Zaloguj się, aby obserwować  
mordim3r

Neverwinter Nights 2 - skarga na Masterlink - proszę o interwencję

84 postów w tym temacie

Chciałbym prosić o interwencję i reklamację zarazem gdyż tylko gram.pl i CDP mogą to zrobić jako firmy wysyłające paczkę.

Wiem że staraliście się i informowaliście nas o sytuacji z opóźnieniem paczek, dlatego to nie na Was jestem wściekły tylko na Masterlink.
Zadzwoniłem dziś rano do ML i pani poinformowała mnie że paczka będzie dostarczona w poniedziałek. Na forum jednak przeczytałem że paczki są już dostarczane więc dzwonie jeszcze raz i druga pani sprawdziła i podobno na liście przewozowym nie było informacji o dostawie w sobotę. Postanowiłem więc (mieszkając w Warszawie) że odbiorę paczkę osobiście. Dlatego podałem pani przedział czasowy w którym będę i udałem się do siedziby ML na ulicy Modularnej 15 w Warszawie.
I tam oczom nie wierze ale stoi tłum osób i czeka na paczki (nie wszyscy oczywiście na NWN2). Podałem swj numer przesyłki i pani w recepcji kazała czekać.
Na paczkę czekałem 2 godziny !!!!!! to jest niewiarygodne ale tak i nie byłem odosobnionym przypadkiem. Dopiero po "ostrej" interwencji u kierownika zmiany paczka się znalazła.

I tu największe zaskoczenie. Na paczce widnieje naklejka ze słowem SOBOTA i na drugiej napis dostawa w sobotę (zamieszczam zdjęcie) i nikt w całym masterlinku nie potrafił mi wyjaśnić dlaczego kurier jej dziś nie dostał, dlaczego pani przez telefon podała mi że dostawa jest w poniedziałek i dlaczego musiałem czekać 2 godziny na odbiór paczki skoro Wy zapłaciliście dodatkowe pieniądze za dostawę w sobotę !?
Dlatego prosze o Waszą interwencje jako wysyłających paczkę, bo ja niestety reklamacji jako odbiorca nie mogłem złożyć.

Powiem szczerze jestem wściekły, bo zmarnowałem ok 3-3,5h na oczekiwanie w siedzibie ML gdzie paczka powinna być dostarczona dziś do mnie (cały czas pisze dziś więc dodam że piszę w sobotę 9.12.2006) a miałem naprawdę mnóstwo rzeczy do zrobienia, nie jestem już niestety beztroskim dzieckiem które w weekend może się poobijać, dla mnie weekend to jedyny czas kiedy mogę coś załatwić. ML mi na to dziś nie pozwolił

Z poważaniem Bartłomiej "mordim3r" Zgutka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Masterlink leci sobie w kulki... Moja paczka jest jeszcze w sortowni i pewnie jej nie dostanę dzisiaj, i pewnie najbliższy czas, kiedy sobie w NWN2 pogram to będzie weekend za tydzień. Kompletny brak profesjonalizmu w wykonaniu firmy "kurierskiej". Mimo wszystko ciągle mam nadzieję, że dostanę taką paczuszkę dzisiaj, ale wątpię. CD Projekt, na waszym miejscu zmienił bym firmę kurierską na kompetentną, bo ci leją na klientów równo...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

masterlink warszawski to jakis koszmar :) dziwi mnie dlaczego ta firma sa wysylane paczki - za przeslyke licza sobie jak za zboze a nie wykonuja swojej pracy...

CDP wezcie rpzyklad ze sklepu rebel - oni maja podpisana umowe ze stolica/ups paczka kosztuje 4 zl i jest dostarczana w rpzeciagu 24 h od zlozenia zamowienia - to na prawde nie ejst trudne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja osobiście na dostarczanie paczek nie mogę narzekać tylko strasznie drażni mnie, jak do nich dzownię i przez poł godziny nikt nie odbiera i jeszcze głos w telefonie mowiący że to ML "express", gdzie ten express jest się pytam. Co do doręczania paczek to mam jedną uwagę - medieval II dotarł do mnie strasznie pognieciony, nie wiem czy to wina kuriera czy magazynu, ale ktoś mogłby zwracać większą uwagę na takie sprawy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja też wtrącę moje trzy grosze. Moja paczka, była i jest w sortowni WA1 i wcale nie miała zamiaru się ruszyć, bo jak twierdziła pani z ML paczka ma do mnie dojść w poniedziałek, bo ma taki status. Nie wierzę, że CD Projekt, jednym klientom nadał status dostarczenie w sobotę, a innym w poniedziałek, tak więc wyciągam wniosek, że warszawski odział MasterLinku zawalił sprawę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.12.2006 o 14:34, Paladynka napisał:

Ja też wtrącę moje trzy grosze. Moja paczka, była i jest w sortowni WA1 i wcale nie miała zamiaru
się ruszyć, bo jak twierdziła pani z ML paczka ma do mnie dojść w poniedziałek, bo ma taki
status. Nie wierzę, że CD Projekt, jednym klientom nadał status dostarczenie w sobotę, a innym
w poniedziałek, tak więc wyciągam wniosek, że warszawski odział MasterLinku zawalił sprawę.



Paladynka ja miałem dokładnie to samo dlatego opisałem sprawę. Jak widzisz na zdjęciu jest jak wół sobota

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.12.2006 o 14:34, Paladynka napisał:

Ja też wtrącę moje trzy grosze. Moja paczka, była i jest w sortowni WA1 i wcale nie miała zamiaru
się ruszyć, bo jak twierdziła pani z ML paczka ma do mnie dojść w poniedziałek, bo ma taki
status. Nie wierzę, że CD Projekt, jednym klientom nadał status dostarczenie w sobotę, a innym
w poniedziałek, tak więc wyciągam wniosek, że warszawski odział MasterLinku zawalił sprawę.


Moje boje z ML znajdziesz w komentarzach, ale ta kobitka z infolinii po prostu nieźle mnie wkurzyła do tego stopnia, że postanowiłem wyprowadzić ją z równowagi co mi się udało, a potem po prostu zjechałem na czym świat stoi i powiedziałem, że co jak co ale tak klientów traktować nie będzie. Na koniec dodałem co o tym myślę i mam to gdzieś - czekam do poniedziałku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chyba tylko Warszawa ma takie ogromne problemy z tymi przesylkami... z tego co czytalem to reszta miast juz glownie podostawala swoje paczuszki.... ja mam czekac do 16 a pozniej dzwonic jak cos.... ehhh ile mam na ten telefon wydac ? 20 zl ?! to juz chyba wolalbym sobie darowac ta EK i kupic normalna w empiku -_-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No no, widzę, że Masterlinka powoli wszyscy zaczynają mieć dosyć... Ja sam pamiętam "przygody" z EK Gothic 3 :/
Panowie z CDP - może pora zmienić dostawcę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ML w wawie w ogóle lubi ściemniać. Ja miałem mieć dostarczoną paczkę z medievalem II wg statusu z gram.pl najpóźniej w sobote (w zeszłym tygodniu, też pre-order był), a patrzę na strone ML i w info o zamówieniu widnieje napis "umówiony inny termin dostawy- 04.12" czy jakoś tak, a najlepsze jest to że nikt się ze mną w ogóle nie kontaktował i nie umawiał na inny termin. Ściemniają strasznie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podpisuję się rękami i nogami - w szczególności nogami bo sam musiałem się pofatygować po przesyłkę na Wólczyńską w Wawie (oczywiście jak wyżej dostawa w sobotę, ale w systemie Masterlinku - poniedziałek)...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.12.2006 o 14:34, Paladynka napisał:

Ja też wtrącę moje trzy grosze. Moja paczka, była i jest w sortowni WA1 i wcale nie miała zamiaru
się ruszyć, bo jak twierdziła pani z ML paczka ma do mnie dojść w poniedziałek, bo ma taki
status. Nie wierzę, że CD Projekt, jednym klientom nadał status dostarczenie w sobotę, a innym
w poniedziałek, tak więc wyciągam wniosek, że warszawski odział MasterLinku zawalił sprawę.


Mi Pani powiedziała że wcale nie mają urwania głowy z tymi paczkami :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.12.2006 o 14:41, Bewolf napisał:

Moje boje z ML znajdziesz w komentarzach, ale ta kobitka z infolinii po prostu nieźle mnie
wkurzyła do tego stopnia, że postanowiłem wyprowadzić ją z równowagi co mi się udało, a potem
po prostu zjechałem na czym świat stoi i powiedziałem, że co jak co ale tak klientów traktować
nie będzie. Na koniec dodałem co o tym myślę i mam to gdzieś - czekam do poniedziałku.


Ja postawiłam na spokój i logiczną argumentacje, ale to też do pani nie trafiło. Może oni mają pracowników szczególnie uodpornionych na jakiekolwiek próby przekonywania ich i wyjaśniania spraw przez klientów :((
Może to ich zdolności wrodzone, a może kończą jakieś specjalne kursy ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.12.2006 o 14:48, Paladynka napisał:

Ja postawiłam na spokój i logiczną argumentacje, ale to też do pani nie trafiło. Może oni mają
pracowników szczególnie uodpornionych na jakiekolwiek próby przekonywania ich i wyjaśniania
spraw przez klientów :((
Może to ich zdolności wrodzone, a może kończą jakieś specjalne kursy ;)

A może wybierają do pracy tylko takie osoby, co klientów mają głęboko w Du*ie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

JUZ DRUGI RAZ JEST TAK ZE SLUCHAM TEJ KU@#$%J MUZYKI PRZEZ 5 MINUT PO CZYM JEST SYGNAL ZAJETOSCI... DO DUPY Z TAKA FIRMA... SKORO CHCE BYC PROFESJONALNA TO NIECH BEDZIE PROFESJONALNA A NIE OP@#$ALA TAKIE AKCJE ZE CZESC DOSTANIE GRY A CZESC NIE ... NO BO NIE .. BO KURIER MA WAS W DUPIE.. BU KURIER ZAPOMNIAL ALBO JEDZIE DO RODZINKI NA OBIAD ;/ SRAM NA TO JUZ TOTALNIE

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować