
delikatnie mówiąc, kija daje). oczywiście jak już łaskawie raczycie odpowiedzieć...


Odpowiadamy wcale nie laskawie, a rady dajemy mozliwie precyzyjnie. Nic nie poradzimy, ze 80% problemow wiaze sie wlasnie ze sterownikami i directxem i sa to jedne z pierwszych pozycji na check liście. Zreszta obejrzyj sobie baze problemow w internetowej pomocy technicznej i ilość konkretnych rad, jest gigantyczna i ja wlasnie uzupelnia nasza pomoc techniczna. Sam z niej zreszta kilka razy korzystalem:)

>BTW: parę

Dnia 10.12.2006 o 00:50, qazzy napisał:

tygodni temu pisałem poprzez formularz o pomoc w sprawie HoMM5, może wiecie coś o tym? (dostałem
potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia, żałuję że je wykasowałem)


Tez poprosze dokladniejsze info na emiala, np. z jakiego emaila wysylales i mozemy sprawdzic. Jak widzisz potwierdzen lepiej nie kasowac, zwlaszcza jak sie podejrzewa, ze firma niemrawo odpowiada, podstawowy dowod do ewentualnego dochodzenia swojej racji idzie w krzaki;)

Pozdr.
M.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.12.2006 o 02:08, Ilona napisał:

Prosze wziąść pod uwagę, że rejestracja gier nie jest obligatoryjna. To że ktoś nie ma zarejestrowanej
danej gry nie oznacza, że tej gry nie posiada.


Oczywiscie, i raczej nie zamierzamy tego zmieniac. Ale danie opcji pokazania innym uzytkownikom tytulow ktore ma sie w kolekcji od razu "uwiarygadnia" wypowiadajacego. Tak jest np. na forum bioware i chyba sie to sprawdza...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No sorry Destro ale jak inaczej można nazwać osobę która ewidentnie zaprzecza że coś jest nie tak jak powinno i zgadza sie z waszymi pokrętnymi tłumaczeniami co do niewywiązania sie przez was z zawartej z nimi umowy objeżdżając osoby negatywnie nie koniecznie niekulturalnie wypowiadające sie co do zaistniałej sytuacji?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.12.2006 o 02:03, Destro napisał:

> idiota...
Bardzo proszę - bez takich zwrotów.


przepraszam... zwyczajnie sie mocno zdziwilem i znieszmaczylem ze ktos moze sie posunac znowu tak daleko i znowu zarzucic nieuczciwosc ot tak... :/
to jest zarazliwe od tego co sie u nas w polityce dzieje...czy Polak zwyczajnie jest walniety ?? :/
ja sam rozne rzeczy pisalem, ale mowienie ze ktos jest nieuczciwy przekracza dopuszczalne granice...zbyt czesto sie to u nas w Polsce slyszy bez pokrycia.... i bez konsekwencji :/
---
sado82 - wypraszam sobie...

to ze jest obsuniecie nie znaczy ze jest to nieuczciwe...zreszta male wyliczenie...(biorac najnizsze stawki) :::
smycz - 4zl
Diamentowa edycja - 46,90zl
NWN2 - 99,90zl
koszulka (bardzo dobrej jakosci zreszta) - 30zl
muza do obliviona -IMHO porownywalna do muzy z NWN2- kosztuje ok 40
--
EK NWN2 z tym wszystkim - tylko 160zl
zobaczcie ze EK i bez Diamentowej Edycji swobodnie mogloby byc kupowane i pewno by bylo...a CDP dodajac nam ja ucial sobie tez jakas czesc zyskow... sluchajac nasze placze: "ze denna figuka", "ze kiepski pierscien" takze lepiej uzyc slowo blad, ew. nawet porazka, ale nie nieuczciwy...

Dostalismy b.duzo i nie potraficie tego docenic...? to moze wolicie panowie Bazyl, sado82 zeby CDP stosowal taktyke: przewidywana data premiery + 2 tyg asekuracji ?? wtedy nikt by nie gral jeszcze w NWN2 bo dopiero nie wczesniej niz w swieta...tam ktos pisal z niebieskich, ze niektorym sie nie chce odpisywac na wasze posty i wcale sie nie dziwie bo czytanie niektorych nie tylko odbieraloby chec odpisywania, ale i motywacje do np. walki zeby nasza edycja byla dopracowana...
kazda gra to kazdy osobny projekt, nowy projekt a tam rzadko kiedy zdąża sie na zazwyczaj mocno wysrubowany ustalony najczesciej przez szefostwo - i przez nasze oczekiwania rowniez - termin...
--
a co do firm kurierskich to mysle, ze to kwestia rejonow - w jednych pracuja zaangazowani pracownicy Masterlinka a w innych nie i to dotyczy tez UPS i moze byloby wyjsciem danie nam wyboru np. dwoch firm i podpisanie z nimi umowy na dane wojewodztwo czy rejon miasta np. Masterlink skoro nawala w wawie to w wawie dac Stolice

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja potrafie to docenić i nie potrafie zrozumiec jaki DP ma z tego zysk.
1. Przesyłka kurierska za darmo - z czego CDP zapłaci Masterlinkowi
2. Grę za wirtualne pieniądze można kupić 30 zł taniej tu już wogle CDP powinno zbankrutować bo 95% zamówień to wykorzystało

Za te marne 159 zł CDP ma wyżyć. Chyba tam głodujecie w tej firmie. Dzięki wam, że to robicie dla graczy ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Fajnie ludzie... tu juz jest tyle komentarzy co CDP prztlumaczyl do polonizacji NWN...;p cos czuje ze wiele osob zarwalo noc... jednoczesnie patrzac o 3 na zegareki slyszac stuk w oknie z mysla: Kurier?!... sick:) znam ten bol;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować