Zaloguj się, aby obserwować  
JogaTv

S.T.A.L.K.E.R. Shadow Of Chernobyl (STALKER: Cień Czarnobyla) - Temat ogólny

14906 postów w tym temacie

Dnia 24.02.2007 o 21:05, Wieśniakoo napisał:

A bieganie męczy - tak pisali w CDA... :-) Lubię się na nich powoływać :-D


Napisalem w którymś poscie że z CDA to wiem (tak jak wszystkie informacje)
Jak masz jakieś inne źródła o tej grze to je podaj (ale chcę miec informacje o obecnej wersjii gry- i te realne :) )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 24.02.2007 o 21:03, Wieśniakoo napisał:


Ale oby był dopracowany


Nie będzie dopracowany - zapewniam. Gra robiona na szybko (jak by im te kilka lat nie wystarczyło :p), bo THQ dało termin, dlatego twórcy skupili się na najważniejszym, a drobne, a dla nas ważne szczegóły zostawili sobie na później

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 24.02.2007 o 21:07, syriusz.b napisał:


można było to inaczej rozwiązać: System gry mógłby nas "uprzedzać" o fakcie, że jakiś STALKER
powoli dowiaduje się coraz więcej o zonie ...


Moim zdaniem wiele by to nie zmieniło (np będąc naprawdę daleko w fabule).... i tak pewnie nie zdążyło by się dostać na czas do elektrowni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

klasy klasamio - mysle ze to jeszcze zostanie przywrocone w jednym z patchy - ale to ze inny stalker npc mialby "wygrac" gre przed nami nie bardzo mi sie podobalo - bo niby ktos chce sie skupic na wykonywaniu wszystkich misji jakie sa w grze a komputerowy stalker przeciwnik idzie glownym watkiem ? eee :) nie... bardzo dobrze ze tego nie ma :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.02.2007 o 21:10, morthi napisał:

klasy klasamio - mysle ze to jeszcze zostanie przywrocone w jednym z patchy


Fajnie by było jakby jeszcze dodano te nieszczęsne kierowanie samochodami - ale musieliby usunąć te "klątwy" z dróg - bo można by był się od tak zabić... :-(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.02.2007 o 21:03, Arclight napisał:

Niestety nie, ale widzę, że muszę go dodać do listy filmów do obejrzenia :)
Czytałem tylko książkę.

To tak jak ja.
A co do filmu to musi to być porządna ekranizacja bo Tarkowski to jedna z najważniejszych postaci w kinematografii i sieczek nie robił.

A wiecie coś na temat multiplayer? Bo czytałem (kiedyś), że będą tylko DM i pochodne. A ja najbardziej lubie tryby co-operative. Wiecie czy coś będzie w tym stylu?

A grę i tak kupie. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.02.2007 o 21:18, Vormulac napisał:

> Niestety nie, ale widzę, że muszę go dodać do listy filmów do obejrzenia :)
> Czytałem tylko książkę.
To tak jak ja.
A co do filmu to musi to być porządna ekranizacja bo Tarkowski to jedna z najważniejszych postaci
w kinematografii i sieczek nie robił.

A wiecie coś na temat multiplayer? Bo czytałem (kiedyś), że będą tylko DM i pochodne. A ja
najbardziej lubie tryby co-operative. Wiecie czy coś będzie w tym stylu?

A grę i tak kupie. :D

co-opa niestety nie bedzie. a co do multi, to nie napalalbym sie zbytnio - znajomi ktrzy zalapali sie na bete nie byli szczegolnie zachwyceni...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj zrobiłem sobie dzień "wspomnień" - przeczytałem staren numery CDA. Natrafiłem tak na stary reportaż o Stalkerze właśnie. Okazało się, że prezentowała się lepiej niż drzewiej HL2... (za kilka dni napiszę, jakie bujdy tam są dokładnie napisane) Ale to jak zawsze przechwałki twórców... Była też afera, że wykradziono alfę STALKERA (wersji rozbudowanej - wcześniejszej) i wyglądało to całkiem, całkiem... Nigdy nie wybaczę "russkim ciałowiekom", że wykroili z tej gry te elementy, o których cała gawiedź wspomina... :-P That''s bleee... :-)

Wg. CDA, Stalker to "RPG z namiastką strzelaniny"... Sorry, ja już wolałbym poograć w jakieś cyberpunkowe RPG takie jak kultowe Deus Ex, a nie czekałbym na to 5 lat!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

cooperative podobno nie ma (za cda) ale moe wprowadza jak gracze sie beda takiego trybu dopominac
jak na razie sa 3 - deathmach team deathmach i artifact hound - taki cft tyle ze szukasz artefaktow ktore pojawiaja sie losowo na planszy - do tego trzeba pamietac ze rozne artefakty daja rozne bonusy osobie ktora je akurat niesie. Artefakty pojawiaja sie w losowo w okreslonych odstepach czasu (moje spostrzezenia wynikajace z gry w bete)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

problem z beta jest jeden - mapki sa bardzo kamperskie... ale jesli to poprawia i zbalansuja grac sie bedzie na prawde bardzo przyjemnie - choc moze ten problem wynikac z malej ilosci graczy bo na 16 osob kampowac jest ciezko ;) za to na 4-6 to drazni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.02.2007 o 21:18, Vormulac napisał:

A wiecie coś na temat multiplayer?


Taaa, Deathmatch, Team Deathmatch i Artifact Hunt - pochodne CTF... Tylko tyle... :-(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 24.02.2007 o 21:22, Wieśniakoo napisał:


Wg. CDA, Stalker to "RPG z namiastką strzelaniny"... Sorry, ja już wolałbym poograć w jakieś
cyberpunkowe RPG takie jak kultowe Deus Ex, a nie czekałbym na to 5 lat!


Wg. CDA to strzelanina z namiastką RPG :)
Pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.02.2007 o 21:22, Wieśniakoo napisał:

Wczoraj zrobiłem sobie dzień "wspomnień" - przeczytałem staren numery CDA. Natrafiłem tak na
stary reportaż o Stalkerze właśnie. Okazało się, że prezentowała się lepiej niż drzewiej HL2...
(za kilka dni napiszę, jakie bujdy tam są dokładnie napisane) Ale to jak zawsze przechwałki
twórców... Była też afera, że wykradziono alfę STALKERA (wersji rozbudowanej - wcześniejszej)
i wyglądało to całkiem, całkiem... Nigdy nie wybaczę "russkim ciałowiekom", że wykroili z tej
gry te elementy, o których cała gawiedź wspomina... :-P That''s bleee... :-)

Wg. CDA, Stalker to "RPG z namiastką strzelaniny"... Sorry, ja już wolałbym poograć w jakieś
cyberpunkowe RPG takie jak kultowe Deus Ex, a nie czekałbym na to 5 lat!

gralem w ta bete, o zadnym menu ani niczym takim nie bylo mowy, wiec ustawienia graficzne byly domyslne, ale w rozdzialce 1600x1200 gra chodzila jak zloto i wygladala porownywalnie z hlem 2. byly tam 2 etapy(przynajmniej znalem tylko komendy na uruchomienie tych dwoch) - jeden w ktorym mozna bylo pozwiedzac spory kawalek zony, ale nie bylo tam zadnych postaci, i drugi, na jakiejs stacji kolejowej, w ktorym strzelalismy sie z innymi stalkerami i gigantycznymi szczurami. animacja wygladala okropnie, ai nie bylo wlasciwie wogole, a postacie unosily sie kilkanascie cm nad ziemia:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja właśnie od dziś gram w betę multiplayer
Do testowania są dwie mapy. Na razie grałem na jednej - stacji kolejowej.
Jest to bardzo duża mapa z wieloma zakamarkami, bardzo zróżnicowana. Rdzewiejące pociągi, ciężarówki, stal, beton, rozpadające się budynki i niedokończone budowle. Oprócz tego występują miejsca skażone i radioaktywne, które nam szkodzą, oraz miejsca z dziwnymi zjawiskami paranormalnymi.

Rozgrywka przebiega między dwoma teamami. Nie ma specjalizacji funkcji. Każda drużyna dysponuje pewną pulą kasy. Za nią każdy członek drużyny kupuje sobie bron przed respawnowaniem. Do wyboru są pistolety, shotgun, trochę karabinów, ckmy, granaty itp. Im lepsza giwera tym droższa. Do tego można kupić noktowizor, latarkę, apteczki, bandaże, Czujniki wykrywające niebezpieczne miejsca.

Niby wszystko fajnie ale zginąć jest bardzo łatwo, a wtedy cały sprzęt przechodzi na konto wroga, który okrada twoje zwłoki i cała drużyna jest finansowo w plecy.

Zginąć jest łatwo ale trafić kogoś trudniej. Póki co występuje duże opóźnienie w strzelaniu, poza tym gra nie chodzi zbyt płynnie nawet na bardzo dobrym sprzęcie. Jest też kilka innych kwestii, np problemy z kucaniem. Trzeba trzymać ctrl żeby być w przysiadzie i dodatkowo shift żeby przywrzeć do ziemi.

Generalnie testowanie trwa i myślę że po naprawie kilku błędów i optymalizacji będzie to całkiem niezła rzeźnia :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.02.2007 o 21:23, piero92 napisał:


>
> Wg. CDA, Stalker to "RPG z namiastką strzelaniny"... Sorry, ja już wolałbym poograć w
jakieś
> cyberpunkowe RPG takie jak kultowe Deus Ex, a nie czekałbym na to 5 lat!

Wg. CDA to strzelanina z namiastką RPG :)
Pozdro

no coz, nie wiem czy widziales recenzje, ale jak byk pisalo tam: "nie dajcie sie nabrac, stalker nie jest strzelanka!"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 24.02.2007 o 21:28, MarneusPL napisał:

no coz, nie wiem czy widziales recenzje, ale jak byk pisalo tam: "nie dajcie sie nabrac, stalker
nie jest strzelanka!"


ale nie pisało też: TO RPG z namiastką strzelaniny... Wręcz z tego co pamiętam było zdanie o strzelaninie z namiastką RPG i było dużo o namiastce RPg ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wie, wiem.... ale przytoczę zdanie z recenzjii które pasuje do posta na którego odpisałem (przedtem): "teraz gra jest bardziej FPS-em z elementami RPG, a nie odwrotnie"
Ale jedno mnie dziwi: w CDA piszą że nie jest to FPS a sami nie podali dokładnie co to jest.... może w tajemnicy to trzymają :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.02.2007 o 21:33, morthi napisał:

mowisz o wersji alfa... beta wyszla 2 tygodnie temu

oczywiscie masz racje, wybaczcie pomylke:) pogubic sie mozna w tych wszystkich alfach, betach, omegach...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

MIalem teraz ferje i dlugo mnie nie bylo nie mialem za bardzo dostepu do neta i itp. i mam pytanie czy w stalkerze wkoncu beda auta czy nie ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować