• 0
Johnny_Bravo

Neverwinter Nights 2 - oficjalny temat pomocy technicznej

Pytanie

Witam,

Temat ten został założony z myślą o osobach, które mają problemy z instalacją, uruchomieniem lub działaniem gry Neverwinter Nights 2.

Przed napisaniem posta prosiłbym o sprawdzenie, czy problem nie został już rozwiązany na jednej z poprzednich stron tego tematu lub w naszej bazie pomocy technicznej: http://www.gram.pl/pomoc_lista.asp?g=671

Osoby, które chcą podyskutować o samej grze lub mają problemy z przejściem jakiejś misji zapraszam do tematu "Neverwinter Nights 2": http://www.gram.pl/forum_post.asp?tid=112&u=1510

Z góry informuję, iż wszystkie posty niezwiązane z problemami technicznymi będą usuwane, a użytkownicy je publikujący po otrzymaniu ostrzeżenia zostaną zdegradowani.

Wątek ten będzie wątkiem przypiętym przez tydzień, po tej dacie zostanie on uwolniony. Proszę więc osoby, które nie chcą by temat ten widniał u nich jako podpięty o przetrzymanie tego tygodnia i powstrzymanie się od narzekania:P.

Najnowszy patch do polskiej wersji językowej jest już dostępny i można go pobrać przez aktualizator gry. [M]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

2227 odpowiedzi na to pytanie

  • 0
Dnia 20.01.2007 o 10:23, lestekkkk napisał:

> > witam czy neverwinter nights zadziala mi na low na takim kompie? (z pudelka spelniam
wymagania
>
> > ale chce sie upewnic)
> > AMD Athlon 2000+
> > Radeon9550
> > 1gb ram czekam na odp.
> > tak lub nie
>
> Gdy wyjdzie patch to tak. W tej chwili jednak na twojej karcie najprawdopodobniej będzie
sie
> niemiłosiernie cieło we wnętrzach.
ok ale kiedy wyjdzie ten path?


Polecam lekturę tego tematu http://forum.gram.pl/forum_post.asp?tid=15770&tpage=1 . 45 stron o tym kiedy wyjdzie patch

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

GB: Should a Neverwinter Nights 2 expansion be given the green light (if it hasn''t already), what content would you personally like to see added to the game?

RR: I personally would want epic levels, new races, new classes, more beasties, more crafting... I could continue to speculate, but hopefully soon, I won''t have to. /wink�


Fragment wywiadu z Ryanem Rucinskim ... czyli to o czym wszyscy wiedzieli, ale miło wiedzieć że na 101% :) Obstawiam, że listopad będzie miesiącem dodatku do NWN2. Może z premierądodatk udostaniemy jakąś łatke do PL wersji ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Nie wiem czy ktoś zagląda na oficjalny temat z patchem, no ale ktoś się tam odezwał na ten temat cytuje:

"W kwestii Patcha 1.03 i 1.04. Sytuacja wygląda następująco, Obsiadian kończy prace nad patchem 1,04, my(CDP) chcemy wydać odrazu patcha 1.04 prace nad nim się bardzo bardzo przedłużają, a my podobnie jak i wy musimy czekać na ich finisz, podjeliśmy decyzje że czekamy na 1.04 bo z pierwszych estymacji wychodzilo ze szybko skoncza nad nim pracowac, teraz okazuje sie ze prace sie przedluzyly i stad stoimy w miejscu bez patcha 03 i bez 04. Przykro ze musicie czekac , ale nasz team lokalizacyjny dzien w dzien meczy o najnowsze inforacje. Wedle pierwotnego planu patch mial byc juz gotowy na srode-czwartek, do piatku do 19:00 jeszcze go nie bylo."

Autorem tekstu jest: migem

I znowu czekamy panowie ;(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 20.01.2007 o 16:36, Kris_bla napisał:

Hmm, a moze jednak CDP czeka na Dodatek do NWN2 z tym patchem? ;-D

Moim zdaniem CDP czeka na NWN 3 i liczy żę wtedy zapomnimy o łatkach do NWN2.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 20.01.2007 o 16:58, Tank25 napisał:

Moim zdaniem CDP czeka na NWN 3 i liczy żę wtedy zapomnimy o łatkach do NWN2.


:-D Moze... ale jesli tak bedzie, to raczej nikt juz z CDP nie kupi gry ;-P Pare zlotych wiecej i mamy super Profesjonalna wersje Angielska, a nie zabugowana, pozbawiona patchy i supportu Profesjonalna Polska Wersje Jezykowa made by CDP...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Ja na pewno nie kupię, szczególnie, że mieszkam 40 km od naszej wschodniej granicy. Kupie sobie wersję oryginalną bo jeżeli wydawcą będzie CDP to sytuacja na pewno się powtórzy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 20.01.2007 o 12:42, slipcio napisał:

RR: I personally would want epic levels, new races, new classes, more beasties, more crafting...

Ech fatalnie. Jak tacy pozbawieni wyobraźni ludzie mają decydować, co będzie w dodatku , to kanał. Co jak co, ale klas i ras jest już w tej grze tyle, że nie da się gry przejść porządnie choćby połową z nich (i tylko w kampanię) w ciągu roku. To czego tej grze jeszcze brakuje to porządnej kampanii do multiplayera, której solo nie dałoby się przejść z powodu wysokiego poziomu trudności. Mogliby wtedy rozszerzyć ilość postaci do 6 i dołożyć do toolseta nowe obszary, tekstury i efekty. To jest gra, którą można ciągle wydawać na nowo. Można nawet w dodatku zrobic kampanię na singla rozłożoną na 2 kolejne dodatki. Możliwości full.
A gostek wyjeżdża tu z kolejnymi rasami i klasami... :|

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 20.01.2007 o 14:15, nexalem napisał:

Nie wiem czy ktoś zagląda na oficjalny temat z patchem, no ale ktoś się tam odezwał na ten
temat cytuje:

"W kwestii Patcha 1.03 i 1.04. Sytuacja wygląda następująco, Obsiadian kończy prace nad patchem
1,04, my(CDP) chcemy wydać odrazu patcha 1.04 prace nad nim się bardzo bardzo przedłużają,
a my podobnie jak i wy musimy czekać na ich finisz, podjeliśmy decyzje że czekamy na 1.04 bo
z pierwszych estymacji wychodzilo ze szybko skoncza nad nim pracowac, teraz okazuje sie ze
prace sie przedluzyly i stad stoimy w miejscu bez patcha 03 i bez 04. Przykro ze musicie czekac
, ale nasz team lokalizacyjny dzien w dzien meczy o najnowsze inforacje. Wedle pierwotnego
planu patch mial byc juz gotowy na srode-czwartek, do piatku do 19:00 jeszcze go nie bylo."

Autorem tekstu jest: migem

I znowu czekamy panowie ;(



W takiej sytłacji cieszesie że jestem w wojsku, mam Neverwinter Night 2 gdzieś od połowy grudnia i jestem dopiero w drugim akcie, bo byłem tylko trzy raz przez tem czas na przepustce i zanim przejde cała gre to minie jeszce wiele tygodni a nawet miesięcy, nie póżniej jak do maja bo wtedy wychodze, mam nadzieje że przez tem czas pojawi się kolejny patch.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 21.01.2007 o 04:42, Olamagato napisał:

> RR: I personally would want epic levels, new races, new classes, more beasties, more crafting...
Ech fatalnie. Jak tacy pozbawieni wyobraźni ludzie mają decydować, co będzie w dodatku , to
kanał. Co jak co, ale klas i ras jest już w tej grze tyle, że nie da się gry przejść porządnie
choćby połową z nich (i tylko w kampanię) w ciągu roku. To czego tej grze jeszcze brakuje to
porządnej kampanii do multiplayera, której solo nie dałoby się przejść z powodu wysokiego poziomu
trudności. Mogliby wtedy rozszerzyć ilość postaci do 6 i dołożyć do toolseta nowe obszary,
tekstury i efekty. To jest gra, którą można ciągle wydawać na nowo. Można nawet w dodatku zrobic
kampanię na singla rozłożoną na 2 kolejne dodatki. Możliwości full.
A gostek wyjeżdża tu z kolejnymi rasami i klasami... :|


Bo pewnie wychodzi ze słusznego założenia, że nowe kampanie do singla i tak będą, tak jak w NWN1 (trzeba tylko dodać, ciekawe - bo podstawka była monotonna jak mało co, pierwszy dodatek lekko bezsensowny, dopiero drugi był ciekawy). Zresztą, mam wrażenie, że hack''n''slashów oraz MMORPG jest już zdecydowanie za dużo i potrzeba czegoś w stylu Baldura 2 lub Fallouta 2, które to gry aż chciało się przechodzić kolejny raz i znowu - multiplayer nie może być główną treścią takiej gry. Co do reszty, to porównując z podręcznikiem do Forgotten Realms rasy są wszystkie oprócz Genasi (ale mało kto nimi gra :P), z klas tragicznie brakuje Czerwonego Maga z Thay, epickie levele też by sie przydały, ograniczenie do 20 lvl jest mocno denerwujące.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Skoro jesteśmy przy narzekaniu na samą grę. Upadanie tez moglo by byc slabsze. No bez przesady,
ale +1 do KP za każde 5 rang umiejętności? W podręcznikowym D&D upadanie dawało bonus do KP
tylko w określonych momentach, to jest przy walce defensywnej (czyli przy bezsensownie rozwiązanym
parowaniu, którego NIGDY nie używam) i przy trybie pełnej obrony (+4 KP ale brak ataku w danej turze).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 21.01.2007 o 09:14, Vanhal napisał:

Zresztą, mam wrażenie, że hack''n''slashów oraz
MMORPG jest już zdecydowanie za dużo i potrzeba czegoś w stylu Baldura 2 lub Fallouta 2, które
to gry aż chciało się przechodzić kolejny raz i znowu - multiplayer nie może być główną treścią
takiej gry.


Zgadzam sie w calej rozciaglosci i chcialbym zeby w dodatku byla jakas fascynujaca kampania SP z mozliwoscia gry MP tak jak jest to teraz zrobione.

Dnia 21.01.2007 o 09:14, Vanhal napisał:

Co do reszty, to porównując z podręcznikiem do Forgotten Realms rasy są wszystkie
oprócz Genasi (ale mało kto nimi gra :P), z klas tragicznie brakuje Czerwonego Maga z Thay,
epickie levele też by sie przydały, ograniczenie do 20 lvl jest mocno denerwujące.


I tu tez nie sposob sie nie zgodzic, ograniczenie lvli moznaby zniesc i udostepnic epickie lvle, tylko czy to nie spowoduje, ze znowu wszyscy beda bardzo szybko polbogami i na PW bedzie sie "ciezko" gralo...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Do ekipy lokalizacyjnej: Umiejętność "Przewrót" (co za idiotyczna nazwa) daje +1 do KP za każde 10
rang a nie 5. Zmieniliście nazwę umiejętności, a opis został z NWN1? No wiecie co?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 21.01.2007 o 09:14, Vanhal napisał:

z klas tragicznie brakuje Czerwonego Maga z Thay

Mi jakoś tego nie brakuje. W ogóle nie przemawia do mnie koncepcja klas prestiżowych bo moim zdaniem jest w ogóle nie przemyślana. W D&D możliwości multiklasowania są tak ogromne, że dorzucanie do tego kolejnych klas, które nie podlegają pierwotnym regułom jest bez sensu.

Dnia 21.01.2007 o 09:14, Vanhal napisał:

epickie levele też by sie przydały, ograniczenie do 20 lvl jest mocno denerwujące.

Co jak co - 20 awansów na grę to moim zdaniem jest wystarczająco dużo. Kiedyś były fajne czasy z AD&D, w których było 5-7 awansów na całą grę, wszyscy się cieszyli i jakoś im to wystarczało. Awans na nowy poziom to było święto. Kiedyś kumpel mówił do kumpla - "do tego maga nawet nie startuj bo on ma dwa poziomy więcej." Dzisiaj taki tekst nie miałby większego sensu. Fabułę i pomysły w grach cRPG zastępuje się mechaniką. W niektórych grach (np. KotOR) nawet opóźnia się awanse bo jest to do jakichś celów przydatne, a niski poziom w zasadzie nie utrudnia gry. W zależności od wyskalowania gry ten sam kawałek fabuły można zmieścić w 20, 40 poziomach postaci jak i w pięciu. Robi się więc ostatnio gry - dośc krótkie, ale oczywiście 20 poziomów nie wystarcza...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 21.01.2007 o 14:40, Olamagato napisał:

Mi jakoś tego nie brakuje. W ogóle nie przemawia do mnie koncepcja klas prestiżowych bo moim
zdaniem jest w ogóle nie przemyślana. W D&D możliwości multiklasowania są tak ogromne, że dorzucanie
do tego kolejnych klas, które nie podlegają pierwotnym regułom jest bez sensu.


W komputerowych adaptacjach, jak NWN i NWN2 klasy prestiżowe rzeczywiście są bez sensu, bo bez myslenia wrzucili je tylko po to, aby pochwalic się "xx klas prestizowych!" a w porzadnie prowadzonym D&D polegają one nie na kilku dodatkowych cyferkach a na wczuciu się w postać i jej rozwoju w kierunku innym niż "co dostanę na x poziomie mojej klasy". Nawiasem, w NWN1 uczeń czerwonego smoka dostawał na 10 poz fajne skrzydła, a w NWN2 już nie. Tandeta po prostu :)

Dnia 21.01.2007 o 14:40, Olamagato napisał:

Co jak co - 20 awansów na grę to moim zdaniem jest wystarczająco dużo. Kiedyś były fajne czasy
z AD&D, w których było 5-7 awansów na całą grę, wszyscy się cieszyli i jakoś im to wystarczało.
Awans na nowy poziom to było święto. Kiedyś kumpel mówił do kumpla - "do tego maga nawet nie
startuj bo on ma dwa poziomy więcej.


Jesli chodzi Ci o Baldura 1, to właśnie niemożność dalszego rozwoju była główną moim zdaniem wadą tej gry. Tyle, że miało to sens, bo potem importowało się postać do dwójki i dalej. A co do ogólnie AD&D to racja, poziomy w 3 edycji (czyli D&D) są tak głupio rozwiązane, że do 10-12 jest się beznadziejnym słabiakiem, a dopiero koło 18 mozna zaszaleć, a już klasy takie jak wyżej wymieniony uczeń czerwonego smoka mają sens dopiero na 30. Osobiście moim ulubionym systemem mechaniki jest ten z Gasnących Słońc - gracze są tam od początku na tyle silni, że mistrz gry nastawiony tylko na bitkę albo boleśnie rozczaruje sam siebie, albo graczy zabije.

Do Kris_bla: Jesli masz PS2, zagraj w Suikodena V (III i IV też, ale są gorsze). Najlepsza singlowa kampania w jaką grałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 21.01.2007 o 16:43, Vanhal napisał:

Osobiście moim ulubionym
systemem mechaniki jest ten z Gasnących Słońc - gracze są tam od początku na tyle silni, że
mistrz gry nastawiony tylko na bitkę albo boleśnie rozczaruje sam siebie, albo graczy zabije.


Moim zas jest WarHammer i tutaj podobnie jesli MG nastawi wszystko na ciagla walke, to po 1 bedzie to nudne a po 2 gracze moga tego najzwyczajniej w swiecie nie przezyc, ale nie porownujmy D&D do WH czy innego systemu, ktory nie jest Heroic Fantasy, bo D&D to Heroic i nikt tego nie ukrywa, stad tez te Epickie lvle i polbogowie... dlatego wlasnie uwielbam WH, bo tam jestes nikim i jak masz szczescie to moze kiedys bedziesz kims, ale na pewno nie super bohaterem, czy polbogiem ;-P

Dnia 21.01.2007 o 16:43, Vanhal napisał:

Do Kris_bla: Jesli masz PS2, zagraj w Suikodena V (III i IV też, ale są gorsze). Najlepsza
singlowa kampania w jaką grałem.


Mam PS2, ale o tej gierce szczerze mowiac to nie za duzo slyszalem... Moze sobie sprawie kiedys, skoro taka dobra :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Wiem, że jest Heroic. Ale jak MG się postara to może być dark. :]
System jako taki bardziej podoba mi się w D&D, ale grając w WH
cały czas czułem oddech śmierci za plecami. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Wiem, że jest Heroic. Ale jak MG się postara to może być dark. :]
System jako taki bardziej podoba mi się w D&D, ale grając w WH
cały czas czułem oddech śmierci za plecami. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się